dask je napisal/-a:Če bi znala videt kaj več od svoje užaljenosti... bi prebrala tudi, da sem omenil štajersko AC v petek popoldne. Kdo bo pa drug tam kot LJ in CE ? Drugače pa je bilo napisano kot odgovor na trditev, da so KR najbolj nevarni. Pač nimam na relaciji Jesenice - LJ mimo KR nikoli takih težav kot na relaciji LJ-CE.
Užaljenost? A sarkazem je užaljenost? Norca se delam iz takih izjav, kot je bila tvoja. Predalčkanje ljudi po tablicah je enako predalčkanju folka na rdeče, in bele samo zato, ker drugače razmišljajo. Kje piše, da imajo 100% prav eni drugi pa 100% narobe?
Na cesti je enako in če je večina vozil s tablicami CE in LJ in verjetno še MB na taki cesti potem je verjetno možnost, da nekdo štrika (in zjebe cel sistem) prav z eno od teh tablic, samo to ne pomeni, da je to zdej vzorec, če imaš tablico LJ ali CE da zdaj pa generalno vsi ti štrikajo. Zato je taka pripomba čist neumestna, butasta in v bistvu brez veze, da etikiraš ljudi le po tablici na avtu - sploh pa zdaj, ko je vseeno kakšne oznake tablice imaš na avtu.
Resnica je nekje drugje in ne na oznaki tablice - rersnica je v šoferjih. Ti so takšni in drugačni in precej logično je, da recimo nekdo, ki je navajen samo lokalnih cest ali pa celo vaških pride po dolgem času na AC ali pa v kako večje mesto, da je precej nebogljen in tamu primerno dela štalo na cesti in dviguje pritisk vsem ostalim. In pa seveda obratno velja isto, da recimo tisti, ki je navajen mestne vožnje to ponavadi tudi obvlada, ko pa se cesta odpre in je potrebno potegniti, do 2x mestne vožnje je pa lahko panika, če se tega loti 1x, 2x letno.
Še celo tako je, da lahko 100% obvladaš vožnjo v LJ in te je pravi užitek gledat v vožnji po Lj, kjer poznaš vsako ulico in vsako križišče v nulo pol pa prideš recimo V MB pa si zgubljen kot šolarček na prvem zmenku in zgledaš kot, da si izpit ravnokar kupil od une Sežanke.
Zato pravim, da etikiranje ni na mestu je pa po drugi strani res, da se aktivne mestne vožnje teže nauči tisti, ki ni iz mesta in tja ne zahaja pogosto kot kontra zato je mogoče vseeno bolje, da se mestne vožnje ljudje ne "učijo" v prometnih konicah, ker takrat je res kaos. Ne lokalnih cestah pa se v večini primerov raznih štrikarjem da izogniti tako, da ga enostavno prehitiš pa imaš mir v mestu pa je to v 99% nemogoče zato mogoče je v mestih nestrpnost tudi toliko večja.