esem je napisal/-a:Volcji trop je malo preresno zastopil teorijo kaosa (kar mu gotovo ni bilo težko) in jo udejanil tudi v praksi.
Sicer pa to ni edina (nes)pametna teza. Tako kot smuky (ni vse zlato, kar je očetovo) rad na klancu daje v prestavo, ki je obratna od nagiba, kar pomeni, da verjetno ne zaupa ročni. Če je ročna OK, ni potrebe za tem, če pa ni OK in se avto premakne, je to nekaj najslabšega, kar se lahko zgodi motorju (da ne govorimo o menjalniku) - da se namreč obrne nazaj. Mar bi na klancu raje podstavil spredaj sprednji kamen, zadaj zadnjega in na desni desnega. Če je še kakšno kolo prosto, naj ga sname in da v prtljažnik - tako bo avto povsem zaščiten pred tem, da se sam odpelje, in pred tem, da ga kdo odpelje.
Ubogi vaši avti...
Hijoj kake ti švasaš! Ka si nor? Mislš de ti bo avtu mašino nazaj obrnilo? ČE bi že prišlo do take situacije da prde do takih sil, raje vidim da mi mašino nazaj obrne, kot pa da se mi avto totalka razbije ko drvi po klancu navzdol ko sm ga pozabil zabremzat. Plus tega imam jaz raje v kontra brzini, kot pa da ročno zategujem na smrt, če res ni iber klanec. Ročna ni 100% kontra brzina v kombinaciji je pa kot kombinacija kondoma in tabletk. Aja, zakaj dajat v kontra brzino? Če ima kdo starega dizlaša, bo znal potrdi da če imaš v 2. pa da je dolina, pa da bi slučajno začelo obračat... se avto zakurbla, in pol pod štandgasom gre... pa kar brez ključev. Ziher je ziher je rekla nuna, pa dala kondom čez svečo
