Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr nov 10, 2004 8:54 pm

{Grega} je napisal/-a:Če prav razumem je torej Saab 900 2. generacije manj varen kot njegov predhodnik? Hmmm ..., zdej pa spet ne vem kateri avto kupit ... :(
Torej, če bi imel na izbiro Saab 900 1. in Saab 900 2. generacije je torej bolje, da se odločim za 1. (če gledam samo iz stališča varnosti)?

Kako je pa glede 9000 - so vse generacije enako varne ali tudi prihaja do odstopanj; če se ne motim so 9000 vmes enkrat pošteno predelali?

PS.
A kdo ve, kje dobiti kako lepo 900 1. generacije (tisti cabrio v Kopru je podrtija)? Zanima me zgolj kupe, 3 vrata?


Ja, na zalost je tako. Ali pa recimo, da sta oba priblizno enaka, glede na airbage, ki jih ima naslednik. Vsekakor pa je to bila za SAAB stopnica navzdol :(

SAAB 9000 je pa glede varnosti v svojem razredu prakticno nepremagljiv -prav vsi modeli ;)

Lepa 900tka iz prve generacije pri nas zal ne obstaja :( Sicer je en, ki ga ima moj prijatelj, vendar ima ze vec kot 200.000 km, kilometri pa so tisto, na kar je 900 Mk I najbolj obcutljiv. Problem je v menjalniku, ki je ena redkih sibkih tock tega avtomobila, a na zalost zelo boleca :cry: Ceprav prav vsi pravi ljubitelji SAABu to hibo z veseljem odpustijo, ker jih avto zadovolji v VSEH ostalih pogledih, pa fantu za prvi avto tega ne bi priporocal. Edino, ce bi kje v tujini nasel kakega z malo km, vendar je potem problem uvoza, pa se tak avto je prakticno nemogoce dobiti, ker jih navdusenci ljubosumno varujejo :roll: Potem raje poiscite kakega lepega 9000...
 
Uporabniški avatar
soncy
Novinec
 
Prispevkov: 188
Pridružen: So sep 25, 2004 7:52 pm
Kraj: malo na Vrhniki, večina v Senožetih :)

Napisal/-a soncy Sr nov 10, 2004 8:57 pm

tom2 je napisal/-a:
soncy je napisal/-a:...Pol je pa še odvisn v kakšn avto, če bi se npr en avto s trdim plehom(vw), pa en z mehkim(npr.reno), nebi od renoja nč ostal...
LP soncy

Daj no, ne klobasaj taksnih neumnosti. Ta trditev bi se nekako veljala pred dvajsetnimi in vec leti, sedaj pa ne vec. Zakaj pa se VW odreze v preiskusnih trcenjih zgolj povprecno, ce ima tako super debel pleh? Ta stereotip o debelini pleha, je ocitno samo se v nekaterih glavah...
LP


Bl na kratk sm hotla povedat...Iz parih primerov vem, k so trčl passat pa clio, pa polo pa clio, in sta bla cliota ful zmečkana, medem ko je bla škoda na polotu pa passatu dost manjša. Sj to je dobr da se zmečka, ker pol potnik ne utrpi take sile, ker jo pleh pa mašina sprejmeta, in to majo pr renojih dobr narjen.Pr vw pa možn da potnik mal bl utrpi.
... to sm probavala povedat.

LP soncy
Honda sedan- 6.gen.
 
Uporabniški avatar
{Grega}
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: So nov 06, 2004 8:49 pm

Napisal/-a {Grega} Sr nov 10, 2004 8:59 pm

_Jerry_ je napisal/-a:Lepa 900tka iz prve generacije pri nas zal ne obstaja


Videl sem en lep rdeč Saab 900 ki se vozi po Gorenjskem koncu; enkrat sem si ga dobro ogledal na letališču Lesce. Tistega bi zase kupil takoj (no, če ne bi zahtval nerealne cene).

LP G
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr nov 10, 2004 9:02 pm

{Grega} je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a: ki ga imam v BMW sedmici...


Še raje kot Saab bi jaz kupil Mercedes S klaso npr. letnik 1992, ki je res ultra varen avto ali BMW 7 - ampak zavarovanje potem stane mene okrog 300 jurjev, kar pa tud ne gre.


Kaj pa Mercedes E razred? Je tudi prava trdnjava na kolesih (v svojem razredu, jasno), dobi se ga ze za majhen denar, pa se zelo siroko paleto motorjev imas na izbiro ;) 200 dizel ali bencinar bi bil kar pravsen -ce je avtomatik, pa se posebej :D Fant bi v njem varno in udobno krizaril -prav nic mu ne bi manjkalo... 8)

BMW serije 5 je sicer eden mojih najljubsih avtov, pa tudi zelo varen, ampak zal prevec zivahen -razen morda 518 :idea: Tisti res nikamor ne gre. Ampak BMW ni pravi BMW, ce pod pokrovom ni 6 ognjev -jaz bi se med tema dvema vseeno raje odlocil za Mercedes... ;)
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr nov 10, 2004 9:08 pm

{Grega} je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a:Lepa 900tka iz prve generacije pri nas zal ne obstaja


Videl sem en lep rdeč Saab 900 ki se vozi po Gorenjskem koncu; enkrat sem si ga dobro ogledal na letališču Lesce. Tistega bi zase kupil takoj (no, če ne bi zahtval nerealne cene).

LP G


Poznam. Lastnik je doma blizu Cerkelj ;) Kolikor vem, ni denarja, za katerega bi ga prodal, pa tudi kilometrov nima ravno malo -menjalnik gre ze proti koncu :(

Opa, sem se pa spomnil se na enega :D Vem za 900 Coupe, ki ga ima en starejsi gospod, ki ga je kupil eno leto starega in je torej ze prakticno cel cas pri hisi. Ta bi ga sicer verjetno prodal, je pa lisjak zelo zvit -ne bo ga dal poceni :twisted: To je na zalost edini SAAB 900 v Sloveniji, ki ima manj kot 200.000 km... :roll: Ce te zanima, ga lahko greva enkrat pogledat. Mozakar je doma v Ljubljani (v Centru), ampak kolikor se spomnim, se pod 3000 EUR ne bo hotel pogovarjat, raje se kaj vec... :roll:
 
Uporabniški avatar
{Grega}
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: So nov 06, 2004 8:49 pm

Napisal/-a {Grega} Sr nov 10, 2004 9:14 pm

_Jerry_ je napisal/-a:Opa, sem se pa spomnil se na enega :D Vem za 900 Coupe, ki ga ima en starejsi gospod


A morda veš kateri letnik, mašina (a je turbo?), barva?

LP G.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr nov 10, 2004 9:43 pm

{Grega} je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a:Opa, sem se pa spomnil se na enega :D Vem za 900 Coupe, ki ga ima en starejsi gospod


A morda veš kateri letnik, mašina (a je turbo?), barva?

LP G.


Mislim, da 89, non-turbo, ampak ze novi, 16V motor, barva: crna ;)
 
Uporabniški avatar
{Grega}
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: So nov 06, 2004 8:49 pm

Napisal/-a {Grega} Sr nov 10, 2004 10:02 pm

_Jerry_ je napisal/-a:Mislim, da 89, non-turbo, ampak ze novi, 16V motor, barva: crna ;)


Sliši se v redu, bi šel pogledat. A mi lahko sporočiš gsm ali mail, da se zmeniva kdaj? (lahko tudi na lau55049@hotmail.com)

Imam pa še eno vprašanje:
koliko približno bi me stala "predelava" Saaba (http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=190838)-> novo barvanje in nova notranjost? Je težko najti ohranjeno notranjost na kakem odpadu v italiji?

LP G
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr nov 10, 2004 11:23 pm

{Grega} je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a:Mislim, da 89, non-turbo, ampak ze novi, 16V motor, barva: crna ;)


Sliši se v redu, bi šel pogledat. A mi lahko sporočiš gsm ali mail, da se zmeniva kdaj? (lahko tudi na lau55049@hotmail.com)

Imam pa še eno vprašanje:
koliko približno bi me stala "predelava" Saaba (http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=190838)-> novo barvanje in nova notranjost? Je težko najti ohranjeno notranjost na kakem odpadu v italiji?

LP G


OK. Na mail ne bo slo, ker sem za racunalnistvo cisti levak :oops: Znam pa telefonirat :EE Moj mobi je 041/342-672, pa me jutri poklici ;) Vse o tistem SAABu ti bom pa povedal jutri po telefonu...

Lp J
 
Uporabniški avatar
Dugi7
Novinec
 
Prispevkov: 415
Pridružen: Pe jun 04, 2004 11:36 pm
Kraj: bogu izza nogu

Napisal/-a Dugi7 Če nov 11, 2004 7:43 am

tom2 je napisal/-a:
soncy je napisal/-a:...Pol je pa še odvisn v kakšn avto, če bi se npr en avto s trdim plehom(vw), pa en z mehkim(npr.reno), nebi od renoja nč ostal...
LP soncy

Daj no, ne klobasaj taksnih neumnosti. Ta trditev bi se nekako veljala pred dvajsetnimi in vec leti, sedaj pa ne vec. Zakaj pa se VW odreze v preiskusnih trcenjih zgolj povprecno, ce ima tako super debel pleh? Ta stereotip o debelini pleha, je ocitno samo se v nekaterih glavah...
LP

Pleh sploh ni pomemben Zvil se bo trsi al pa mehkejsi kot papir pr 80km/h važno je kaj je pod plehom!
SIMPLY CLEVER
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če nov 11, 2004 9:36 am

Moj saab 9000 je bil letnik 1987 z "tanovo" 16V turbo mašino. Tega avta s 172KM nisem mogu skor nikol počez čez ovink postavt. Avto se res drži ceste.

Jerry - ne vem kake probleme so imele 900 ampak moja 9000 je imela tok kilometrov, kokr kšn kamjon. Kupil sem avto z nekje med 500.000 in 600.000km in je bil v avtu še prvi menjalnik. Ko sem prodal školjko(mašina je še doma) je avto imel 879.000km.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden Če nov 11, 2004 10:29 am

_Jerry_ je napisal/-a:Ar35s, s temi slikami si povedal vec kot jaz z vsem mojim nakladanjem :D

Zdaj so (upam) stvari jasne, tebi pa samo tole --> :bow

Kako je Mercedes okoli sebe ovil tistega ubogega Golfa... :EE


S tem, da se je golf deformiral (potniški prostor zgleda precej cel) in s tem prevzel nase energijo trka in precej zmanjšal pojemek na telesa (tokrat sicer neobstoječih) potnikov. Po tvoji logiki bi bilo povsem krasno, ko bi se tank s 60 km/h zabil v betonsko steno in bi ostal skoraj brez praske. Le posadka bi bila mrtva...
Corsa '95 je tudi precej zastarel avto, naj zaletijo vsaj novo, da vidimo, kako in kaj.
Slike so pa itak iz MB centra, vsaj tako piše na zadnjih in kot take seveda ne gre za neodvisna testiranja.
Sam sicer nisem ravno zagovornik majhnih vozil, a prikazano ni ravno neka objektivna slika.


Na ostale poste skoraj ne morem odgovoriti, ker nimam toliko časa, da bi jih podrobno razčlenjeval, zato le tole-

Majhni avtomobili so cenejši- to je dejstvo in pika! Cenejša je registracija, cenejša je cestnina, kasko...imajo nižjo porabo, pnevmatike so cenejše, rezervni deli so praviloma cenejši (Recimo zavor verjetno ne boš iskal rabljenih na odpadu? Diski za majhn avto 5 jurjev eden, za velik avto jih tako poceni ne dobiš, niti kakšen ceneni ponaredek, kaj šele kvalitetne), majhen avto lahko prav tako kot velikega kupiš rabljenega (četudi daš za vozili enako vsoto denarja, boš pri majhnem prihranil v nekaj letih velik kup denarja), odpadi imajo dele tudi za majhne avte, kakega cliota zna popraviti čisto vsak vaški mehanik, BMWja serije 7 pak ne.

Je res, da so veliki avtomobili varnejši, bolj ubodni, prostornejši, bolj zmogljivi, itd.
To vse je res. In najde se tudi primer, da je večji avto cenejši za vzdrževanje kot manjši, a to so prej izjeme kot pravilo.
Tudi sam nisem ljubitelj "smart" razreda, a če nekdo potrebuje prevozno sredstvo, pa je finančno šibak, bo kakšen 4 leta star clio ali punto ali corsa predstavljal manjše finančno breme kot 8 let stara velika krava.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Če nov 11, 2004 1:26 pm

Norden je napisal/-a:S tem, da se je golf deformiral (potniški prostor zgleda precej cel) in s tem prevzel nase energijo trka in precej zmanjšal pojemek na telesa (tokrat sicer neobstoječih) potnikov. Po tvoji logiki bi bilo povsem krasno, ko bi se tank s 60 km/h zabil v betonsko steno in bi ostal skoraj brez praske. Le posadka bi bila mrtva...
Corsa '95 je tudi precej zastarel avto, naj zaletijo vsaj novo, da vidimo, kako in kaj.
Slike so pa itak iz MB centra, vsaj tako piše na zadnjih in kot take seveda ne gre za neodvisna testiranja.
Sam sicer nisem ravno zagovornik majhnih vozil, a prikazano ni ravno neka objektivna slika.
Majhni avtomobili so cenejši- to je dejstvo in pika! Cenejša je registracija, cenejša je cestnina, kasko...imajo nižjo porabo, pnevmatike so cenejše, rezervni deli so praviloma cenejši (Recimo zavor verjetno ne boš iskal rabljenih na odpadu? Diski za majhn avto 5 jurjev eden, za velik avto jih tako poceni ne dobiš, niti kakšen ceneni ponaredek, kaj šele kvalitetne), majhen avto lahko prav tako kot velikega kupiš rabljenega (četudi daš za vozili enako vsoto denarja, boš pri majhnem prihranil v nekaj letih velik kup denarja), odpadi imajo dele tudi za majhne avte, kakega cliota zna popraviti čisto vsak vaški mehanik, BMWja serije 7 pak ne.
Je res, da so veliki avtomobili varnejši, bolj ubodni, prostornejši, bolj zmogljivi, itd.
To vse je res. In najde se tudi primer, da je večji avto cenejši za vzdrževanje kot manjši, a to so prej izjeme kot pravilo.
Tudi sam nisem ljubitelj "smart" razreda, a če nekdo potrebuje prevozno sredstvo, pa je finančno šibak, bo kakšen 4 leta star clio ali punto ali corsa predstavljal manjše finančno breme kot 8 let stara velika krava.


Ce bi se tank s 60 km/h zabil v relativno tanko betonsko steno in jo porusil, bi bila posadka ziva. Ce pa bi bila stena dovolj debela, da bi se tank v trenutku, ko bi jo zadel, ustavil, bi bila posadka na mestu mrtva od udarca, ko bi jih vrglo naprej. O tem sem ze pisal, preden ugovarjas mojemu pisanju, ga najprej vsaj dobro preberi ;) Ce pa se vedno ne razumes, da pri trku ne gre samo za to, koliko se avto deformira, ti bom vse skupaj se enkrat jasno napisal.

Torej, pri trku sta pomembna dva dejavnika. Prvi je, koliko se avto deformira (v tem primeru ti volan, pokrov motorja ali kak drug del avtomobila sila porine v telo), drugi pa je, koliksen pojemek dozivi tvoje telo pri trcenju. V drugem primeru je vseeno, ce se skoljka deformira ali ne, ker tudi ce ne dobis direkt volana v zelodec, tebe vrze naprej in razlika je samo v tem, da dobis zelodec v volan :lol: In katero telo dozivi pri trku dveh teles vecji pojemek? TISTO IN SAMO TISTO, KI IMA MANJSO MASO :!: Ni namrec problem narediti majhen avto TRDNEJSI kot velik, problem je v tem, da pri trku dveh ENAKO TRDNIH, a RAZLICNO TEZKIH teles krajsi konec se vedno potegne lazje telo! Zato majhni avtomobili nikoli ne bodo tako trdni, kot so veliki! Sicer bi se pri majhnih avtih dalo vgraditi enake profile in nosilce varnostne kletke, kot jih imajo veliki, ampak potem bi Clio tehtal tono in pol in bi zrl 12 litrov, ob trku z Mercedesom bi pa se vseeno nastradal -da o visji nakupni ceni ne govorim :roll: No, ko bo Clio tehtal tono in pol, se bomo pa lahko pogovarjali o primerljivi varnosti, kot jo ima recimo Volvo 244 iz leta 79 (ki tehta se vec, ampak nima airbagov). Airbag je ze koristna zadeva, ampak ti prav NIC ne pomaga, ce se ti odpre v zelodcu, kamor ti je ob trku porinilo volan, ki ga je udarna sila izpulila in premaknila za pol metra... :EE To je tako kot zenska: Ce je po naravi zelo grda, je urejena in nasminkana sicer lepsa, prava lepotica pa ne bo NIKOLI! Jasno? ;)

Glede cen pa tako: Majhni avtomobili NACELOMA so res cenejsi od velikih "ladij". Ampak le, ce jih primerjamo z "ladjami" ENAKE starosti in ENAKE opremljenosti. Klima pri Cliotu stane ravno toliko (cena izdelave), kot pri BMWju (ali pa ZELO podobno). Tudi 2 literski motor stane za Cliota enako kot za BMW. Razlika v ceni novega avtomobila je zato velika, ker vecjih avtomobilov prodajo MANJ kot manjsih :!: Velikoserijska proizvodnja je VEDNO bistveno cenejsa kot maloserijska! No, in ko nasa "ladja" pride malo v leta, njena vrednost celo pade POD vrednost malcka. Zakaj? Zato, ker vecina ljudi razmislja takole: Nimam velike garaze, nimam kje parkirat, sosedje me bodo gledali postrani ker vozim star avto, klime ne rabim (no, ta izgovor ne deluje vec -koncno), vecji avto vec porabi, in koncno: vzdrzevanje velikega avta je drazje :roll: (registracije namerno nisem omenil, ker je za 2 literski motor v Cliotu prav taka, kot za enak motor v BMWju :twisted: ). Evo, poraba je res vecja, ampak edino to je cena varnosti! Ampak zato pac kupis starejso "ladjo", ki JE ZE PRI NAKUPU CENEJSA, PA SE CENA JI NE PADA VEC TAKO HITRO KOT PRI NOVEJSEM MALCKU, tako da si prihranil razliko pri porabi ;) Zdaj pa vzdrzevanje: Ce kupis dve leti starega malcka, ga bos vozil na pooblasceni srvis, ne? Ce ga ne bos, ne bos imel servisne knjige in ob prodaji se bo to poznalo pri $$$, torej nisi nic naredil :? Zdaj ti bom pa jaz povedal, koliko stane redni servis za BMW sedmico (letnik 91): Olje 6000 SIT, oljni filter 1000 SIT. Disk ploscice 5000 SIT, potem se pa ze neha... No, edino akumulator je za 5000 drazji, ker je vecji. Hladilnik je recimo 70.000 SIT, kar je natanko toliko, kot je nov za Cliota, diski so po 20.000 par, skratka deli so neverjetno poceni! Pa to se ni vse. Clio ima v motorju jermen, ki se menja na 100.000 km. Na pooblascenem servisu stane velik servis, ki vkljucuje menjavo jermena, 90-120.000 SIT, na "fus" je pol cenejsi. Pri BMWju pa tega sploh NI! Motor ima verigo, ki mirno zdrzi 500.000 in vec kilometrov :D Prav tako trpezni so drugi deli. Vodna crpalka dela do 250.000 km, pri Cliotu sem jo menjal na 80.000 :evil: Zavore so prve do 200.000, vmes enkrat zamenjas ploscice, pri Cliotu sem takrat menjal diske! Amortizerji: vsi imajo se prve, ki zdrzijo 300.000 km! Clio: pri 120.000 so se poslovili :roll: Da o katalizatorju sploh ne izgubljam besed -moja prejsnja sedmica je imela 400.000 km in se PRVI katalizator, ki je deloval BREZHIBNO! Pri Cliota sem raje prodal, ker je pri 120.000 km tako smrdelo iz avspuha, da so me ze sosedje cudno gledali... :lol: Saj ne recem, da so VSI BMWji tako trpezni, ampak stare serije (s 6valjnimi motorji) vsekakor SO ;) Prav tako stari Mercedesi, Volvi in vsi japonci, ki so tudi znani po kvaliteti. In zakaj so veliki avtomobili potem na slabem glasu, da se kvarijo? Ha? Nagradno vprasanje? :twisted: Zato, ker so k nam vecinoma prisli uvozeni, s po 500-600.000 km (take primere sem videl na lastne oci -stevec so potem seveda prevrteli na 160.000 km), potem pa je nekdo bentil, ce mu je pri 170.000 km (po stevcu, v resnici 610.000) kaj crknilo... :lol: Manjsi avti so bili, nasprotno, kupljeni pri nas in servisirani pri pooblascenih prodajalcih in trgovcih, drugace bi se podirali se VELIKO bolj kot "ladje" :? Prvi lastnik "ladje" je naprimer placal 15.000.000 SIT za svoj avto, ki ga ti lahko po 12 letih dobis za 1.000.000 SIT, prvi lastnik Polota je pa zanj dal 2.000.000 in ga po treh letih prav tako prodaja za milijon. Ampak razumite, vmes je 13.000.000 razlike :!: In od tega je nekaj razvojnih stroskov (maloserijska proizvodnja, kot sem ze omenil), nekaj stane dodatna oprema, ostala razlika je pa ZARADI BOLJSE KVALITETE delov, ki so vgrajeni v vecje avtomobile! Vsaj vcasih je bilo tako, danes pa itak ze vsi samo tekmujejo, kdo bo vgrajeval cimcenejse dele (da o problemih zaradi prevec elektronike sploh ne govorim) in ostane prej na cesti BMW za 30.000.000 SIT, kot pa Clio... :? Zato jaz vozim STAR model z minimalnimi stroski (ob nakupu se le potrudim, da najdem cim lepse ohranjenega in z realnimi kilometri), za sosede se mi pa prav FUCKA 8) Kar naj si mislijo, kar hocejo in se vozijo s svojimi Clioti in Poloti, me prav briga :P Ljudje so itak vecinoma ovce, ki se ravnajo po stereotipih, tistih, ki razmisljajo s svojo glavo je pa zelo, zelo malo... :vc

No, ce se mi pa kljub vsemu, kar sem napisal, zgodi, da za bencin (ce se RES veliko vozim) zapravim kak tolar vec, kot bi zapravil pri Cliotu, pa vem, da je tisti tolar sel na racun VARNOSTI in UDOBJA in da sem ga porabil na NAJBOLJSI mozen nacin :D Udobje (sem naprimer spada tudi klima) je namrec neposredno povezano s spocitostjo voznika, to pa spet pripomore k vecji varnosti -ali se morda MOTIM? :wink:
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če nov 11, 2004 2:38 pm

Sam sem mel nevemkoliko starih avtomobilov, pa tudi nekaj novih, ki so zelo hitro šli od mene stran. Imel sem novega megana coupe alize sport - vsa oprema, kar jo dobiš na meganu - po treh mesecih je šel v prodajo, ker je vse neki ropotal u avtu in je stalno blo nekaj narobe. Ko sem kupil 1987 letnik saaba, je avto delal brezhibno in nikjer nobenih ropotanj ali pa cviljenj in nobena elektronika ni crknla, pa je delal pri meni okoli 300.000km - menjati sem moral pa enkrat jermenico in diske pa ploščice + parkrat olje oljni filter in zračni filter. Avto je pa porabil na relaciji - novo mesto - bohinj povprečno 8,3 litra bencina na 100km pri vožnji 160 do 170km/h. Tko da ni poraba tok huda, če primerjaš s kakim meganom 1.6 16V in ga voziš z isto hitrostjo - poraba se razlikuje samo za kak liter ali manj. S tem, da je imel 11 let mlajši megane samo 2 airbaga več, ni imel pa šibedaha in usnja in ni imel duše(turbine).

Za moje pojme bi za mulca ki je komaj naredil izpit vzel saaba 9000 z navadnim atmosferskim 2.0 16V motorjem in vso opremo(ABS,usnje, ogrevani sedeži, elektro nastavljivi sedeži,klima,servo volan, nastavljiv volan po višini, elektro ogledala, ogrevana ogledala, centralno zaklepanje, elektro stekla spredaj in zadaj, elektro šibedah) - cena za 92 ali 93 letnik od 150 do 300k sit.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
{Grega}
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: So nov 06, 2004 8:49 pm

Napisal/-a {Grega} Če nov 11, 2004 7:00 pm

nebivedu je napisal/-a:Za moje pojme bi za mulca ki je komaj naredil izpit vzel saaba 9000 z navadnim atmosferskim 2.0 16V motorjem in vso opremo(ABS,usnje, ogrevani sedeži, elektro nastavljivi sedeži,klima,servo volan, nastavljiv volan po višini, elektro ogledala, ogrevana ogledala, centralno zaklepanje, elektro stekla spredaj in zadaj, elektro šibedah) - cena za 92 ali 93 letnik od 150 do 300k sit.


Ponavadi so dražji; če kdo ve za kak Saab za tako ceno, mi naj prosim sporoči.

LP G.
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden Pe nov 12, 2004 12:02 am

_Jerry_ je napisal/-a: Ce bi se tank s 60 km/h zabil v relativno tanko betonsko steno in jo porusil, bi bila posadka ziva. Ce pa bi bila stena dovolj debela, da bi se tank v trenutku, ko bi jo zadel, ustavil, bi bila posadka na mestu mrtva od udarca, ko bi jih vrglo naprej. O tem sem ze pisal, preden ugovarjas mojemu pisanju, ga najprej vsaj dobro preberi ;) Ce pa se vedno ne razumes, da pri trku ne gre samo za to, koliko se avto deformira, ti bom vse skupaj se enkrat jasno napisal.

Torej, pri trku sta pomembna dva dejavnika. Prvi je, koliko se avto deformira (v tem primeru ti volan, pokrov motorja ali kak drug del avtomobila sila porine v telo), drugi pa je, koliksen pojemek dozivi tvoje telo pri trcenju. V drugem primeru je vseeno, ce se skoljka deformira ali ne, ker tudi ce ne dobis direkt volana v zelodec, tebe vrze naprej in razlika je samo v tem, da dobis zelodec v volan :lol: In katero telo dozivi pri trku dveh teles vecji pojemek? TISTO IN SAMO TISTO, KI IMA MANJSO MASO :!: Ni namrec problem narediti majhen avto TRDNEJSI kot velik, problem je v tem, da pri trku dveh ENAKO TRDNIH, a RAZLICNO TEZKIH teles krajsi konec se vedno potegne lazje telo! Zato majhni avtomobili nikoli ne bodo tako trdni, kot so veliki! Sicer bi se pri majhnih avtih dalo vgraditi enake profile in nosilce varnostne kletke, kot jih imajo veliki, ampak potem bi Clio tehtal tono in pol in bi zrl 12 litrov, ob trku z Mercedesom bi pa se vseeno nastradal -da o visji nakupni ceni ne govorim :roll: No, ko bo Clio tehtal tono in pol, se bomo pa lahko pogovarjali o primerljivi varnosti, kot jo ima recimo Volvo 244 iz leta 79 (ki tehta se vec, ampak nima airbagov). Airbag je ze koristna zadeva, ampak ti prav NIC ne pomaga, ce se ti odpre v zelodcu, kamor ti je ob trku porinilo volan, ki ga je udarna sila izpulila in premaknila za pol metra... :EE To je tako kot zenska: Ce je po naravi zelo grda, je urejena in nasminkana sicer lepsa, prava lepotica pa ne bo NIKOLI! Jasno? ;)


Ugovarjam vsaj zato, ker posadka tanka NE UMRE, ker bi jo vrglo naprej, ampak zaradi prehitrega pojemka, kar skensla recimo notranje organe.

Glede cen pa tako: Majhni avtomobili NACELOMA so res cenejsi od velikih "ladij". Ampak le, ce jih primerjamo z "ladjami" ENAKE starosti in ENAKE opremljenosti. Klima pri Cliotu stane ravno toliko (cena izdelave), kot pri BMWju (ali pa ZELO podobno). Tudi 2 literski motor stane za Cliota enako kot za BMW. Razlika v ceni novega avtomobila je zato velika, ker vecjih avtomobilov prodajo MANJ kot manjsih :!: Velikoserijska proizvodnja je VEDNO bistveno cenejsa kot maloserijska!


Torej bi po tvoji logiki lahko delali samo velike avtomobile in njihova cena bi bila enaka ceni kake opel corse? :)
In clio ne potrebuje 2 litra masine. Za ladjo je pa to minimum. Boš rekel, da 1.2 4 valjnik stane toliko kot recimo 2.5 litrski 6 valjnik z nekimi dvojnimi vanosi in podobnim? :)

Ce kupis dve leti starega malcka, ga bos vozil na pooblasceni srvis, ne? Ce ga ne bos, ne bos imel servisne knjige in ob prodaji se bo to poznalo pri $$$, torej nisi nic naredil :? Zdaj ti bom pa jaz povedal, koliko stane redni servis za BMW sedmico (letnik 91): Olje 6000 SIT, oljni filter 1000 SIT. Disk ploscice 5000 SIT, potem se pa ze neha... No, edino akumulator je za 5000 drazji, ker je vecji. Hladilnik je recimo 70.000 SIT, kar je natanko toliko, kot je nov za Cliota, diski so po 20.000 par, skratka deli so neverjetno poceni!


Kaj pa, če kupiš 4 leta starega malčka? :) Sodeč po ceni olje ne more biti kaj prida (domnevam, da ga mora biti vsaj 5 litrov), ploščice 5000 sit? Upam, da govoriš o ceni za posamezno ploščico in ne za par, pa še to za zadnje zavore. Ploščic po 2500 Sit ne dam niti na bicikl, kaj šele na avto. Disk za 10 jurjev? Verjamem, a za punotota Mk 2 stane original 5500 Sit. Neoriginal seveda manj. Več kot še 1x manj.

Me pa čudi, da si imel pri majhnih avtomobilih tako nezdržljiv material. Petje hvalnic zdržljivosti posameznih delov velikega avta pa uvršačm nekje med hvaljenje hondašev in blodnje znanega privrženca mazde.
Verjetno se pri recimo M50 motorju menjava dročnikov in ležajev na recimo 150 000 km šteje pod "tuning"? :)
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Pe nov 12, 2004 10:02 pm

Norden je napisal/-a:Ugovarjam vsaj zato, ker posadka tanka NE UMRE, ker bi jo vrglo naprej, ampak zaradi prehitrega pojemka, kar skensla recimo notranje organe.

Torej bi po tvoji logiki lahko delali samo velike avtomobile in njihova cena bi bila enaka ceni kake opel corse? :)
In clio ne potrebuje 2 litra masine. Za ladjo je pa to minimum. Boš rekel, da 1.2 4 valjnik stane toliko kot recimo 2.5 litrski 6 valjnik z nekimi dvojnimi vanosi in podobnim? :)

Kaj pa, če kupiš 4 leta starega malčka? :) Sodeč po ceni olje ne more biti kaj prida (domnevam, da ga mora biti vsaj 5 litrov), ploščice 5000 sit? Upam, da govoriš o ceni za posamezno ploščico in ne za par, pa še to za zadnje zavore. Ploščic po 2500 Sit ne dam niti na bicikl, kaj šele na avto. Disk za 10 jurjev? Verjamem, a za punotota Mk 2 stane original 5500 Sit. Neoriginal seveda manj. Več kot še 1x manj.

Me pa čudi, da si imel pri majhnih avtomobilih tako nezdržljiv material. Petje hvalnic zdržljivosti posameznih delov velikega avta pa uvršačm nekje med hvaljenje hondašev in blodnje znanega privrženca mazde.
Verjetno se pri recimo M50 motorju menjava dročnikov in ležajev na recimo 150 000 km šteje pod "tuning"? :)


Ad 1: Ce se tank res ustavi v trenutku, je neprivezana posadka mrtva od tega, ker jo vrze naprej, privezana pa ima poskodbe od varnostnega pasu (zunanje) in notranje, ki jih povzrocijo organi sami sebi, ko se zaletijo v skelet, kozo... Sicer pa pustiva to, ker nisva zdravnika in se itak strinjava (vsaj enkrat) :lol:

Ad 2: Meni so pac vsec veliki avtomobili (American Style), drugim majhni. Nikogar ne silim kupovat ladje, povem pa zato, da si ne bo kaksen laik delal utvar, kako varen avto vozi ;) Clio tak kot je (ne prevec varen) ne potrebuje 2.0 masine, bi jo pa potreboval, ce bi ga ojacali, da bi bil po varnosti primerljiv vecjim avtomobilom 8)

Ad 3: Lahko kupis tudi 4 ali 6 let starega, pa za ta denar se vedno dobis nevaren avto. V tem primeru si seveda prihranil, ampak spet samo NA RACUN SVOJE VARNOSTI ;) Ce nimas denarja, pac kupis tak avto, ni izbire :( Jaz sem se recimo vec kot 10 let vozil z Reno 5 (in prezivel :wiihuu ), ker ni bilo $$$ za kaj varnejsega :sadd Zdaj, ko sem pa nekaj prihranil, me pa ne spravis vec nazaj, pa mojih (morebitnih) potomcev tudi ne :ne Meni je mama posojala R5, jaz pa bom sinu ali hcerki podaril recimo Volvo 244... ;) Deli za BMW so cenejsi, kot si kdo misli, nekateri aftermarket kosi pa so prav tako kvalitetni kot tisti za prvo vgradnjo. Pri italijanih so pa ponavadi celo veliko boljsi, kot originalni :P

Ad 4: V druzini so bili 15 let samo Renoji, tri 5ke in Clio. Dva smo kupili nova in glede na nabavno ceno sta bila odlicna avtomobila. Ce bi jaz kupoval NOV avto, tudi ne bi kupil avta za 30.000.000 SIT, tudi ce bi jih imel 10X toliko, nisem neumen :roll: Velik avto bi kupil v vsakem primeru izkljucno rabljen. Drugace je pa z malcki. Ce ze MORAS kupit malcka (recimo da si laik za avtomobile, nimas veliko denarja IN se vozis skoraj samo po mestu), potem je bolje, da kupis novega. Ampak vecina ljudi se potem s tistim malckom vozi povsod, doma imajo hiso in dovolj prostora, pa se malo kilometrov prevozijo na leto -to pa JE neumno :roll: Honda in Mazda sta zelo kvalitetna avtomobila in tisto niso blodnje ;) Ce Nemci in Svedi ne bi izdelovali avtomobilov, bi vozil japonca :!: Poglej samo, kako jim je uspelo osvojiti trzisce razvajenih Amerikancev... :shock:

Za tvojo zadnjo KLOBASO bom vzel pa kar nov odstavek :mrgreen: Pri M50 motorjih drocniki in lezaji zdrzijo reci in pisi 500.000 km :!: NAJMANJ toliko! Ce si pa ti tako zaslepljen, da verjames dilerjem "pod lipco", da ima njihov ropotajoci in sklopotajoci BMW 150.000 km (kot pise na stevcu), si si pa sam kriv, da si naiven :EE Sicer so res nekateri stirivaljni motorji bolj obcutljivi glede drocnikov (ena serija je pac bila taka, pa so zadevo hitro izboljsali), ampak tukaj velja tisto: "Za malo denarja -malo muzike" in to SAMO POTRJUJE mojo teorijo, da raje kupis VECJI model avtomobila (in masine), ki je KVALITETNEJE narejen. BMWjevi sestaki so na mednarodnih ocenjevanjih (ne lepotnih, ampak TEHNICNIH), pobrali nesteto priznanj, zato ti motorji veljajo za ene od najboljsih na svetu, ce ne celo najboljse :!: Vsak je pac dober na svojem podrocju: SAAB pri turbo bencinarjih, VW pri turbodizlih, Honda pri navitih 4 valjnikih, Mercedes pri V8, BMW pri 6 ognjih. Italijani so pa najboljsi ravno pri malckih (od Topolina naprej) in zadnja leta je celoten koncern (vkljucno s Ferrarijem) drzal nad vodo le Fiat Punto (ki res ni slab avto, to ne bom rekel), ampak zal je to premalo :( Fiat Punto se prodaja slabo (tudi) zaradi tega, ker ljudje v Evropi zadnja leta raje kupujejo vecje rabljene avtomobile, ki so varni in poceni -pa smo spet na zacetku... 8)

S tabo se je uzitek pregovarjat -vztrajaj, drugace te bom prav pogresal... :lol:
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Pe nov 12, 2004 10:30 pm

_Jerry_ je napisal/-a:
Samotar je napisal/-a:Sam za 21 je 1.4 absolutno prešvoh. To ne gre nikamor. S tem motorjem avto klanc že na en kilometer zavoha. S 1.7 se pa že normalno voziš.


Ze res, ampak prav za to gre ;) Pregovor pravi "otroci nimajo zavor" in to prav tako velja za malo vecje otroke, se posebno pa za tiste, ki sedijo za volanom :P Pa ne bi zdaj debatiral o tem, ces, "moj bo vozil previdno", ali pa, kot bi rekel 18 let star mulc: "saj obvladam!" Bla, bla. NIHCE se se ni rodil pameten in ce hoces v zivljenju nekaj ZNATI, se moras tisto NAUCITI. Pri ucenju pa (enako kot se zmotis naprimer pri ucenju matematike) delas tudi napake :!: In napake, ki jih naredis pri voznji, se ne dajo zbrisat z radirko, ampak jih pogosto placas Z ZIVLJENJEM :evil: Svojim ali tujim, ni vazno :? Zato je 1.4 motor za zacetek vec kot dovolj, kasneje pa naprej... 8)

P.S.: Cisto mimogrede sem se spomnil 8) Je kdo med vami kdaj vozil Citroen Ami? :D Ko sem ga jaz prvic peljal, sem se ustavil ob cesti, ker sem bil preprican, da je z motorjem nekaj narobe :o V vrhniski klanec tista rec namrec nikakor ni sla vec kot 60 na uro in ni pomagalo niti, ce sem dal v drugo... :rofl Ja, to so bili casi... :EE Zato zdaj toliko bolj cenim (in ga ne zlorabljam) agregat, ki ga imam v BMW sedmici... :P Ce clovek prehitro pride do cilja je nesrecen, zapomnite si to ;) Umetnost zivljenja je v tem, da si cilja ne postavis previsoko, ampak se vmes ustavis na vecih stopnickah in uzivas na vsaki posebej :idea: Razgled navzdol je vedno bolj velicasten, vse skupaj pa zelo dolgo traja... ;)


Ami..heh, smo mel doma ene tri, petnajst in več let nazaj. 600 kubična žival, zračno hlajena.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po nov 15, 2004 8:26 am

Samotar je napisal/-a:Ami..heh, smo mel doma ene tri, petnajst in več let nazaj. 600 kubična žival, zračno hlajena.


Motor je pa, baje, narejen po licenci BMWjevih agregatov, namenjenih motornim kolesom.
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po nov 15, 2004 9:20 am

Sem se že enkrat oglasil in se spet oglašam. Za moje pojme so trki še vedno relativni. In tisti trki na testih zame ne štjejo veliko. Veliko je dejavnikov ki potem u vsakdanji vožnji niti približno ne zgledajo tko kot pri tistih testnih trkih.Ponavad se tko nikol ne zaletiš čelon (al pa drug vate) pod točno pravim kotom kot je na testih recimo... u drevo nikol ne priletič točno tko kot je na testih... bla bla bla.Glede deformacije in elastičnosti avtkov pa .... svet druga teorija. Spodaj na slikcah je moj bivši jugič ki ga je pri (preko) 120km/h zbila merkla serije E (64 m zavornih poti so mu namerl :?: :!: :shock: ) Sicer je res on vame priletel bočno ampak dejstvo da jugil nima NOBENIH bočnih ojačitev (varnost mu je pa tko al tko tuja) je preživel prekleto dober (še na odpad sem se pelu z njim). Merkla pa.... 700 jurjo škode, obstal na licu mesta (škoda da nimam slikic ker res ni bla fejst razbita) Ampak dejstvo; potniki u merkli so utrpeli (napram nam u jugičo) zelo hude poškodbe. Sopotnica u merkli je mela zlomljeno ključnico (od varnostnega pasu),premik vratnih vretenc,otrok (če lahk temu tko rečemo 14 je bil star) ga je zbilo pod sedež (ni bil privezan), posledica; zbita ključnica in leva roka). Voznik pa je utrpel notranje krvavitve zarad velikega pojemka.
No mi in moja malenkost u temle total razbitem jugičo ( ki povdarjam je še vedn se pelu ) pa smo utrpeli rahle posledice (meni kot vozniko tko nič z izjemo bolečin u vratu) sopotnik pa je utrpel le močan udarec u desno ramo (modrica ki je zginla u roku enga tedna) edini ki te nesreče ni preživel je moj telefon ki ga je vrglo ene 20m stran.Tle je moj jugič že slikan na odpadu, drugač ob trku se je odbil in poletel na stran ceste dobrih 15m stran (policijski zapisnik), merkla pa je po nekaj metrih nadaljne vožnje obstala..... še en dokaz več da so trki relativni pojem (enkrat tko drugič tko) Pa če bi se zdej odločo bi verjetn reku merkla je ZELO varna.... ampak po tem kaj sem doživu jaz.... bi se konkretno uprašu kje bi se hotel še enkrat nahajat.
Sam moj piskerček...
Aja pa še slikce:
Slika

Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov