janez007 je napisal/-a:Tudi jaz opažam zadnja dva tedna občutno povečano porabo, tankam na Petrolu v Celju. Za hec sem preveril v zapise kjer spremljam porabo plina, od lani se je cena plina dvignila za 30%, lani na isti datum 0,605, medtem ko se je bencin podražil "samo" za 10%. Od kje jim tako nesorazmerje
ghandaed je napisal/-a:Butan Plin na Verovškovi danes podražil na 0.699. Nekaj minut preden sem prišel tja tankat![]()
plinaš je napisal/-a:ghandaed je napisal/-a:Butan Plin na Verovškovi danes podražil na 0.699. Nekaj minut preden sem prišel tja tankat![]()
toliko o rekla-kazala pred enim tednom , da bi lahko še malo znižali tja proti 0,600€
iziboy je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:ghandaed je napisal/-a:Butan Plin na Verovškovi danes podražil na 0.699. Nekaj minut preden sem prišel tja tankat![]()
toliko o rekla-kazala pred enim tednom , da bi lahko še malo znižali tja proti 0,600€
Denar je sveta vladar
myster je napisal/-a:janez007 je napisal/-a:Tudi jaz opažam zadnja dva tedna občutno povečano porabo, tankam na Petrolu v Celju. Za hec sem preveril v zapise kjer spremljam porabo plina, od lani se je cena plina dvignila za 30%, lani na isti datum 0,605, medtem ko se je bencin podražil "samo" za 10%. Od kje jim tako nesorazmerje
jst to temo samo spremljam in nimam avtoplina. ampak opažam, da je tudi petrolov bencin fjst u qurcu.zarad matere sm šol tankrat na petrol (da izpolni nek nagradni kupon) in mi avto za 15% več bencina žre-ponavadi tankam drugje...
dask je napisal/-a:myster je napisal/-a:janez007 je napisal/-a:Tudi jaz opažam zadnja dva tedna občutno povečano porabo, tankam na Petrolu v Celju. Za hec sem preveril v zapise kjer spremljam porabo plina, od lani se je cena plina dvignila za 30%, lani na isti datum 0,605, medtem ko se je bencin podražil "samo" za 10%. Od kje jim tako nesorazmerje
jst to temo samo spremljam in nimam avtoplina. ampak opažam, da je tudi petrolov bencin fjst u qurcu.zarad matere sm šol tankrat na petrol (da izpolni nek nagradni kupon) in mi avto za 15% več bencina žre-ponavadi tankam drugje...
Ah daj noDelam 40.000 - 45.000 km na leto, tankam kjer mi pač zmanjka, pa kakšne bistvene razlike v porabi ni. V treh letih oz. 126.000 km imam povprečno porabo Petrol / OMV / Tuš oil skoraj identično.
Octavian9 je napisal/-a:Tudi sam sem dal predelati svoj avtomobil na avtoplin. Konkretno gre za Škodo Fabio 1,4 16v; 55 KW, letnik 2005. Morda se bo kdo vprašal, zakaj za vraga predelati tak avtomobil z že tako solidno porabo bencina. Naj povem, da letno naredim skoraj 40.000 km. Vgraditi sem dal plinski sistem Zavoli. Uredil sem homologacijo, skratka vse po pravilih. Približno mesec dni po vgradnji so se z avtomobilom začele težave. Najprej je začela goreti kontrolna lučka za motor. Grem nazaj tja, kjer so mi ta sistem vgradili in pravijo, da to ni nič takega in da se mirno lahko vozim naprej. Si mislim prav; ampak kmalu je začel avtomobil cukati. Grem spet nazaj in ponovno nastavijo cel sistem. Seveda spet nič drugače in se začnejo odgovori, da avtomobil že pri pogonu na bencin ne deluje pravilno. Si mislim mogoče in grem na pooblaščeni servis Škoda, tja kjer običajno redno servisiram avtomobil, ki je bil do trenutka vgradnje plinskega sistema brezhiben. Tam mi zagotovijo, da je s pogonom na bencin vse v najlepšem redu in da je nepravilna zmes plina in zraka in da moram nazaj na servis, kjer so mi vgradili plinski sistem. Kmalu zatem se mi je prvič zgodilo, da je avtomobil tekel samo po 3 valjih. Ga ugasnem in ponovno zaženem; žal nič boljše. Seveda grem spet nazaj na servis, kjer so vgradili plinski sistem in se tja privlečem z avtom, ki dela samo na 3 valje. Cel sistem mi resetirajo in trdijo, da je napaka v krmilni enoti in da je s plinom vse v najlepšem redu.
Sevede sem imel tega "prepucavanja" zadosti in grem k tretjemu pooblaščenemu serviserju Škoda. Tam so mi prvi naredili test tesnosti motorja. Sledi šok; kompresija na tretjem valju je padla, razlog zažgani ventili (upam, da sem pravilno napisal). Velik strošek popravila motorja.
Ima kdo od ostalih forumašev izkušnje s čem podobnim, kdo krije stroške popravila motorja in vse dosedanje stroške testiranj ipd. Sistem je še dobra 4 leta v garanciji. Vnaprej se vam vsem zahvaljujem za, prosim, konstruktivna mnenja.
Octavian9 je napisal/-a:Tudi sam sem dal predelati svoj avtomobil na avtoplin. Konkretno gre za Škodo Fabio 1,4 16v; 55 KW, letnik 2005. Morda se bo kdo vprašal, zakaj za vraga predelati tak avtomobil z že tako solidno porabo bencina. Naj povem, da letno naredim skoraj 40.000 km. Vgraditi sem dal plinski sistem Zavoli. Uredil sem homologacijo, skratka vse po pravilih. Približno mesec dni po vgradnji so se z avtomobilom začele težave. Najprej je začela goreti kontrolna lučka za motor. Grem nazaj tja, kjer so mi ta sistem vgradili in pravijo, da to ni nič takega in da se mirno lahko vozim naprej. Si mislim prav; ampak kmalu je začel avtomobil cukati. Grem spet nazaj in ponovno nastavijo cel sistem. Seveda spet nič drugače in se začnejo odgovori, da avtomobil že pri pogonu na bencin ne deluje pravilno. Si mislim mogoče in grem na pooblaščeni servis Škoda, tja kjer običajno redno servisiram avtomobil, ki je bil do trenutka vgradnje plinskega sistema brezhiben. Tam mi zagotovijo, da je s pogonom na bencin vse v najlepšem redu in da je nepravilna zmes plina in zraka in da moram nazaj na servis, kjer so mi vgradili plinski sistem. Kmalu zatem se mi je prvič zgodilo, da je avtomobil tekel samo po 3 valjih. Ga ugasnem in ponovno zaženem; žal nič boljše. Seveda grem spet nazaj na servis, kjer so vgradili plinski sistem in se tja privlečem z avtom, ki dela samo na 3 valje. Cel sistem mi resetirajo in trdijo, da je napaka v krmilni enoti in da je s plinom vse v najlepšem redu.
Sevede sem imel tega "prepucavanja" zadosti in grem k tretjemu pooblaščenemu serviserju Škoda. Tam so mi prvi naredili test tesnosti motorja. Sledi šok; kompresija na tretjem valju je padla, razlog zažgani ventili (upam, da sem pravilno napisal). Velik strošek popravila motorja.
Ima kdo od ostalih forumašev izkušnje s čem podobnim, kdo krije stroške popravila motorja in vse dosedanje stroške testiranj ipd. Sistem je še dobra 4 leta v garanciji. Vnaprej se vam vsem zahvaljujem za, prosim, konstruktivna mnenja.
Octavian9 je napisal/-a:Flash lube je vgrajen!
Octavian9 je napisal/-a:Nejko in Buffy hvala vama za odgovora. Na plin sem naredil do danes 24.000km, plinska naprava pa je bila vgrajena na današnji dan pred 8 meseci. Še enkrat, težave z motorjem, prižgana kontrolna luč za motor se je pa pojavila po približno mesecu dni. Nejko brez zamere, vendar imen in naslovov zaenkrat še ne želim javno objavljati, ker se moram najprej z njimi dogovoriti o popravilu (do sedaj so zavračali krivdo). V kolikor mi ne bo uspelo na prijazen način rešiti teh težav bom to javno objavil z vsemi imeni, priimki in podjetji. Do takrat bom s temi podatki še zadržan.
Buffy; v garancijski knjižici piše glede Splošnih garancijskih pogojev takole: " Zavoli s.r.l. preko distributerja Zavoli Slovenija garantira, da bo v roku 36 mesecev (na roko je rok popravljen na 60 mesecev) oziroma v prevoženih 100.00km od dneva instalacije, brezplačno popravil ali zamenjal izdelke s proizvodno napako, v kolikor so bili opravljeni vsi potrebni pregledi in servisi pri s strani Zavolia pooblaščenemu serviserju avtoplinskih sistemov (pogoji: glej servisni pregledi - garancija).
Zavoli s.r.l. sprejme odgovornost le za škodo, ki izhaja iz morebitnih napak njegovih izdelkov.
Garancijski zahtevki so veljavni le v primeru, da so predloženi s strani Zavolia pooblaščenemu serviserju.
Garancijo, ki pokriva celotno delovanje vgrajenega sistema na vozilu, oskrbi s strani Zavolia pooblaščeni serviser. Velja 36 (spet ročno popravljena številka na 60) mesecev oziroma 100.000km od dneva vgradnje sistema in pokriva vsa potrebna dejanja za brezhibno delovanje avtoplinskega sistema.
Garancija preneha veljati, če so se nepooblaščene osebe kakorkoli vtikale, popravljale ali instalirale sestavine sistema in če redni servisi niso bili opravljeni.
iziboy je napisal/-a:dask je napisal/-a:
Ah daj noDelam 40.000 - 45.000 km na leto, tankam kjer mi pač zmanjka, pa kakšne bistvene razlike v porabi ni. V treh letih oz. 126.000 km imam povprečno porabo Petrol / OMV / Tuš oil skoraj identično.
Eden redkih, če ne edini ki trdi so vsa goriva pri nas enako kvalitetna
Octavian9 je napisal/-a:Nejko in Buffy hvala vama za odgovora. Na plin sem naredil do danes 24.000km, plinska naprava pa je bila vgrajena na današnji dan pred 8 meseci. Še enkrat, težave z motorjem, prižgana kontrolna luč za motor se je pa pojavila po približno mesecu dni. Nejko brez zamere, vendar imen in naslovov zaenkrat še ne želim javno objavljati, ker se moram najprej z njimi dogovoriti o popravilu (do sedaj so zavračali krivdo). V kolikor mi ne bo uspelo na prijazen način rešiti teh težav bom to javno objavil z vsemi imeni, priimki in podjetji. Do takrat bom s temi podatki še zadržan.
Buffy; v garancijski knjižici piše glede Splošnih garancijskih pogojev takole: " Zavoli s.r.l. preko distributerja Zavoli Slovenija garantira, da bo v roku 36 mesecev (na roko je rok popravljen na 60 mesecev) oziroma v prevoženih 100.00km od dneva instalacije, brezplačno popravil ali zamenjal izdelke s proizvodno napako, v kolikor so bili opravljeni vsi potrebni pregledi in servisi pri s strani Zavolia pooblaščenemu serviserju avtoplinskih sistemov (pogoji: glej servisni pregledi - garancija).
Zavoli s.r.l. sprejme odgovornost le za škodo, ki izhaja iz morebitnih napak njegovih izdelkov.
Garancijski zahtevki so veljavni le v primeru, da so predloženi s strani Zavolia pooblaščenemu serviserju.
Garancijo, ki pokriva celotno delovanje vgrajenega sistema na vozilu, oskrbi s strani Zavolia pooblaščeni serviser. Velja 36 (spet ročno popravljena številka na 60) mesecev oziroma 100.000km od dneva vgradnje sistema in pokriva vsa potrebna dejanja za brezhibno delovanje avtoplinskega sistema.
Garancija preneha veljati, če so se nepooblaščene osebe kakorkoli vtikale, popravljale ali instalirale sestavine sistema in če redni servisi niso bili opravljeni.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov