Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po nov 17, 2008 2:52 pm

H-FReAK je napisal/-a:p.s.: esem, tisti link, ki ga je dal miko pa je vse drugo kot brezvezen. Daj si ga preberi še enkrat od začetka do KONCA.


Vmes sem že zbrisal moj post. Brezvezen je link zato, ker ne pove čisto nič novega, kar ni bilo v tej temi povedano že vsaj trikrat. Ob tem ponavljajo isto napako, ki jo je naredil zakonodajalec oz postavljalec znakov.

To ponavljamo že skozi celo temo in se seveda vsi strinjamo, da na koncu, ko sta oba pasa zasedena, deluje princip zadrge. Smo pa prišli precej naprej od tega, kar piše na linku. Naj gremo torej spet od začetka (ker je lep link, ali kaj?)?

Nič ne piše o bistvenem momentu v vsej zadevi - namreč, kako zapolnit oba pasova, če je znak prepovedi prehitevanja, hkrati pa na levem ni kolone in torej znak velja ter kako ob tem tretirat padalce (stil Nebiveduja ni najbolj na mestu, čeprav ima tudi nekaj soli).

Reno911, tudi mene zanima, kje so tiste napake, o katerih si govoril. Morda pa je kaj zanimivega, kaj čakaš?


na linku pravijo

Dars: Upoštevajte pravilo "zadrge"
Na Darsu vsem voznikom sporočajo, da bi bile pred zaporo manjše kolone vozil, če bi se vozniki do zapore pripeljali po obeh pasovih, neposredno pred zaporo pa bi izvajali pravilo ?zadrge?. To pomeni, da niso same zapore krive za zastoje, ampak da zastoje ustvarjajo vozniki sami, pravijo na Darsu.

"Zadeva je preverjena letos v Nemčiji, kjer so problem testirali na terenu in se je pokazalo, da če vozila upoštevajo zadrgo, razdaljo in hitrost, promet poteka tekoče. Velik problem pa so vozila (večina tovorna), ki zaprejo npr. prehitevalni pas že na veliki razdalji pred zaporo (češ, mene že ne boste prehiteli). Tako se kolona/zastoj bistveno podaljša, ker so vsa vozila na voznem pasu, prehitevalni pas pa je do zapore prazen," pojasnjujejo.


Kot vidimo, sploh ne opazijo, da direktno pozivajo h kršenju predpisov ali pa le-teh ne poznajo. Ves problem izvira zaradi postavitve znaka "prepovedano prehitevanje" in tega, da v ZVCP ni izrecno opisano, kdaj vseeno lahko peljemo mimo kolone, tudi če sami "nismo kolona". Še ena mala blamaža več...

Kaj torej, se vrnemo na začetek in pustimo, da nam raznorazni "strokovnjaki" z Darsa solijo pamet ali ne?
Zadnjič spremenil esem, dne Po nov 17, 2008 3:04 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Po nov 17, 2008 3:03 pm

Dej no Esem pomisli malo pa sej si inteligentna oseba - vsaj kot tako te poznam tu na forumu. V ZVCP jasno piše, da ko se naredita dve počasi vozeči koloni prehitevanja NI več - z drugimi besedami: hitreje lahko pelje ali desna ali leva kolona in tukaj ni nihče v prekršku.

Ta znak je namenjen situaciji, ko kolon ni in takrat resnično velja to, da je treba prilagoditi vožnjo hitrosti tistim na desnem pasu in s smernikom nakazati spremembo smeri. Če tisti na desni upoštevajo varnostno razdaljo, ki je označena vsaj 2x toliko kot je varnostna razdalja pri hitrosti, ki velja za omejitev na tem delu, potem ni nobenih težav pri spremembi pasu.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po nov 17, 2008 3:11 pm

O čem sploh govorimo - o spremebi pasu? Če te prav razumem, bi ti šel na desnega in tako ustvaril kolono samo na desnem?

Znak za pr. pr. onemogoča ustvarjanje kolone na obeh pasovih in kasneje upoštevanje zadrge. Vse se vrti okoli tega in to v zakonu ni rešeno - v realnem življenju pa imamo disciplinirane voznike, ki po Darsovem mnenju ustvarjajo kolone (da jih ni sram (Darsovcev) - kakšni strokovnjaki!), padalce, ki kršijo znak pr.pr. in tiste, ki na njih čakajo (Nebivedu, v linku vozniki kamionov).

Ko sta enkrat na obeh pasovih koloni, je stvar povsem jasna. Bomo tudi o tem še enkrat?
 
miko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če nov 10, 2005 10:21 pm

Napisal/-a miko Po nov 17, 2008 3:56 pm

Najboljše bi bilo to temo zakleniti, ker je nemogoče priti do konca.Sistem, zadrga se niso izmisili pri Darsu ampak v "normalnem" svetu.
 
Uporabniški avatar
joke
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Ne feb 06, 2005 7:46 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a joke Po nov 17, 2008 4:03 pm

Mene pri zadevi "zadrga" moti še ena malenkost. Prometni znak, ki zapoveduje razvrščanje po sistemu zadrge, je vedno postavljen le tam, kjer se dva pasova združujeta v enega, ne pa tudi na avtocesti v primeru del, ko je zaprt eden od voznih pasov. Vsaj jaz ga še nisem opazil. V prvem primeru zadeva ni sporna in mislim, da smo jo v tej temi že temeljito predelali. V primeru zaprtja enega pasu (ponavadi levega oz. prehitevalnega) na avtocesti pa se sprašujem ali je res potrebno ustvarjati 2 koloni? Je pretočnost kaj večja, če sta 2 koloni po npr. 50 vozil ali je le ena s 100 vozili? Nekako mi kmečka logika pravi, da je vsaj enaka, če ne celo večja v primeru 1 kolone, ker potem ni "vrivanja" z levega pasu na desnega. Posledično je manj zaviranja in pospeševanja, promet teče bolj tekoče, nenazadnje se zmanjša tudi poraba goriva, onesnaževanje zraka itd. Je možno, da je postavljalec prometnih znakov v tem primeru predvidel, da se vozila pravočasno razvrstijo na (ponavadi) desni vozni pas? Je pa res, da je situacija v primeru zelo povečane gostote prometa drugačna. Ampak takšne situacije so prej izjema kot pravilo, če jih seveda vozniki sami ne ustvarjamo.
To je samo moje razmišljanje. Če se motim me pa prosim popravite.

ps: Ne vidim razloga, da bi temo zaklepali. Zadeva je aktualna in mislim, da se lahko vsi iz nje kaj naučimo (razen tistih, ki že vse vedo seveda :roll: )
Zadnjič spremenil joke, dne Po nov 17, 2008 4:07 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Po nov 17, 2008 4:07 pm

esem je napisal/-a:
Vmes sem že zbrisal moj post. Brezvezen je link zato, ker ne pove čisto nič novega, kar ni bilo v tej temi povedano že vsaj trikrat. Ob tem ponavljajo isto napako, ki jo je naredil zakonodajalec oz postavljalec znakov.

To ponavljamo že skozi celo temo in se seveda vsi strinjamo, da na koncu, ko sta oba pasa zasedena, deluje princip zadrge. Smo pa prišli precej naprej od tega, kar piše na linku. Naj gremo torej spet od začetka (ker je lep link, ali kaj?)?

Nič ne piše o bistvenem momentu v vsej zadevi - namreč, kako zapolnit oba pasova, če je znak prepovedi prehitevanja, hkrati pa na levem ni kolone in torej znak velja ter kako ob tem tretirat padalce (stil Nebiveduja ni najbolj na mestu, čeprav ima tudi nekaj soli).

Reno911, tudi mene zanima, kje so tiste napake, o katerih si govoril. Morda pa je kaj zanimivega, kaj čakaš?


na linku pravijo

Dars: Upoštevajte pravilo "zadrge"
Na Darsu vsem voznikom sporočajo, da bi bile pred zaporo manjše kolone vozil, če bi se vozniki do zapore pripeljali po obeh pasovih, neposredno pred zaporo pa bi izvajali pravilo ?zadrge?. To pomeni, da niso same zapore krive za zastoje, ampak da zastoje ustvarjajo vozniki sami, pravijo na Darsu.

"Zadeva je preverjena letos v Nemčiji, kjer so problem testirali na terenu in se je pokazalo, da če vozila upoštevajo zadrgo, razdaljo in hitrost, promet poteka tekoče. Velik problem pa so vozila (večina tovorna), ki zaprejo npr. prehitevalni pas že na veliki razdalji pred zaporo (češ, mene že ne boste prehiteli). Tako se kolona/zastoj bistveno podaljša, ker so vsa vozila na voznem pasu, prehitevalni pas pa je do zapore prazen," pojasnjujejo.


Kot vidimo, sploh ne opazijo, da direktno pozivajo h kršenju predpisov ali pa le-teh ne poznajo. Ves problem izvira zaradi postavitve znaka "prepovedano prehitevanje" in tega, da v ZVCP ni izrecno opisano, kdaj vseeno lahko peljemo mimo kolone, tudi če sami "nismo kolona". Še ena mala blamaža več...

Kaj torej, se vrnemo na začetek in pustimo, da nam raznorazni "strokovnjaki" z Darsa solijo pamet ali ne?


Govorimo o tem, kaj piše v 23. členu 75. odstavek

23./75. prehitevanje je vožnja mimo drugega udeleženca cestnega prometa, ki se premika v isti smeri po prometnem pasu ali delu smernega vozišča, ki je namenjen prometu. Hitrejša vožnja ene kolone vozil od druge na cesti, ki ima najmanj dva prometna pasova za vožnjo v isto smer, ni prehitevanje;


Obstajata dve tipični situaciji, ki sta najbolj pogosti in sicer ko kolona že je in tista, ko je promet tekoč. Vsaka od obeh situacij zahteva drugačno obnašanje. Dejstvo pa je, da vožnja ene kolone mimo druge se ne smatra kot PREHITEVANJE in zato se je tabla o prepovedi prehitevanja sploh ne tiče - upam, da je to razumljivo.

v istem členu je 53 odstavek, ki določa, kja je kolona

53. kolona vozil so tri ali več vozil, ki vozijo eno za drugim po istem prometnem pasu na takšni medsebojni razdalji vozila, da sta hitrost vožnje in ravnanje voznikov v medsebojni odvisnosti;



se pravi, da tiste vmesne situacije, kdaj kolona je in kdaj je še ni je komaj za vzorec tako, da se spotikanje ob to dejstvo ni glih produktivno.

Mislim, da imaš v napisanih členih odgovor na tvoje vprašanje, kako zapolniti oba pasova ;)
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po nov 17, 2008 4:13 pm

no no, mal se umerte, ni čudn da take po cesti počnete, če že tle vsi ropočete :D

mene zanima ap neki druzga..
kdo je v tem primeru kriv, js mislm da je to deljena krivda ampak nism pa cist 100%..
Priponke
lalal.JPG
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Po nov 17, 2008 4:14 pm

joke je napisal/-a:Mene pri zadevi "zadrga" moti še ena malenkost. Prometni znak, ki zapoveduje razvrščanje po sistemu zadrge, je vedno postavljen le tam, kjer se dva pasova združujeta v enega, ne pa tudi na avtocesti v primeru del, ko je zaprt eden od voznih pasov. Vsaj jaz ga še nisem opazil. V prvem primeru zadeva ni sporna in mislim, da smo jo v tej temi že temeljito predelali. V primeru zaprtja enega pasu (ponavadi levega oz. prehitevalnega) na avtocesti pa se sprašujem ali je res potrebno ustvarjati 2 koloni? Je pretočnost kaj večja, če sta 2 koloni po npr. 50 vozil ali je le ena s 100 vozili? Nekako mi kmečka logika pravi, da je vsaj enaka, če ne celo večja v primeru 1 kolone, ker potem ni "vrivanja" z levega pasu na desnega. Posledično je manj zaviranja in pospeševanja, promet teče bolj tekoče, nenazadnje se zmanjša tudi poraba goriva, onesnaževanje zraka itd. Je možno, da je postavljalec prometnih znakov v tem primeru predvidel, da se vozila pravočasno razvrstijo na (ponavadi) desni vozni pas? Je pa res, da je situacija v primeru zelo povečane gostote prometa drugačna. Ampak takšne situacije so prej izjema kot pravilo, če jih seveda vozniki sami ne ustvarjamo.
To je samo moje razmišljanje. Če se motim me pa prosim popravite.

ps: Ne vidim razloga, da bi temo zaklepali. Zadeva je aktualna in mislim, da se lahko vsi iz nje kaj naučimo (razen tistih, ki že vse vedo seveda :roll: )


Pretočnost je največja, ko dve koloni združiš v eni točko. Res je, da bi bilo verjetno celo hitreje in najbolj pošteno, če bi se VSI vključili na rep kolone. Vendar v resničnem življenju je takšna harmonija nekaj nemogočega. (saj se že stare gospe z vozički prerivajo v šparu, pa se velikokrat vprašam če se jim tako mudi v poslednji dom ali kam?). Ostaneta še dve možnosti. To je postopno vključevanje v teku kolone, kot se to prakticira sedaj in mislim, da vsi, ki smo kdaj na cesti jasno vidimo, da ta sistem ne funkcionira. Ostane nam še tretji način, ki je povsem izvedljiv in že sistematično blokira "padalce". To je sistem, kjer se dve koloni zlijeta ne koncu v eni točki in to po sistemu zadrge.

Ostane nam samo še to, da se tega VSI držimo, da vozniki na cesti skapirajo kje je catch.

p.s.: Voith, zgrešil si temo, ker se to ne tiče vključevanja na AC, nisi pa niti nakazal ali je desno vozilo speljalo iz prometnega pasa ali parkirišča ampak to me V TEJ temi niti ne zanima.


lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po nov 17, 2008 4:27 pm

joke je napisal/-a:Mene pri zadevi "zadrga" moti še ena malenkost. Prometni znak, ki zapoveduje razvrščanje po sistemu zadrge, je vedno postavljen le tam, kjer se dva pasova združujeta v enega, ne pa tudi na avtocesti v primeru del, ko je zaprt eden od voznih pasov. Vsaj jaz ga še nisem opazil. V prvem primeru zadeva ni sporna in mislim, da smo jo v tej temi že temeljito predelali. V primeru zaprtja enega pasu (ponavadi levega oz. prehitevalnega) na avtocesti pa se sprašujem ali je res potrebno ustvarjati 2 koloni? Je pretočnost kaj večja, če sta 2 koloni po npr. 50 vozil ali je le ena s 100 vozili? Nekako mi kmečka logika pravi, da je vsaj enaka, če ne celo večja v primeru 1 kolone, ker potem ni "vrivanja" z levega pasu na desnega. Posledično je manj zaviranja in pospeševanja, promet teče bolj tekoče, nenazadnje se zmanjša tudi poraba goriva, onesnaževanje zraka itd. Je možno, da je postavljalec prometnih znakov v tem primeru predvidel, da se vozila pravočasno razvrstijo na (ponavadi) desni vozni pas? Je pa res, da je situacija v primeru zelo povečane gostote prometa drugačna. Ampak takšne situacije so prej izjema kot pravilo, če jih seveda vozniki sami ne ustvarjamo.
To je samo moje razmišljanje. Če se motim me pa prosim popravite.


Nimaš prav. Tudi v tej temi je, če se prav spomnem, že bilo povedano, da zadrga velja vedno , tudi če ni znaka, v določenih primerih in ta primer sodi mednje!

Glede kmečke logike - avtomobili ne speljujejo vsi hkrati. Če bi, bi morda celo imel prav - a speljujejo vedno z majhnim zamikom (glede na tistega pred njim - pri nas je ta zamik prevelik in kot tak en večjih krivcev za kolone) in ta zamik je ravno dovolj velik, da se tu zadrga pokaže kot optimalna rešitev glede pretočnosti in s tem tudi vsega ostalega, kar si naštel. Bila bi celo idealna, če bi bili vozniki pripravljeni in ustrezno štartali, a žal marsikdo spi.

-----------------

Sicer pa - ravno takih tem ne bi smeli zaklepat, saj marsikomu razjasnijo nekatere stvari. To, da ne bomo mogli "priti do konca" ali v globalu izboljšat ravnanje voznikov ali celo spremenit napačno signalizacijo oz zakon, je ob tem še vedno obrobnega pomena. Bi pa seveda bilo lepo....

Lahko pa poskusimo z izboljšanjem konretnih navodil/znakov/zakona s kakšnimi zanimivimi predlogi. Ima kdo kakšnega?

Moj predlog bi bil, da se v zakon - npr tam, kjer je govora o tem, da hitrejše premikanje ene kolone ni prehitevanje - uvrsti, da tudi vožnja posameznega avta mimo počasnejše/stoječe kolone v primeru zastojev na večpasovni cesti ni prehitevanje, a da je lahko npr največ 30 km/h razlike med njimi. In da nekdo lahko spremeni pas in vozi mimo, a ob ustrezni previdnosti in brez izsiljevanja. Tako bi se enostavno rešil problem zapolnjevanja obeh pasov, zadrga pa bi imela svoj smisel in pomagala k večji pretočnosti.

Kako tako enostavno stvar spravit v zakon, je pa čisto drug problem, ki ga lahko rešuje samo Sizif. Posebno pri nas...
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Po nov 17, 2008 4:32 pm

esem je napisal/-a:
joke je napisal/-a:Mene pri zadevi "zadrga" moti še ena malenkost. Prometni znak, ki zapoveduje razvrščanje po sistemu zadrge, je vedno postavljen le tam, kjer se dva pasova združujeta v enega, ne pa tudi na avtocesti v primeru del, ko je zaprt eden od voznih pasov. Vsaj jaz ga še nisem opazil. V prvem primeru zadeva ni sporna in mislim, da smo jo v tej temi že temeljito predelali. V primeru zaprtja enega pasu (ponavadi levega oz. prehitevalnega) na avtocesti pa se sprašujem ali je res potrebno ustvarjati 2 koloni? Je pretočnost kaj večja, če sta 2 koloni po npr. 50 vozil ali je le ena s 100 vozili? Nekako mi kmečka logika pravi, da je vsaj enaka, če ne celo večja v primeru 1 kolone, ker potem ni "vrivanja" z levega pasu na desnega. Posledično je manj zaviranja in pospeševanja, promet teče bolj tekoče, nenazadnje se zmanjša tudi poraba goriva, onesnaževanje zraka itd. Je možno, da je postavljalec prometnih znakov v tem primeru predvidel, da se vozila pravočasno razvrstijo na (ponavadi) desni vozni pas? Je pa res, da je situacija v primeru zelo povečane gostote prometa drugačna. Ampak takšne situacije so prej izjema kot pravilo, če jih seveda vozniki sami ne ustvarjamo.
To je samo moje razmišljanje. Če se motim me pa prosim popravite.


Nimaš prav. Tudi v tej temi je, če se prav spomnem, že bilo povedano, da zadrga velja vedno , tudi če ni znaka, v določenih primerih in ta primer sodi mednje!

Glede kmečke logike - avtomobili ne speljujejo vsi hkrati. Če bi, bi morda celo imel prav - a speljujejo vedno z majhnim zamikom (glede na tistega pred njim - pri nas je ta zamik prevelik in kot tak en večjih krivcev za kolone) in ta zamik je ravno dovolj velik, da se tu zadrga pokaže kot optimalna rešitev glede pretočnosti in s tem tudi vsega ostalega, kar si naštel. Bila bi celo idealna, če bi bili vozniki pripravljeni in ustrezno štartali, a žal marsikdo spi.

-----------------

Sicer pa - ravno takih tem ne bi smeli zaklepat, saj marsikomu razjasnijo nekatere stvari. To, da ne bomo mogli "priti do konca" ali v globalu izboljšat ravnanje voznikov ali celo spremenit napačno signalizacijo oz zakon, je ob tem še vedno obrobnega pomena. Bi pa seveda bilo lepo....

Lahko pa poskusimo z izboljšanjem konretnih navodil/znakov/zakona s kakšnimi zanimivimi predlogi. Ima kdo kakšnega?

Moj predlog bi bil, da se v zakon - npr tam, kjer je govora o tem, da hitrejše premikanje ene kolone ni prehitevanje - uvrsti, da tudi vožnja posameznega avta mimo počasnejše kolone na večpasovni cesti ni prehitevanje, a da je lahko npr največ 30 km/h razlike med njimi. In da nekdo lahko spremeni pas in vozi mimo, a ob ustrezni previdnosti in brez izsiljevanja. Tako bi se enostavno rešil problem zapolnjevanja obeh pasov, zadrga pa bi imela svoj smisel in pomagala k večji pretočnosti.

Kako tako enostavno stvar spravit v zakon, je pa čisto drug problem, ki ga lahko rešuje samo Sizif. Posebno pri nas...


Če smo že pri tem, mislim, da bi bilo lažje dobiti par izjav od "strokovnjakov", ki bi se jih predvajalo cel mesec pred poročili. Če bodo ljudje začeli voziti "po pameti" ni potrebe po takšnih delikatnih spremembah v zakonu...

lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po nov 17, 2008 4:41 pm

Še enkrat - v zakonu je nedorečenost, sam zakon pa je kontradiktoren (hkrati zapoveduje zapolnitev obeh pasov - torej prehitevanje in le-to prepoveduje - če še ni kolone, kar ni tako redko (kot je nekdo prej trdil)). Tu tudi strokovnjak ne more pomagat, pa naj razlaga še tako strokovno, razumljivo in dobrohotno. Osnoven problem ni v neznanju voznikov!

Po mojem predlogu bi se hitro napolnila oba pasova, s tem bi tudi odpadla huda kri in oviranje.
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Po nov 17, 2008 4:51 pm

esem je napisal/-a:Še enkrat - v zakonu je nedorečenost, sam zakon pa je kontradiktoren (hkrati zapoveduje zapolnitev obeh pasov - torej prehitevanje in le-to prepoveduje - če še ni kolone, kar ni tako redko (kot je nekdo prej trdil)). Tu tudi strokovnjak ne more pomagat, pa naj razlaga še tako strokovno, razumljivo in dobrohotno. Osnoven problem ni v neznanju voznikov!

Po mojem predlogu bi se hitro napolnila oba pasova, s tem bi tudi odpadla huda kri in oviranje.


če bi se vsaj nekaj avtomobilov uvrstilo na levi pas in teklo z kolono, bi kaj kmalu prišlo do točke kjer je konec kolone. V idealnem primeru, če se vsak drug avto uvrsti na sosednji pas je to že povod za harmoničen tok kolone...
Še lažje pa kot, esem tvoj predlog (ki sicer ni zanič, vendar dvomim, da bodo na tvojo/najino/našo pobudo dopisali ta člen), da se enostavno apelira na to, da se znakov za prepovedano prehitevanje ne postavlja v teh razmerah?

lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
joke
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Ne feb 06, 2005 7:46 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a joke Po nov 17, 2008 4:57 pm

esem je napisal/-a:
Glede kmečke logike - avtomobili ne speljujejo vsi hkrati. Če bi, bi morda celo imel prav - a speljujejo vedno z majhnim zamikom (glede na tistega pred njim - pri nas je ta zamik prevelik in kot tak en večjih krivcev za kolone) in ta zamik je ravno dovolj velik, da se tu zadrga pokaže kot optimalna rešitev glede pretočnosti in s tem tudi vsega ostalega, kar si naštel. Bila bi celo idealna, če bi bili vozniki pripravljeni in ustrezno štartali, a žal marsikdo spi.


Tukaj sem imel v mislih formiranje ene, premikajoče se kolone, kjer je ustavljanja in speljevanja bistveno manj.
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Po nov 17, 2008 5:04 pm

joke je napisal/-a:
esem je napisal/-a:
Glede kmečke logike - avtomobili ne speljujejo vsi hkrati. Če bi, bi morda celo imel prav - a speljujejo vedno z majhnim zamikom (glede na tistega pred njim - pri nas je ta zamik prevelik in kot tak en večjih krivcev za kolone) in ta zamik je ravno dovolj velik, da se tu zadrga pokaže kot optimalna rešitev glede pretočnosti in s tem tudi vsega ostalega, kar si naštel. Bila bi celo idealna, če bi bili vozniki pripravljeni in ustrezno štartali, a žal marsikdo spi.


Tukaj sem imel v mislih formiranje ene, premikajoče se kolone, kjer je ustavljanja in speljevanja bistveno manj.


To je na naših cestah možno samo če sta v koloni dva avtomobila :shock: na žalost....

lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
primozek69
Novinec
 
Prispevkov: 330
Pridružen: Ne nov 04, 2007 2:43 pm

Napisal/-a primozek69 Po nov 17, 2008 6:27 pm

Tam je kriva trava
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po nov 17, 2008 7:14 pm

esem je napisal/-a:Še enkrat - v zakonu je nedorečenost, sam zakon pa je kontradiktoren (hkrati zapoveduje zapolnitev obeh pasov - torej prehitevanje in le-to prepoveduje - če še ni kolone, kar ni tako redko (kot je nekdo prej trdil)). Tu tudi strokovnjak ne more pomagat, pa naj razlaga še tako strokovno, razumljivo in dobrohotno. Osnoven problem ni v neznanju voznikov!

Po mojem predlogu bi se hitro napolnila oba pasova, s tem bi tudi odpadla huda kri in oviranje.


Točno to je edina rešitev. VEDNO je treba zapolnit OBA pasa. In potem šlic. Drugo je bedarija.
In TO, da se skoraj nikoli ne zapolne obeh pasov je definitivno neznanje voznikov.
Največkrat se to opazi, ko se kakšna frišna voznica v malo-da-ne stoječi koloni 600m pred zaporo spomne,da mora na "sveti pas", kaj je posledica tega izleta na "pas resnice" je pa verjetno vsem jasno.

P.S.: Najbolj banalno mi je to, da vsi pikirajo na desni pas, ko vidijo te označbe, pred tem se pa ležerno vsi nabutajo na levega in se cijazijo s 100hm/h kjer je omejitev 130. Slovenija=Butale.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
M4rko
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Ne jan 02, 2005 10:33 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a M4rko Po nov 17, 2008 7:54 pm

To da se recimo na AC do priključitve vozita vzporedno dva tovornjaka je to pravilno, z namenom da onemogoči voznikom, da pikira mimo? Vzeto v obzir da je na desnem pasu kar dolga kolona
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po nov 17, 2008 7:57 pm

Na desnem pasu je kolona, ker se vsi bojijo levega, ker jih nihče nebi spustil, saj tudi oni sami drugih ne spuščajo.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Po nov 17, 2008 8:57 pm

bass je napisal/-a:Na desnem pasu je kolona, ker se vsi bojijo levega, ker jih nihče nebi spustil, saj tudi oni sami drugih ne spuščajo.
vidiš to je problem
Zato se js začnem vključevat že pri tabli za 300m do zapore, ker drugače se moreš dobesedno zrinat na desni pas. pa tak lahko še koga spustim pred sebe do zapore.
LP Rok
 
alphie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To nov 18, 2008 10:53 pm

Napisal/-a alphie To nov 18, 2008 11:55 pm

Unikat2 je napisal/-a:Jaz bi se strinjal s tvojim očetom. Zaradi tistih, ki zadnji hip zavijejo na vozi pas se delajo kolone in zastoji. Ljudje zavirajo, da bi jih spustili na vozi pas, posledično tudi vsi ostali, ki peljejo po voznem pasu zavirajo in s tem delajo zamaške. Ko tisti prvi ki je nekoga spustil pred seboj spet ponovno pospeši, takrat deseti avto za nejem šele začne zavirat saj seveda ne zavirajo vsi hkrati in se tisto zaviranje prenese na avtomobile, ki vozijo zadaj šele čez nekaj časa. In tako se to nadaljuje v več kilometrske kolone, ljudje spredaj spet pospešijo, tisti čisto zadaj pa šele zavirajo še od prejšnje "četrte" runde, in tako se cjazijo gas-zavora-gas-zavora.
Če bi se recimo že predhodno vsi razvrstili desno na vozi pas, ne bi bilo nobene potrebe po zaviranju, saj se ne bi nihče vrival in bi vsi skupaj peljali enako in enakomerno.
Sam se namreč pravočasno razvrstim na vozni pas in če zagledam v ogledalu, da nekdo po levi žge mimo vseh, se postavim na levi - prehitevalni pas, in vozim enako hitro kot tisti na desni. Ponavadi potem vsi tisti, ki pripeljejo za mano vidijo da jih ne bom spustil mimo, in se takoj razvrstijo na desno, tisti, ki pa vozim vzporedno z njim pa ponavadi ve zakaj se gre in mi drži prostor, tako da lahko nemoteno zapeljem nazaj desno in ne oviram celotne kolone, ki že vozi po desni. Mogoče si že opazil, da to kar jaz počenem, delajo vozniki tovornjakov. Upam, da sem bil dovolj razumen.


:har :har :har
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov