Saj za tiste nad 140 (v bistvu že nad 130, bi lahko vedel), že obstaja formalna možnost kaznovanja.rnisan je napisal/-a:Sam ne maram voznikov avtomobilov, ki na AC vozijo pod 110 ali nad 140 na uro in bi podprl kazni za oboje.
Blinder je napisal/-a:Odvisno tudi od kvalitete motorja. Nekateri prebavijo 50 kmh pri dobrih 1000 rpm, drugi pa v takih pogojih vibrirajo in zato dobijo tisti grd zvok. Dsg(automatik) pri 40-50 kmh drži motor glih tam okoli cca 1200 rpm.
Za prihranek na gorivu v tistih pogojih pa si poglej tisti graf, ki ga je nekdo objavil. S tem da ima vsak motor drugačen graf.
sonic je napisal/-a:Saj za tiste nad 140 (v bistvu že nad 130, bi lahko vedel), že obstaja formalna možnost kaznovanja.rnisan je napisal/-a:Sam ne maram voznikov avtomobilov, ki na AC vozijo pod 110 ali nad 140 na uro in bi podprl kazni za oboje.
110 pa je povsem v zakonskkh okvirih (ja, obstajajo tudi določila o prepočasni vožnji, ampak 110 je seveda še globoko v območju zakonsko dovoljenega, tudi na AC)
In v bistvu sem zgrožen o izjavah nekaterih glede vožnje 100 kmh po AC, s katero ni seveda nič narobe (razen če kampiraš na prehitevalnem, ampak to je druga debata). Nič narobe tako glede zakonodaje kot splošno.
Če ti je 100 kmh prepočasi, pa prehiti, saj imaš prehitevalni pas, to je smisel avtoceste.
Tisti ki bi šli kaznovat za vožnjo 100 kmh na avtocesti (celo 110 vam ni dovolj ?!?), imate povsem napačne predstave glede zakonodaje, splošno prometa, pa tudi psihično z vami ni vse v redu.
Po domače rečeno: prfuknjeni ste in niste za na cesto, nikakor.
Podprl bi zakon, po katerem bi pisce takih idej izsledili in jim doživljenjsko vzeli vozniški izpit.
emozul je napisal/-a:sonic je napisal/-a:Saj za tiste nad 140 (v bistvu že nad 130, bi lahko vedel), že obstaja formalna možnost kaznovanja.rnisan je napisal/-a:Sam ne maram voznikov avtomobilov, ki na AC vozijo pod 110 ali nad 140 na uro in bi podprl kazni za oboje.
110 pa je povsem v zakonskkh okvirih (ja, obstajajo tudi določila o prepočasni vožnji, ampak 110 je seveda še globoko v območju zakonsko dovoljenega, tudi na AC)
In v bistvu sem zgrožen o izjavah nekaterih glede vožnje 100 kmh po AC, s katero ni seveda nič narobe (razen če kampiraš na prehitevalnem, ampak to je druga debata). Nič narobe tako glede zakonodaje kot splošno.
Če ti je 100 kmh prepočasi, pa prehiti, saj imaš prehitevalni pas, to je smisel avtoceste.
Tisti ki bi šli kaznovat za vožnjo 100 kmh na avtocesti (celo 110 vam ni dovolj ?!?), imate povsem napačne predstave glede zakonodaje, splošno prometa, pa tudi psihično z vami ni vse v redu.
Po domače rečeno: prfuknjeni ste in niste za na cesto, nikakor.
Podprl bi zakon, po katerem bi pisce takih idej izsledili in jim doživljenjsko vzeli vozniški izpit.
Ti pa res na ostro.
No vidiš, meni grejo pa na živce ljudje, ki mečkajo na cesti.
Voziš po omejitvah pa je, ne manj in ne več! Taki, ki vozijo, da res samo gledajo na porabo je pa zame idiotizem.So še druge stvari, ki bi jih lahko prej črtal oz. zmanjšal, da prišparaš, ne pa s tem, da ogrožaš druge.
čare je napisal/-a:Meni je vseeno tud če se voziš 60 poAC samo ko mi zaradi tebe na prehitevlni pas izletel kamion ki te bo prehiteval boš tukaj za ubit ti in ne kamionđija.Pa ko se voziš 120 po prehitevalnem in ti nekdo pritegne za rit z večjo hitrostjo se umakni in naj te ne zanima kako vozi.Če se nimaš prilike odmaknit takoj potem pospeši !! To je vsa umetnost.
P.S. ne leti na nobenga osebno ampak na splošno.
gasolinedream je napisal/-a:Sicer tudi meni niso všeč "mečkači," ampak treba si je ogledat besdo omejitev - pomeni NAJVIŠJO dovoljeno hitrost, ne priporočeno, ne najnižjo ali karkoli podobnega. Jaz se zelo poredko jezim nad počasnimi vozniki, pač prehitiš pa je. Če razmer za prehitet ni, jebat ga. Počakaš minutko, dve ali tri? Razumem če nekdo pelje v bolnico nosečo ženo (al neki), ostali pa bi pač lahko šli na pot pet minut prej.
Jaz se recimo zadnje čase, v primeru da morem bit točen, odpravim 5 minut prej pa se mi ni treba sekirat, blendat in trobit.
rnisan je napisal/-a:Zagovorniki "hypermilinga" in ekstremno varčne vožnje pozabljate prvotni namen cest, ki je hitrejše premikanje ljudi in tovora. Sam zagovarjam varno in varčno vožnjo, ne zagovarjam pa ekstremno varčne vožnje.
To, da ima vsak pravico voziti 90kmh po avtocesti, je zame nesmisel (niti avtobusi in tovornjaki ne bi vozili s to hitrostjo, če ne bi bili omejeni.) Seveda, zakonsko takšna vožnja drži vodo, saj je najnižja omejitev 60kmh. A ni vsak zakon napisan optimalno in pametno, to že vemo.
Bistvo avtoceste je hitrejše premikanje od regionalnih cest in če želite voziti varno in varčno (na AC pod 100kmh), je za vas regionalna cesta.
Dejansko vsako večje odstopanje v katero koli smer (torej bistveno hitrejša ali počasnejša vožnja) zmanjšuje varnost na cesti. Na avtocestah bi morala najnižja dovoljena hitrost biti bistveno višja od trenutne (nekje okrog 100kmh). Kdor pa ni sposoben na AC (seveda, ko ni gužve in ostalih motečih dejavnikov) voziti med 100-130kmh, pač ni za AC in naj gre na regionalno cesto.
Ne razumem, kako lahko zagovarjate vožnjo na 45% hitrosti od dovoljene. 70kmh zakonsko dovoljene razlike na AC je odločno preveč. Nekje 30% pod omejitvijo bi bilo realno in sem takoj za, da se uvede takšen zakon.
Seveda sem pa tudi zagovornik kazni za prekoračitev omejitve hitrosti navzgor in bi na AC bil vesel čimveč radarskih kontrol, saj res ni potrebe po divjanju (z npr 120 kmh prevoziš SLO precej hitro - in varčno - in ni potrebe po bistveno višjih hitrostih).
čare je napisal/-a:Meni je vseeno tud če se voziš 60 poAC samo ko mi zaradi tebe na prehitevlni pas izletel kamion ki te bo prehiteval boš tukaj za ubit ti in ne kamionđija.Pa ko se voziš 120 po prehitevalnem in ti nekdo pritegne za rit z večjo hitrostjo se umakni in naj te ne zanima kako vozi.Če se nimaš prilike odmaknit takoj potem pospeši !! To je vsa umetnost.
P.S. ne leti na nobenga osebno ampak na splošno.
čare je napisal/-a:Meni je vseeno tud če se voziš 60 poAC samo ko mi zaradi tebe na prehitevlni pas izletel kamion ki te bo prehiteval boš tukaj za ubit ti in ne kamionđija.Pa ko se voziš 120 po prehitevalnem in ti nekdo pritegne za rit z večjo hitrostjo se umakni in naj te ne zanima kako vozi.Če se nimaš prilike odmaknit takoj potem pospeši !! To je vsa umetnost.
P.S. ne leti na nobenga osebno ampak na splošno.
čare je napisal/-a:E vidiš kampiranje na prehitevalnem bo taprav izraz za to kar mene moti.In ja govorim o tem ko se nekdo vzporedno vozi z avtom na voznem pasu in seveda umaknit se ne more,zabremzat ne sme pospešil pa ne bo da bo prehitel tistega vzporednega in se odstranil.
Kakšni sklopi pa naj bi se uničevali, če se motor skoraj brez obremenitve vrti pri ~1200rpm? Noben ni govoril o 1000rpm in manj. Kako pa misliš, da lahko motor laufa v prostem teku? In vožnja pri 30-40km/h po ravnem je za mašino skoraj prosti tek, takrat rabimo mogoče ene par konjev (recimo 2-4KM) za premikat.hahehihoh je napisal/-a:Ali je vredno zavoljo nekoliko nižje porabe (priznam, na motorje se prav nič ne spoznam, ampak vseeno me preseneča, da je pri prenizkih vrtljajih poraba manjša kot pri nekih normalnih vrtljajih (ok. 1500-2500 obr/min)) tvegati okvaro dragih sklopov motorja in na dolgi rok uničevanje tega? Jaz prestavljam ponavadi med 2 in 3 tisoč obrati, pa imam nizko porabo, res pa je, da takih ekstremov, kot jih dosega avtor, ne dosegam niti z razred manjšim vozilom z dvajset konjskimi močmi manj. Se mi pa vrti poraba okoli 5,2l/100 km, kar je dejansko kar dober dosežek.
Ne. Pri vžigu se ne porabi praktično nič dodatnega goriva, od kje si to pobral. Kvečjemu porabiš malo energije za štarter, ki notri prineseš že s par sekundami ugasnjenega motorja. Poleg tega nobenemu od motorjev z notranjim izgorevanjem ne škodi, če se ga ugasne za par minut, ker se v tem času praktični nič ne ohladi, vključno z oljem. Po 5min laufa naprej, kot da se ni nič zgodilo. Kvečjemu je nekaj dodatne obrabe ščetk štarterja, to je pa tudi vse.hahehihoh je napisal/-a:Pri tem mi se poraja vprašanje, ali avto ne porabi več goriva pri vžigu dizelskega motorja kot pri mirovanju tega nekaj sekund ali minut, če želimo. Nikoli sicer nisem testiral, vendar se mi zdi, da pri mojem avtomobilu manj goriva gre v zrak, če stoji nekaj minut vžgan, kot če ga ugasnem ter ponovno vžgem. Poleg tega je pregovorno za dizle najboljša vožnja na relacije in jim ne ugaja vožnja tipa pali-gasi. Ali sem spregledal kakšno pomembno stvar?
Daedalus je napisal/-a:emozul je napisal/-a:sonic je napisal/-a:Saj za tiste nad 140 (v bistvu že nad 130, bi lahko vedel), že obstaja formalna možnost kaznovanja.rnisan je napisal/-a:Sam ne maram voznikov avtomobilov, ki na AC vozijo pod 110 ali nad 140 na uro in bi podprl kazni za oboje.
110 pa je povsem v zakonskkh okvirih (ja, obstajajo tudi določila o prepočasni vožnji, ampak 110 je seveda še globoko v območju zakonsko dovoljenega, tudi na AC)
In v bistvu sem zgrožen o izjavah nekaterih glede vožnje 100 kmh po AC, s katero ni seveda nič narobe (razen če kampiraš na prehitevalnem, ampak to je druga debata). Nič narobe tako glede zakonodaje kot splošno.
Če ti je 100 kmh prepočasi, pa prehiti, saj imaš prehitevalni pas, to je smisel avtoceste.
Tisti ki bi šli kaznovat za vožnjo 100 kmh na avtocesti (celo 110 vam ni dovolj ?!?), imate povsem napačne predstave glede zakonodaje, splošno prometa, pa tudi psihično z vami ni vse v redu.
Po domače rečeno: prfuknjeni ste in niste za na cesto, nikakor.
Podprl bi zakon, po katerem bi pisce takih idej izsledili in jim doživljenjsko vzeli vozniški izpit.
Ti pa res na ostro.
No vidiš, meni grejo pa na živce ljudje, ki mečkajo na cesti.
Voziš po omejitvah pa je, ne manj in ne več! Taki, ki vozijo, da res samo gledajo na porabo je pa zame idiotizem.So še druge stvari, ki bi jih lahko prej črtal oz. zmanjšal, da prišparaš, ne pa s tem, da ogrožaš druge.
Načeloma se absolutno strinjam, da mečkanje ni sprejemljivo - kjer možnosti za prehitevanje ni. Razen, če se takšen voznik umakne, potem je OK. Če se pa vozi 10km/h pod omejitvijo, pa se res nimate kaj pritoževat - zame je pa to idiotizem.
Zelo varčno se da vozit tudi brez mečkanja, samo se je potrebno potrudit oz. znat. Zelo varčna vožnja brez, da bi vozil res po polžje je mogoča in za to je potrebno znanje. Ravno tako, kot je potrebno znanje za hitro vožnjo. Tudi extra varčna vožnja je ravno tako "hobi" kot hitra vožnja - ti nisi na mestu, da bi takšne ljudi obsojal, in si kvečjemu sam sebe izpostavil kot nestrpnega idiota. Za razliko od divjakov varčni vozniki NEPRIMERNO manj ogrožajo promet (ker za varčno vožnjo moraš biti strpen in zelo pozoren na promet!). Ogrožajo druge kvečjemu "italijani" in nončke, ki vozijo 60 izven naselja in 70 v naseljih, ampak teh ne mešat z ljudmi, ki so z glavo pri stvari kar se tiče varčne vožnje in se zavedajo okolice (če slučajno delajo kolono, se pač umaknejo).
Ampak seveda se tu pojavi narobe svet slovenske družbe. V Sloveniji pač NI KUL biti varčen in razumen človek, ampak je kul to, da divjaš, piješ in voziš itd. Med večino mlajšimi (pa tudi pri marsikaterimi starejšimi) Slovenci je nekdo, ki počasneje pospeši do 80-90km/h iz naselja (ali pa ki začne prej zavirati z motorjem pred vstopom v naselje) b**** in se lepijo v rit celi živčni. Če pa je nekdo divjak, če nekdo vozi nabit da komaj hodi itd., pa je v družbi sprejemljivo - vidim tako mlajše, vrstnike, kot starejše - vsem bi bilo popolnoma izpod časti tega NE počet iz odgovornosti do drugih. Vsi uživajo določen status v svoji družbi, in tudi ženske se po takih "z velikimi jajci" najbolj lepijo. In tako še mlajši bodoči vozniki dobijo lep vzor starejših in mladine, kako uživati ugled. Podobno je potem tudi v biznisu, kjer je kraja oz. iskanje lukenj v zakonih družbena norma.
Slovenski narod je tako nerazumen, nekulturen, nestrpen, nevzgojen, nezrel, sebičen in primitiven, da kar res ni. So posamezniki, so izjeme, ki pa potrjujejo pravilo. In seveda, tudi če je izjem polovica, je to absolutno premalo, da takšna država funkcionira normalno. Žal s takimi posti, emozul in podobni, spadate v okvire populacije, ki j**e situacijo v Sloveniji. To ni osebna žaljivka - jaz se zavedam, da niso vsi deležni enake vzgoje in genov, ampak kot odrasli ljudje smo odgovorni za svoja dejanja in besede - obračati se kontra ljudem (z osebnimi žaljivkami!) ki želijo na gorivu prišparat in jim je to hkrati zanimivo ter (v nasprotju s prepričanjem mnogih) NE ogrožajo prometa je totalen nesmisel z vidika filozofije "živi in pusti živeti" (ki tudi absolutno prepoveduje alkohol in divjanje, pa tudi ljudi ki so tako ali drugače nesposobni za volanom). In seveda taisti narod tvori tudi politiko, kamor itak gredo večinoma tisti, ki nimajo vsega čistega v glavi in želijo koristi. In smo tam, kjer smo.
Pa srečno.
EDIT: Še nekaj: moja absolutna PRAVICA je, da pričakujem/zahtevam od ostalih udeležencev prometa, da vozijo po omejitvah in z razumom, in to je tudi njihova DOLŽNOST. Torej zakaj se takšni, ki npr. radi prekoračijo omejitev (me sploh ne briga, če so nevarni ali ne - govorim načeloma), čutijo moralno superiorni do takih, ki vozijo 10-20km/h manj od omejitev in si jih upajo izpostavljati kot mečkače, idiote in nevarne voznike?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov