Polo78 je napisal/-a: Tudi ne razumem v čem je sploh fora prehitet še tista dva ali tri tovornjake pred zožitvijo, če se boš v naslednjih 15 km itak vozil v strnjeni koloni in tako pridobil le nekaj 10 sekund?!
!
V tem stavku se vse skriva.
Take in podobne nesreče se dogajajo ravno zaradi tega ker hočeš nekaj pridobit.
10 sekund, v škarje prehitet za en avto. ( Objestnost in alkohol bom izpustil )
A v resnici se ti samo na britof mudi.
Naj povem, še po stari dolenki brez AC, ki se je začela šele na Višnjegorskem klancu;
Od bregane pa do Celovške v Ljubljani je bilo slabih 9 minut razlike med vožnjo krepko čez omejitve
in non stop prehitevanja in normalno po omejitvah in brez tveganih prehitevanj.
Podobno študijo je naredil pred leti Brane Kizmič v sklopu baje varne vožnje.
Štart je bil v LJ in cilj MB. Voznik rallya je vozil krepko čez omejitve + prehitevanja.
Drugi istočasno pa po predpisih brez tveganj.
Razlika 8 minut.
Le čemu potem hitet?
A žal nobeno napisano besedilo ne bo zaleglo.
Sam moraš spoznati