Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Kdo naj odgovarja za porodno napako v predoru Šentvid?

Angleški podizvajalec
27
13%
DARS
19
9%
Ministrstvo za promet
17
8%
SCT
130
61%
Nihče, se pač zgodi
5
2%
Ne vem, me ne zanima
16
7%
 
Skupaj glasov : 214
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM To jul 08, 2008 8:39 am

nebivedu je napisal/-a:A lahko kdo kej zvoha glede fosilnega plazu na območju šentviškega hriba?

Jst mislim, da se skozi ta tunel ne bom vozil. Uničili so sidro plazu, ojačano sigurno ni dovolj in ob prvem zelo hudem nalivu bo pomoje ta plaz pokazal svoje zobe.


Jaz sem se peljal skozi tam 10 min, preden je tisto padlo dol. :cry:
 
recept
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Pe apr 25, 2008 10:46 pm

Napisal/-a recept To jul 08, 2008 9:26 am

esem je napisal/-a: O samem projektu in razlogih za predor seveda ne vem dovolj, a vem vsaj to, da je v bližini ogromno nepozidane zemlje. In tam bi poceni in elegantno (morda se pa tudi motim, morda so Kleče preveč občutljive in preveč pomembne) speljali povezavo na Gorenjsko avtocesto, stala pa bi verjetno največ kakih 50 m € - namesto sedanjih 300 (!) - če seštevku dodamo vsaj še dolgoročne stroške vzdrževanja predora.


Območje, čez katerega bi ti napeljal cesto, napaja velik del Ljubljane z vodo.

Če sem prav razumel, pa priključni tunel s Celovške ni namenjen povezavi Celovška--Ljubljana-Vzhod, ampak Celovška--Ljubljana-Zahod. Torej nadaljujem razmislek v tej smeri.

Ko razmišljamo o obvozu proti severu, pa bi bilo verjetno ceneje narediti en obratni izvoz, po katerem zapelješ na AC proti Gorenjski, takoj nato pa izvoz, ovinek in uvoz (še pred tunelom). Je pa res, da to za tiste, ki pridejo iz Medvod (smer verjetno večjega toka prometa proti Primorski), pomeni zavijanje levo.

Če pa gornje še poenostavimo, lahko že danes koristimo tunel tudi pri vožnji iz Celovške. Zavijemo na AC proti Gorenjski, vozimo do izvoza Gameljne, čez nadvoz in nazaj na AC proti Primorski. Nekaj km več, a če se nekomu ne vozi po Celovški ...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To jul 08, 2008 12:10 pm

adamovc je napisal/-a:
esem je napisal/-a:
O samem projektu in razlogih za predor seveda ne vem dovolj, a vem vsaj to, da je v bližini ogromno nepozidane zemlje. In tam bi poceni in elegantno (morda se pa tudi motim, morda so Kleče preveč občutljive in preveč pomembne) speljali povezavo na Gorenjsko avtocesto, stala pa bi verjetno največ kakih 50 m € - namesto sedanjih 300 (!) - če seštevku dodamo vsaj še dolgoročne stroške vzdrževanja predora.

Poglejte priloženo sliko

Res sem močno proti zazidavanju kmetijskih površin, a nekatere kompromise je kdaj pač treba sprejeti, še posebno, če so takorekoč nacionalnega pomena - vse je odvisno od cene. Zdaj je, kar je, a zato ni treba biti posebno hvaležen prometnemu lobiju, ministrstvu za promet in stranki SLS, ki ga večinoma obvladuje zadnje desetletje ali več. Enako so odgovorni tudi njihovi šefi - vsakokratni premierji!



Ah Esem pa tvoje politikanstvo, preden nekoga obtožuješ vsaj preveri, kdaj je bila sprejeta odločitev o gradnji predora (in katera stranka je takrat odločala o vsem) . O razlogih za to odločitev se je tudi takrat precej govorilo, šlo pa naj bi za osebne interese enega od takratnih vodilnih politikov - vira na žalost ne najdem, zato ne bi o imenih.


To ni politikantstvo, je osnovno neznanje (oz slab spomin) o izvornem grehu in grd lapsus, ker sem pozabil povdariti, da je SLS samo pogojno oz morda kriva za to. Je pa gotovo res, da se je predor začel graditi pozno - dosti pozneje od odločitve o le-tem (samo kupovanje zemljišč?) in da bi bilo možno projekt tudi spremeniti oz začeti od začetka z drugo traso - kljub stroškom zaradi tega - takrat pa je SLS že zasedala ministrstvo.

Kakorkoli obrnemo - začetne napačne odločitve so bile sprejete zaradi napačne ocene stroškov predora itdr in dvomim, da bi kdo lahko to določil po svojih željah (me pa zelo zanima, kdo je bil ta mož, o katerem pišeš in te prosim za ZS z njegovim imenom, da malo poguglam). Zdaj je kar je...

recept je napisal/-a:
esem je napisal/-a: O samem projektu in razlogih za predor seveda ne vem dovolj, a vem vsaj to, da je v bližini ogromno nepozidane zemlje. In tam bi poceni in elegantno (morda se pa tudi motim, morda so Kleče preveč občutljive in preveč pomembne) speljali povezavo na Gorenjsko avtocesto, stala pa bi verjetno največ kakih 50 m € - namesto sedanjih 300 (!) - če seštevku dodamo vsaj še dolgoročne stroške vzdrževanja predora.


Območje, čez katerega bi ti napeljal cesto, napaja velik del Ljubljane z vodo.

...


Saj sem napisal, da ne vem, kako je zaradi Kleč. Bi pa pa bilo ob stroških zaradi predora gotovo še vedno ceneje peljat cesto čez Kleče - seveda z maximalnimi varnostnimi rešitvami, tudi med samo gradnjo - tehnologija gotovo obstaja - pa tudi - nepozidana je bila praktično vsa potencialna trasa (delno tudi zaradi vode). Žal so projekt že v začetku usmerili skozi predor, takrat je bila tudi cena dosti nižja. Tudi bolj direktna povezava Primorska-Gorenjska je vplivala - čeprav ni toliko bolj direktna, kot se zdi na prvi pogled - morda samo par km. Bi pa bila zato AC do ringa precej krajša (marsikdo ne gre proti Primorski, pač pa proti Bežigradu, BTC-ju itd).

Skratka - po bitki je vsak lahko general, žal.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To jul 08, 2008 12:51 pm

recept je napisal/-a:
esem je napisal/-a: O samem projektu in razlogih za predor seveda ne vem dovolj, a vem vsaj to, da je v bližini ogromno nepozidane zemlje. In tam bi poceni in elegantno (morda se pa tudi motim, morda so Kleče preveč občutljive in preveč pomembne) speljali povezavo na Gorenjsko avtocesto, stala pa bi verjetno največ kakih 50 m € - namesto sedanjih 300 (!) - če seštevku dodamo vsaj še dolgoročne stroške vzdrževanja predora.


Območje, čez katerega bi ti napeljal cesto, napaja velik del Ljubljane z vodo.

Če sem prav razumel, pa priključni tunel s Celovške ni namenjen povezavi Celovška--Ljubljana-Vzhod, ampak Celovška--Ljubljana-Zahod. Torej nadaljujem razmislek v tej smeri.

Ko razmišljamo o obvozu proti severu, pa bi bilo verjetno ceneje narediti en obratni izvoz, po katerem zapelješ na AC proti Gorenjski, takoj nato pa izvoz, ovinek in uvoz (še pred tunelom). Je pa res, da to za tiste, ki pridejo iz Medvod (smer verjetno večjega toka prometa proti Primorski), pomeni zavijanje levo.

Če pa gornje še poenostavimo, lahko že danes koristimo tunel tudi pri vožnji iz Celovške. Zavijemo na AC proti Gorenjski, vozimo do izvoza Gameljne, čez nadvoz in nazaj na AC proti Primorski. Nekaj km več, a če se nekomu ne vozi po Celovški ...


Jaz prakticiram isto, grem proti Gorenjski in obrnem na izvozu Lj.-Brod, porabim mogoče minuto in se v vsakem primeru bolj splača kot iti po Celovški.
 
Uporabniški avatar
jurre
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Po avg 01, 2005 10:37 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a jurre To jul 08, 2008 8:09 pm

kmalu bomo tole rabil :lol:

Slika
Slika
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso To jul 08, 2008 8:32 pm

Jaz sem se peljal skozi ta tunel in proti koncu tunela so bile neke bele kepe po tleh.Zgledalo je kot kreda.Sem mislil, da je kakšnemu tovornjaku se kej razsulo.Pridem domov in evo šentvid zaprt.Kljukci...
Itak bi ga mogli odpret že 1 leto nazaj in če niso bili sigurni bi ga komot odprli še 1 mesec kasneje in ne bi bil noben presenečen.Kaj bi se pa zgodilo, da bi nekdo dobil tist omet na avto, se usral in zavil v steno in bi prišlo do hudega naleta??!!kdo bi pa potem odgovarjal?V tunelu nima kej padat s stropa.Pa nima veze ali je star 3 dni ali pa 30 let.Še posebaj pa ne na AC.
Sploh ni fora v šentviškem predoru.To je samo češnja.Kvaliteta cestovja v SLO ni vredna pol mađarskega kurca.Vse je delano na kratki rok, z vnaprej vračunanimi obnovami.Delo zaradi dela.Postaviš 10 km AC, čez 5 let je za en falus, čez 10 let dobiš spet posel, ker je treba obnovit cestišče.Debilno.Pa mi sploh nobeneha prometa nimamo.Pogletje podatke obremenjnosti za AutoBahn in jih primerjajte z našimi.
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar To jul 08, 2008 8:43 pm

Vuso je napisal/-a:Jaz sem se peljal skozi ta tunel in proti koncu tunela so bile neke bele kepe po tleh.Zgledalo je kot kreda.Sem mislil, da je kakšnemu tovornjaku se kej razsulo.Pridem domov in evo šentvid zaprt.Kljukci...
Itak bi ga mogli odpret že 1 leto nazaj in če niso bili sigurni bi ga komot odprli še 1 mesec kasneje in ne bi bil noben presenečen.Kaj bi se pa zgodilo, da bi nekdo dobil tist omet na avto, se usral in zavil v steno in bi prišlo do hudega naleta??!!kdo bi pa potem odgovarjal?V tunelu nima kej padat s stropa.Pa nima veze ali je star 3 dni ali pa 30 let.Še posebaj pa ne na AC.
Sploh ni fora v šentviškem predoru.To je samo češnja.Kvaliteta cestovja v SLO ni vredna pol mađarskega kurca.Vse je delano na kratki rok, z vnaprej vračunanimi obnovami.Delo zaradi dela.Postaviš 10 km AC, čez 5 let je za en falus, čez 10 let dobiš spet posel, ker je treba obnovit cestišče.Debilno.Pa mi sploh nobeneha prometa nimamo.Pogletje podatke obremenjnosti za AutoBahn in jih primerjajte z našimi.

ti si en taprav, sploh s tem koliko prometa imamo, ter kake avtoceste delamo..
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n To jul 08, 2008 9:35 pm

sam neki. Kolkr sm opazu, je Šentviški predor ASFALTIRAN, se prav je podlaga drugačna kot tiste pri Trojanskih in primorskih predorih. Nekje sem zasledil, da v predoru ni najbolj pameten asfalt (če bi se kkšn požar zgodil v predoru).
Slika
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar To jul 08, 2008 10:17 pm

IcEm4n je napisal/-a:sam neki. Kolkr sm opazu, je Šentviški predor ASFALTIRAN, se prav je podlaga drugačna kot tiste pri Trojanskih in primorskih predorih. Nekje sem zasledil, da v predoru ni najbolj pameten asfalt (če bi se kkšn požar zgodil v predoru).

uf zanimivo, to še pa vidu nism..
 
Uporabniški avatar
HoSu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Ne jul 01, 2007 6:22 pm
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM Sr jul 09, 2008 4:54 am

kolesar je napisal/-a:
IcEm4n je napisal/-a:sam neki. Kolkr sm opazu, je Šentviški predor ASFALTIRAN, se prav je podlaga drugačna kot tiste pri Trojanskih in primorskih predorih. Nekje sem zasledil, da v predoru ni najbolj pameten asfalt (če bi se kkšn požar zgodil v predoru).

uf zanimivo, to še pa vidu nism..


A, da ne? Saj pa se je dosti govorilo o tem. Ravno zaradi "slabih izkušenj iz Trojan". Ob otdprtju so zagotavljali, da je vseeno potrebna ful visoka temperatura, da začne aslfalt goret. (Upam, da tega ne bomo nikoli izvedeli.)
Tisto, kar pa je bilo rečeno o gradnji cest, pa se bi vsaj delno strinjal. Naše avtoceste niso tako stare, pa so morale nekatere biti že po dvakrat (nekatere celo trikrat) preplastene. Seveda vpliva tudi to, da se po njih vozi velik del tovornega tranzita iz celotnega vzhodnega bloka, vendar se spominjam, ko je bilo ob začetku govora o tem, da bi vsaj vozne pasove naredili betonske (tako kot npr. Avstrijci ponekod). En profesor z gradbenega faxa je to celo zelo nazorno podkrepil z izračunu (beton je vseeno dražji od asfalta, vendar zaradi trpežnosti se hitro zravna). Pa je očitno ostal bolj osamljen v tem.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jul 09, 2008 9:12 am

PureTNT je napisal/-a:
NaceM je napisal/-a:
kolesar je napisal/-a:
IcEm4n je napisal/-a:sam neki. Kolkr sm opazu, je Šentviški predor ASFALTIRAN, se prav je podlaga drugačna kot tiste pri Trojanskih in primorskih predorih. Nekje sem zasledil, da v predoru ni najbolj pameten asfalt (če bi se kkšn požar zgodil v predoru).

uf zanimivo, to še pa vidu nism..


A, da ne? Saj pa se je dosti govorilo o tem. Ravno zaradi "slabih izkušenj iz Trojan". Ob otdprtju so zagotavljali, da je vseeno potrebna ful visoka temperatura, da začne aslfalt goret. (Upam, da tega ne bomo nikoli izvedeli.)
Tisto, kar pa je bilo rečeno o gradnji cest, pa se bi vsaj delno strinjal. Naše avtoceste niso tako stare, pa so morale nekatere biti že po dvakrat (nekatere celo trikrat) preplastene. Seveda vpliva tudi to, da se po njih vozi velik del tovornega tranzita iz celotnega vzhodnega bloka, vendar se spominjam, ko je bilo ob začetku govora o tem, da bi vsaj vozne pasove naredili betonske (tako kot npr. Avstrijci ponekod). En profesor z gradbenega faxa je to celo zelo nazorno podkrepil z izračunu (beton je vseeno dražji od asfalta, vendar zaradi trpežnosti se hitro zravna). Pa je očitno ostal bolj osamljen v tem.


Poglej tudi debelino. Pri nas 28 cm, v Nemčiji 70.


Kje imaš 28cm plasti pri nas?
V nemčiji je podlaga za asfalt od 50 do 75cm betona, potem pa asfalt gor, pri nas je pa podlaga povaljan pesek, pa pol manj asfalta kot drugje. Pred bajto imam debelejši asfalt, kot pa na večini naših cest.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso Sr jul 09, 2008 10:12 am

Zato pa Nemcem ni treba non stop nekaj rovarit in imeti večno nekaj zaprtega.Ne spominim se kdaj sem se peljal od LJ do KP normalno.Vedno nekaj prčkajo in je nekaj zaprto.
Osebno mislim, da je slaba gradna AC dobra v vsaj dveh stvareh.1) stroški gradnje so sigurno manjši 2)Ko je treba čez 5-10 let stvar popravit, imaš spet posel.
Bi še razumel, da so ceste slabe, če bi bile grajene v prejšnjem režimu, kjer se je od 5 ih vreč cementa uporabilo 2 vreči, ostale 3 so pa odnesli domov.Da pa s to tehnologijo in v "boljšim, konknurenčnejšim" času, ne morejo narest spodobne AC je pa kriminal.
Bi pa rad videl statistični podatek glede obremenjnosti na km in primerjavo z npr. Nemčijo.Tam verjetno sploh ne vozijo tovornjaki an?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jul 09, 2008 10:42 am

Vuso je napisal/-a:Bi še razumel, da so ceste slabe, če bi bile grajene v prejšnjem režimu, kjer se je od 5 ih vreč cementa uporabilo 2 vreči, ostale 3 so pa odnesli domov.Da pa s to tehnologijo in v "boljšim, konknurenčnejšim" času, ne morejo narest spodobne AC je pa kriminal.


Vprašanje je če so bile ceste v prejšnjem režimu tako slabe? Jst mislim da niso bile, Res je šlo več kot pol materiala v privat hiše, ampak so vseeno naredili dovolj kvalitetno, samo vzdrževali jih pa tut niso ne vem kaj. Pa če pogledaš cesto ljubljana kranj (mislim staro cesto čez medvode) pa si poglej koliko so stari tisti betonski bloki. Res, da se čuti, ko voziš po njih, vendar tam stojijo že 50 let. Kakšna bi bila pa avtocesta od lj do kopra, če bi bila stara 50 let in je nebi prov dost štimal?
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr jul 09, 2008 5:40 pm

hehe spet zaprt :>

kva je pa zdej padl spet dol?
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Sr jul 09, 2008 6:57 pm

ne, sam preverjajo, če je še kje nevarnost, da bi dol padlo. :D
Slika
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Sr jul 09, 2008 10:01 pm

IcEm4n je napisal/-a:ne, sam preverjajo, če je še kje nevarnost, da bi dol padlo. :D


thja vcerajsnje delo pravi v slikah malo drugace ...meni to "preverjanje" zgleda kot "rofkanje"
in ga je malo vec kot v prvo za "2 šajtrge" :idea: ...naj ustimajo in potem bo mir (m-ogoce i-n r-es)

Slika

Slika

Slika
vir: delo
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM Sr jul 09, 2008 10:15 pm

Velike šajtrge. :lol: :lol: :lol: (Saj niso povedali kako so velike.)
 
FRIXION
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: So jul 12, 2008 11:02 am
Kraj: LJUBLJANA

REŽIM SEMAFORJA

Napisal/-a FRIXION To jul 15, 2008 7:30 am

...mene pa zanima, če ima kdo informacijo ali so po veleuspešni usposobitvi šentviške sramote tudi kaj priredili režim delovanja semaforja na izvozu z gorenjske avtoceste na Celovško. Predvidevam, da je sedaj (končno) pritisk z omenjenega izvoza bistveno zmanjšan in tako bi podaljšano delovanje zelene luči po Celovški občutno povečalo pretok po njej...
 
Uporabniški avatar
bzzero
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: To dec 18, 2007 11:04 am

Re: REŽIM SEMAFORJA

Napisal/-a bzzero To jul 15, 2008 7:54 am

FRIXION je napisal/-a:...mene pa zanima, če ima kdo informacijo ali so po veleuspešni usposobitvi šentviške sramote tudi kaj priredili režim delovanja semaforja na izvozu z gorenjske avtoceste na Celovško. Predvidevam, da je sedaj (končno) pritisk z omenjenega izvoza bistveno zmanjšan in tako bi podaljšano delovanje zelene luči po Celovški občutno povečalo pretok po njej...


Zdaj ni nikakršnih problemov s pretokom po Celovški - vsaj takih kot so bili prej ni. Zjutraj vse lepo teče, popoldan pa je do zdaj tudi. Je pa res, da je čas dopustov. Jeseni se bo najbrž šele videlo konkretno kako in kaj.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov