nebivedu je napisal/-a:Ja, sam jst jih tudi ne bom vodil. Naj se sami znajdejo. Ko jim bo pa kdo otroka ubil zaradi premajhne varnostne razdalje naj se pa spomnejo, da bi bilo bolje tistih par kamnov vreči na havbo avta za njimi, da bi se umaknili ali prehiteli, kot pa to kar bodo doživeli.
Problem je tudi policija, ker tega ne sankcionira. Bi bilo prav zanimivo videt, ko bi se več civilnih avtomobilov (policijskih) vozilo naokoli in bi posneli take izpade ljudi s temi premajhnimi varnostnimi razdaljami. Recimo v ponedeljek, ko sem vozil proti sežani, se mi je pri 130km/h na avtocesti človek postavil toliko za moj avto, da ni bilo več videt havbe od avta, ampak samo streho, kar pomeni da je imel razdaljo okoli dveh metrov (ali manj). Pa to na voznem pasu, ne na prehitevalnem. Ko sem se mu umaknil skoraj cel na odstavni pas, je prehitel po VOZNEM pasu, kljub temu, da bi komot lahko zapeljal na prehitevalni pas, ker ni bilo toliko prometa.
Kael je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Ja, sam jst jih tudi ne bom vodil. Naj se sami znajdejo. Ko jim bo pa kdo otroka ubil zaradi premajhne varnostne razdalje naj se pa spomnejo, da bi bilo bolje tistih par kamnov vreči na havbo avta za njimi, da bi se umaknili ali prehiteli, kot pa to kar bodo doživeli.
Problem je tudi policija, ker tega ne sankcionira. Bi bilo prav zanimivo videt, ko bi se več civilnih avtomobilov (policijskih) vozilo naokoli in bi posneli take izpade ljudi s temi premajhnimi varnostnimi razdaljami. Recimo v ponedeljek, ko sem vozil proti sežani, se mi je pri 130km/h na avtocesti človek postavil toliko za moj avto, da ni bilo več videt havbe od avta, ampak samo streho, kar pomeni da je imel razdaljo okoli dveh metrov (ali manj). Pa to na voznem pasu, ne na prehitevalnem. Ko sem se mu umaknil skoraj cel na odstavni pas, je prehitel po VOZNEM pasu, kljub temu, da bi komot lahko zapeljal na prehitevalni pas, ker ni bilo toliko prometa.
To da mora kdo kej podobnega naredit kot @nebivedu, se čist strinujam, ker pri nas ne dosežeš drugače ničesar. Ko se eden odloči, da ti bo fural za ritjo, se ti bo fural za ritjo, pa če se na glavo postaviš. Npr. učiri se peljemo iz čez Gornjace k punci domov. Najprej sem se zajebavu, da sem prehitel enega osla, ki je vsakič, ko sem ga hotu prehitet, stopil po gasu, vsak ovinek pa peljal pred tem 30 - ko sem pa s Šumaher manevrom prehitel v en skoraj 90 stopinjski ovinek kjer se lepo vidi cesta skos navzgor (manjka ograja) ja pa tip čisto ponoru. No se znebim tega idiota in nadaljujem s kolikor se da hitro vožnjo do vrha hriba (kuker pač lahk s 105 KM motorčkom, polnim avtom ter dvomesečnim otrokom) in se začnemu spuščat - očitno je blo za moje gume to vseeno preveč, saj je avto začel v blagih ovinkih že pri 70 - 80 na uro drset iz ovinkov (očitno pregrel gume ali nekaj podobnega), zato je blo treba upočasnit. Se iz lune pojavi nek pametnjakovič v golfu in se mi pele pol metra za ritjo - prva ravninca ko je mu prižgem vse štiri, upočasnim na 40, tip se mi še vedn pele za ritjo pa trobi k nor, pelemo naprej, pržgem luči, meglenke, vse 4 žmigavce, tip še kr pol metra za ritjo in trob - naslednja ravnina sredi ravnina še enkrat pržgem vse štiri in se ustavim sredi ravnine - tip stoji in trobi k budala - nakar mu pom minuti dopizdi in z potegnjeno špuro čez pol ravnine odpele mimo - mislim, boh ti pomagi... nekaterim očitno ne pomaga niti to, da jih v prvi priliki naprej spustiš...
Kar se tiče pa pisanja kazni, se pa čisto strinjam z nebivedu - nastavljene so tako, da s čim manj dela, zaslužijo največ karseda in veselo polnejo slovenski proračun iz katerega naveliko kradejo. Sej tudi če spremljamo akcije policistov - kakšne pa so: hitrost in vinjenost. Dobro sej morajo bit, se strinjam, vendar pa. Zakaj ni nikoli akcije uporaba žmigovca v krožišču, akcije držimo varnostjo razdaljo, akcije vozimo dovolj hitro glede na omejitve (stari cepci s pol izpravnim avtom pri s hitrostjo 60 pri omejitvi 90), akcije preverjanja sposobnosti upravljanja vozila in še bi lahko naštevali. Pa tudi ko merijo hitrost, je to v večini primerov dobesedno zajebavanje folka v glavo - npr. med zadnjo akcijo veriga v Celju, če kdo pozna cesto Celje - Laško so stali en dan na koncu tabel za kraje - dobesedno zajebavanje. Ko pa že merijo hitrost, jo itak vedno merijo na enih in istih mestih, tak da z mal pameti, lahk furaš tut 100 po mestu, ko enkrat veš vse lokacije. Spet banalen primer, še nikol v Celju pa jih nisem vedi v bližini našega vrtca kjer dnevno pičjo 70+ mimo, prav tako ne v Mariboru v bližini dveh šol kjer se vedno mim pelem in še bi lahko našteval. Podobno mi nikoli ne bo jasno, kako je lahko kazen za vožnjo v napačno smer na avtocesti par € - to je za odvzem vozniške... ampak važn da služmo tam, kjer se da najlaže.
adis je napisal/-a:@keal: ti se greš schumacher manevrov z dvo-mesečnim otrokom v avtu ...bi pričakoval vsaj bolj umirjen slog vožnje
nebivedu je napisal/-a:Kael, take kot si ti tega z golfom srečal, jaz srečujem vsak dan na obvoznici v ljubljani in tudi na navadnih cestah. Zato pa sem začel uporabljat manever, ko na navadni cesti zapeljem na pesek, da se tip odstrani (ali prehiti ali pa ima potem večjo varnostno razdaljo.
Nekaterim pač ne pomaga niti to da se ustaviš, se še oni in ti trobijo, namesto da bi se spokali mimo. Jim pa zelo pomaga pesek in kamenje. Takrat te prehitijo po hitem postopku ali pa vzamejo 100m varnostne razdalje - očitno je to edina zadeva za take kretene.
Kael je napisal/-a:Drugače je ideja s peskom ali čim podobnim dobra, samo kaj ko nimam niti dost močnega motorja, niti XDS, niti ESP, preslabe pnevmatike in navadno podvozje ne športno, da bi si kaj privoščil kej podonega. Namreč če kdo pozna cesto Celje - Slovenske konjice, me je pred Frankolovim dohitel en pametnjakovič z BMW 5 jasno in se mi nalimal za rit - peljem 50, nato pride konec kraja in ravnina počasi posšujem tip še kr na riti, poblinkam z meglenko nič, dvakrat spustim gas, nič, prtisnem bremzo pa gas (realno pospeševal) se tip "ustraši" in na polno prehiti in nato zapele pol metra pred mano in bum po bremzi, se komi ostavim na sosednjem pasu (k sreč nobenga nasprot). Nato stop po gasu in se odpele naprej, da ga ne vidmo in se v nepreglednem ovinku ustavi z ugasnjenimi lučmi (kdor ve una soteska kmalu za Frankolovim) - verjetno je mislu, da ga bom nabil od zadaj. Zato je bolš takiga b***** naprej spustim s čim manj dela. Kje boš ti z enim ubogim Seatekom konkuriral po katerikoli karakteriski BMW 5 z M paketom... ?
Kael je napisal/-a:@adis: ja vem kaj misliš, da bi bilo mogoče res še bolj pametno počakat tistih 15 km pa se peljat za tem cepcom, kot ga it prehitet. Čeprov ko smo se v parih ovinkih ustavl skor, se nebi nič čudu, če bi tip še v rikverc dal, tak čudn je furu pa se mi je zdel v tistim trenutku najbolj pametn, čeprav mogoč res ni blo.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
nebivedu je napisal/-a:Kael, take kot si ti tega z golfom srečal, jaz srečujem vsak dan na obvoznici v ljubljani in tudi na navadnih cestah. Zato pa sem začel uporabljat manever, ko na navadni cesti zapeljem na pesek, da se tip odstrani (ali prehiti ali pa ima potem večjo varnostno razdaljo.
Nekaterim pač ne pomaga niti to da se ustaviš, se še oni in ti trobijo, namesto da bi se spokali mimo. Jim pa zelo pomaga pesek in kamenje. Takrat te prehitijo po hitem postopku ali pa vzamejo 100m varnostne razdalje - očitno je to edina zadeva za take kretene.
zajbel je napisal/-a:Pa da ne boš mislil, tudi ti delaš prekršek s takim ravnanjem. Tole piše v ZVCP (113. člen):... razsipati po njem sipek material...
zajbel je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Kael, take kot si ti tega z golfom srečal, jaz srečujem vsak dan na obvoznici v ljubljani in tudi na navadnih cestah. Zato pa sem začel uporabljat manever, ko na navadni cesti zapeljem na pesek, da se tip odstrani (ali prehiti ali pa ima potem večjo varnostno razdaljo.
Nekaterim pač ne pomaga niti to da se ustaviš, se še oni in ti trobijo, namesto da bi se spokali mimo. Jim pa zelo pomaga pesek in kamenje. Takrat te prehitijo po hitem postopku ali pa vzamejo 100m varnostne razdalje - očitno je to edina zadeva za take kretene.
Ok, se ne mislim več kregat s tabo. Počni to, če je to potrebno za tvoj EGO. Ampak lepo bi bilo od tebe, da se potem na prvem primernem mestu ustaviš, vzameš metlico in greš pomest pesek s ceste.
Drugače pa še vedno čakam na tvoj odgovor, zakaj sem d**** in s čim podpiram tiste, ki se ne držijo varnostne razdalje.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov