Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Sr feb 24, 2010 4:25 pm

dask je napisal/-a:Če bi znala videt kaj več od svoje užaljenosti :roll: ... bi prebrala tudi, da sem omenil štajersko AC v petek popoldne. Kdo bo pa drug tam kot LJ in CE ? Drugače pa je bilo napisano kot odgovor na trditev, da so KR najbolj nevarni. Pač nimam na relaciji Jesenice - LJ mimo KR nikoli takih težav kot na relaciji LJ-CE.


Užaljenost? A sarkazem je užaljenost? Norca se delam iz takih izjav, kot je bila tvoja. Predalčkanje ljudi po tablicah je enako predalčkanju folka na rdeče, in bele samo zato, ker drugače razmišljajo. Kje piše, da imajo 100% prav eni drugi pa 100% narobe?

Na cesti je enako in če je večina vozil s tablicami CE in LJ in verjetno še MB na taki cesti potem je verjetno možnost, da nekdo štrika (in zjebe cel sistem) prav z eno od teh tablic, samo to ne pomeni, da je to zdej vzorec, če imaš tablico LJ ali CE da zdaj pa generalno vsi ti štrikajo. Zato je taka pripomba čist neumestna, butasta in v bistvu brez veze, da etikiraš ljudi le po tablici na avtu - sploh pa zdaj, ko je vseeno kakšne oznake tablice imaš na avtu.

Resnica je nekje drugje in ne na oznaki tablice - rersnica je v šoferjih. Ti so takšni in drugačni in precej logično je, da recimo nekdo, ki je navajen samo lokalnih cest ali pa celo vaških pride po dolgem času na AC ali pa v kako večje mesto, da je precej nebogljen in tamu primerno dela štalo na cesti in dviguje pritisk vsem ostalim. In pa seveda obratno velja isto, da recimo tisti, ki je navajen mestne vožnje to ponavadi tudi obvlada, ko pa se cesta odpre in je potrebno potegniti, do 2x mestne vožnje je pa lahko panika, če se tega loti 1x, 2x letno.

Še celo tako je, da lahko 100% obvladaš vožnjo v LJ in te je pravi užitek gledat v vožnji po Lj, kjer poznaš vsako ulico in vsako križišče v nulo pol pa prideš recimo V MB pa si zgubljen kot šolarček na prvem zmenku in zgledaš kot, da si izpit ravnokar kupil od une Sežanke.

Zato pravim, da etikiranje ni na mestu je pa po drugi strani res, da se aktivne mestne vožnje teže nauči tisti, ki ni iz mesta in tja ne zahaja pogosto kot kontra zato je mogoče vseeno bolje, da se mestne vožnje ljudje ne "učijo" v prometnih konicah, ker takrat je res kaos. Ne lokalnih cestah pa se v večini primerov raznih štrikarjem da izogniti tako, da ga enostavno prehitiš pa imaš mir v mestu pa je to v 99% nemogoče zato mogoče je v mestih nestrpnost tudi toliko večja.
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Sr feb 24, 2010 6:28 pm

alanq4 je napisal/-a:@chan

Sem doma tam tako da tabla za lokalni dovoz mene ne omejuje.
Se je pa stanje malenkost izboljsalo, če je zato zaslužna tudi ta tema, je namen dosežen.


sam se zmeraj folk se ustavla in spušča voznike s peruzzijeve :? ..pa tud s tistega mosta ko pridrvijo mislijo da imajo prednost čeprav nadaljuje naravnost po peruzzijevi :? ..je pa idealno krizišče za kaksno odskodnino =P ..no sej počas se bojo vozniki ze navadl na spremenjeno signalizacijo 8)
 
Uporabniški avatar
RAPMAN
Uporabnik
 
Prispevkov: 1232
Pridružen: Če okt 23, 2003 6:20 pm
Kraj: Ljubljana - Trnow

Napisal/-a RAPMAN Sr feb 24, 2010 7:16 pm

Jst mam samo en komentar glede tehle Ljubljančanov, ki jih omenjate nismo usi takšni to prvo, kot drugo pa če bi sami živeli v ljubljani, bi počeli verjetno enako, ne govorim za vse ampak nekateri. Je pa res glede kkšnih pacientov naspideranih, k se obnašajo kot kralji ceste. Takim se zanalašč ustavim. Pa še neki niso samo ljubljančani veliko ljudi je preagresivnih na cesti, bi si mogl poiskat kkšnga terapevta.
>>ZIDEK<<
Slika
 
Uporabniški avatar
dask
Uporabnik
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Če jul 31, 2008 9:53 am

Napisal/-a dask Sr feb 24, 2010 7:44 pm

BBoss je napisal/-a:
dask je napisal/-a:Če bi znala videt kaj več od svoje užaljenosti :roll: ... bi prebrala tudi, da sem omenil štajersko AC v petek popoldne. Kdo bo pa drug tam kot LJ in CE ? Drugače pa je bilo napisano kot odgovor na trditev, da so KR najbolj nevarni. Pač nimam na relaciji Jesenice - LJ mimo KR nikoli takih težav kot na relaciji LJ-CE.



Na cesti je enako in če je večina vozil s tablicami CE in LJ in verjetno še MB na taki cesti potem je verjetno možnost, da nekdo štrika (in zjebe cel sistem) prav z eno od teh tablic, samo to ne pomeni, da je to zdej vzorec, če imaš tablico LJ ali CE da zdaj pa generalno vsi ti štrikajo. Zato je taka pripomba čist neumestna, butasta in v bistvu brez veze, da etikiraš ljudi le po tablici na avtu - sploh pa zdaj, ko je vseeno kakšne oznake tablice imaš na avtu.


Dej preber še enkrat. Točno to sem napisal btw.
Še enkrat, moj post je bil odgovor na post, kjer je bilo res tako etiketiranje. :roll:

Glede tega, kje mi je promet bolj smešen, pa si lahko tudi prebereš zgoraj. Tako pač je.
 
Uporabniški avatar
RAPMAN
Uporabnik
 
Prispevkov: 1232
Pridružen: Če okt 23, 2003 6:20 pm
Kraj: Ljubljana - Trnow

Napisal/-a RAPMAN Pe feb 26, 2010 9:13 am

dask je napisal/-a:
BBoss je napisal/-a:
dask je napisal/-a:Če bi znala videt kaj več od svoje užaljenosti :roll: ... bi prebrala tudi, da sem omenil štajersko AC v petek popoldne. Kdo bo pa drug tam kot LJ in CE ? Drugače pa je bilo napisano kot odgovor na trditev, da so KR najbolj nevarni. Pač nimam na relaciji Jesenice - LJ mimo KR nikoli takih težav kot na relaciji LJ-CE.



Na cesti je enako in če je večina vozil s tablicami CE in LJ in verjetno še MB na taki cesti potem je verjetno možnost, da nekdo štrika (in zjebe cel sistem) prav z eno od teh tablic, samo to ne pomeni, da je to zdej vzorec, če imaš tablico LJ ali CE da zdaj pa generalno vsi ti štrikajo. Zato je taka pripomba čist neumestna, butasta in v bistvu brez veze, da etikiraš ljudi le po tablici na avtu - sploh pa zdaj, ko je vseeno kakšne oznake tablice imaš na avtu.


Dej preber še enkrat. Točno to sem napisal btw.
Še enkrat, moj post je bil odgovor na post, kjer je bilo res tako etiketiranje. :roll:

Glede tega, kje mi je promet bolj smešen, pa si lahko tudi prebereš zgoraj. Tako pač je.


no sj s tem se strinjam :)
>>ZIDEK<<
Slika
 
recept
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Pe apr 25, 2008 10:46 pm

Napisal/-a recept Pe mar 12, 2010 12:58 pm

Če že hočete upoštevati (neumno) cestno signalizacijo, še ena ljubljanska cvetka:

Če želite na Fužinah, v Mostah, v Štepanjskem,... (v bistvu po celi Ljubljani) parkirati za več kot dve uri, potem nikakor ne smete voziti po Zaloški od Kliničnega proti Fužinam. Na tem odseku se namreč ene trikrat začne cona omejenega parkiranja (na dve uri), ki ni zaključena s prometnim znakom za konec cone.

Posledično, ko prevozite začetek cone, do konca Ljubljane ne smete parkirati več kot 2 uri.

Zanimivo je, da redarji, ki imajo svoje parkirišče v Mostah, tega tudi ne upoštevajo.
Mobilni telefon v avtu?
http://www.youtube.com/watch?v=R0LCmStIw9E

Hitro je hitro prehitro!
http://www.youtube.com/watch?v=Y7lCM9ElUqQ
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Pe mar 12, 2010 1:12 pm

Še ena glede znakov... zdaj imamo to "srečo", da je mal naprej od naše hiše zapora ceste in je urejen obvoz kak km pred tem delom. Obvoz je seveda lepo označen ene 2x, postavljene so tudi dodatne table takoj za križiščem in še čez 500m. Pa vseeno dnevno vidim ogromno pacientov, ki praktično direkt pred zaporo obračajo, ker prej niso videli 5ih znakov za obvoz. :roll:

Ker gre večinoma za turiste, domnevam da je kriva klasika - poslušanje navigacije, namesto spremljanja razmer na cesti.
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 So mar 13, 2010 8:42 am

MArsikdo je v tej temi pokazal da je totalen b****. Ljubljančani, mariborčani, kranjčani, dolenci, celjani, bmwjaši, hondaši.. očitno je da nekaterim zelo trpi ego.. jaz sem v prejšnem tisočletju pustil za sabo predsodke... nekateri jih ne boste nikoli...

je pa zanimivo da ravno "pravi" ljubljančani imajo najmanj za povedati oz za predalčkanje... in ravno "pravi" ljubljančani smo navajeni na gužvo, polne ceste, cijazenje, ipd... in nas težje razpizdi gužva in neumno obnašanje posameznikov v prometu...

Kar je pa alan napisal sem pa včeraj doživel na trzinski obvoznici. Tisti ki se peljete tam pogosto veste da je tam sedaj semfor za zavijanje levo.. oz sedaj ima svojo funkcijo.. no ... če napišem po forumaško... en debilen bmwjaš direktno čez rdečo.. sreča da je nasproti vozeči bil pazljiv in ga je videl... :roll: in sreča da je bila skoraj polnoč, ko ni gužve.. če ne bi bili spet mrtvi na tem križišču...
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n So mar 13, 2010 3:26 pm

mito155, a to tisto križišče za Črnuče?
Slika
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky So mar 13, 2010 4:56 pm

lenivec je napisal/-a:aja glede znakov
v hočah ko se na AC priklučiš v smeri LJ je že kak mesec 100kmh omejitev :) par kilometorv
nevem če sem do zdaj videl 10 folka ki se je 100 peljalo. in pa če slučajno peljem jaz sto je do zdaj še vedno nekdo blendal in trobo za mano :)
tisti znak je že več kot mesec tam. ;) znak za konec omejitve pa je še naprej od tistega cevnatega nadhoda za pešce, oz malo za tem ko ni več hiš na desni(za tiste, ki nevejo). Ampak ljudje so čisto divji tu pri vključevanju. Včasih sem se peljal 110 od tazadnjega semaforja do avtoceste, pa sem bil daleč najhitrejši, zdej pa sem s 110kmh nekje v povpreču.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh So mar 13, 2010 7:12 pm

Podobne cvetke so imeli en čas v Slovenski Bistrici:
Če si prišel v mesto iz južnih smeri (Konjice, Poljčane, AC-jug, Železniška postaja, Impol...) potem je bila samo tabla za naselje.
Če pa si prišel iz severne strani (Jožef, Devina), potem pa si imel zraven table še dopolnilno tablo za kao 40 skozi naselje. :lol:

Sčasoma so popravili, verjetno najbolj zato, ker so v tistem času bili na TV prispevki o takšnih in podobnih cvetkah glede znakov v državi.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic So mar 13, 2010 8:27 pm

Omenjeni, opredelevatorji na tabljice. V Sloveniji živimo. Majhni smo, nebodmo 85 krat razdeljena manjšinica.

Vglavnem. Dostikrat sem v Mariboru.
In mi gre na živce to. Zadnjič mi je en blendat začel, ko sem se vozil 70km/h iz miklavža proti Mbju- 70km/h tabla. V naselju 55km/h. In samo zaradi tabljice. No to tudi ni vse. Frajer me je prehitel in začel levo desno zavijat-da se bo kao zaletel. Nato skočil pred mano in zabremzal. Imam Lj tabljico, da nebo pomote.

Tako da, upam da take, ko to opredeljujete ,sreča enkrat pamet oz da vam pade nekaj na glavo in da boste spoznali, da je to brezveze. Nisem green dragons, nisem vijola, nisem grobar, madona normalen človek.

Mi gre pa v našem prometu marsikaj na živce. Recimo krožni tomačevo. Iz južne obvoznce, ko greš na bežigrad, je tam vedno gužva zjutraj, in tisti, ki so na desnem pasu, ko pridejo iz smeri domžale, nikakor ne spustijo, na tisti ubogi edini pas. Zaboga, kako pa naj pridem potem na tist pas? A si naj dam kolešček pod avto, pa po ograji gor? Da neomenjam vseh takih, ko sem že imel plac, da zavijem na ta pas, hitro po gasu, bohnedaj.
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ Ne mar 14, 2010 9:01 am

Dejstvo je, da ne bi smel vsak imeti izpita...verjetno vključno z mano.

Na ta način bi bil izpit veliko več vreden, poklicni šoferji zelo cenjeni, bilo bi manj ali nič nesreč, manj onesnaževanja okolja in javni prevoz bi dejansko postal efektiven in profiten, ker bi bilo dovolj strank.
Sam ne se kregat :P
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Ne mar 14, 2010 10:18 am

Meni se pa kar zdi, da je problem tudi v tem ker ni potnikov. Če gledam za naš konec, avtobus je približno zaseden takrat, ko so šoljski prevozi. Torej enkrat zjutraj in enkrat popoldne. Avtobus, ki je včasih vozil delavce je prazen. Še vem, ko sem še hodil v Maribor v šolo, sem moral ob ponedeljkih zjutraj ob 4:30 na avtobus. Šel sem do Šentjurja, potem pa z vlakom naprej. Do Šentjurja (17 km) nas je bilo na avtobusu 6 komadov s šoferjem vred ;) Pa je recimo v Šentjurju Alpos, ki še ima danes okrog 420 zaposlenih, je žaga. Ampak ljudi ni bilo. Vsak že ima avto, že če pogledaš na srednješolce, včasih so vsaj tisti bili na avtobusu, danes se jih veliko vozi poleg staršev, ko pa naredijo izpit pa itak kupijo kako gajbico in se z avtom vozijo v šolo.
Včasih so bili avti okrog šol od učiteljev, danes je pa vse zabito z avti od učencev.

Problem je kar koli naredit, ker ni ljudi, da bi se vozili.
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ Ne mar 14, 2010 11:15 am

mišek je napisal/-a:Meni se pa kar zdi, da je problem tudi v tem ker ni potnikov. Če gledam za naš konec, avtobus je približno zaseden takrat, ko so šoljski prevozi. Torej enkrat zjutraj in enkrat popoldne. Avtobus, ki je včasih vozil delavce je prazen. Še vem, ko sem še hodil v Maribor v šolo, sem moral ob ponedeljkih zjutraj ob 4:30 na avtobus. Šel sem do Šentjurja, potem pa z vlakom naprej. Do Šentjurja (17 km) nas je bilo na avtobusu 6 komadov s šoferjem vred ;) Pa je recimo v Šentjurju Alpos, ki še ima danes okrog 420 zaposlenih, je žaga. Ampak ljudi ni bilo. Vsak že ima avto, že če pogledaš na srednješolce, včasih so vsaj tisti bili na avtobusu, danes se jih veliko vozi poleg staršev, ko pa naredijo izpit pa itak kupijo kako gajbico in se z avtom vozijo v šolo.
Včasih so bili avti okrog šol od učiteljev, danes je pa vse zabito z avti od učencev.

Problem je kar koli naredit, ker ni ljudi, da bi se vozili.


Točno tako.
Sam ne se kregat :P
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Ne mar 14, 2010 11:55 am

ja, problem je pa ravno ta, ki ga lenivec omenja.
Slika
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Ne mar 14, 2010 2:16 pm

par tednov nazaj, sem štel potnike na progi 6(vzpenjača-glavna avtobusna) v Mariboru. Lahko rečem sam to, da še dobro da se jih tolk vozi z busom. Js bi šel rajši peš, čeprav je dnevna karta (neomejeno voženj) manj kot 3€. Vrata ne tesnijo, tak da lahko revmo fašeš po enem tednu vožnje, čiščeni niso bli bus vrjetno od novega, ruka, cuka , ropoče, nevzdrževano vse skup...
Ljubljanske trole so dosti boljše in lepše vzdrževane, pa že na tistih se ne vozim rad, ker sem enkrat mel občutek, da mi bo križ zlomlo tak je nabijalo :lol:

Drugače pa je javni potniški promet dobičkonosen samo na nizozemskem in japonskem, ker je edino tam gostota ljudi dost visoka(mogoče se še najde kje kako prenatrpano mesto izven teh dveh držav). Vsepovsod drugje dobivajo prevozniki subvencije od države ali mesta.

In vrjeli ali ne, prevozniki še vedno delajo profit na večini linij, kjub skoraj praznim avtobusim.
LP Rok
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov