seat je napisal/-a:Mater a eni še kr naprej lahko oglašujejo na forumu.Res se držijo eni pravil
Robert gpl kaj si z svojim molkom hotel povedat![]()
Za reklamo se opravičujem ni bil moj namen ampak moja napaka pri vpisovanju podatkov sem danes popravil.
Robert gpl je napisal/-a:seat je napisal/-a:Mater a eni še kr naprej lahko oglašujejo na forumu.Res se držijo eni pravil
Robert gpl kaj si z svojim molkom hotel povedat![]()
Za reklamo se opravičujem ni bil moj namen ampak moja napaka pri vpisovanju podatkov sem danes popravil.
Mad je napisal/-a:Robert gpl je napisal/-a:seat je napisal/-a:Mater a eni še kr naprej lahko oglašujejo na forumu.Res se držijo eni pravil
Robert gpl kaj si z svojim molkom hotel povedat![]()
Za reklamo se opravičujem ni bil moj namen ampak moja napaka pri vpisovanju podatkov sem danes popravil.
... hy Roby ... kaj si spet tiščal nos v P:C: da jih lahko zmasiraš z info???
Ko sem delal instalacijo si mi rekel, da sem z konji na limitu sedaj praviš 270 km - ne bo RS 4 lahko pa je S4 ali BMW 735
prav danes sem pripeljal domov 4 vplinjače DHLA Dellorto
![]()
![]()
P.s . povej koliko bi stal sistem za Karburator preko tebe ? kar veliko nekaj nas je, ki bi ga dali v stare velike škatlice ki dosti popijejo ... L.p.. Mad
marsal_tito je napisal/-a:Mene pa zanima kako je kaj s predelavo avtomobilov, ki imajo tam od 55kW dalje, vsi samo omenjate avte z 150kW in več. Zakaj ne bi predelal avta s 55kW in če mi sedaj rabi 7L bencina, potem bi mi rabil 8L plina in je vsekakor bolje in ceneje, tudi z ekološkega vidika. Baje pa, da v tujini za vgradnjo plina subvencionira nekaj država.
marsal_tito je napisal/-a:Mad!
Kje pa lahko dobim tega Robija, ki vgrajuje plinske sisteme? A mi ga priporočaš?
Hvala!
...ja verjetno ti ni dal na pravo mesto vakuuma zato se ti zaganja ... mora biti tam kjer je loputa ... kar si napisal meni nikoli ni delalo sem pa dal popraviti par krat mapo nastavitev ker ko je prvič nastavil je vlekel mal slabše ko je drugič nastavil je letelo in pol tretjič smo našli eno sredino - drugače avto mi dela lepo ... Pa napiši kdo ti je delal, da se ga ognemo ... L.p. Madgw je napisal/-a:Pozdravljeni
Mater ste eni tecni - drzite se topica.
Svoj avto sem dal predkratkim predelat na plin (EasyJet z sobami 21), pa pri hitrosti nad 110kmh cel cas trokira in mece v rezervni program. Tudi poraba je precej visja. Na bencinu (po BC) 11.4l/100km, na plinu pa 15l+. Mehaniki so, po tem ko ze cel mesec hodim vsaka 2 dni tja gnjavit, tudi ze obupali nad mano. Edini ki bi kao naj vedel kako zadevo resit pa pride cez mesec in pol z dopusta, ceprav mi je na zacetku obljubil montazo v 4 dneh. Zdaj pa bo zgleda trajalo vse skupaj 3 mesece. Lep odnos.
Aja pa odkar imam vgrajen plin se mi tudi pri nizkih obratih motor zaganja (ko je obremenjen - ko speljem) in sicer tudi ko se vozim na bencin. Mogoce zaradi sprememb na sesalnem kolektorju (sprememba prostornine zaradi cevk)? Ima kdo podobne tezave?
Tak da me je zadeva mal razocarala, premislite preden se odlocite. Poskusite najdit nekoga ki ma podoben avto predelan in ga ze nekaj casa uporablja.
Moj avto ima drugace 6 cilindrov in 232KM brez turbine ce ma to kaj veze. Any thoughts?
LP!
... na plin gre isto ... to ko sem napisal da ne gre je bilo peden sem dobil program not za moj avto prej je bilo na približno nastavljeno pol je mapo delovanja posnel in poslal v Tovarno kjer so izdelali mapo za moj primerek ... sedaj je bp. za avto dobim dober denar vendar moj avto ima realne km večino sem jih naredil sam in poznam ga dobro + tega nisem zasledil te opreme pri nas - moj avto je top oprema in če ga zamenjam bom nekomu dal dober primerek dobil pa povprečen tdi ... Quattro jih je malo in če ti povem da moj gre in ne pije oziroma pije in ne stane bi moral ti to razumet pa nočeš zato je brezveze da ti razlagam kar nočeš slišat ... avto gre isto pije isto stane pa gorivo1/2 manj !!! delam 3000 km/mesec to se poznahladni je napisal/-a:1.)jaz več dejansko ne vem, al je fora v porabi al ni. Skoraj nemogoče se mi zdi, da bi avto na plin porabil dosti manj ob veliki obremenitvi kot na bencin,ob nespremenjenih pospeških in moči in itd....
2.)Ne razumem kako lahko ma nekdo audija 1.8T ki že tak žre, potem pa ga še predela in ne zdaj rečt da še manj žre, in potem ma avto 200 konjev in pol gre na plin ker hoče manjšo porabo goriva, čeprav sam prizna da zmogljivost ni enaka če sem prav razumel vso zadevo.
3.) Za predelavo daš 400tisoč, če avto prodaš res mal dobiš zanj, ampak morš upoštevat da maš teh 400k več za drug avto, poleg tega pa ziher daš še nekaj dnara zraven in kupiš dizla, če je poraba res tak problem in zmogljivosti niso pomembne. Prodaš 1.8T in kupiš 1.9. tdi novejši letnik. Razen če si navezan na avto al pa se res ne splača prodajat.
Moje mnenje pač kolko sem pač razbral + in - mnenja iz te teme.
LP!
pri tdi ju imaš pospešek boljši kot pri TB samo traja pa manj zaradi polja ki ga doseže - 4500 proti 7250 ... navor tdija 1.9 130km navitega na 163 je okrog 380Nm ... ti motorčki imajo tudi 6 prestav - če imaš Polo Ibiza ali Golf je to super kombinacija A4 je pretog pretežek avto in ne pride do izraza tisti 2.5 tdi je sicer bolj sposoben in ima lepši zvok, a pri navoru: - če ga čipaš iz 150 ali 163 km na nekje 190 pa imaš navora le okrog 360Nm kar je malo manj kot pri 1.9 tdi zaradi drugačne tehnologije, pa še 4x4 ti vzame odzivnost in jo naredi neprepoznavno . Plin je bil izhod v sili ker moje finančno stanje je zaradi selitve gradnje in novega pohištva rahlo padlo v negativo istočasno sem sklenil malo stisniti budget ker 130000 sit/mesec samo goriva je preveč tudi zame :P :P :P so pa dizli vedno bližji z performansami bencincem ...L.p. Madhladni je napisal/-a:jah vidiš tvoja razlaga pa daje mojim komentarjem drugačen izgled, kr js sm razumel da ti performase niso bitne, al zdaj se vidi da so in prav je tako.Kr z 1.9.tdi quatro neboš mel niti priblližno užitka ki ga maš zdaj. Pozabil pa sem, da hočeš 4x4, kar pa je res majhen problemček pri Tdi. Konc koncev je pa zlo važno, da veš kaj voziš in kaj se je z avtom dogajalo, pa četudi ima nevem kolk kilometrov. V tem primeru se res splača predelava če je res zadeva varna in zanesljiva.
LP
imaš tudi srečne konce samo homologacijo pa lahko pozabijo in tudi meni vsake toliko kje popusti spoj in grem v Koper - 7 km od doma pa mi pritegne cev očisti filtre pregleda sistem ... denar ni vse - jaz sem v svojega serviserja prepričan, da ve kaj počne in zato se počutim bolje lažje spim niti enkrat mi ni zasvetila lučka napake motorja, ki se nekaterim prižiga zaradi revne mešanice zrak - gorivo in sem naredil že čez 30000 km z plinom in mislim, da sem takrat naredil dobro potezo ... naslednji avto bo spet bencinc upam pa da bo 3.0 ne 1.8 ker vseeno kubiki so pri plinu pomembna zadeva - vozil sem Laguno od serviserja ubodel si je 3.0 V6 in sem v njej dobil en lep vtisdrugitelefon je napisal/-a:Fantje POZOR!
Prijatu si je predelu avtomobil na plin v Srbiji.
Res, da so mu dali predracun v Sloveniji za 400 Eur večji, kot je bil Srbski, ampak...
- fant se je peljal ze 5 krat v Novi Sad, ker sistem se vedno ne funkcionira dobro,
- nemore dobiti homologacije, ker nima vgrajenih nekih varnostnih ventilov,
- se kar vozi na bencin...
Hocem Vam povedat, da pazite, kje vgrajujete. Ce pogledate primer, ki sem ga opisal, tudi kljub zacetno manjši investiciji ni pametno na balkan, saj se izkaze, da na koncu porabis dosti vec, da stvar funkcionira (ce sploh kdaj)!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov