Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Sr jul 01, 2009 9:15 pm

Polo78 je napisal/-a: Tudi ne razumem v čem je sploh fora prehitet še tista dva ali tri tovornjake pred zožitvijo, če se boš v naslednjih 15 km itak vozil v strnjeni koloni in tako pridobil le nekaj 10 sekund?! :roll:

!


V tem stavku se vse skriva.

Take in podobne nesreče se dogajajo ravno zaradi tega ker hočeš nekaj pridobit.
10 sekund, v škarje prehitet za en avto. ( Objestnost in alkohol bom izpustil )
A v resnici se ti samo na britof mudi.
Naj povem, še po stari dolenki brez AC, ki se je začela šele na Višnjegorskem klancu;
Od bregane pa do Celovške v Ljubljani je bilo slabih 9 minut razlike med vožnjo krepko čez omejitve
in non stop prehitevanja in normalno po omejitvah in brez tveganih prehitevanj.

Podobno študijo je naredil pred leti Brane Kizmič v sklopu baje varne vožnje.
Štart je bil v LJ in cilj MB. Voznik rallya je vozil krepko čez omejitve + prehitevanja.
Drugi istočasno pa po predpisih brez tveganj.
Razlika 8 minut.
Le čemu potem hitet?
A žal nobeno napisano besedilo ne bo zaleglo.
Sam moraš spoznati
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
 
ozze
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: To jun 03, 2008 1:37 pm

Napisal/-a ozze Sr jul 01, 2009 9:33 pm

Pa še ena fora je. Pri vožnji na full je poraba 15 litrov in več. Pri lepi vožnji po pravilih poraba 8 litrov. To pomeni da boš moral it vsaj še enkrat hitreje tankat, s tem pa izgubiš ves pridobljen čas, ki si ga pridobil z dirkanjem. Plus čas (10 litrov = 10 € = 1 ura dela) da zaslužiš za bencin, ki si ga dodatno porabil s hitrejšo vožnjo.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Sr jul 01, 2009 10:41 pm

ronnie je napisal/-a:Podobno študijo je naredil pred leti Brane Kizmič v sklopu baje varne vožnje.
Štart je bil v LJ in cilj MB. Voznik rallya je vozil krepko čez omejitve + prehitevanja.
Drugi istočasno pa po predpisih brez tveganj.
Razlika 8 minut.
Le čemu potem hitet?
A žal nobeno napisano besedilo ne bo zaleglo.
Sam moraš spoznati


Iz navade, ker se narod ne zna brzdat, živčni gratajo, če se morejo za tovornjakom peljat pa čeprav se pelje 70-80km/h. Samo ne, ga je treba prehitet, pa če tudi je to samo 2 km pred domom.
Pri takih razdaljah, ki jih v povprečju vozimo pri nas so taka prehitevanja čisto brez smisla. Malo si moreš kdaj am vzet, ko koga prehitiš potem pa pogledaš čez koliko časa pa pride tisti za teboj, ki si ga prehitel pred 10 km.
To včasih opazim pri sebi, ko koga prehitim, ki se res cinca. Torej se vozi okrog 60. Pol pa pridem domov (400m od glavne ceste) , počakam pred garažo, da grem vrata odpirat in v tistem trenutku vidim, ko se tisti avto ali pa tovornjak, ki sem ga prehitel pred 10km ali pa še več, pripelje lepo po glavni cesti. Pol se vprašam, koliko sem profitiral? Mogoče minuto ;) S tem da, če hočeš tovornjaka prehitet na teh naših cestah moreš sigurno it na bankino in skačeš po tistih luknjah in poslušaš kak poka pod avtom tisto kamenje. Ni vredno. Se je boljše 60 za tovornjakom peljat pa prideš minuto pozneje domov, nisi čist nič prikrajšan. Vožnja med tistimi ovinki pa je bolj nadzarovana in varna, avto je pa tudi hvaležen.
Isto je pa za avtoceste. Sej samo kalkulator vzameš v roke pa si malo preračunaš koliko bi v teoriji profitiral, če se boš recimo namesto 130 peljal 160 v tistih 20 ali pa 30 km AC. Pa vidiš, da že teoretično en mak profitiraš, v praksi pa še potem toliko manj, ker vedno pride kaj vmes in nemoreš konstantno vozit.
Drugo bi bilo, če bi se človek vozil 500 km po AC, pol se že pozna, to, ko pa se folk vozi na šiht pa gre par kilometrov po AC pa ne profitiraš niti toliko časa, da bi rekel, da si boš v tistem prihranku lahko naredil kavo na avtomatu.
Zadnjič spremenil mišek, dne Sr jul 01, 2009 10:45 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6423
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Sr jul 01, 2009 10:42 pm

No ja, če ga dejansko ni nikoli notri (blo), pol vemo, kako je na stvari. Predvidevam pa, da bodo zdj po tem dogodku verjetno le namestili radar v tisto kanto.

To, kar sta pa pred mano uporabnika napisala, je pa čist res. Sam sem nedolgo nazaj spremljal navigacijo od LJ do MB, koliko minut bom izgubil z vožnjo po AC s hitrostjo med 100-110km/h. Na cilj sem prišel dobre 10 minut kasnej od prvotnega časa. Kaj grozno drugače ne bi bilo med 130km/h in 160-170km/h.

Torej, le čemu hitet, če zaradi tega pridobiš tisto malenkost pri času?
Slika
 
Uporabniški avatar
gecco
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1726
Pridružen: To nov 13, 2007 2:20 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a gecco Sr jul 01, 2009 10:55 pm

Sj ni da bi se mudilo, samo mi gre pa grozno na živce če se moram nekje voziti pod omejitvami...in to full pod omejitvami. Ravno ta odsek dolenjke do Trebnjega je najhujši..čisto vedno dobiš trota ki se bo vozil 60 ali 80...ne vem od kje ljudem ideje da je toliko omejitev, al to od useh teh tabel od gradbišč al kaj...omejitev je 100!! Prav, če je kamion in se vozi 80 kul...se razume, sam običen avto z trotom notr bom pa prehitel ob prvi prilki če je samo on pred mano. Če je pa kolona se pa itak ne splača ker ne bo ratal vseh prehitet do avtoceste. Mislim da glih to domače najbolj matra...ker vedo da če bodo enga spustil tam pred koncem avtoceste pred sabo je zelo velika verjetnost da se bo vozil fajn pod omejitvijo in do Trebnjega itak ne bo več prilke za prehitevanje...potem pa tiščijo!
''you cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa''
''Four wheels move the body. Two wheels move the soul.''
Slika
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če jul 02, 2009 7:38 am

Ravno ta odsek dolenjke do Trebnjega je najhujši..čisto vedno dobiš trota ki se bo vozil 60 ali 80...ne vem od kje ljudem ideje da je toliko omejitev, al to od useh teh tabel od gradbišč al kaj...omejitev je 100!
To je načeloma res - dokler si ne izračunaš, kaj to pravzaprav pomeni.
Pravijo da je tisti odsek dolg ene 15 km - razlika v vožnji 80km/h vs. 100 km/h te stane dobri dve minuti časa. To je res malenkost in ko to spoznaš, raje lepo mirno voziš 80 kmh za 'trotom', ki ga hkrati uporabiš kot ščit pred morebitnimi psihoti kot tisti v audiju, ki je ubil človeka v modusu... je za razmislt...

Recimo istrski 'ipsilon' je tudi ena taka nevarna cesta, kjer raje prisilim kakega hitrega italijana, da me prehiti (ponavadi se navidezno umaknem na prvo odstavno nišo, da gresta en-dva mimo mene), potem pa gasa za njimi, ki me lepo ščitijo...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če jul 02, 2009 7:45 am

Tudi jaz se včasi prav dobro počutim za kakšnim tovornjakom, posebno na kakšni ovinkasti cesti. Ultimativna "zmečkljiva" cona... :twisted:
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jul 02, 2009 9:10 am

Ah eni smo to pogruntal že pred leti, ko smo se vozil 80km v eno smer v službo. Postaviš se za kamion in z njegovo hitrostjo voziš po celi dolenjki do ljubljane. Poraba je manjša, vožnja je zelo enakomerna in pred sabo imaš 30 ton železja, ki te ščiti pred tistimi, ki bi prileteli na tvoj pas.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Če jul 02, 2009 9:21 am

To da je vožnja za kamionom bolj varna je po eni trani že res, po drugi strani pa zna bit to tudi nevarno početje. Pred nekaj leti se je žlahtnik peljal z motorjem za enim kamionom, in iz tega kamiona je dol padu nek lesen tram al dila, on se temu ni mogu izognit, povozu ta tram in je padu in se ubil. Sej ne rečem da se to na veliko dogaja, sam ko včasih gledam kaj vse kamioni gor vozjo in kako majo to naloženo :roll:
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Če jul 02, 2009 9:29 am

@ Nebivedu: :tomidelej:

Pa sm mislu, da sm edin cepec, ki se parkira za kamion in lepo nice 'n easy 90km/h. V zavetrju lepo, poraba precej pade, sam držiš varnostno in to je to. In še lepo maš cajt razmišljat o določenih rešitvah, variantah in to.
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Napisal/-a a_sist Če jul 02, 2009 9:50 am

nevem, če bi se strinjal, da je vožnja za kamijonom varnejša. Mene moti že to, da ne vidim nič kaj se spredaj dogaja in ne morem predvidevati praktično nič. Drugič.. če se zaletim zadaj v kamion, gre moja 'zmečkljiva cona' v prazno pod prikolico, medtem ko mi njen spodnji rob odbije glavo ;)
Pač, kakor komu paše...
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Če jul 02, 2009 11:10 am

Polo78 je napisal/-a:Sploh v zadnjem času je očitno zelo moderno neuporabljanje smerokazov, bodisi pri zavijanju, bodisi pri spremembi pasu, kar me v določenih situacijah izredno moti! :evil:


Že nekaj časa razmišljam, da se odpravim v najbližji Audi in nato še v BMW salon, s trgovcem smrtno resno detajlno pregledam prav vse razstavne modele ter preizkusim pri vseh modelih smernike. Glede na neuporabo smernikov pri omenjenih znamkah imam namreč občutek ali jih ne ponujajo ali pa spadajo pod izjemno drago dodatno opremo. :?:
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Če jul 02, 2009 12:08 pm

Za kamionom oz pred kamionom se nerad vozim ker ni glih prijetno da se v teme zaleti sploh če te dva zmučkata med sebe..
varnostna razdalja je zelo pomembna..


drugače pa voznik audija je bil hrvat.. tak da se mu j**e za razne stacionarne radarje..
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Če jul 02, 2009 12:14 pm

kolesar je napisal/-a:..


drugače pa voznik audija je bil hrvat.. tak da se mu j**e za razne stacionarne radarje..


v časopisu piše; 37 letni iz Brežic v Audiju in 39 letni iz krškega je umru
25 letni hrvat je bil pa voznik kamijona
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6423
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Če jul 02, 2009 12:28 pm

Na slikah se je videlo, da je imel Audi KK al NM tablce, tko da hrvat lih verjetno ni bil.
Slika
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Če jul 02, 2009 1:07 pm

CHAN je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:Sploh v zadnjem času je očitno zelo moderno neuporabljanje smerokazov, bodisi pri zavijanju, bodisi pri spremembi pasu, kar me v določenih situacijah izredno moti! :evil:


Že nekaj časa razmišljam, da se odpravim v najbližji Audi in nato še v BMW salon, s trgovcem smrtno resno detajlno pregledam prav vse razstavne modele ter preizkusim pri vseh modelih smernike. Glede na neuporabo smernikov pri omenjenih znamkah imam namreč občutek ali jih ne ponujajo ali pa spadajo pod izjemno drago dodatno opremo. :?:
zanimivo, da tudi ko se peljem z bmwjem sem eden redkih, ki uporablja smerokaze. Fora je le v tem, da imate nekateri na bmw, audi, mb in ostale bolj izstopajoče avte neko alergijo in jih bolj opazujete. Al pa so razni klioti, golfi in podobni najmnožičneje zastopani avti premali da bi jih opazili pa spregledate cel avto in ne sam neuporabo smerokazov. :roll:
LP Rok
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Če jul 02, 2009 1:25 pm

Drocky je napisal/-a:
CHAN je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:Sploh v zadnjem času je očitno zelo moderno neuporabljanje smerokazov, bodisi pri zavijanju, bodisi pri spremembi pasu, kar me v določenih situacijah izredno moti! :evil:


Že nekaj časa razmišljam, da se odpravim v najbližji Audi in nato še v BMW salon, s trgovcem smrtno resno detajlno pregledam prav vse razstavne modele ter preizkusim pri vseh modelih smernike. Glede na neuporabo smernikov pri omenjenih znamkah imam namreč občutek ali jih ne ponujajo ali pa spadajo pod izjemno drago dodatno opremo. :?:
zanimivo, da tudi ko se peljem z bmwjem sem eden redkih, ki uporablja smerokaze. Fora je le v tem, da imate nekateri na bmw, audi, mb in ostale bolj izstopajoče avte neko alergijo in jih bolj opazujete. Al pa so razni klioti, golfi in podobni najmnožičneje zastopani avti premali da bi jih opazili pa spregledate cel avto in ne sam neuporabo smerokazov. :roll:


Opazim VSAK avto, ki me izsili oziroma kateri ne nakaže svoje spremembe smeri. Procentualno so omenjene znamke najpogostejše.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če jul 02, 2009 2:38 pm

IcEm4n je napisal/-a:Na slikah se je videlo, da je imel Audi KK .......


http://www.prva-liga.si/default.asp?pag ... e=trgovine

PS. sploh ni bil divjak, le telefonaril je "non-stop"......
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8420
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Če jul 02, 2009 4:15 pm

sašo5 je napisal/-a:PS. sploh ni bil divjak, le telefonaril je "non-stop"......


No to se ne pomeni, da mora non-stop uporabljati slusalko na uhlju/rami. Kakor jaz vem
imajo ti Audi-ji A6 avant (C6) MMI (Multi Media Interface) s povezavo bluetooth-a
na telefonu tako, da je to (prostorocno telefoniranje) ze v tem avtu integrirano vsaj
kar se vidi po opremljenosti.

Varnosti dovolj, le izkoristiti jo je treba v prave namene in ne biti povrsen pri tem.
Ker mu v zivljenju vse lepo gre (po navedbah nekaterih komentarijev drugod) je bil
prevec "korajzen" ...in to tudi "placal".
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Če jul 02, 2009 4:42 pm

MacTron je napisal/-a:Ker mu v zivljenju vse lepo gre (po navedbah nekaterih komentarijev drugod) je bil prevec "korajzen" ...in to tudi "placal".


Saj to je to. Zaradi pretirane korajže in samozavesti taki "uspešneži" potem mislijo, da se cel svet vrti okoli njih in da držijo tistega tam zgoraj za j***a. Zlajnana zgodba, ki je žal (spet) stala življenje nedolžnega. Pa da ne bo kdo narobe razumel, vsakemu, ki se s poštenim delom znajde v življenju, mu iz srca privoščim, da ima lepo hišo, dober avto, vikend,... Le živi naj človeku dostojno življenje in naj ne gleda le nase ampak se naj kdaj pa kdaj ozre tudi na druge. Solidarnost in čut do soljudi je ena tistih vrednot, ki nam v današnjem času tako zelo manjka. In kot že večkrat rečeno, se potem vse to odrazi tudi v prometu...
Antiznačkar po prepričanju
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov