Energetik81 je napisal/-a:NejcZ je napisal/-a:matayus je napisal/-a:NejcZ je napisal/-a:To pa lahko izračunaš... če si srednjo šolo naredil

Na podlagi česa lahko izračunaš koliko obratov bo imel pri 200km/h? Ne vem, če sta dani spremenljivki med seboj v linearnem razmerju.
lp
Razmerje je tako kot je, če je pri 100km/h 2000 obratov bo verjetno pri 200km/h 4000 obratov

Govorima v isti prestavi. Mogoče ni 100% izračun bo pa zelo blizu no

Če je v isti prestavi, bo TOČNO tako kot si napisal. Saj ne zobniki ne izgubljajo zob...

Okej, če je popolnoma enako, potem zadostuje tudi matematika do 4 razreda OŠ
Sicer pa je tisti podatek za Passata potem super.. Se vidi, da je narejen za AC križarjenja, kljub temu, da ni neka ladja.
Kar pa se porabe tiče. Evo dva tedna "testiram" porabo na vozilu, ki ga zadnje čase malo več vozim, in sicer na R. Kangoo Express 1.5 dCi 85KM.
Nekaj časa sem isto relacijo (cca 60 km) vozil stalno po AC (80% AC) in sem imel porabo okrog
7,5 lit /100 km (ja, 7,5 pri dizlu). Pač grem na AC in potem vozim celo AC okrog 140 km/h (+/- 10 km/h).
Potem pa sem se odločil, da bom testiral porabo, če isto relacijo delam z vožnjo po lokalnih cestah - traja sicer 15 min več, ampak ok. No, kljub dinamični vožnji, je bila povpr. poraba po dveh tednih samo
5,3 lit /100 km.
Torej nekje 2,2 lit razlike. Pri teh cenah dizla, to pomeni skoraj 3 EUR razlike na 100 km. To pa pri nekih 30.000 km /letno pomeni 900 EUR razlike

(praktično zastonj zavarovanje).
Rešitev? Malce manj AC s tem vozilom, ker 80-100 km/h po AC, pa tudi ne mislim vozit
