Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Kateri je najbolj bizaren primer badge engineeringa?

Nissanov Kangujc
28
17%
Nissanova Thalia
27
17%
Subarujeva Zafira
61
38%
Volkswagnova Felacija pick-up
46
28%
 
Skupaj glasov : 162
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Ne jan 14, 2007 3:17 pm

martin_krpan je napisal/-a:Samo še o tovornjakih pišemo. Očitno smo osebna vozila predelali podolgem in počez.


Ali pač?

GM je v Južni Ameriki prodajal rebadged Opel Ascono C pod imenom Chevrolet Monza. Najprej samo kot trivratno kombilimuzino, kasneje so pripravili še štiri- in dvovratno limuzino:
Slika

V Evropi je Ascono zamenjala Vectra že 1989, Monza pa je ostala v proizvodnji vse do 1996. Zadnja leta je bila precej spremenjena po vzoru na prvo Vectro in Omego:
Slika
Slika
Slika


Enako velja za Fiat Tempro. Čeprav tukaj zamenjana že 1995, je v deželi sambe obstala do 1998, ko je žezlo prevzela Marea. So pa tudi njo v zadnjih letih malce prenovili, še posebej to velja za notranjost, ki je bila povsem drugačna, modernejša.
Slika
Slika
Slika

Upam, da nisem Lignagu vzel materijal za Ugani vozilo.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Ne jan 14, 2007 5:17 pm

martin_krpan je napisal/-a:
Enako velja za Fiat Tempro. Čeprav tukaj zamenjana že 1995, je v deželi sambe obstala do 1998, ko je žezlo prevzela Marea. So pa tudi njo v zadnjih letih malce prenovili, še posebej to velja za notranjost, ki je bila povsem drugačna, modernejša.

Upam, da nisem Lignagu vzel materijal za Ugani vozilo.


Nič skrbet :P

Je pa med leti 1992-2000 v Braziliji obstajala tudi dvovratna verzija Tempre:

Slika
Slika

lp, mm
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Po jan 15, 2007 10:54 pm

Hehe. Zanimivo, ker imam oba avta, ki sta nazadnje predstavljena, doma. :P
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To jan 16, 2007 6:26 pm

Ascono in Tempro maš? Ti si dedec!
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To jan 16, 2007 6:46 pm

Kraguljevška Zastava po licenci proizvaja stare Ivece.
Slika
SlikaSlika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Če mar 08, 2007 9:02 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O To jan 16, 2007 8:32 pm

No, če smo že skoraj vse predelali pa si lahko ogledamo še tole... V Egiptu namreč deluje El Nasr, menda državno podprta fabrika avtomobilov...

Trenutno proizvajajo: Nasr Florida, Nasr 128 in Nasr Sahin.

Se vam zdi znano? Seveda, bivše Zastave in Tofasi, derivati Fiata.

Slika
Večja slikca: http://www.nascoegypt.com/Picture%20004.jpg
Za 128ko boste odšteli 4.742,89 EUR oziroma 1.136.372,88 SIT. MetaLik barva z doplačilom 69 EUR. ;) Od opreme dobite kolesa, volan, kasetar in meglenko.

Slika
Večja slikca: http://www.nascoegypt.com/100_0110.JPG
Florida je že malce bolj luksuzna, košta 6.506,78 EUR oziroma 1.559.097,84 SIT. V ceno so vključeni kasetar, meglenka, klima in centralno zaklepanje. :)

Tofase si pa kar sami oglejte. :)

Več na tej strani: http://www.nascoegypt.com/
Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To jan 16, 2007 8:47 pm

Zanimivo je tole o Egipčanskih Zastavah. O tem sem bral že kar nekaj časa nazaj, pa mi je povsem odšlo iz glave. Baje naj bi bile Zastave v Egiptu zelo pripljubljene zaradi nizke porabe in poceni vzdrževanja.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To jan 16, 2007 9:17 pm

Tole o Zastavah je zelo zanimivo, čeprav smo o tem že pisali na strani 31. Me pa res zanima, kako se srbski avtomobili prodajajo na tamkajšnjem trgu. A ima kdo podatke o prodaji avtomobilov v Egiptu?
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jan 17, 2007 7:00 am

128-ke je v Egiptu videti na vsakem koraku, čeprav ne vem ali so to Fiati ali licenčne Zastave. Vsekakor je za časa juge tja odšlo ogromno zastav.

Sem pa bil presenečen lani na Češkem: videl sem eno prekrasno 101 in pa IMV-jev kombi :shock: . Tudi na Madžarskem je bilo precej zastav. Za vzhodne Evropejce je to bil super avto.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Sr jan 17, 2007 11:22 am

Jst sem pred leti pobulil ko sem na morju videl (stara zrn tablica) nemško 128-ko golobje sive barve.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jan 17, 2007 11:32 am

Ziher vzhodnonemška. Tam so jih tudi prodajali.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Sr jan 17, 2007 12:44 pm

Saj zato sem pa pobulil. Ker 10 let nazaj ni bilo več vzhodne nemčije in je imela starejšo zahodno nemško tablico.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jan 17, 2007 12:50 pm

Če vidiš kakega hundaja z zavesicami odzadaj in nemško tablico, takoj veš da je vzhodni Nemec... Še vedno se jih da prepoznati :D
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jan 17, 2007 3:08 pm

Konec 70-h je nizozemski podjetnik Andre Pol izvažal predelane CX-e v ZDA. Ker ni imel avtorizacije Citroëna, jih je moral preimenovati, izmislil si je svoje ime CXAuto oz. CXA. Zaradi potrebnih adaptacij ameriškim normam so bili pregrešno dragi, tako da jih je prodal le okoli 1000:

CXAuto CX GTi:
Slika

Na koncu je izvozil tudi ducat XM-ov, nato pa zaradi nerentabilnosti svoj podvig končal:

CXAuto XM V6:
Slika
Slika

Prodana sta bila 2 karavana, nisem mogel verjeti, da bom našel sliko enega:
Slika
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe jan 19, 2007 7:10 am

Suzuki bo osvežil Solio (str. 57) - japonsko različico Wagona R:
Slika
Slika

Tako izgleda Solio danes:
Slika

Novi Solio se je oblikovno (maska, luči) zelo približal Chevroletu MW, takenako narejenem na osnovi Wagona R, ki ga Suzuki ponuja domačim kupcem. To verjetno pomeni, da se MW, plod sodelovanja med Japonci in velikim GM, v bližnji prihodnosti poslavlja.

Chevrolet:
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne So feb 24, 2007 9:58 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe jan 19, 2007 7:19 am

Indijska Tata je predstavila Indigo XL - prvo indijsko podaljšano limuzino:
Slika
Slika
Slika

Press materijal:
Tata Motors today introduced the longwheel base Indigo XL, India's first stretch limousine, with a combination of comfort, luxury, style and performance, creating a segment hitherto unaddressed by any car in the country.
With a wheelbase of 2650 mm - extended by 200 mm over the current sedan - the Indigo XL increases internal space and creates legroom, unrivalled by any other car except in the super luxury segment. The 6-way powered front seats with lumbar support and a separate rear air conditioner with independent controls are also a first for any car, in this segment.
The seats are made from the finest of European leather. Rear seat incline is designed to optimise passenger comfort and has a central armrest with cup-holders and rear seat convenience trays. Ride quality is comfortable due to a 3-link rear suspension. Shades of wood in the dual-tone interiors, a new soft-feel wood and leather combo steering wheel, one-touch power windows complete the comfort experience.
The car comes equipped with a DVD based 4-speaker integrated entertainment system with headrest-mounted twin LCD screens. A car phone with blue-tooth connectivity allows conversation to happen over the car speakers. Both features are rarely offered as a standard fitment on any car. A 12V socket, in the rear console, enables electronic equipment to be charged. A chiller compartment in the glove box is amongst the numerous convenience features in the car.
Available in Royal Burgundy, Ivory White, Arctic Silver and Carbon Black colour options, the exteriors exude understated elegance, with new faceted front and rear bumpers, new twin reflector clear head lamps with an amber top, round front fog lamps, prominent clear lens tail lamps with a tinge of orange, and electrically operated outer rear-view mirrors with integrated turn indicator lamps. Chrome embellishments adorn the body - from the satin painted grille to the trunk, including the rub rail and the scruff plates. The 9-spoke, 14-inch alloy wheels ride on tubeless tyres.
The Indigo XL comes with a choice of two new advanced 1.4 litre engines - the refined 16 valve Twin Cam petrol version churning out 101 PS, and the silent, high torque 70 PS DICOR (common rail) diesel version. Available in just the featured packed Grand trim level across the country, the petrol Indigo XL is priced at Rs.6.70 lakhs, while the common rail diesel version is priced at Rs.7.35 lakhs (both ex-showroom Delhi)
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne To okt 13, 2009 8:20 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! So jan 20, 2007 1:45 am

Japonski Chevrolet je še pred mesecem imel svojo spletno stran, zdaj so modele MW, Cruze in Optra inkorporirali v Suzukijevo predstavitveno stran, vendar ohranjajo ševrolejevo značko... Kanček bizarno:

http://www.suzuki.co.jp/dom4/lineup/index.html
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Ne jan 21, 2007 2:08 pm

Na kitajskem je Citroen osvežil Picassa in mu dodal masko po vzoru na nove modele.
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Ne jan 21, 2007 8:58 pm

Ker bo Cee'd kot prva KIA, skonstruirana specialno za Evropo, dosegljiva samo kot karavan in kombilimuzina, so Korejci za trge, na katerih gredo limuzine tega razreda dobro v promet, pripravili 2007 Kia Cerato limuzino. Ostro oko poznavalcev badge-engineeringa bo takoj ugotovilo, da gre enostavno za azijsko verzijo (str. 44 in 46) tega avtomobila. Verjetno se Kii za kakšen ducat evropskih trgov, kjer bo Cerato še naprodaj, ni splačalo pripravljati verzije ''prilagojene evropskemu okusu''. Itak sem se že večkrat vprašal kakšen je smisel, da proizvajalci za posamezne trge minimalno spreminjajo svoje avtomobile (recimo luči ali odbijače). Cerato 2007 je že naprodaj na Nizozemskem, pravkar pa se izkrcava tudi v Alžiriji, če koga mika...

Slika
Slika

Tako pa je izgledal do sedaj, ekskluzivno za Staroselce:
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po jan 22, 2007 8:27 pm

Kitajski terenček BAW BJ2020:
Slika
Slika
Slika

licenčno proizvaja tudi Pakistanski Adam pod imenom Boltoro:
Slika

Razlika je samo v tem, da je Boltoro na razpolago le v zgoraj prikazani različici, medtem ko je kitajček na voljo v številnih verzijah - 5 vratni, podaljšana karoserija, soft-top, kabrio, pick-up,..

Kitajci osvajajo svet (v razvoju).
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne So nov 17, 2007 12:15 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov