Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a nebivedu Če feb 14, 2013 10:21 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Aja pa še nekaj, omenjate, da ti stari avti v testih niso bili ohranjeni, da so mogoče bili slabo popravljeni. A dejansko kdo tukaj verjame, da ima en 20 let star avto praktično isto "čvrsto" konstrukcijo, kot ko je bil nov? Mogoče kakšna redka izjema vožena ob vikendih, ampak drugače pa zelo zelo dvomim, da je en avto po 20ih letih obremenitev (obtežitve, jame, vibracije, rja, manjši ali večji udarci/nesreče, ...) podobno varen, kot pred 15-20 leti. ;)


Avto, katerega osnova je iz navadnega pleha, bo težko imel enako strukturo po 20 ali 25 letih, medtem ko avto, ki je bila osnova visokonatezno jeklo (saab 9000), bi tudi po teh letih še vedno imel 90% takratne strukture. Me pa res zanima, zakaj noben ne naredi testa recimo modus s saabom 9000?

Mogoče zato - Saab leta 1987: kar je oranžno je jeklena kletka - kar je rumeno so zmečkljive cone - na tak način so danes narejeni avtomobili tipa modus.
To je bil en izmed prvih, če ne celo prvi avto z zmečkljivimi conami. (volvo 740, ki so ga testirali v trku z modusom tega še ni imel, začeli so jih delat šele z volvom 850, zato so tudi poškodbe take kot so v crashu z modusom).
Slika

Pa če pogledamo kdaj je saab začel z zmečkljivimi conami in kdaj ostali proizvajalci, se vidi kok so bili takrat švedi naprej od ostalih in kok je GM potem zatolkel vse to znanje in prednost.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a ~toMmy~ Če feb 14, 2013 11:10 pm

Zelo prepričljiv tale Saab 9000, ni kaj:

http://www.youtube.com/watch?v=4UP7j5TVuPc

Z 8 km/h manj kot pri današnjih testih in to 100% "overlap", ne 40%. Zmečkljive cone so tako učinkovite, da "voznik" od veselja in radosti skupaj s sedežem odleti v armaturo.

:roll:

Tako se v današnjih časih obnese eden najbolj pogostih avtov pri isti hitrosti in 100% overlap-u:

http://www.youtube.com/watch?v=JyJIThlD3Ro

Pa še malo več o tem "lowest death rate", četrti je bil Passat 1990-93 ... se komu zdi varen zaradi tega podatka? :D

http://www.iihs.org/externaldata/srdata/docs/sr3009.pdf
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a Ivan36 Pe feb 15, 2013 6:42 am

~toMmy~ je napisal/-a:Zelo prepričljiv tale Saab 9000, ni kaj:

http://www.youtube.com/watch?v=4UP7j5TVuPc

Z 8 km/h manj kot pri današnjih testih in to 100% "overlap", ne 40%. Zmečkljive cone so tako učinkovite, da "voznik" od veselja in radosti skupaj s sedežem odleti v armaturo.

:roll:



http://www.iihs.org/externaldata/srdata/docs/sr3009.pdf


JA to je Mk1 prva serija 96, na sliki zgoraj pa Mk2 z AB in zategovalniki pasov ;)
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a Energetik81 Pe feb 15, 2013 8:27 am

~toMmy~ je napisal/-a:Zelo prepričljiv tale Saab 9000, ni kaj:

http://www.youtube.com/watch?v=4UP7j5TVuPc

Z 8 km/h manj kot pri današnjih testih in to 100% "overlap", ne 40%. Zmečkljive cone so tako učinkovite, da "voznik" od veselja in radosti skupaj s sedežem odleti v armaturo.

:roll:

Tako se v današnjih časih obnese eden najbolj pogostih avtov pri isti hitrosti in 100% overlap-u:

http://www.youtube.com/watch?v=JyJIThlD3Ro

Pri obeh je testna hitrost enaka, to je 56km/h. Manjša od NCAP pa je zato, ker priletita v nezmečkljivo oviro, jasno da mora biti za enak efekt hitrost manjša. Ne vem, meni se zdi da se glede na letnico SAAB ni tako slabo odrezal. OK, nima AB, ampak kletka ostane približno stabilna, zmećčka se pa spredaj enako kot Golf.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a ~toMmy~ Pe feb 15, 2013 10:04 am

Ivan36 je napisal/-a:JA to je Mk1 prva serija 96, na sliki zgoraj pa Mk2 z AB in zategovalniki pasov ;)


To nista noben mk1 in mk2, gre za facelift oz. drugo karoserijsko različico in nikakor ne govorimo o letu 96, ampak 84.

Energetik81 je napisal/-a:
Pri obeh je testna hitrost enaka, to je 56km/h. Manjša od NCAP pa je zato, ker priletita v nezmečkljivo oviro, jasno da mora biti za enak efekt hitrost manjša. Ne vem, meni se zdi da se glede na letnico SAAB ni tako slabo odrezal. OK, nima AB, ampak kletka ostane približno stabilna, zmećčka se pa spredaj enako kot Golf.[/quote]

In zakaj je treba ponovit za mano, da je hitrost enaka? :D Sicer ni najbolj pregledno, ker sem pozneje našel še ta test, ampak vseeno lepo piše. ;) Meni se ne zdi, da ni tako slabo, ker voznika skupaj s sedežem premakne, se pravi da je ali resen problem v sami konstrukciji sedežev ali so pa zaradi konstrukcije avtomobila toliko večje sile na voznika. Zanimivo bi bilo imet današnje lutke v tistem avtu.

Poleg tega gre za "zelo varno" izjemo iz tistih časov in ne povprečno varen oz. povprečen avto.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
martello
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: To okt 02, 2007 12:23 pm

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a martello Pe feb 15, 2013 12:15 pm

Kakšen je bil že 'argument' za to, da je danes na cestah manj mrtvih kot včasih, ko je folk vozil te 'neuničljive avtomobile'? Ker tale graf pravi drugače:
http://kazalci.arso.gov.si/?data=indicator&ind_id=419
Število prometnih nesreč je danes namreč veliko večje kot npr. leta 1990 (saj je tudi več avtov), mrtvih pa je skoraj še enkrat manj. Zakaj?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a nebivedu Pe feb 15, 2013 5:17 pm

Martelo, za en mesec zapri naše avtoceste, pa potem ugotavljaj koliko manj mrtvih bo. Večino prometa so prestavili na avtoceste in se je število nesreč zmanjšalo, ker butlom ratuje naravnost vozit pas manj zavijat. So pa še vedno nesreče in če bi bila varnost res 5x boljša kot nekateri trdijo, bi morala biti smrtnost vsaj 5x manjša je pa samo za polovico manjša.


tommy, tega si pogledal?
http://www.youtube.com/watch?v=LtJpU4tZorg
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a lancia hf Pe feb 15, 2013 6:15 pm

Precej se še pozablja kašne ceste so bile v 90-ih in kašne so danes.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a peroRS Pe feb 15, 2013 6:26 pm

lancia hf je napisal/-a:Precej se še pozablja kašne ceste so bile v 90-ih in kašne so danes.


Zelo podobne.
V 90-ih so bile slabe, v 2000-ih so bile malo boljše, zdaj so pa spet slabe :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a ~toMmy~ So feb 16, 2013 4:49 am

nebivedu je napisal/-a:Martelo, za en mesec zapri naše avtoceste, pa potem ugotavljaj koliko manj mrtvih bo. Večino prometa so prestavili na avtoceste in se je število nesreč zmanjšalo, ker butlom ratuje naravnost vozit pas manj zavijat. So pa še vedno nesreče in če bi bila varnost res 5x boljša kot nekateri trdijo, bi morala biti smrtnost vsaj 5x manjša je pa samo za polovico manjša.


tommy, tega si pogledal?
http://www.youtube.com/watch?v=LtJpU4tZorg


Hitrost?
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a BBoss So feb 16, 2013 8:01 pm

peroRS je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Precej se še pozablja kašne ceste so bile v 90-ih in kašne so danes.


Zelo podobne.
V 90-ih so bile slabe, v 2000-ih so bile malo boljše, zdaj so pa spet slabe :mrgreen:


No ja pretiravat pa res ni treba ... mislim pa da je izredno pomemben faktor tudi kvaliteta gum. Gume izpred deset let oziroma raje tiste izpred 20 let so bistveno slabše kot so danes in preprečijo dobršen del nesreč. Če bi odgovorni v kvaliteto gum vlagali toliko kot v zmanjšanje izpustov bi lahko danes imeli še vsaj 30% manj nesreč in mrtvih.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a Ivan36 To mar 05, 2013 8:20 pm

http://www.youtube.com/watch?v=eHKDjnL41FY prvih 15 sec :DDD :lol: fsi celi hehe no AIRBAG no SAFETI BELTs hehe !
 
Uporabniški avatar
weasel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Ne avg 08, 2010 9:18 am

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a weasel Če mar 07, 2013 10:12 pm

Dobr to je Rusija, tam pravila fizike in drugih stvari ne veljajo.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a cruiser1 Pe mar 08, 2013 7:28 pm

weasel je napisal/-a:Dobr to je Rusija, tam pravila fizike in drugih stvari ne veljajo.


:har
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a peroRS Pe mar 08, 2013 7:50 pm

BBoss je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Precej se še pozablja kašne ceste so bile v 90-ih in kašne so danes.


Zelo podobne.
V 90-ih so bile slabe, v 2000-ih so bile malo boljše, zdaj so pa spet slabe :mrgreen:


No ja pretiravat pa res ni treba


Kaj pretiravam? Tako katastrofalne kot so ceste postale zadnje leto dni, jaz ne pomnim, ne glede na to ali se pelješ po centru LJ, po avtocesti ali pa po neki vukojebini v hribih.
Ne govorim o zlizanosti asfalta, ampak o ogromnih luknjah :huh:

Da ne omenjam, kako fajn se je peljat in testirat podvozje po "sveže" (dvakrat!!) narejenem Vrhniškem klancu, kjer se pelješ kot po tankovski cesti.
Kriminal, da je nekdo sploh dobil plačano za tisti kolovoz :roll: :roll:
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a lancia hf Pe mar 08, 2013 8:31 pm

peroRS je napisal/-a:
Da ne omenjam, kako fajn se je peljat in testirat podvozje po "sveže" (dvakrat!!) narejenem Vrhniškem klancu, kjer se pelješ kot po tankovski cesti.
Kriminal, da je nekdo sploh dobil plačano za tisti kolovoz :roll: :roll:


Čisto uredu "plavaš" po Vrhniškem klancu........ nič ne trese :lol:
Drugo je pa Logaški drevored oziroma z drugo besedo razdrto pri Logatcu :mrgreen:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a peroRS Pe mar 08, 2013 8:37 pm

lancia hf je napisal/-a:Čisto uredu "plavaš" po Vrhniškem klancu........ nič ne trese :lol:
Drugo je pa Logaški drevored oziroma z drugo besedo razdrto pri Logatcu :mrgreen:


Dejansko je isto, nevermind ogromno razliko v letih in ceni :lol: :roll:
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a ~toMmy~ So mar 09, 2013 4:32 am

Mi smo čisto navdušeni, da se iz leta v leto uredi kakšen kos ceste Črnomelj - Ivančna Gorica, ampak kaj ko v tem času, ko uredijo tiste asfaltne mozaike, so že drugi odseki čisto zjahani! :evil:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a Polo78 Če mar 28, 2013 11:06 am

cruiser1 je napisal/-a:
weasel je napisal/-a:Dobr to je Rusija, tam pravila fizike in drugih stvari ne veljajo.


:har


Zgleda, da bo to držalo + to, da je Lada zelo varen avto, ki te po potrebi prestavi v drug del =P
http://www.youtube.com/watch?v=ymwG-9D0 ... creen&NR=1 (od 6:32 dalje) - ta ima definitivno dva rojstna dneva (upam seveda, da je bil v avtu sam).

Ali pa te po potrebi vrže ven na način, da pristaneš na nogah. :D
http://www.youtube.com/watch?v=BAaCjsDU2bM (od 3:25 dalje)


Sicer so pa ti 'small overlap' testi, ki so bili omenjeni v zgodnji fazi teme, zelo zanimivi. Kar naenkrat se po varnosti podobni avti, ki so sicer prejeli 5 zvezdic, med seboj precej razlikujejo. Presenetilo me je npr. kako slabo se je odrezal aktualni Audi A4, da o Toyotah in Lexusu IS250 niti ne govorim. :huh: Zaninimivi so predvsem tudi zato, ker v realnem življenju dejansko dostikrat pride do tovrstnih trčenj. To bi morali nujno uvesti tudi pri Euron'cap-u in ne le v ZDA. Bi bilo zanimivo videt, kako bi se odrezali na cestah zelo pogosti modeli evropskih znamk.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Resničnost preizkusnih trkov

Napisal/-a Ivan36 Če mar 28, 2013 12:07 pm

In pol ugotoviš, da kljub vsemi KRATICAMI še vedno osnovni modeli ISTO varujejeo :lol: Skoraj nič hehe. Ogromno je v RU Loganov in sploh niso ŽANIČ kao bolj se odrežejo kot LADE recimo Priora in levi produkti :idea:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov