esem je napisal/-a: O samem projektu in razlogih za predor seveda ne vem dovolj, a vem vsaj to, da je v bližini ogromno nepozidane zemlje. In tam bi poceni in elegantno (morda se pa tudi motim, morda so Kleče preveč občutljive in preveč pomembne) speljali povezavo na Gorenjsko avtocesto, stala pa bi verjetno največ kakih 50 m € - namesto sedanjih 300 (!) - če seštevku dodamo vsaj še dolgoročne stroške vzdrževanja predora.
Območje, čez katerega bi ti napeljal cesto, napaja velik del Ljubljane z vodo.
Če sem prav razumel, pa priključni tunel s Celovške ni namenjen povezavi Celovška--Ljubljana-Vzhod, ampak Celovška--Ljubljana-Zahod. Torej nadaljujem razmislek v tej smeri.
Ko razmišljamo o obvozu proti severu, pa bi bilo verjetno ceneje narediti en obratni izvoz, po katerem zapelješ na AC proti Gorenjski, takoj nato pa izvoz, ovinek in uvoz (še pred tunelom). Je pa res, da to za tiste, ki pridejo iz Medvod (smer verjetno večjega toka prometa proti Primorski), pomeni zavijanje levo.
Če pa gornje še poenostavimo, lahko že danes koristimo tunel tudi pri vožnji iz Celovške. Zavijemo na AC proti Gorenjski, vozimo do izvoza Gameljne, čez nadvoz in nazaj na AC proti Primorski. Nekaj km več, a če se nekomu ne vozi po Celovški ...