~toMmy~ je napisal/-a:Aja pa še nekaj, omenjate, da ti stari avti v testih niso bili ohranjeni, da so mogoče bili slabo popravljeni. A dejansko kdo tukaj verjame, da ima en 20 let star avto praktično isto "čvrsto" konstrukcijo, kot ko je bil nov? Mogoče kakšna redka izjema vožena ob vikendih, ampak drugače pa zelo zelo dvomim, da je en avto po 20ih letih obremenitev (obtežitve, jame, vibracije, rja, manjši ali večji udarci/nesreče, ...) podobno varen, kot pred 15-20 leti.
Avto, katerega osnova je iz navadnega pleha, bo težko imel enako strukturo po 20 ali 25 letih, medtem ko avto, ki je bila osnova visokonatezno jeklo (saab 9000), bi tudi po teh letih še vedno imel 90% takratne strukture. Me pa res zanima, zakaj noben ne naredi testa recimo modus s saabom 9000?
Mogoče zato - Saab leta 1987: kar je oranžno je jeklena kletka - kar je rumeno so zmečkljive cone - na tak način so danes narejeni avtomobili tipa modus.
To je bil en izmed prvih, če ne celo prvi avto z zmečkljivimi conami. (volvo 740, ki so ga testirali v trku z modusom tega še ni imel, začeli so jih delat šele z volvom 850, zato so tudi poškodbe take kot so v crashu z modusom).

Pa če pogledamo kdaj je saab začel z zmečkljivimi conami in kdaj ostali proizvajalci, se vidi kok so bili takrat švedi naprej od ostalih in kok je GM potem zatolkel vse to znanje in prednost.