Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe maj 04, 2007 4:45 pm

lenivec je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:ni potrebe po saltanju diesla na visokih obratih ker ma pri okol 2000 obratih max navor in se da prou lepo prehitevat od teh obratov naprej neglede na prestavo.

točno o tem ti govorim, da vsi tak šaltate, ampak stem avta ne izkoristite napolno in tut nemorete govorit o neki realni max porabi. če boš avto tišal dokler moč raste po krivulji bo poraba temu primerno višja. in glih to je pri bencinerih, vsak avto ko nekaj hoče hitro vozit, tiši v visoke obrate, ker za razliko od dizla ma tam tut prav prijetn zvok.
zaj če greš bencinca vozit "napolovici" bo tut poraba temu primerna in nebo tak visoka kot na ful. čas gre naprej in z njim dizl mašine. stari dizleri če so do 2500 prilezli je blo že daleč, novejšim 4k rpm ni noben problem in muka in temu je treba tut prilagodit vožnjo če se govori o vožnji na polno in tisti ki ma na dizlu visoko porabo avto izkoristi do konca. in poanta te zgodbice je v tem da tut dizl je žejn če ga priganjaš in ni tako magično varčn kot hočejo vsi prikazat. mal si poglej kaj sem apisal zavčerajšno vožnjo z dcijem, pri 160 9l porabe. jaz če bravota 1.6 ki ga prištevajo k bolj žejnim, teram namorje in nazaj po avtocesti naloženega nekje 160-170 po števcu in bo poraba 7.5l.

ko je dizl obremenjen bo pil to je dejstvo pa če vam je pav al ne. če ga pa voziš na šparanje in prestaviš glih ko se turbinca vredu zalaufa pa je res da bo poraba nizka, sam to ni vožnja.


Zgoraj si preberi - pa potem modruj

Zgolj vprašanje - koliko % navora je pri povprečnem, sodobnem dizlu na voljo pri približno 2000 vrtljajih ?


LP
 
Uporabniški avatar
RED_line
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a RED_line Pe maj 04, 2007 4:45 pm

lenivec je napisal/-a:zakaj nebi recimo 1.3 mjet tišal do 4300 obratov, če pa do tja raste krivulja moči? zakaj bi ga do 3500 al pa 3000 pa prestavo? če hoče človek z modernim dizlom peljat hitro ga je tut treba gnat v obrate in takrat dizl pije. isto je z bencincem če ga teraš pije če ga ne ne pije. sam da dizla ponavadi vsi na 2000 obratov prestavlajo, ker majo dizla zato da ga tak šparajo in ker jim je v naravi da se gleda na vsak deci :)
in tu je tista glavna razlika zakaj dizl pije tolko majn. ker jih vsi šparajo prav pretirano.


točno zato!

in se da lepo prehitevat z nizkimi obrati? ja valjda! zato sem se zadnjič skoraj ubil :roll: pri dizlu vržeš v 5 prestavo pri okoli 120 na uro 3000rpm! in kaj če ravno takrat prehitevaš? najprej se spravte vozit bolj dinamično nato pa govorte da se da z dizlom hitro vozit. dizel je za traktorje, kamjone, multikultivatorje in ostala ropotajoča sranja!

@Mojster Miha: se strinjam. samo folk misli da so razni majhni šparavci neke športne zadeve. ko pa začenjo predelovat pa je šele smeha.
gassssssssssssssssss
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe maj 04, 2007 4:47 pm

lenivec je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:zakaj nebi recimo 1.3 mjet tišal do 4300 obratov, če pa do tja raste krivulja moči? zakaj bi ga do 3500 al pa 3000 pa prestavo? če hoče človek z modernim dizlom peljat hitro ga je tut treba gnat v obrate in takrat dizl pije. isto je z bencincem če ga teraš pije če ga ne ne pije. sam da dizla ponavadi vsi na 2000 obratov prestavlajo, ker majo dizla zato da ga tak šparajo in ker jim je v naravi da se gleda na vsak deci :)
in tu je tista glavna razlika zakaj dizl pije tolko majn. ker jih vsi šparajo prav pretirano.


To je klasičen primer voznika, ki ne zna vozit dizla - malo prej sm o "njem" (splošno) govoril.



no zakaj pa torej ma mašina uporabne obrate do 4300? zato da se jih izkoristi. in ni tu znat vozi al pa neznat, tu se gre samo zaiskoristit to kaj mašina ponuja.

nimam nič proti traktorjem al pa kaj, ampak dvojna merila mi pa grejo naživce pri tistih ki hočejo dizla pokazat kot stroj ki proizvaja nafto in je ne porabla.


Sm ti že napisal, da ne poznaš najosnovnejših pojmov "znanosti" o motorja - torej raje ne nadaljuj z "modrovanjem"

Najprej se nauči ločit pojme kot so : moč, navor, vrtljaji .... in jih poizkušaj razumet v praksi.

Gre zgolj za praktično razumevanje fizike oz fizikalnih veličin

LP
 
Uporabniški avatar
RED_line
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a RED_line Pe maj 04, 2007 4:52 pm

kdo jz?
gassssssssssssssssss
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe maj 04, 2007 4:53 pm

RED_line je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:zakaj nebi recimo 1.3 mjet tišal do 4300 obratov, če pa do tja raste krivulja moči? zakaj bi ga do 3500 al pa 3000 pa prestavo? če hoče človek z modernim dizlom peljat hitro ga je tut treba gnat v obrate in takrat dizl pije. isto je z bencincem če ga teraš pije če ga ne ne pije. sam da dizla ponavadi vsi na 2000 obratov prestavlajo, ker majo dizla zato da ga tak šparajo in ker jim je v naravi da se gleda na vsak deci :)
in tu je tista glavna razlika zakaj dizl pije tolko majn. ker jih vsi šparajo prav pretirano.


točno zato!

in se da lepo prehitevat z nizkimi obrati? ja valjda! zato sem se zadnjič skoraj ubil :roll: pri dizlu vržeš v 5 prestavo pri okoli 120 na uro 3000rpm! in kaj če ravno takrat prehitevaš? najprej se spravte vozit bolj dinamično nato pa govorte da se da z dizlom hitro vozit. dizel je za traktorje, kamjone, multikultivatorje in ostala ropotajoča sranja!

@Mojster Miha: se strinjam. samo folk misli da so razni majhni šparavci neke športne zadeve. ko pa začenjo predelovat pa je šele smeha.


Majhnih šparovcev je veliko - ločiti moraš "karakter" recimo 1,4 HDI, 1,5 DCI, 1,3 JTD napram oz proti 1,9 JTD - 80, 1,6 TDCI, 1,9 TDI.

Zadnji od naštetih nudijo veliko "športnega" - napram bencinskim agregatom z enako "konjenico" v enakih avtomobilih - je pa res, da jih je treba znat vozit oz optimalno izkoristit - kot vidim tu (in v praksi) je na žalost (pre) veliko neznanja, da bi lahko "užgali" eno strokovno podkovano debato


LP
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe maj 04, 2007 5:00 pm

lenivec je napisal/-a:še 1x vprašanje kok % navora je pri sodobnem T bencincu, nemodruj ti ampak daj primer. in ne spet primerjat hrušk z lešniki. primerjaj obe mašini na primerljivi vožnji. ne pa eno na šparavni eno pa na tščanju. potemtakem primerjaj obe na šparanje varjanti.


Najprej sm jst zastavil vprašanje - pa tudi povedal sm ti, da se najprej malce nauči zadeve, preden klatiš traparije - in ne mešaj in prestavljaj zdej teme, če ti stvari niso jasne

Govorili smo o navoru dizla ... bomo najprej lepo tole razčistili, potem pa lahko gremo tudi na sodobne T bencince.



LP
 
Uporabniški avatar
RED_line
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a RED_line Pe maj 04, 2007 5:01 pm

dizla je brezveze do konca tiščat ker tam nima več nič razen obratov.do 3500max se še da.kar je pa več je brezveze. vem da je kolega čipiral tko da mu je vleklo lepše pri višjih obratih.in tko je prej dobil končno.
gassssssssssssssssss
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe maj 04, 2007 5:10 pm

lenivec je napisal/-a:in ni ga brezveze tiščat... zakaj bi ga blo? potemtakem je tut bencinca brezveze tiščat do konca. razlika je samo v folku ki take avte vozi. dizla si pač nekupijo taki ki tišijo , mašina se pa vseeno lahko tišči do tistih mej v katerih mašina deluje optimalno. konec koncev se tut v motošportu uporabljajo dizli, kjer neverjamem da menjujejo na 2500 obratih :)


Zgolj potrjuješ, da nimaš pojma o dizlu !

Razumet in ločit moraš pojem, ki ga najdeš v podatkih - navor / vrtljaji : moč / vrtljaji

Razmet in ločit moraš pojma moč in navor

Razumet in ločit moraš pojem vrtenje pri avtomobilu z bencinskim oz dizelskim agregatom

Razumet in ločit moraš kako in na kakšen način ustrezno moč ustvarja bencinski in kako dizelski agregat

Razumet in ločit moraš ... še marsikaj


LP
 
Uporabniški avatar
RED_line
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a RED_line Pe maj 04, 2007 5:14 pm

Mojster Miha je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:in ni ga brezveze tiščat... zakaj bi ga blo? potemtakem je tut bencinca brezveze tiščat do konca. razlika je samo v folku ki take avte vozi. dizla si pač nekupijo taki ki tišijo , mašina se pa vseeno lahko tišči do tistih mej v katerih mašina deluje optimalno. konec koncev se tut v motošportu uporabljajo dizli, kjer neverjamem da menjujejo na 2500 obratih :)


Zgolj potrjuješ, da nimaš pojma o dizlu !

Razumet in ločit moraš pojem, ki ga najdeš v podatkih - navor / vrtljaji : moč / vrtljaji

Razmet in ločit moraš pojma moč in navor

Razumet in ločit moraš pojem vrtenje pri avtomobilu z bencinskim oz dizelskim agregatom

Razumet in ločit moraš kako in na kakšen način ustrezno moč ustvarja bencinski in kako dizelski agregat

Razumet in ločit moraš ... še marsikaj


LP


x2
gassssssssssssssssss
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe maj 04, 2007 5:53 pm

kva se kr neki kregate.cist ste off
da vm povem jst to kar ze veste.ce tiscis bencinarja pa ce tiscic diesla bo diesel v povprecju porabil 2-2.5 l/100km MANJ.TKO DA ZA MOJE POJME JE SPARAVEn.TI LENIVC PRIMERJAS SVOJGA BRAVOTA S 105 KM PA CLIOTA S 60KM.TO NEGRE.ITAK DA SE BO CLIO BL MATRAU PR VELKI BRZINI KER NIMA MOCI PA SE FUL UPORA JE ,CIST LOGICN DA BO PORABU VEC GORIVA
 
W3s7_S1D3
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: So avg 27, 2005 3:30 pm

Napisal/-a W3s7_S1D3 Pe maj 04, 2007 6:01 pm

x3
Lepo povedano.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Pe maj 04, 2007 6:12 pm

@Lenivec, boljs da obupaš ker Miha ne bi nikoli skapirala kaj mu govoriš :D

Lej MM, ta fiesta tdci ( ki ti je ocitn zdej prevzela primat pred tako opevanim golfom oziroma polom tdi ), stane po ceniku dobrih 2000 evrov več od 100 konjskega bencinarja...recmo da je razlike v porabi 2 litra, torej mi ti razlozi pri recimo da 20kkm na leto kdaj se bo ta strosek povrnil? Recimo da v 5 ali 6 letih...s tem da moras tistih 2000 evrov dat takoj, stroski bencina se pa porazdelijo ( oziroma ce imas avto na kako obliko financiranja mas z dizlom vejo mesecno obveznost).

pa še ena stvar...kolega ima corso cdti, ki mu povprecno zre 5.1 liter, maximalno porabo ima 5,6 če se ne motim, js pa minimalno 5,8 litra...a kapiras kaj ti hočem ( lenivec je že obupal) povedat? Če z bencinarjem šparaš, prides priblizn na porabo dizla. Ko trdis da je treba dizla šaltat pr 2000 obratih...ne treba..LAHKO ga, ampak če me hoče ta kolega npr vsaj priblizno dohajat, ne bo šaltal pri 2000 ampak pri več k 4000, in takrat ne bo imel take nizke porabe...

Vglavnem dizl se splača pod pogoji, ki sem jih jaz že nekaj postov nazaj napisal, se pa vsekakor bolj splača pri večjih avtih kot pri manjših

Kar se tiče lahkosti " malčkov", še ne dolgo nazaj so imeli avti " golf" razreda 13 ali največ 14 col gume in kakih 1000 kg pa ni blo nobenga strah se z njim vozit..danes imajo " malčki" vsaj 15 col gume in vsi precej čez 1000kg..tak da 200 s corso je popolnoma nedolžno početje
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Pe maj 04, 2007 6:41 pm

lenivec je napisal/-a:
IcEm4n je napisal/-a:kot jst vem ma clio II 5k obratov
7


Si šur (govoru sm za dizel)?
http://www.avto.net/foto/1375278/5.jpg

speedfreak, sam si dal pa čudno primerjavo (lih tko deluje, kot da je v istih "pogojih" le 2 deci razlike). Zakaj ne podaš minimalne porabe od kolegove corse?
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov