Najprej to - iz pravilnika
3.5 - nedovoljeno je pisanje ali citiranje večih post-ov zaporedoma (zato se uporablja funkcijski gumb "uredi" ali pa z novim forumom funkcija "citiraj" - desni spodnji del prispevka).
Če ni kaj narobe, torej če je stvar samo v olju, je treba preverit kvaliteto/starost olja. Praviš, da piše v servisni, da je bilo menjano 2000 km nazaj. Tudi servisno nekateri nategatorji ponarejajo.
Od koga si kupil avto? Upam, da ne od kakšnega znanega nategatorja.
Kakšne barve je olje? Moralo bi zgledati skoraj kot novo po 2000 km, vsaj če motor lepo dela (ne kadi, normalna poraba ipd).
Koliko km ima avto? So realni?
Je servisna proti koncu popisana z različnimi kuliji in z različno pisavo?
BTW - kako je z velikm servisom (jermen ipd)?
Marsikdo ob nakupu rabljenega avta takoj menja olje (in še kaj), nekateri preventivno menjajo tudi jermen (veliki servis) - ne glede na servisno knjigo ali zatrdila prodajalca. Oboje je (pri nas žal) precej smiselno, če veš, kakšen texas je pri nas prodaja rabljenih avtov, še posebno pri raznih nategatorjih in tudi avtih iz tujine. Vsekakor je lažje in dosti ceneje

Glede longlife-a - to je bolj kot ne marketinška fora (kako lepo in "konkurenčno" se sliši "menjava olja oz servis na 30000 km"), ki se je bodo na pooblaščencih seveda držali. Olja vsebujejo nekatere pomembne aditive, ki še zdaleč ne zdržijo 30000 km in vsakemu, ki se na to bolj spozna, ne pade na konec pameti, da bi menjal na 30000 km - vsaj za dolgo življenjsko dobo motorja to nikakor ni priporočljivo. Dokazov o neprimernosti menjave olja na 30000 je precej pri večini znamk (tudi na forumu je bilo o tem že precej govora - poišči!), verjetno je tu "najuspešnejši" Renault . Dokaz je že to, da nekateri proizvajalci to "podaljšano" menjavo spet krajšajo - ravno zaradi slabih izkušenj (in "daljšanja" garancij).
lp