Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a nebivedu To feb 12, 2013 12:54 pm

Blinder je napisal/-a:So primerljivo široki, tako da ti že logika pove, da ne more 1/4 enga avta se zabit v polovico drugega :roll:

Te stare kante jih tok pomečka, da se niti motorja ne vidi več. Pol pa teoretiki zarote v avtu iz 1959 ni bilo motorja vgrajenega, v volvotu ni bilo vgrajenega motorja, ko se je pokojni sosed ubil z saabom se je tudi vozil brez motorja... Tudi če bi bili brez motorja je vprašanje, ali je to boljše za potnike ali slabše.


Ne gre za nobene teoretike zarote. Volvo 760 in 850 ter saab 9000 so bili v tistih časih pojem varnosti in ne verjamem da en modus v trku z ohranjenim volvom 760 v trku pol avta/pol avta preživi. Vem, kako trdi in takrat varni so bili ti avtomobili nekoč in so nekateri še vedno kljub starosti. Vem pa to iz prve roke, ker sem vozil/bil lastnik (7 mogoče 8 let nazaj) saaba 9000, ki je bil že takrat star nekih 20 let, ampak v nesreči s Pajerotom (pajero prevozil stop znak in se zaletel s prednjim desnim delom v sredino saabovega odbijača), sem se s saabom odpeljal naprej z ukrivljeno tablico in počeno plastiko okoli tablice, pajero pa je šel na avtovleko, kljub bullbaru, ki je preprečil najhujše poškodbe.
Pa videl sem nesrečo na Medvedjeku, kjer je pijan voznik s saabom zapeljal na nasprotni pas in renaulta zadel čelno pri veliki hitrosti (tudi renault nasproti ni ravno počasi vozil), pa je voznik iz saaba utpel zlom noge, renault pa je postal grob za 2 študenta, ki sta se peljala v ljubljano na podelitev diplom. Prednji sedeži renaulta so bili nekje 30m stran od ostankov renaulta, ki pa je bil skrajšan za 2 metra. Na žalost ni bilo več kaj reševati.

Pa še slikovno:
Saab 9000 pri 130km/h priletel v avtobus
Slika

Saab na avtocesti čelno v kombi ford tranzit (hitrosti okoli 110km/h)
Slika
https://static.slo-tech.com/38833.jpg
obstajata še tretja in četrta slika te nesreče, pri eni je voznik slikan (stoji zraven svojega razbitega saaba) pri drugi pa je kombi ford tranzit ki je bil skrajšan za kak meter.

Pa sta tadva avta starejša od 15, mogoče celo 20 let, ko sta se nesreči zgodili.
Old subarus never die, they just get faster!
 
martello
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: To okt 02, 2007 12:23 pm

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a martello To feb 12, 2013 2:17 pm

pametni je napisal/-a:Si ti že slišal za verjetnost in statistiko? Ali pa ti matematika že od vedno dela preglavice?

+1.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a nebivedu To feb 12, 2013 5:27 pm

pametni je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:Ali pa je posnetek za vas, ki mislite, da je vsa mogoča varnost v avtu garancija za preživetje.


Si ti že slišal za verjetnost in statistiko? Ali pa ti matematika že od vedno dela preglavice?


Kaj ima matematika veze s statistiko?

Si mogoče ti že slišal za pregovor, da obstajajo samo 3 vrste laži? "Laž" , "Velika laž" in "Statistika".
V statistiki se da vsak pogled prirediti sebi v prid in jo narest berljivo za ovce. Enako kot se da v vsakem računovodstvu postavit končni izračun za državo, da si pridelal izgubo, čeprav si v resnici močno v plusu.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a ~toMmy~ To feb 12, 2013 9:27 pm

No saj vam je težko zamerit nekaterim... če bi jaz bil mahnjen na "stare kante" (ni mišljeno žaljivo), bi verjetno tudi iskal tolažbo, pa čeprav nasprotuje zakonom fizike (in včasih tudi ekonomije oz. preproste matematike)... :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a ghandaed To feb 12, 2013 11:11 pm

V babico, ki je vozila Clio 2. gen, je pred leti priletel čelno Audi 100. Voznik Audija je imel pretres možganov, in zlomljeno roko, sopotnik fejst podpludbe po trupu od pasu. Babica je imela pordelo kožo na zapestju zaradi airbaga in majhno podpludbo na rami zaradi zategovalca pasu. Oba avtomobila totalka.


V resničnem svetu je ogromno spremenljivk, ki vplivajo na izid karambola. Crash testi dajo dobro in relevantno splošno oceno varnosti. Seveda se pa v praksi pojavljajo odstopanja v + in -
To je vsa znanost.
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a odprti clio Sr feb 13, 2013 10:55 pm

nebivedu je napisal/-a:Pa videl sem nesrečo na Medvedjeku, kjer je pijan voznik s saabom zapeljal na nasprotni pas in renaulta zadel čelno pri veliki hitrosti (tudi renault nasproti ni ravno počasi vozil), pa je voznik iz saaba utpel zlom noge, renault pa je postal grob za 2 študenta, ki sta se peljala v ljubljano na podelitev diplom. Prednji sedeži renaulta so bili nekje 30m stran od ostankov renaulta, ki pa je bil skrajšan za 2 metra. Na žalost ni bilo več kaj reševati.


Zdaj mi pa pojasni to, kako je Maček z Renaultom ubil 3 nič krive? On je utrpel zlom stegnenice.

Pa še ta - kateri še sam težko verjamem, a sem bil tam - Hyundai coupe je s sprednjim koncem trčil v bok Clia II. Lastnik Clia je izstopil in klical pomoč za voznika Hyundaija, ki je ostal vkleščen s polomljeno stegnenico.

Saj so tudi na Fifth gear-u vrteli posledice katastrofalno popravljenih avtomobilov, ki zgledajo čisto O.K. Koliko misliš, da je takih pri nas? Jaz sem z Laguno (prva generacija) 8 let nazaj pobral ograjo in znak stop ter ju odložil v graben, skupaj z avtom. Zadnja kolesa so bila v luftu. Na avtu se je menjalo odbijač, haubo, levo luč in srednjo vezno. Haubo zgolj zato, ke je bila rabljena cenejša od kleparije. 3 smo bili v avtu, nikomur nič.

Aja, glede trkov s hitrostjo 130 km/h ipd. Ga ni avta na svetu, s katerim bi se upal trčit v stoječo oviro pri tej hitrosti. Še moja logika za to trditvijo (pa bom močno močno zanemaril realni svet):
- v trku se s hitrosti 130 km/h do 0 km/h ustaviš na recimo 10 m ( deloma odbiješ oviro ~ avtobus)
- dajmo reči da je v tem času povprečna hitrost 65 km/h ~ 18 m/s (linearno zaviranje)
- 10 m torej opraviš v malo več kot pol sekunde
- tvoj (povprečni) pospešek je tako ~ -72 m/s2
- kar nanese povprečno G silo 7,3

Upam, da sem prav računal, ker je moja fizika že daleč nazaj. Tudi čeupoštevaš zmečkljive cone in vse ostalo, težko verjamem, da je pojemek sile manjši od 4 G.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a Ivan36 Sr feb 13, 2013 11:48 pm

Saj tud frend je preživel PREVRAČANJE Z 101 :DDD A le zato, ker mu je zic otrgalo in se je stran odpelu z nim :lol: avto je bil talno povit :huh: Torej je bila stokec 100% varen avto ! IZMETAVAČ ŠOFERA :rofl
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a lancia hf Sr feb 13, 2013 11:57 pm

Ivan36 je napisal/-a:Saj tud frend je preživel PREVRAČANJE Z 101 :DDD A le zato, ker mu je zic otrgalo in se je stran odpelu z nim :lol: avto je bil talno povit :huh: Torej je bila stokec 100% varen avto ! IZMETAVAČ ŠOFERA :rofl


Na isti način imam tudi jaz strica živega, ko ga je 101 pustila na smreki avto je šel pa še par 100m nižje :mrgreen:
To je potem varen avto. ko te kar sam vn vrže. :lol:
Res pa, da se s takimi ni za hecat saj so imeli le ogromno srečo, če jih je iz avta vrglo pa jih še kar nekaj poznam, ki so podobno doživeli samo včasih se ni bilo treba pripenjati zato je pa marsikdo tudi preživel, ker ga je iz avta vrglo.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a Energetik81 Če feb 14, 2013 8:48 am

odprti clio je napisal/-a:Aja, glede trkov s hitrostjo 130 km/h ipd. Ga ni avta na svetu, s katerim bi se upal trčit v stoječo oviro pri tej hitrosti. Še moja logika za to trditvijo (pa bom močno močno zanemaril realni svet):
- v trku se s hitrosti 130 km/h do 0 km/h ustaviš na recimo 10 m ( deloma odbiješ oviro ~ avtobus)
- dajmo reči da je v tem času povprečna hitrost 65 km/h ~ 18 m/s (linearno zaviranje)
- 10 m torej opraviš v malo več kot pol sekunde
- tvoj (povprečni) pospešek je tako ~ -72 m/s2
- kar nanese povprečno G silo 7,3

Upam, da sem prav računal, ker je moja fizika že daleč nazaj. Tudi čeupoštevaš zmečkljive cone in vse ostalo, težko verjamem, da je pojemek sile manjši od 4 G.
Ni glih prav, ker avtobus je vsaj ene 10x težji od avta, zato ga odbiješ le minimalno.
Pospešek = hitrost^2/2/s
Torej če je zmečkljiva cona dolga recimo 60cm, pa še bus odbiješ za kakšne 20cm, dobiš za pospešek pri 130km/h dobrih 80G.
Tvojih 7G sploh ni problem prenesti, take sile astronavti prenašajo nekaj 10 sekund. 80G pa je mislim da že izven cone preživetja.

Seveda sem upošteval, da se cona enakomerno mečka, od 130-0km/h. Pa se ne, ker je prilagojena trkom s 65km/h. Če sem prav izračunal, se pri trku s 130km/h cona popolnoma spešta že do hitrosti okoli 100km/h, potem pa pride ovira(bus) do kletke. Takrat je pa konec heca in pospešek naraste preko normalnih meja, zato trka s 130 v mirujoči bus ne more preživeti nihče, pa če sedi v A8 z 10*.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a nebivedu Če feb 14, 2013 9:42 am

odprti clio je napisal/-a:Saj so tudi na Fifth gear-u vrteli posledice katastrofalno popravljenih avtomobilov, ki zgledajo čisto O.K.


No vidiš, temu bi se moralo posvetiti malo več. Če imaš ti že enkrat na avtu totalko, pa avto skupaj sestavijo za prodat, je lahko izid čisto rahlega trka hujši, kot resen trk z celim in nepopravljanim avtom. Ob nesreči se struktura kovine in opor spremeni, z dodatnim švasanjem ob popravljanju se še dodatno spremeni struktura. Kako se bo pa tak avto ob trku obnašal, pa ne boš nikoli vedel.

Pa še ena zanimivost:
The real-world success of Saab's safety engineering heritage is once again underscored by the latest reports from the Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) and the Highway Loss Data Institute (HLDI). According to the IIHS rating system, the Saab 9000 had the lowest driver fatality rate among 153 1990-1994 passenger cars, wagons, trucks and sport utility vehicles. As listed in the Insurance Institute's September, 1996 report, the Saab 9000 scored the lowest driver fatality average -- better than such safety stalwarts as Volvo. Saab's average score of 25 was well below scores posted by every competitor, including the Volvo 940/960 (45) and the BMW 5-series (52). (A score of 100 indicates 2 fatalities per 10,000 registered vehicle years.)
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a odprti clio Če feb 14, 2013 1:39 pm

Energetik81 je napisal/-a:Ni glih prav, ker avtobus je vsaj ene 10x težji od avta, zato ga odbiješ le minimalno.
Pospešek = hitrost^2/2/s
Torej če je zmečkljiva cona dolga recimo 60cm, pa še bus odbiješ za kakšne 20cm, dobiš za pospešek pri 130km/h dobrih 80G.
Tvojih 7G sploh ni problem prenesti, take sile astronavti prenašajo nekaj 10 sekund. 80G pa je mislim da že izven cone preživetja.

Seveda sem upošteval, da se cona enakomerno mečka, od 130-0km/h. Pa se ne, ker je prilagojena trkom s 65km/h. Če sem prav izračunal, se pri trku s 130km/h cona popolnoma spešta že do hitrosti okoli 100km/h, potem pa pride ovira(bus) do kletke. Takrat je pa konec heca in pospešek naraste preko normalnih meja, zato trka s 130 v mirujoči bus ne more preživeti nihče, pa če sedi v A8 z 10*.


Hvala... Ne bi blo treba... :lol:

Edino ne razumem tvojega pospeška; jaz imam v glavi a=Δv/t. Sicer pa ja, 7 G niti ni toliko. Kar pa je nad 25 G s trajanjem pol sekunde pa ni več zajebancija.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3878
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a Blinder Če feb 14, 2013 2:35 pm

tisti podatki o saab 9000 so 20 let stari
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a Energetik81 Če feb 14, 2013 2:43 pm

odprti clio je napisal/-a:Edino ne razumem tvojega pospeška; jaz imam v glavi a=Δv/t. Sicer pa ja, 7 G niti ni toliko. Kar pa je nad 25 G s trajanjem pol sekunde pa ni več zajebancija.
Imaš tudi ti prav, ampak ponavadi ne veš, v kolikšnem času si se pri trku ustavil. Z lahkoto pa oceniš, v kakšni razdalji si se ustavil, za to pa velja formula Pospešek = hitrost^2/2/s (s je razdalja ustavitve). Po obeh formulah pa dobiš jasno isti pospešek.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a odprti clio Če feb 14, 2013 3:27 pm

Hvala :D
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a cruiser1 Če feb 14, 2013 5:19 pm

~toMmy~ je napisal/-a:No saj vam je težko zamerit nekaterim... če bi jaz bil mahnjen na "stare kante" (ni mišljeno žaljivo), bi verjetno tudi iskal tolažbo, pa čeprav nasprotuje zakonom fizike (in včasih tudi ekonomije oz. preproste matematike)... :D


Ne vem, če kdo od lastnikov starih kant išče tolažbo. To je isto, kot, če bi jaz rekel, da lastniki novih avtomobilov iščejo tolažbo v prepričanju, da je njihov avto bolj varen, saj so ga vendar drago plačali! Seveda si nikoli ne bodo priznali, da je lahko kakšen star in vsaj 5x cenejši avto skoraj enako varen, če že ne bolj. Nekje se pa le mora poznati ves ta denar, ki so ga zmetali v pleh ;) .

Pa, kot sem že omenil, prepričali me boste, ko boste vsi vozili čisto novi avto z najboljšimi in najvišjimi ocenami varnosti. Brez kompromisov! Dokler mi pa lastniki 4-6let starih avtomobilov, ki nikoli niti niso imeli najboljše ocene na testih prepričujejo kako bolj varni so od mene v 20 let starem vozilu pa naj povem samo to, da glede na to kaj in kako nekateri pišejo v tej temi so očitno tudi že 4 leta stari avtomobili smrtno nevarne kante. Tko da... :roll:

Varnost v avtomobilih se je v dobrih 100 letih zelo izboljšala in še vedno se izboljšuje iz leta v leto, o tem ni dvoma. Amapak pomislite kakšno dolgo obdobje je 100 let! Zdaj me pa tukaj nekdo prepričuje, da je v 15 let novejšem avtomobili neverjetno in neprimerljivo bolj varen, kot jaz! Ah ja... :roll:
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a odprti clio Če feb 14, 2013 6:50 pm

100 let ni nič. Leta menda štejemo zdaj že nekaj več kot 2000 let (kakšen čuden stavek). In primerjaj zadnjih 150 let s preostalimi. Ne gre to čisto tako :D
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a ~toMmy~ Če feb 14, 2013 7:43 pm

cruiser1 je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:No saj vam je težko zamerit nekaterim... če bi jaz bil mahnjen na "stare kante" (ni mišljeno žaljivo), bi verjetno tudi iskal tolažbo, pa čeprav nasprotuje zakonom fizike (in včasih tudi ekonomije oz. preproste matematike)... :D


Ne vem, če kdo od lastnikov starih kant išče tolažbo. To je isto, kot, če bi jaz rekel, da lastniki novih avtomobilov iščejo tolažbo v prepričanju, da je njihov avto bolj varen, saj so ga vendar drago plačali! Seveda si nikoli ne bodo priznali, da je lahko kakšen star in vsaj 5x cenejši avto skoraj enako varen, če že ne bolj. Nekje se pa le mora poznati ves ta denar, ki so ga zmetali v pleh ;) .

Pa, kot sem že omenil, prepričali me boste, ko boste vsi vozili čisto novi avto z najboljšimi in najvišjimi ocenami varnosti. Brez kompromisov! Dokler mi pa lastniki 4-6let starih avtomobilov, ki nikoli niti niso imeli najboljše ocene na testih prepričujejo kako bolj varni so od mene v 20 let starem vozilu pa naj povem samo to, da glede na to kaj in kako nekateri pišejo v tej temi so očitno tudi že 4 leta stari avtomobili smrtno nevarne kante. Tko da... :roll:

Varnost v avtomobilih se je v dobrih 100 letih zelo izboljšala in še vedno se izboljšuje iz leta v leto, o tem ni dvoma. Amapak pomislite kakšno dolgo obdobje je 100 let! Zdaj me pa tukaj nekdo prepričuje, da je v 15 let novejšem avtomobili neverjetno in neprimerljivo bolj varen, kot jaz! Ah ja... :roll:



Glej na eni strani imaš sebe oz. zagovornike varnosti starih avtomobilov, ki podajajo/podajate predvsem srečne dogodke, kako je nekomu uspelo preživet kakšno nesrečo, na drugi strani pa množico forumašev, ki svoja stališča zagovarja s konkretnimi identičnimi trki oz. primerjavo le teh med različnimi generacijami avtomobilov in še dodatno z nadzorovanimi, dokumentiranimi primerjalnimi trki izvedenimi s strani različnih organizacij ter s preprosto razumljivimi dejstvi, da ga ni voznika, ki lahko reši zdrs tako hitro oz. na tako majhni površini (širini vozišča), kot elektronika, da je vsekakor bolj varno, če imaš pri trku preventivno zategnjen varnostni pas, kot če ga sam "zategneš", da je bolj varno, če se vzglavnik prilagodi nesreči, če imaš več air bag-ov itd.

Zgodbice o tem, kako je nekdo preživel, ker ga je vrglo ven iz avta, so sicer zelo lepe (ker vem za nekaj takšnih primerov), ampak ko se en zaleti v tebe, ti ne pomenijo NIČ, ker so tudi drugačne zgodbice, kjer je kdo poginil (na žalost spet vem za takšne primere) v manj varnem avtu.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a ~toMmy~ Če feb 14, 2013 7:55 pm

Aja pa še nekaj, omenjate, da ti stari avti v testih niso bili ohranjeni, da so mogoče bili slabo popravljeni. A dejansko kdo tukaj verjame, da ima en 20 let star avto praktično isto "čvrsto" konstrukcijo, kot ko je bil nov? Mogoče kakšna redka izjema vožena ob vikendih, ampak drugače pa zelo zelo dvomim, da je en avto po 20ih letih obremenitev (obtežitve, jame, vibracije, rja, manjši ali večji udarci/nesreče, ...) podobno varen, kot pred 15-20 leti. ;)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a Ivan36 Če feb 14, 2013 8:40 pm

Evo evolucija ŠKODE ;) http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=_gQ ... =endscreen
In Golf 3 :DDD :huh: http://www.youtube.com/watch?v=jyU7oqPEFxs

A VSI Golfi se predelujejo na POLNO !!!
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a lancia hf Če feb 14, 2013 9:20 pm

Evo ...............
Pa napadajte po želji z izgovori ............
Včerajšna nesreča ......... Več urna zapora ceste preživeli vsi ......................
Bel Rernault Kango (desno) in Honda Civic

Slika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov