Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a Matjazy Po avg 19, 2013 5:55 pm

.com je napisal/-a:
pa da te malo izovem, če si že tako pameten in ohinsploh prepričan v tvojo drvarnico: 4osebe z prtljago iz LJ do Logatca v klanec... pa greva za denar...
tvoj pickup in moj passat... lahko zdajle zvečer, lahko v sredo, kadarkoli...
pa da vidim, a se boš ''usral'' ... 8)


No dejta se zmenit pa bi še kdo prišel gledat :D
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a cruiser1 Po avg 19, 2013 6:00 pm

.com je napisal/-a:V tej temi tudi ti nisi povedal nič konstruktivnega, samo žališ in posmehuješ se avtomobilom ter voznikom, ki vozimo manjšo kubaturo kot je npr. 3500ccm in manj kot 6 cilindrov... napihuješ se kot žaba s temi starimi ameriškimi jajci in drvarnicami ter se


Jaz nisem nič kostruktivnega povedal? Jaz sem koga žalil??? Kje? Jaz se napihujem?? Človek zamešal si opisuješ sebe! In ti naj bi bil bolj zrel :roll:


.com je napisal/-a:zakaj pa bi mene dali pod vprašanje o kredibilnosti?? ker se ne strinjam s tabo in nimam Vxx motorja??? Ker se ne vozim v 5+m dolgi ladji 40km/h po LJ?
ker nimam 12cm širokih koles na avtu? pa daj, lepo te prosim, ne nakladaj in ne smeši se...



Ne ampak zato, ker stalno samo žališ in govoriš neumnosti katere ne moreš podpreti s konkretnimi dokazi in si kar nekaj izmišljuješ.


.com je napisal/-a:pa da te malo izovem, če si že tako pameten in ohinsploh prepričan v tvojo drvarnico: 4osebe z prtljago iz LJ do Logatca v klanec... pa greva za denar...



Komot! Ampak, če lahko ti zamenjaš avto ga lahko tudi jaz. Prav?
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a .com Po avg 19, 2013 6:11 pm

ne se izmikat... pač jaz ne vozim prikolice, drugače pa ne morem v passatu peljati 1000kg robe...
passat ima nosilnost 860kg al neki tacga... in praktično ne smem not imeti več... z prikolico divjat je pa idio.tizem (vsaj zame)

in sem ti dal možnost passat vs pickup... oba lahko imata 4osebe + prtljaga...
torej: (slabih) ali dobrih 400kg mase ljudi in notri prtljaga... vsakemu enako...
ne mi zdaj srat zamenjam avto... moj passat vs tvoj pickup... izvoz vrhnika proti izvozu logatec... pa še nazaj lahko 8) samo na koncu je radar...
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a King1 Po avg 19, 2013 6:31 pm

King1 je napisal/-a:Sej se noben ne pregovarja. Ko pridem domov ti zalepim linke avtov z stirimi cilindri, brez turba in spostljivih mer kateri svojo nalogo opravlja vec prepricljivo.

lp




Se opravičujem sem bil mal na dopustu in v sredo mi žal ni uspelo lepit linkov, ker sem šibal na morje..... Evo en lep primer močnega štirivaljnika brez polža. http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7545137&show=1

Mislim, da drugih ni treba lepiti, ker tisti ki pravi, da se štirivaljnik z cca 150 KM-ji ne premakne dovolj za normalno uporabo je b****!!!!


lp
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a cruiser1 Po avg 19, 2013 6:41 pm

.com je napisal/-a:ne se izmikat... pač jaz ne vozim prikolice, drugače pa ne morem v passatu peljati 1000kg robe...
passat ima nosilnost 860kg al neki tacga... in praktično ne smem not imeti več... z prikolico divjat je pa idio.tizem (vsaj zame)

in sem ti dal možnost passat vs pickup... oba lahko imata 4osebe + prtljaga...
torej: (slabih) ali dobrih 400kg mase ljudi in notri prtljaga... vsakemu enako...
ne mi zdaj srat zamenjam avto... moj passat vs tvoj pickup... izvoz vrhnika proti izvozu logatec... pa še nazaj lahko 8) samo na koncu je radar...



Jaz se izmikam :rofl ??? pa iz kje si ti padu?? Si že pozabil, da upaš stavit, da me prehitiš s kolesom? Vsi vemo, da s kolesom nimaš šans, tudi ti to dobro veš ampak, ker je bilo tvoje bistvo samo neumno žaljenje si pač izjavil neumno izjavo. Jaz sem ti ponudil, da lahko prideš z UPom, ki si ga tudi omenjal, da je precej hitrejši. Torej? Kdo se izmika? :lol: Vse lepo po vrsti, kot sem rekel, najprej dokaži, da je UPov motor zmogljivejši od Pick upa, potem pa gremo lahko naprej s Passatom. Ampak pogoj je 1000kg tovora. Imam delovno tovorno vozilo in le tako ti lahko dokažem zakaj se večja delovna prostornina bolje obnese.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a cruiser1 Po avg 19, 2013 6:52 pm

King1 je napisal/-a:
King1 je napisal/-a:Sej se noben ne pregovarja. Ko pridem domov ti zalepim linke avtov z stirimi cilindri, brez turba in spostljivih mer kateri svojo nalogo opravlja vec prepricljivo.

lp




Se opravičujem sem bil mal na dopustu in v sredo mi žal ni uspelo lepit linkov, ker sem šibal na morje..... Evo en lep primer močnega štirivaljnika brez polža. http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7545137&show=1

Mislim, da drugih ni treba lepiti, ker tisti ki pravi, da se štirivaljnik z cca 150 KM-ji ne premakne dovolj za normalno uporabo je b****!!!!


lp


Nihče ni rekel, da se kakšen večji štirivaljnik ne obnese dovolj za normalno uporabo ampak se mi zdi, kot da nekateri želite dopovedati, da se še večji motor z 6 ali 8 cilindrov z več navora in konjev v enakem avtu nebi obnesel bolje ampak bi bila edina pridobitev in razlika izključno zvok motorja..
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a .com Po avg 19, 2013 6:57 pm

Pa kako ti clovek ni jasno, da up nima vse skupaj 900kg...in kako za boga naj peljem tono???
Avto vs avto, tak kot je... kar naenkrat pa je tovorno vozilo... in kot da ti imas zmeraj 600kg robe not...
glede passata sem ti pa ze povedal...

Up z mano in pickup s tabo brez tone materiala, saj je ne morem peljati... ti up posmodi... taka je realnost... glede kolesa... kolega mi je zadnjic povedal, da si speljeval 10 sekund in lezel kot polz naprej, namesto da bi speljal... od tu moja trditev, da bi te prehitel s kolesom...
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
Uporabniški avatar
89gasper
Novinec
 
Prispevkov: 275
Pridružen: Po maj 18, 2009 4:18 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a 89gasper Po avg 19, 2013 7:21 pm

Spet ste začeli primerjavo podobni tisti lansko leto... Ko se primerjali zmoglivosti mojega Thunderbirda z Puntom 1.2.
In še vedno ne vem kaj bi radi dokazali. Po pisanju sodeč je videti, da vam grejo v nos večji motorji. Zakaj? Ker si jih ne morete privoščiti? Jih ni v rangu vaših avtomobilov?
Na koncu vedno pridete ven z opravičilom, če je veliko motor more tudi veliko dat od sebe... Ma ja.
Eni čisto uživamo v vožnji z lenimi L6, V6 in V8 drvarnicami. No samo tega ne boste nikoli zastopili.

In jaz priznavam. Izključno zaradi porabe ne upam iz semaforja speljati s polnim gasom! :D
Ste zadovoljni?
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a King1 Po avg 19, 2013 7:30 pm

cruiser1 je napisal/-a:
King1 je napisal/-a:
King1 je napisal/-a:Sej se noben ne pregovarja. Ko pridem domov ti zalepim linke avtov z stirimi cilindri, brez turba in spostljivih mer kateri svojo nalogo opravlja vec prepricljivo.

lp




Se opravičujem sem bil mal na dopustu in v sredo mi žal ni uspelo lepit linkov, ker sem šibal na morje..... Evo en lep primer močnega štirivaljnika brez polža. http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7545137&show=1

Mislim, da drugih ni treba lepiti, ker tisti ki pravi, da se štirivaljnik z cca 150 KM-ji ne premakne dovolj za normalno uporabo je b****!!!!


lp



King1 je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a: Kaj takega v avtu s štirimi cilindri ni mogoče.[/b]




Nihče ni rekel, da se kakšen večji štirivaljnik ne obnese dovolj za normalno uporabo ampak se mi zdi, kot da nekateri želite dopovedati, da se še večji motor z 6 ali 8 cilindrov z več navora in konjev v enakem avtu nebi obnesel bolje ampak bi bila edina pridobitev in razlika izključno zvok motorja..




Napisal si da taka vožnja z štirivaljnikom ni mogoča..... zdej trdiš drugače. Ne vem kdo tukaj v katero smer vleče in meri dolžino pe.......sa?


lp


p.s. se pa strinjam, da je vožnja z močnimi in z navorom bogatejšimi šest oz. osemvaljniki lepša in ugodnejša. Pa tudi veliko dražja. ;)
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a cruiser1 Po avg 19, 2013 7:36 pm

.com je napisal/-a:Pa kako ti clovek ni jasno, da up nima vse skupaj 900kg...in kako za boga naj peljem tono???
Avto vs avto, tak kot je... kar naenkrat pa je tovorno vozilo... in kot da ti imas zmeraj 600kg robe not...



No, glej glej morda boš pa celo dojel. UP je mičken avto Pick Up pa prazen tehta 2T in je dvajset let starejši od UPa pa bi bila vseeno zelo izenačena v pospeških do 100km/h. Če bi pa oba avtomobila še dodatno obtežil najprej za 200kg bi že bila razlika, vse večji tovor pa bi naredil ogromno razliko. Ti je zdaj jasno v čem je prednost večje delovne prostornine motorja?

Pick Up je od nekdaj tovorno vozilo ( ne kar naenkrat!!!) in tudi jaz ga, kot takega veliko uporabljam. Seveda pa ne vedno.





.com je napisal/-a:
glede kolesa... kolega mi je zadnjic povedal, da si speljeval 10 sekund in lezel kot polz naprej, namesto da bi speljal... od tu moja trditev, da bi te prehitel s kolesom...



Imam navado zelo hitro speljevati iz križišča, veliko hitreje, kot večina udeležncev praktično vedno!! Se pa lahko zgodi, da včasih kaj mečkam to je lahko zaradi hladnega motorja, ker sem od nekdaj navajen, da ne stiskam v obrate dokler ni delovne temperature, kadar je mokro in spolzko cestišče, ker drugače samo v prazno vrti, kadar imam kaj takega na kesonu, ki bi se lahko prevrnilo pa to nebi bilo dobro in največkrat kadar je pred mano kakšen mečkač.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3878
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a Blinder Po avg 19, 2013 7:44 pm

In kaj ima veze 2 tone z kubaturo pickupa? važni so konji, ne pa št. cilindrov
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a cruiser1 Po avg 19, 2013 7:47 pm

King1 je napisal/-a:[


Napisal si da taka vožnja z štirivaljnikom ni mogoča..... zdej trdiš drugače. Ne vem kdo tukaj v katero smer vleče in meri dolžino pe.......sa?


lp


p.s. se pa strinjam, da je vožnja z močnimi in z navorom bogatejšimi šest oz. osemvaljniki lepša in ugodnejša. Pa tudi veliko dražja. ;)



Ja res je! Nisem pravilno napisal kar sem mislil to pa je, da motor z majhno delovno prostornino ne zmore dostojno premikati velikega prostornega avtomobil z bogato opremo in večji motor bo vedno bolje opravljal svoje delo to je vendar logično.

Drugače pa bi ti moral vseskupaj pokazati v praksi kakšna je razlika med nekim 2.0l . 3.8l in recimo 5.7l motorjem. In tudi kaj jaz smatram pod velik prostoren avto. Tale honda karavan v tvojem linku to pač ni ;) . Pa ne mislim zdaj kregarijo, da je Honda zanič ali pa najboljša. Težko je to z besedami tu na forumu pojasnit. Kot sem rekel bistvene razlike lahko vidiš samo v praksi in potem je nekaterim všeč eno ali pa drugo.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a cruiser1 Po avg 19, 2013 7:48 pm

Blinder je napisal/-a:In kaj ima veze 2 tone z kubaturo pickupa? važni so konji, ne pa št. cilindrov



Ne! Važen je navor, ki ima veliko opravit s kubaturo!
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a .com Po avg 19, 2013 7:58 pm

ni problem o tem, da ga nebi mogel vzdrževati, imeti, peljati, tankati...
ampak zakaj bi imel ogromno porabo in relativno slabe pospeške, če lahko iz 2.0 prostornine z relativno majhnim vložkom iztisnem 300KM in slabih 400nm navora?
pač tehnologija gre naprej in ji sledim... glede zvoka pref***m avspuh, pa se dere približno zvoku V6 ali V8...
in verjamite, da s tako predelavo ne čutiš pomanjkanja moči v klanec z obtežitvijo, četudi je avto težak 2toni...

konec koncev vse se vrti okoli denarja... če vlagaš še kam poleg avta, ti kaj hitro zmanjka na koncu meseca... jaz naredim okoli 35000km na leto in če mi 2.0T z 240km popije 8l, je to 2800l bencina
če mi pa v8 z 150km popije 19l, je pa to 6650l bencina... razlike v ceni je za 3851eur(računano na današnji dan 1,51eur/l 95okt bencina)
+ dražja cestnina in vse skupaj... 4500eur/leto... to so 4 neto plače stran vržene, samo za to, da imam pod ''haubo'' 4000ccm in v6(8)
pri servisu se najbrž tudi pozna, da jaz natankam 6l olja, ti pa najbrž 12,13... jaz skozi servis pridem s 100eur, ti najbrž ne...

a veš ena ''bedna'' primerjava: to je tako, kot če bi primerjal bodybilderja(tiste, ki tekmujejo na ''lepotnih'' tekmovanjih) in enega kmečkega gozdarja...
bodybilder ima mišice za pokazat, gozdar pa za uporabljat...

priznam pa in vedno sem, da bi tak avto enkrat imel(american muscle s 350km+)

ok cruiser1, oba bova prišparala na parih litrih bencina... :D
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
Uporabniški avatar
89gasper
Novinec
 
Prispevkov: 275
Pridružen: Po maj 18, 2009 4:18 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a 89gasper Po avg 19, 2013 8:13 pm

.com je napisal/-a:pri servisu se najbrž tudi pozna, da jaz natankam 6l olja, ti pa najbrž 12,13... jaz skozi servis pridem s 100eur, ti najbrž ne...


So razlike... ampak jaz v V8 motor ne morem vlit 6l motornega olja. Manj kot 5l ga je notri.
Je pa res, da ga je v menjalniku skoraj 12, pa tudi tu se ga ob menjavi menja nekje polovico.
Čisto osnovni servisi so izredno poceni.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a J.McLane Po avg 19, 2013 8:13 pm

Moč = navor * vrtljaji

Tvoj navor se lepo da kompenzirati z višjimi vrtljaji, problem je lahko edino menjalnik (1,2 prestava) in pa seveda zvok.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3878
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a Blinder Po avg 19, 2013 8:21 pm

njegov inline 3 vw up ima že zvok kot 6 cilinderski :D prestave pa ima dolge
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a cruiser1 Po avg 19, 2013 8:28 pm

.com je napisal/-a:če mi pa v8 z 150km popije 19l, je pa to 6650l bencina...


Pa saj imaš lahko V8 z 600+hp. Ja stroški so zagotovo večji ampak štiri cilindri se enostavno ne morejo primerjati. Problem je vidim v tem, ker spet vsi primerjate 50let star ameriški V8 z najsodobnejšim štiricilindrcem.


.com je napisal/-a:pri servisu se najbrž tudi pozna, da jaz natankam 6l olja, ti pa najbrž 12,13... jaz skozi servis pridem s 100eur, ti najbrž ne...



Vidiš tukaj se pa vidi, da ti res marsikaj ni jasno in logično. Od kje tebi 12, 13 litrov? Kako si to izračunal? Po kakšni logiki? Saj z oljem ne napolniš do vrha vseh cilindrov ampak ga motor potrebuje le toliko da maže površino. V moj 4.9l motor gre pri menjavi 5.4litra olja. Isto je pri porabi goriva, ki ne narašča sorazmerno s kubikažo. Torej, če nek 1.4l motor porabi recimo 6 litrov to ne pomeni, da potem 4.9l motor porabi več, kot 20litrov.



.com je napisal/-a:a najbrž 12,13... jaz skozi servis pridem s 100eur, ti najbrž ne...

a veš ena ''bedna'' primerjava: to je tako, kot če bi primerjal bodybilderja(tiste, ki tekmujejo na ''lepotnih'' tekmovanjih) in enega kmečkega gozdarja...
bodybilder ima mišice za pokazat, gozdar pa za uporabljat...



Ja zanimiva primerjava. Bodybilder z lepotnega tekmovanja je, kot kakšen rižotar s polno plastike, da zgleda večji, kot je v resnici, gozdar pa kot delaven pick up, ki je ima resno uporaben motor ;)
Zadnjič spremenil cruiser1, dne To avg 20, 2013 6:13 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a J.McLane Po avg 19, 2013 8:34 pm

Saj BMW je svojega R6 3.0 razžagal na pol in rekel, da je to po karakteristikah prej R6 kot L4, no sedaj so ta motor dali v i8, je pa 1.5 l twin turbo z 231 konji, mlinček da se reče :twisted:

http://www.greencarcongress.com/2013/08 ... 30807.html
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a peroRS Po avg 19, 2013 8:34 pm

Jaz sem z veliko, prostorno, udobno in varno 1.7t tezko limuzino s 4 cilindri in enako navora kot v tem velemogočnem pick up-u, vendar z manj kot pol delovne prostornine peljal 4 potnike in 1000kg na prikolici (večkrat v tujino) in v nobenem trenutku nisem čutil pomanjkanja moči. Tudi v večje klance krepko čez omejitev. Pri tem pa nisem zabil par stotakov za gorivo.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov