Nejko je napisal/-a:Tele tabele v excelu so zakon...bi prosil zanje, če je možno dobiti kakšnno kopijo,da vnesem svoje podatke not. Je pa res tako, da sva tudi s kolegom, ki sva približno isti čas dala LPG v avtomobila izračunala, da je povrnitev investicije nekako v 60.000 do 70.000 km...izračuni so bili pa narejeni tako preko palca, v eni gostilniški debati po rekreaciji...
rosonero je napisal/-a:Saj res kašno pa imate porabo plina napram gorivu ?
rosonero je napisal/-a:hm....prehod je torej možen
So kake omejitve npr: če imaš recimo znamko a potem pa greš na znamko B ?
Primer: sedaj imaš npr peugeota 307 1.6 potem pa hreš na OCTAVIO 1.4 TSI ?
iziboy je napisal/-a:rosonero je napisal/-a:hm....prehod je torej možen
So kake omejitve npr: če imaš recimo znamko a potem pa greš na znamko B ?
Primer: sedaj imaš npr peugeota 307 1.6 potem pa hreš na OCTAVIO 1.4 TSI ?
Problem je edino iz klasičnega na direkt vbrizgavanje zaradi popolnoma drugačnega rezima računalnika.
rosonero je napisal/-a:iziboy je napisal/-a:rosonero je napisal/-a:hm....prehod je torej možen
So kake omejitve npr: če imaš recimo znamko a potem pa greš na znamko B ?
Primer: sedaj imaš npr peugeota 307 1.6 potem pa hreš na OCTAVIO 1.4 TSI ?
Problem je edino iz klasičnega na direkt vbrizgavanje zaradi popolnoma drugačnega rezima računalnika.
emm...to pa pomeni kaj?
Mare77 je napisal/-a:Prins ima servisni interval na 30k, za 1 pregled sem dal 150€. Čez 3 mesece imam naslednjega in ne pričakujem kake razlike. Na servisnem pregledu se pregleda stanje LPG naprave, spuca filtre, pljuva čez Petrol in to je to.
iziboy je napisal/-a:Lahko se prestavlja brez omejitve če je v obeh vozilih port vbrizg, se pravi klasika: injektor v sesalni kolektor. Če pa je motor z direktnim vbrizgom je treba menjat komp, kar pa precej poviša stroške.
Mare77 je napisal/-a:Prins ima servisni interval na 30k, za 1 pregled sem dal 150€. Čez 3 mesece imam naslednjega in ne pričakujem kake razlike. Na servisnem pregledu se pregleda stanje LPG naprave, spuca filtre, pljuva čez Petrol in to je to.
rosonero je napisal/-a:glede na zapis od maretaMare77 je napisal/-a:Prins ima servisni interval na 30k, za 1 pregled sem dal 150€. Čez 3 mesece imam naslednjega in ne pričakujem kake razlike. Na servisnem pregledu se pregleda stanje LPG naprave, spuca filtre, pljuva čez Petrol in to je to.
Sem ven potegnil 600 eur za 150.000 km ob dejstvu da zadneje na 150.00 ne nardimo ker avto gre v prodajo. Verjetno so stroški res manjši, samo kaj veliko pa dvomim, če ne druga če pogldeam cenik za hondo ( tabela malo nazaj )
Se mi je zdelo da bo pri menjavi p307 v octavia tsi nastal probelm zaradi razlličnih tehnologij. Če zanemaarimo priusa in lpg je kombinacija lpg + tsi trenutno verjetno najbolj "šparovna"
Ker pa ravno tudi kupujem drugo vozilo ( je staro namreč dodatni sedež pridobilo) sem se odločil da si bom čez praznike vzel čas in posodobil tisto tabelo katero sem izdelal v začetku leta, da malce vidim kaj približno pravijo številke....
rosonero je napisal/-a:eden prius se prodaja ( ima še nalepke gor )
8,5 l plina + 0.5l benicna = 6l dizla sta čisto skupaj
jah superb, jp nekoč.....
iziboy je napisal/-a:rosonero je napisal/-a:eden prius se prodaja ( ima še nalepke gor )
8,5 l plina + 0.5l benicna = 6l dizla sta čisto skupaj
jah superb, jp nekoč.....
Že, že, sta cenovno skupaj... ampak ni primerjave z dizlom ko se bencinar za isti denar/100km pod ritjo zavrti do rdečega polja![]()
rosonero je napisal/-a:iziboy je napisal/-a:rosonero je napisal/-a:eden prius se prodaja ( ima še nalepke gor )
8,5 l plina + 0.5l benicna = 6l dizla sta čisto skupaj
jah superb, jp nekoč.....
Že, že, sta cenovno skupaj... ampak ni primerjave z dizlom ko se bencinar za isti denar/100km pod ritjo zavrti do rdečega polja![]()
drži sam danes bo treba počas začet gledat tud na ekonomiko naše vožnje, enegenti grejo žal samo gor ......dost hitrej ko plače
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov