Firediver je napisal/-a:Oh, kakšna preproščina, tako posploševanje.
pooblaščenec = štempelj, pod kozolcem = pravo vzdrževanje.
servis = olje + filter, vse ostalo = škoda denarja
Se pa sprašujem, ali imate res tako preprosto življenje ali pa vam pri malce bolj zahtevni zadevi "ne gre več skozi".
Vse mi gre skozi brez skrbi nisem pa ovca, da bi me kdo strigel...
Da ne bo nesporazuma nisem pristaš "strokovnjakov pod kozolcem s pivo v roki, ki znajo vse šraufat" ker to se velikokrat konča na koncu 3x dražje kot če bi delal nekdo tako kot je prav
Olje in filtre menjujem v lokalni mehanični delavnici kjer nimajo težav s tem, da prinesem material (ustrezno olje + filtri) kar me pride cca 50 eur + 50 eur si vzamejo za delo menjave . Vse skupaj cca 100 eur z vsemi izdanimi računi in poračunanim ddv -jem. Oba računa (material - delo) spravim v mapo, ki jo hranim v sovoznikovem predalu z vsemi ostalimi računi popravil. Še noben naslednik mojih avtomobilov se nad tem ni pritoževal.
No in zdaj ti razloži zakaj je to slabše od 200 + eur kjer je sprejemni pult iz marmorja in ti ponudijo kavo ter dobiš še štempel?
Pustimo zdaj bolj kompleksna popravila kjer je potrebno specifično orodje in znanje ampak konkretno menjava olja to ni...
Pa še v primeru bolj kompleksnih popravil se je po mojih izkušnjah bolje obrnit k nekomu, ki je specializiran za določeno problematiko primer klima, elektronika, avtomatski menjalnik, turbine... Bi te presenetilo kolikokrat ti tvoji "strokovnjaki iz pooblaščenca" uporabljajo njihove storitve, ko se stvari zakomplicirajo potem pa veselo dvojno računajo tebi naprej...
Zdej pa če je tebi ok dajat 2x, 3x... več za enako stvar potem izvoli. Jaz sem to toleriral dokler so mi garancijo pogojevali s tem nesmislom potem več ne.. Ampak ljudje smo različni eno celo plačajo, da jih ženska tepe z bičem kdo bi razumel ...
