Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
suhokranjec
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: To jan 30, 2007 12:32 am

Napisal/-a suhokranjec So feb 02, 2008 6:36 pm

esem je napisal/-a:Volcji trop je malo preresno zastopil teorijo kaosa (kar mu gotovo ni bilo težko) in jo udejanil tudi v praksi.

Sicer pa to ni edina (nes)pametna teza. Tako kot smuky (ni vse zlato, kar je očetovo) rad na klancu daje v prestavo, ki je obratna od nagiba, kar pomeni, da verjetno ne zaupa ročni. Če je ročna OK, ni potrebe za tem, če pa ni OK in se avto premakne, je to nekaj najslabšega, kar se lahko zgodi motorju (da ne govorimo o menjalniku) - da se namreč obrne nazaj. Mar bi na klancu raje podstavil spredaj sprednji kamen, zadaj zadnjega in na desni desnega. Če je še kakšno kolo prosto, naj ga sname in da v prtljažnik - tako bo avto povsem zaščiten pred tem, da se sam odpelje, in pred tem, da ga kdo odpelje.
Ubogi vaši avti...



Hijoj kake ti švasaš! Ka si nor? Mislš de ti bo avtu mašino nazaj obrnilo? ČE bi že prišlo do take situacije da prde do takih sil, raje vidim da mi mašino nazaj obrne, kot pa da se mi avto totalka razbije ko drvi po klancu navzdol ko sm ga pozabil zabremzat. Plus tega imam jaz raje v kontra brzini, kot pa da ročno zategujem na smrt, če res ni iber klanec. Ročna ni 100% kontra brzina v kombinaciji je pa kot kombinacija kondoma in tabletk. Aja, zakaj dajat v kontra brzino? Če ima kdo starega dizlaša, bo znal potrdi da če imaš v 2. pa da je dolina, pa da bi slučajno začelo obračat... se avto zakurbla, in pol pod štandgasom gre... pa kar brez ključev. Ziher je ziher je rekla nuna, pa dala kondom čez svečo :twisted:
L.P.
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R So feb 02, 2008 8:20 pm

js kokr kdaj, ponavad ga ruknem v ler, ker se mi ne da sklopke tiščat. razen če vidm, da se bo recimo na semaforju čez par sec pržgala zelena, potem potrpim, kolone pa to, pa ponavadi ler pa še ročno zategnem ;)

lp
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec Ne feb 03, 2008 1:01 am

Noben ležaj nebo crkno(potisni) zaradi noge na sklopki, seveda, če je do konca. namen, da ni v brzini avto pred semaforji ali prehodi za pešci pa je zato, ker se je dogodilo, da je vozniku postalo slabo in so zapeljali v križišče ali v pešce, to se je največkrat dogodilo srčnim bolnikom. Nikoli pa neveste kako bo z vami. Za klanec je najboljše, da zavrtite volan v smeri vožnje, se pravi desno, če slučajno popusti ročna se vam bo ustavilo vozilo(npr) ob robniku ali v hribu boljše kot po hribu navzdol. :-P
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Ne feb 03, 2008 5:07 am

Ali "pred rdečo v ler ali v prvi prestavi", je pri meni odvisno od počutja. Če koga zanima, lahko razložim, ampak je preveč pisanja in ne bom po nepotrebnem.
 
cc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Sr jun 27, 2007 6:17 pm

Napisal/-a cc Po feb 04, 2008 1:34 am

se kdo vprasa zakaj nas ucijo tako kot nas v avtosoli? se zdj ce je kdo za ksno avtosolo pred semaforjem vzdihuje, ceprou ma tist tm not v prvi in nogo na sklopki, pa pocas spelje, kaj bi sele bilo, ceb meu u leru in rocni...avto ni instruktorjevo (razn ce je sef) in ga boli k.. sam da kandidat cimprej spelje...to je s strani avtosole... kdo od instruktorjev pa ma v prvi pred semaforjem? (ne poznam nobenga - vrjetn se najde kaka izjema, ampak...)
 
Uporabniški avatar
G17
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 48
Pridružen: Pe mar 16, 2007 5:16 pm

Napisal/-a G17 Po feb 04, 2008 12:02 pm

Verjetno je tudi vprašanje ali je pred semaforjem gneča (npr ljubljana od 15-17.00) ali pa ni gneče pa so hitri semaforji, če je gneča se zagotovo nobenemu imeti noge 5 min na sklopki. Drugače je pa, ko ni gneče in je treba čakati nekoga "ki špara ležaj" in se počasi premakne ker je zagledal zeleno :roll:
 
MaTTrA
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Po feb 04, 2008 12:39 pm

Napisal/-a MaTTrA Po feb 04, 2008 12:46 pm

Če imaš dovol denarja imej v prvi :D

Ne vozim dolgo samo avto je vedno v leru ko stoji. Vedno pa gledam kdaj se prižge zelena in potem hitro naprej.

Včasih mi gre na živce ko eni tako dolgo speljujejo da je že rdeča :x
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius Po feb 04, 2008 12:52 pm

Vedno pritisnem samo bremzo. :P Saj je avtomatik.
Za daljša čakanja pa N.
Enkrat voziš avtomatik vedno avtomatik.
 
Uporabniški avatar
Tomi000
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Sr jul 14, 2004 9:27 pm
Kraj: Šentjur pri Celju

Napisal/-a Tomi000 Pe feb 08, 2008 10:08 am

Hmm sem moral prav pomislit kako jaz naredim, koliko se spomnem dam v ler in malo ročno zategnem in nikoli nisem počasen pri speljevanju, razen če si kaj zamislim ali menjavam CD hehe, kako so me učili v avtošoli sem pozabil, vem da takovozim, ker mi je bila muka držati obe nogi na pedalih, rajše se mal oddahnem in se razmigam tačas...resno
 
Uporabniški avatar
CePO
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po sep 06, 2004 7:21 pm
Kraj: renkovci

Napisal/-a CePO Pe feb 08, 2008 11:27 am

Cornelius je napisal/-a:Vedno pritisnem samo bremzo. :P Saj je avtomatik.
Za daljša čakanja pa N.
Enkrat voziš avtomatik vedno avtomatik.


tako!
jaz tudi morem pri ročnem direkt misliti(vsaj prvih nekaj km) kak "operirati" z avtom :)
ko clio crkne bo tudi naslednji avto automatik :)
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius So feb 09, 2008 8:57 am

Današnji avtomatiki imajo tako dober in razdelan manualni menjalnik da ko se enkrat navadiš ti bo uživanje voziti avtomatika v manualnem modu še posebej kako jaz vozim, da v ovinkih kar z njim bremzam in se dobesedno igram.
Res je da so stari avtomatiki bilo okorni, menjavali so ko traktor Ferguson a kdo ni peljal avtomatika prosim naj ne daje komentarje v stilu ma z manualnim imaš boljši občutek kdaj prešaltati. To je nakladanje ker nikoli človek ne bo mogel pravilno izbrati najugodnejši moment glede na vse faktorje ki bi se dali napisati o memonetu, moči, vrtaljjih motorja in seveda trenutne situacije v kateri subjektivno nastopa človek ki misli, aha tukaj šaltam. Ali tisto ko kupijo športno vozilo in mislijo, ma ta mora imeti manualni menjalnik...stari predsodki Kva kva kva :lol: :lol: :lol:
Takši izračuni in preračunavanja pri auto adaptivnih menjalnikih ki se sami učijo in odzivajo na vaš trenutni stil vožnje je nekaj kar nikoli ne boš mogel na manualcu pravilno odločiti.
Da ne omenjam sproščen in umirjen stil vožnje brez dodatne gimnastike, razmišljanja o prestavljanju in kuplunga, gas, ročica, gas, kuplunga...preštej kolikorat moraš na dan ko se pelješ v službo pritisniti kuplungo, ročico premakniti ...še posebej v kolonah in počasni vožnji je to zamorno delo...ah no comment.
Mal za hec da nebi bilo zamere lepo vožnjo v avtomatiku ali manualcu.
Enkrat avtomatik...vedno avtomatik. :pivo
 
Uporabniški avatar
Volvo5er
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: To sep 13, 2005 6:15 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Volvo5er So feb 09, 2008 9:25 am

Cornelius je napisal/-a:Takši izračuni in preračunavanja pri auto adaptivnih menjalnikih ki se sami učijo in odzivajo na vaš trenutni stil vožnje je nekaj kar nikoli ne boš mogel na manualcu pravilno odločiti.


Hehe, ravno pri ročnem menjalniku se lahko vedno pravilno odločiš v kateri prestavi želiš voziti :), vsi ti avtomatiki pa to bolj ali manj neuspešno poskušajo, menjalnik namreč nikakor ne more videti kakšna je situacija na cesti, pa tudi vedeti ne more kaj misli voznik narediti v določenem trenutku, zato je kar se tega tiče avtomatik vedno slabši od ročnega (pustimo zdaj razne DSGje, ki so v bistvu robotizirani ročni z dvema sklopkama, in dopuščajo enako upravljanje kot z ročnim, le na drugačen način).
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM So feb 09, 2008 9:42 am

Nisem niti bral vse teme..
Ko sem delal vozniško, mi je inštruktor povedal, da je dobro dati v ler, ko stojim pred semaforjem, dokler za pešce (na tem taistem semaforju, ki je obrnjen kontra meni) gori zelena luč. Tako je promet vseeno tekoč in s tem dosežeš nek kompromis med tem, da se tudi potisni ležaj manj rabi.
No, sedaj pa ponavadi, ko stojim pred semaforjem dam v ler, ker se mi ne da držat sklopke dol in še potisni ležaj to rabi. Je pa spet odvisno, kje stojim. Ponavadi dam pri tistih semaforjih, ki jih poznam (npr. tistih, pri katerih stojim na poti do službe) v prvo malo preden se prižge zelena luč. Pri ostalih pa, kakor kdaj. Poleg tega tisti delček sekunde, ko dam v prvo, ker je zelena (če si zares pozoren na semafor) se sploh ne opazi.

Kar pa se tiče avtomatika. Sam sem vedno prisegal na ročni menjalnik (tudi sedaj ga imam), dokler se nisem imel čast peljat v enem konkretnem avtomatiku, ki prestavlja med 6 prestavami in ne 4 (kot večina). Res je fajn, ker je mal zamorno delo, vedno kuplunga dol 1-2... Itd.. Sploh, ko si v gneči. Ampak, tiptronic avtomatik je pa kul že zaradi tega, da če pa te vseeno zagrabi, da bi ročno prestavljal ima to možnost, le delo sklopke opravi robot. Od takrat... Kot je že bilo rečeno. Verjetno res... Enkrat avtomatik, vedno avtomatik, no jaz bi tu dodal ... Odvisno kak avtomatik (tisti s 4 brzinami so tako, tako. Pa še poraba je višja.).. Pravzaprav tiptronic!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So feb 09, 2008 11:18 am

Cornelius je napisal/-a:Današnji avtomatiki imajo tako dober in razdelan manualni menjalnik da ko se enkrat navadiš ti bo uživanje voziti avtomatika v manualnem modu še posebej kako jaz vozim, da v ovinkih kar z njim bremzam in se dobesedno igram.
Res je da so stari avtomatiki bilo okorni, menjavali so ko traktor Ferguson a kdo ni peljal avtomatika prosim naj ne daje komentarje v stilu ma z manualnim imaš boljši občutek kdaj prešaltati. To je nakladanje ker nikoli človek ne bo mogel pravilno izbrati najugodnejši moment glede na vse faktorje ki bi se dali napisati o memonetu, moči, vrtaljjih motorja in seveda trenutne situacije v kateri subjektivno nastopa človek ki misli, aha tukaj šaltam. Ali tisto ko kupijo športno vozilo in mislijo, ma ta mora imeti manualni menjalnik...stari predsodki Kva kva kva :lol: :lol: :lol:
Takši izračuni in preračunavanja pri auto adaptivnih menjalnikih ki se sami učijo in odzivajo na vaš trenutni stil vožnje je nekaj kar nikoli ne boš mogel na manualcu pravilno odločiti.
Da ne omenjam sproščen in umirjen stil vožnje brez dodatne gimnastike, razmišljanja o prestavljanju in kuplunga, gas, ročica, gas, kuplunga...preštej kolikorat moraš na dan ko se pelješ v službo pritisniti kuplungo, ročico premakniti ...še posebej v kolonah in počasni vožnji je to zamorno delo...ah no comment.
Mal za hec da nebi bilo zamere lepo vožnjo v avtomatiku ali manualcu.
Enkrat avtomatik...vedno avtomatik. :pivo


Tole se popolnoma strinjam....... vedno sem bil skeptičen nad avtomatskimi menjalniki... ampak ko je foter kupo avtomatika (sej ne vem kak se reče...al dsg al tiptronic ,ko imaš možnost prestavljanja na volanu in je dejansk 5stopenjski z dvema sklopkama) in ko sem to malo sprobal ( tudi športni način kater menja v rdečem polju) sem bil več kot navdušen.... nobenga cukanja in tako zvezno menjavanje da še u F1 tega ne doživiš....pohodiš do konca...... vrže eno ali dve brzini nazaj, vleče do rdečega polja,stisne sklopko,menja,počaka da obrati padejo na točno določeno vrednost, sprosti sklopko in doda poln gas...... in spet lepi dalje..... je pa res da je malo naporen če voziš umirjeno na ovinskasti cesti ali kjer ceste ne poznaš....ker hoče vedno vozit v najvišji prestavi in te to rahlo preseneti ko pred ovinkom spustiš gas on pa menja nižje...... zato pa imaš možnost ročnega pretikanja. Bi pa z veseljem imel tak menjalnik v jeepu ..... kjer bi na terenu opravljal vse naloge sklopke.... ne pa zdaj ko navadno sklopko skuriš po mal bolj resnem terenu :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM So feb 09, 2008 3:59 pm

Živ,
danes sem bil na eni daljši vožnji in sem malo pomislil na to temo, ko sem vozil. Vedno sem imel avto v leru in vedno speljal TAKOJ, ko se je prižgala zelena. Kako? Čas, ko gori oranžna luč ("pozor") sem porabil, da sem pretaknil iz lera v prvo in zato lahko vedno speljal takrat, ko se je prižgala zelena. Simpl.
 
smuky
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Sr avg 09, 2006 5:19 pm

Napisal/-a smuky Ne mar 22, 2009 5:44 pm

ja jaz moram reč da sem se navadu dajat v ler...
je pa čisto odvisno ker npr da vidim na semaforju da se bo zelo kmalu prižgala zelena pol pustim v prvi....
 
sqjam
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Po sep 29, 2008 8:39 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Napisal/-a sqjam To mar 24, 2009 6:59 am

V okolici kjer živim in imam naštudirane semaforje imam vedno v leru
 
Uporabniški avatar
ducky
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe dec 07, 2007 7:19 am

Napisal/-a ducky To mar 24, 2009 7:37 am

zmeraj ler. Saj približno veš, kdaj se bo zelena vklopla in potem že daš kako sekundo prej v 1.

Drugače utripajoče zelene na semaforju so bile super, ne pa zdaj k****a, ko se pelješ in potem nikoli ne veš, kdaj se ti bo rumena prižgala.. doskrat te to sfuka če si ravno tik pred križiščem in se ti naenkrat prižge rumena in potem se hitro zgodi, da lahko ravnaš nepremišljeno - od naglega nevarnega zaviranja do nevarnega pospeševanja... Novi sistem je pisan na kožo le polnjenju državne blagajne, drugih prednosti ni!! Prej, ko je zelena utripala si točno vedel a se boš lepo v miru pravočasno ustavil ali boš lepo varno mirno zapeljal skozi križišče.. sedanji sistem je pa NEVAREN!! :shock:

Tudi jaz bi poslal vse starejše od 60 let na posodobitev vozniški izpitov ker kar eni počnejo je katastrofa...
:shock:
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a EX-B To mar 24, 2009 8:11 am

Iz naftalina madona :lol:

No sej lahko kr nadaljujemo :D

Cist po pravic povedano, me nic ne zanima, kako oni pred mano zadeve drzijo pred rdecim semaforjem, dokler speljejo pri zeleni IN UPORABIJO ROCNO namesto NOZNE bremze! Pa dobro, podnevi se ni panike, ponoci pa.. Tisti ki imamo ocala, nas zadeve se bolj motijo, veste sploh kolk se blesci rdece vse pred tabo ponoci, ce par avtov pred tabo stoji na bremzi??? Mogoce imam samo jaz tako obcutljive oci, vendar mene dejansko slepijo in me to resnicno moti. Zato prosim ljudje no, kak problem je zategnit rocno namesto drzat nozno bremzo, pa se v klancu lazje speljes z rocno brez da ti avto nazaj zdrsi.. Dejte lepo prosim nardit uslugo tistim, ki nas blescece stop lampe resnicno motijo ce jih moramo gledat pred sabo celoten rdec interval, se posebej ponoci.. Hvala lepa..

Drugace pa jaz pred rdeco vedno dam v ler, ce avto stoji sam od sebe na miru ne uporabim bremze, ce sem na klancu potem vedno rocno, nikoli ne stojim na bremzi. Zraven si seveda ne dajem gor make-upa, ampak gledam semafor, predvsem pesce, in ko vidis da bos imel zeleno, enostavno das v prvo in pocakas na sklopki se tistih par sekund in potem lahko brez problema speljes se isto sekundo kot je zelena.
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek To mar 24, 2009 9:04 am

Tole okrog bremz luči sem že jaz enkrat pisal v temi, kjer se je kregalo o meglenkah. Tam vsi pravijo, kako jih na AC v dežju moti meglenka, a po drugi strani jih pa bremz luči ne motijo, ki ti 2 metra pred nosom svetijo tri lampe v bučo :roll:
Lepo prosim no. Men gre tudi to na živce, da ti ponoči vsi na bremzi stojijo. Pa dostikrat to na čisti ravnini, ko ti avto pod milim bogom nima kam it.
Drugače pa če ni preveč hrib in ko avto poznaš se da čist normalno brez ročne speljat.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 14 gostov