lenivec je napisal/-a:abbe je napisal/-a:ni potrebe po saltanju diesla na visokih obratih ker ma pri okol 2000 obratih max navor in se da prou lepo prehitevat od teh obratov naprej neglede na prestavo.
točno o tem ti govorim, da vsi tak šaltate, ampak stem avta ne izkoristite napolno in tut nemorete govorit o neki realni max porabi. če boš avto tišal dokler moč raste po krivulji bo poraba temu primerno višja. in glih to je pri bencinerih, vsak avto ko nekaj hoče hitro vozit, tiši v visoke obrate, ker za razliko od dizla ma tam tut prav prijetn zvok.
zaj če greš bencinca vozit "napolovici" bo tut poraba temu primerna in nebo tak visoka kot na ful. čas gre naprej in z njim dizl mašine. stari dizleri če so do 2500 prilezli je blo že daleč, novejšim 4k rpm ni noben problem in muka in temu je treba tut prilagodit vožnjo če se govori o vožnji na polno in tisti ki ma na dizlu visoko porabo avto izkoristi do konca. in poanta te zgodbice je v tem da tut dizl je žejn če ga priganjaš in ni tako magično varčn kot hočejo vsi prikazat. mal si poglej kaj sem apisal zavčerajšno vožnjo z dcijem, pri 160 9l porabe. jaz če bravota 1.6 ki ga prištevajo k bolj žejnim, teram namorje in nazaj po avtocesti naloženega nekje 160-170 po števcu in bo poraba 7.5l.
ko je dizl obremenjen bo pil to je dejstvo pa če vam je pav al ne. če ga pa voziš na šparanje in prestaviš glih ko se turbinca vredu zalaufa pa je res da bo poraba nizka, sam to ni vožnja.
Zgoraj si preberi - pa potem modruj
Zgolj vprašanje - koliko % navora je pri povprečnem, sodobnem dizlu na voljo pri približno 2000 vrtljajih ?
LP