Poleg tega, da se naučte gledat znake, se med drugim naučite parkirat tako, da neboste čohal drugih avtomobilov.. Če pa že, pa ne stisnt rep med noge in pustite kako sporočilo vsaj.

H2 je napisal/-a:Jaz bi še nekaj dodal.. Lahko da je kdo že omenil..
Poleg tega, da se naučte gledat znake, se med drugim naučite parkirat tako, da neboste čohal drugih avtomobilov.. Če pa že, pa ne stisnt rep med noge in pustite kako sporočilo vsaj.
kar se tice cohanja tujih avtov na parkingu tut mend moti. Zej sm zacel eno zadevo prakticirat. Zapisem registrsko od avta ki je avto pocoha, se prepricam da je taprav, izsledim naslov lastnika teh registrskih, pol naprej pa lahka sami sklepate kak zgleda. Fer ali nefer, nekatere je treba reda naucit.noj je napisal/-a:H2 je napisal/-a:Jaz bi še nekaj dodal.. Lahko da je kdo že omenil..
Poleg tega, da se naučte gledat znake, se med drugim naučite parkirat tako, da neboste čohal drugih avtomobilov.. Če pa že, pa ne stisnt rep med noge in pustite kako sporočilo vsaj.
Se strinjam! Bi pa dopolnil, da tistim, ki parkirajo avtomobil čez dva parkirna mesta ne puščajte nobenege listka, če pa že, pa napišite, da je bilo to opozorilo, ker ne zna parkirati!
lexus02 je napisal/-a:Zakaj ne javni prevoz?
3. Nevarnost od dobijanja po tazadnji; ce si normalen se bos vsedel na sedeze, ki so na sredini avtobusa, saj je zadnji del rezerviran predvsem za močne čefurje (beri male srbe), ki preko svojih mobilnih aparatov producirajo balkansko glazbo (beri Mitra Mirića). Bog ne daj da bi jih pogledal, a kje sele zaprosil za en Vol na minus, kajti namesto da bi pil kavo v sluzbi, jo bos na urgenci po slikanju glave.
Moji trije razlogi zakaj je dobro biti sam svoj prevoznik
Malner je napisal/-a:Danes se mi je zgodilom naslednje. Slika pove več kot tisoč besed. Znaki so za to, da lahko drugi hitreje pridejo skozi križišče. Modri avto prihaja s spodnje strani in se pelje po nasprotnem pasu skozi rdečo. Na ta način prehiti kolono čez neprekinjeno črto in prevozi rdečo luč. Na ta način je profitiral 5 minut.
recept je napisal/-a:Če vas v industrijski coni Rudnik kaznujejo, ker ste vozili 59km/h in vam povedo, da ste vozili 9km/h prehitro, bodite srečni in plačajte. Čisto lahko se vam namreč zgodi, da - ob dovolj ozaveščenem policistu - plačate kazen za prepočasno vožnjo in oviranje prometa.
Ljubljanski postavljavci prometne signalizacije so znani po svoji površnosti. Ena od njih je prav gotovo tudi vstop v industrijsko cono Rudnik neposredno iz izvoza Ljubljana-Jug. Če namreč iz avtoceste zapeljete na tem izvozu in se potem naravnost preko proge zapeljete v industrijsko cono, ne boste nikjer srečali prometnega znaka "ime naselja" (III-14, z obrobo). Posledično je za vas omejitev v celotni industrijski coni 90 km/h.
Sedaj pa podrobnosti. Če vozite omenjenih 59km/h, je kazen za prehitro vožnjo v naselju 80 EUR (brez popustov), če pa vam zaračunajo prepočasno vožnjo (in oviranje prometa) pa je kazen 120 EUR. Skratka dražje je biti prepočasen.
Vendar pa naj vaša odločitev ne bo vezana samo na strogo spoštovanje (sicer neumno) nepostavljenih prometnih znakov, ampak predvsem na varnost prometa. Tu pa imajo prednost počasnejši.
Energetik81 je napisal/-a:mr.ramo je napisal/-a:kokr js wem je tam,no usaj biu je znak omejitve 30 km/h ...pa v tem primeru ki si ga opisal si odstel 5km/ja tolerance?
Ki pa velja do ... prvega križišča. Tako da potem lahko mimo Leklerka že 90 pelješ, haha.
Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov