Bencinar pospešuje tko da bol ko gre v obrate, bol vleče, dizl pa od 1800 do 3000 pa še mal, pol je pa konc veselja. Pa ne vem kok ljudi uživa ob zvoku dizla, zvok bencinarja je pa lahko izredno uživaški. Novejši dizli k so tihi majo pa zvok k pralni stroj, sam turbina se sliš k se mim tebe pelejo.
Dizl je uredu zadeva, pa tud potegne tko k je treba, sam ni pa to avto za tiščat in v tem uživat, da se zliješ z njim. Če dizla tišiš gre pr 150.000 bosch pumpa, in pol rata stvar predraga, ne splača se več, gre turbina, rata en drek, če ga pa učasih stisneš je pa uredu, sam nad 4000 se ne splača k sam še melje. Vem k ma fotr TDI-ja, ma 130.000, ga lepo fura, vleče ko pes. Sam men srce ne da da bi dizla tišču (razn k sva šla z opankarjem na testno vožnjo z A3 2.0TDI, za dve uri

). Prožnosti pa ni para, to se pa strinjam.
Pr dizlu se men zdi da maš pač neki pod haubo k mal pokur, vleče pr določeni hitrosti v določeni prestavi, ampak temu ne morm s srcem rečt mašina, pa tud če je to V10 TDI.
Mogoče sm pač tak člouk.