Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po okt 10, 2005 2:31 pm

Tisti test je itak bruh...določeni avti so sicer stestirani v istih pogojih in tam je tudi recimo EVO dokazal da je hudičevo hiter avto...nekateri pa so voženi v vlažnem, mokrem, srednje vlažnem, razmočenem...brez veze...
Drugače pa je M3 doma tudi na dirkališču in Hajduks lahko mi verjameš da na Hockenheimu ali pa Ringu še zdaleč zdaleč ni počasen...zelo hiter je za svoje konje ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Po okt 10, 2005 2:36 pm

juhica je napisal/-a:
HajdukS je napisal/-a:
juhica je napisal/-a:
Biskvitek je napisal/-a:Primerjave časov glih ne poznam, samo na Top Gearu je S4 mel za sekundo boljši čas kot pa M3! za čase na ostalih progah pa ne vem...... kolk bolj bi šel šele RS4.....


http://www.bbc.co.uk/topgear/powerlaps/

s4: 1:30.9
m3: 1:31.8



hah, relativno pocasi za avte take cene in statusa....


Renault Clio v6 - 1.36.2
Lotus Elise - 1.35.6
Volkswagen Golf R32 - 1.33.2
Lotus Esprit V8 - 1.32.5

odvisno kaksni so zate "taki avti". s4, limuzina, 4 vrata???? se ti zdi to sporten avto?


Lol si pa dal avte za primerjavo. Vsi od nastetih so beda (ja, BEDA) kar se tice sportnosti... razocarala me je edin eliska z 1.35 :? :cry: dobr je pa res da je mel exige cajt okol 1:25 kar se mi zdi realno... Drugac pa obstajajo se ksne 4 vratne limuzine ki so mele tut do 2 sekundi bolsi krog :D ( pa tut cena se mi ne zdi lih primerljiva razn pr espritu ki ma ceno samo zarad legendarnosti drugac je pa krš z menjalnikom od renoja 25)

Slide: s tabo se pa strinjam da so ti testi od top geara kr neki in se tudi sam raje orientiram po drugih lap time-ih
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Po okt 10, 2005 2:45 pm

http://www.gofastvideo.com/gallery/item/predownload/759/1/free-racing-videos/top-gear---bmw-m3-vs.-audi-s4-v8.html

da ne bomo na pamet govoril. pa njihov zakljucek (homepage):
The BMW is lighter so quicker in a straight line, but the Audi has it in the corners.
v redu?

HajdukS: dej malo razmisli kaj sem hotel povedat. no ne bo slo, a ne. ti bom bolj direkt povedal. audi s4 ni sporten avto, je se vedno limuzina. in kot taka je se vedno hitrejsa od npr. clio v6 (ki mimgrede med vecino velja kot raketa), kot lotus elise... skratka, zlo dober avto, kosa se lahko z m3. to sem hotel povedat... ma sej je vseen...
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po okt 10, 2005 2:48 pm

Pa prosim pustimo "DRUGE" limuzine pri miru ja? Naj ostane pri primerjavi RS4 in M3, lepo lepo prosim...

Drugače pa tista druga limuzina vozi Hockenheim 1.18.2, M3 pa 1.16,5...CSL pa 1.13.5 ampak tisto je pa že res toliko dražje da je nesmiselno primerjat...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Po okt 10, 2005 2:59 pm

Slide je napisal/-a:Pa prosim pustimo "DRUGE" limuzine pri miru ja? Naj ostane pri primerjavi RS4 in M3, lepo lepo prosim...

Drugače pa tista druga limuzina vozi Hockenheim 1.18.2, M3 pa 1.16,5...CSL pa 1.13.5 ampak tisto je pa že res toliko dražje da je nesmiselno primerjat...


hmmm valda da se da, recimo lih nekje tok kot m3 pride ksna fq340 verzija al pa spec c, pol smo pa spet tam kjer ni muh ane? :D jst nism hotu nc upletat al pa bit offtopic spet, sam debatiral se je o fenomenu 4vratne limuzine z 4imi sedezi in se je omenjal m3ja in s4 kot neko hudo merilo.... a lahko zvem kasn je ta tvoj vir? Sploh pa za hockenheim vemo kasna proga je bolj O kot S.... :D me preseneca da je blo sploh tok mal razlike... pohvalno... (ne mi dat se opozorila, bom nehal ;) )

Clio v6 raketa? v kirem paralelnem vesolju? kaj smo pol ugotovil da ni s4 niti luksuzna niti velika niti športna ampak svinjsko draga limuzina?
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po okt 10, 2005 3:37 pm

HajdukS je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:Pa prosim pustimo "DRUGE" limuzine pri miru ja? Naj ostane pri primerjavi RS4 in M3, lepo lepo prosim...

Drugače pa tista druga limuzina vozi Hockenheim 1.18.2, M3 pa 1.16,5...CSL pa 1.13.5 ampak tisto je pa že res toliko dražje da je nesmiselno primerjat...


hmmm valda da se da, recimo lih nekje tok kot m3 pride ksna fq340 verzija al pa spec c, pol smo pa spet tam kjer ni muh ane? :D jst nism hotu nc upletat al pa bit offtopic spet, sam debatiral se je o fenomenu 4vratne limuzine z 4imi sedezi in se je omenjal m3ja in s4 kot neko hudo merilo.... a lahko zvem kasn je ta tvoj vir? Sploh pa za hockenheim vemo kasna proga je bolj O kot S.... :D me preseneca da je blo sploh tok mal razlike... pohvalno... (ne mi dat se opozorila, bom nehal ;) )

Clio v6 raketa? v kirem paralelnem vesolju? kaj smo pol ugotovil da ni s4 niti luksuzna niti velika niti športna ampak svinjsko draga limuzina?


Ah, pusti opozorilo.:lol: Ja recimo da smo tam tam na dirkališču, se strinjam. Drugače pa sem lepo napisal Mali krog hockenhemima...In je bolj podoben dvema S-oma kot pa O-ju...veliki krog na hockenheimu je pa "tahitri" ja... ;) Na Ringu je pa sploh M3 bistveno hitrejši, ampak tam pa ravnina in konji odigrajo svojo vlogo, ampak spet če primerjamo hitrosti v ovinkih M3 še zdaleč ne zaostaja...ne pravim pa da je to ultimativni avto, da ne bo pomote...škoda se je pa slepiti da ni hiter...
Vir je cajteng Auto-sport, kjer se po progi goni Horst von Saurma, nekajkratni rekorder na Ringu, poleg tega pa je Mitsubishija zelo zelo pohvalil, da ne bo govora o pristranskosti, treba se je zavedati da nekaterim avtom ustrezajo nekatere proge, drugim druge, tako kot nekaterim ustreza 4kolesni pogon, drugim pa zadnji...lej, če bi imel res veliko denarja, bi v moji garaži definitvno našla prostor tadva...EVO in M3 namreč...ampak nehajmo sanjat, ker tudi enega od teh še verjetno preceeej dolgo ne bomo imeli...vsaj večina :|
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Po okt 10, 2005 4:25 pm

juhica je napisal/-a:
HajdukS je napisal/-a:
juhica je napisal/-a:
Biskvitek je napisal/-a:Primerjave časov glih ne poznam, samo na Top Gearu je S4 mel za sekundo boljši čas kot pa M3! za čase na ostalih progah pa ne vem...... kolk bolj bi šel šele RS4.....


http://www.bbc.co.uk/topgear/powerlaps/

s4: 1:30.9
m3: 1:31.8



hah, relativno pocasi za avte take cene in statusa....

odvisno kaksni so zate "taki avti". s4, limuzina, 4 vrata???? se ti zdi to sporten avto?


Kaj potem zate S4 ni športen avto?

M5 je tud limuzina pa ima prav tako 4 vrata pa potem tud to ni športen avto?
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Po okt 10, 2005 4:33 pm

ne S4 ne M5 nista zame sportna avtomobila. dalec od tega...

lp

ps: no pa je sla se ena tema u pi**o...
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Po okt 10, 2005 5:06 pm

Men sta pa všeč oba avta,je pa tko da so eni za BMW eni za Audi.
 
Uporabniški avatar
RAPMAN
Uporabnik
 
Prispevkov: 1232
Pridružen: Če okt 23, 2003 6:20 pm
Kraj: Ljubljana - Trnow

Napisal/-a RAPMAN Po okt 10, 2005 5:17 pm

Maxx je napisal/-a:Men sta pa všeč oba avta,je pa tko da so eni za BMW eni za Audi.


word! :twisted: meu bi in enga in drugga verjamem pa da rs4 poje m3 in da m3 poje rs4ko odvisno na kaki progi pa ... :-P 8)
>>ZIDEK<<
Slika
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead Po okt 10, 2005 5:53 pm

hmmmm.....opazujem in razmišljam...ter vidim da bom moral malo priliti vode na to temo :twisted:

DEJSTVO: RS4 poje vse BMWje na ovinkih, z izjemo M5 in M6 tudi na ravnem!!!!!
ultimate na ovinkih bodo pa itq vedno Japanezerji ala EVO, Impreca, Supra.........in da best seveda S K Y L I N E GT-R34 alle klar :?: :!:

torej Audi je zmagal med ovinki, in kar se tiče M3 tudi na ravnem, ....vendar kaj je neki ultimativneg...to pride in takrat bo tudi nova M3 nared......naj naj naj na autobahni in najbolj brutalna zverina v tem razredu (v Avto+Šport reviji so jih že vozili) to so :

MERCEDES-BENZ C63 ////AMG!!!!! tole bo pa papalo vse v udobju, navoru, moči, pospešku in pa končni!!! pa če bo kdo upu kej proti temu (meybi RS4+ k bo biturbo) bojo dal pa not še Kompressor (cca 600KM) pa gremo!!! BMW pa itk vemo da so reveži in da bojo ostal pri tisti M3 (kein Aufladung, Saug fur mich) :P

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Po okt 10, 2005 5:59 pm

Pa smo spet tam...
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po okt 10, 2005 6:30 pm

swifthead je napisal/-a:hmmmm.....opazujem in razmišljam...ter vidim da bom moral malo priliti vode na to temo :twisted:

DEJSTVO: RS4 poje vse BMWje na ovinkih, z izjemo M5 in M6 tudi na ravnem!!!!!
ultimate na ovinkih bodo pa itq vedno Japanezerji ala EVO, Impreca, Supra.........in da best seveda S K Y L I N E GT-R34 alle klar :?: :!:

torej Audi je zmagal med ovinki, in kar se tiče M3 tudi na ravnem, ....vendar kaj je neki ultimativneg...to pride in takrat bo tudi nova M3 nared......naj naj naj na autobahni in najbolj brutalna zverina v tem razredu (v Avto+Šport reviji so jih že vozili) to so :

MERCEDES-BENZ C63 ////AMG!!!!! tole bo pa papalo vse v udobju, navoru, moči, pospešku in pa končni!!! pa če bo kdo upu kej proti temu (meybi RS4+ k bo biturbo) bojo dal pa not še Kompressor (cca 600KM) pa gremo!!! BMW pa itk vemo da so reveži in da bojo ostal pri tisti M3 (kein Aufladung, Saug fur mich) :P

LP


Daj povej kje in kdaj je bil Audi S4 hitrejši od BMW M3 na ovinkih pa po ravnem...Ja, RS4 bo od aktualnega modela M3 hitrejši, ni dvoma...v ravni črti...po ovinkih bo treba pa kakšno specializirano revijo počakat...ne pa Avto+šport...
Sicer pa ti si itak Meca fan, kaj se bodeš tukaj...tebi je itak važno da gre avto ko sneta sekira samo naravnost.... :EE
DEJSTVO: očitno si še premalo razmišljal...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To okt 11, 2005 8:27 am

Spyker je napisal/-a:Pa smo spet tam...


My thoughts exactly. :roll:
Slika
 
m.a.t.e.j.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Ne maj 22, 2005 2:02 pm

Napisal/-a m.a.t.e.j. Če okt 13, 2005 7:54 am

Impreza, evo ne moremo primerjat z bmw3 oz. a4 ker spadata povsem v drug razred. Legacy, accord, lexus is, sonata, avensis.. S temi je treba primerjat.

Kar se pa tice primerjave rs4 in m3. Mal prepozno so se spomnili. Jaz misim da se bo audi rs4 tezko postavil ob bok z novo m3. Glede na to da bo m3 dobil novi menjalnik, da obljubljajo 500 Nm, potem zadnji pogon, pa verjetno bo m3 lazji kar bo se dodatno vplivalo.. Pri rs 4 me edino moti quattro. Moc ki se prenasa k prednjemu in zadnjemu kolesenemu paru je v razmerju 40:60. Tole mi ni glih vsec.. Sta pa oba nedvomno dobra avteka. Tu ni besed. ne smemo pa pozabiti se na alfo 159 GTA. Tale bi znal biti hudic..lp
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če okt 13, 2005 3:12 pm

m.a.t.e.j. je napisal/-a:Impreza, evo ne moremo primerjat z bmw3 oz. a4 ker spadata povsem v drug razred. Legacy, accord, lexus is, sonata, avensis.. S temi je treba primerjat.

Kar se pa tice primerjave rs4 in m3. Mal prepozno so se spomnili. Jaz misim da se bo audi rs4 tezko postavil ob bok z novo m3. Glede na to da bo m3 dobil novi menjalnik, da obljubljajo 500 Nm, potem zadnji pogon, pa verjetno bo m3 lazji kar bo se dodatno vplivalo.. Pri rs 4 me edino moti quattro. Moc ki se prenasa k prednjemu in zadnjemu kolesenemu paru je v razmerju 40:60. Tole mi ni glih vsec.. Sta pa oba nedvomno dobra avteka. Tu ni besed. ne smemo pa pozabiti se na alfo 159 GTA. Tale bi znal biti hudic..lp


500nm z 4.0litrskega, visoko vrtečega atmosferca ne bojo nikdar potegnili. 500nm naj bi zdržal novi menjalnik, ki bo deloval na istem principu kot DSG!
Tko za primerjavo. 5litrski 10valjnik v M5 zmore 520Nm navora in 507KM...mislim da bo pri 4.0V8 številka precej bližje 400nm kot pa 500 ;) Kakorkoli že, avto bo definitvno strup, o tem je škoda dvomiti
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Pe okt 14, 2005 8:08 am

HajdukS je napisal/-a:Lol si pa dal avte za primerjavo. Vsi od nastetih so beda (ja, BEDA) kar se tice sportnosti... razocarala me je edin eliska z 1.35 :? :cry: dobr je pa res da je mel exige cajt okol 1:25 kar se mi zdi realno... Drugac pa obstajajo se ksne 4 vratne limuzine ki so mele tut do 2 sekundi bolsi krog :D

Ah, obstajajo:
Mercedes CLS 55 AMG - 1.26.9
Mitsubishi Evo VIII - 1.28.9
Subaru Impreza STI - 1.30.1
Eden je divje draži, dva precej manj uporabna ...
Slika
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Pe okt 14, 2005 9:13 am

Nism vedu da ma CLS 55 AMG tok dober čas.......
Slika
 
Uporabniški avatar
m power
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Sr apr 16, 2003 8:53 pm

Napisal/-a m power Pe okt 14, 2005 9:57 am

Da se malo vrnem na temo...torej Audi je mene pozitivno presenetil z atmosferskim V8, kar pa je itak kajla prihajajocemu (V8 ) M3 :P
Pod crto vzeto je avto in opticno in mehansko vrhunska svaritev in mene kot pripadnika sosednjega tabora je zadeva vec kot impresionirala :shock: Bo pa tole pomoje nikoli izbojevana bitka med bavarskima ustvarjalcema (RS4/M3, RS6/M5) in me prav zanima kje se bo ustavila :roll:
Edino price tag so pa pri Audiju postavili precej visoko... :evil: :?
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Pe okt 14, 2005 11:23 am

jakaracman je napisal/-a:
HajdukS je napisal/-a:Lol si pa dal avte za primerjavo. Vsi od nastetih so beda (ja, BEDA) kar se tice sportnosti... razocarala me je edin eliska z 1.35 :? :cry: dobr je pa res da je mel exige cajt okol 1:25 kar se mi zdi realno... Drugac pa obstajajo se ksne 4 vratne limuzine ki so mele tut do 2 sekundi bolsi krog :D

Ah, obstajajo:
Mercedes CLS 55 AMG - 1.26.9
Mitsubishi Evo VIII - 1.28.9
Subaru Impreza STI - 1.30.1
Eden je divje draži, dva precej manj uporabna ...


Zakaj sta precej manj uporabna od m3?
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov