J.McLane je napisal/-a:Dajmo temo še malo nadgradit s tem kaj lahko narediš na vozilu samem za doseg nižje porabe.
- ožje gume z nižjim kotalnim uporom
- povišan tlak v pnevmatikah
- da ne voziš na strehi prtljažnika ko ga ne rabiš
- odstranitev odvečne teže (štoparji

)
- aerodinamične modifikacije na vozilu (
Full boat tail 
)
- uporaba olj z nižjo viskoznostjo
- nižanje vozila (aerodinamika)
- predgretje z elektriko (za kratke vožnje pozimi)
- ...
Ima kdo kake izkušnje, komentar? Jaz sem nabavil verjetno edine gume z oznako A/A (Bridgestone EP001S), in moram reči da se držijo neprimerno bolje kot OEM gume, poraba je pa tam tam, oziroma nižja ampak težko reči če res zaradi tega. Med 5W40 in 0W20 oljem je tudi nekih 5% ali več razlike, med dobrim 5W30 in 0W20 verjetno ne bistvene. Tlak v gumah sem tudi povišal za 0,2 bara, koliko se pozna težko reči, se mi pa zdi, da je vodljivost na suhem malenkost boljša, edino kar je, je bolj trda vožnja po luknjah.
ishtmail, si še vedno na Eskimo gumah in 2 barih? Tu imaš po mojem še veliko rezerve.
P.S. javni prevoz? ste resni? tule se kregate kako tip zgubi 10 minut življenja ker se počasneje vozi po AC, se komu sanja koliko življenja bi mu šlo na avtobusu ali vlaku? Nekaterim nam je hypermiling samo in edino hobi, pa ni se ti treba odpovedati hitrosti, izboljšave lahko delaš znotraj enake povprečne hitrosti.
Nekateri v tujini pozimi tudi namestijo masko spredaj, da zaprejo gril, s čimer se motor prej ogreje in tudi manj hladi ob nizkih temperaturah. Baje se obnese, čeprav še nisem poskusil.
Ja, v gumah imam še dosti rezerve... Čez poletje sem uničeval zimske Sava Eskimo, ker so v snegu totalno neuporabne. Pa sem z zimskimi še vedno bp dosegal odlično nizko porabo. Za novo zimo bom avto preobul, naslednja poletna sezona pa bo na kvalitetnejših letnih gumah, tako da se zna zgodit, da bo poraba celo še boljša.
O javnem prevozu ne bom izgubljal besed. Trenutno porabim manj denarja za gorivo, kot bi me koštala najcenejša mesečna karta za vlak (+ mesečna za trolo), pa še vedno pridem v službo vsaj 40 minut hitreje, kot bi z javnim prevozom. Torej ne, meni se javni prevoz ne splača.
Na Prevozi.org in podobnih portalih sem že oddal oglas za sopotnika za deljenje stroškov, pa na moji relaciji ni interesentov. Bo pa v kratkem bolje, saj bo žena delala v LJ in se bo vozila z mano... Poraba malce višja, ampak deljeni stroški pa tudi nekaj pomenijo.
Ne razumem, zakaj se toliko ljudi obeša na prakso kampiranja na prehitevalnem, ker sem izrecno napisal, da se vozim izključno po voznem pasu, s hitrostjo tovornjakov.
Se zgodi, da me kdaj kak tovornjak dohiti (nekateri, predvsem kaki Eurotek, se pač ne držijo zakonske omejitve 90, ampak pičijo tudi stotko), vendar v taki situaciji vedno pospešim, kadar v vzvratnem ogledalu vidim, da je prehitevalni zaseden, da tovornjaka ne oviram. Šele, ko je prehitevalni pas prost, upočasnim in gre tovornjakar mimo, ne da bi kogarkoli oviral.
simmyr, potrobi kaj, ko me boš prehitel! Ampak ne, ni zelena.
Če je kdorkoli zaradi moje vožnje prišel na cilj 10 sekund kasneje, se mu iz dna srca opravičujem. Naj pa bo v tolažbo, da ste v tistih 10 sekundah počasnejše vožnje prihranili kak mililiter goriva
