ni problem o tem, da ga nebi mogel vzdrževati, imeti, peljati, tankati...
ampak zakaj bi imel ogromno porabo in relativno slabe pospeške, če lahko iz 2.0 prostornine z relativno majhnim vložkom iztisnem 300KM in slabih 400nm navora?
pač tehnologija gre naprej in ji sledim... glede zvoka pref***m avspuh, pa se dere približno zvoku V6 ali V8...
in verjamite, da s tako predelavo ne čutiš pomanjkanja moči v klanec z obtežitvijo, četudi je avto težak 2toni...
konec koncev vse se vrti okoli denarja... če vlagaš še kam poleg avta, ti kaj hitro zmanjka na koncu meseca... jaz naredim okoli 35000km na leto in če mi 2.0T z 240km popije 8l, je to 2800l bencina
če mi pa v8 z 150km popije 19l, je pa to 6650l bencina... razlike v ceni je za 3851eur(računano na današnji dan 1,51eur/l 95okt bencina)
+ dražja cestnina in vse skupaj... 4500eur/leto... to so 4 neto plače stran vržene, samo za to, da imam pod ''haubo'' 4000ccm in v6(8)
pri servisu se najbrž tudi pozna, da jaz natankam 6l olja, ti pa najbrž 12,13... jaz skozi servis pridem s 100eur, ti najbrž ne...
a veš ena ''bedna'' primerjava: to je tako, kot če bi primerjal bodybilderja(tiste, ki tekmujejo na ''lepotnih'' tekmovanjih) in enega kmečkega gozdarja...
bodybilder ima mišice za pokazat, gozdar pa za uporabljat...
priznam pa in vedno sem, da bi tak avto enkrat imel(american muscle s 350km+)
ok cruiser1, oba bova prišparala na parih litrih bencina...
