Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Kateri je najbolj bizaren primer badge engineeringa?

Nissanov Kangujc
28
17%
Nissanova Thalia
27
17%
Subarujeva Zafira
61
38%
Volkswagnova Felacija pick-up
46
28%
 
Skupaj glasov : 162
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr feb 21, 2007 8:56 pm

O mladi kitajski tovarni Pride in njenem zanimivem proizvodnem programu sem že pisal v temi o Kitajcih.
No, tovarna je svojo ponudbo obogatila še z enim avtomobilom, ki temelji na ancientnem Daewoo Ticu oz. njegovih kitajskih verzijah Anchi MC 6330 in Hafei Baili HFJ 6330 (str. 59).

Slika
Slika

Firma razvija avto kot vozilo za kmete. S pričakovano ceno 19.800 RMB oz. 2.500 USD bo to najcenejši osebni avtomobil na Kitajskem in verjetno na svetu. Chery QQ tamkaj stane 2.700 USD.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če feb 22, 2007 7:51 pm

Nanjing, lastnik znamke MG, se je odločil, da bo poleg roadsterja TF kupcem ponudil tudi svojo verzijo Roverja Streetwise kot vstopni model. Kako se ta avto vklaplja v športni imidž znamke MG, je pa že stvar diskusije.

Slika
Slika


Rover:
Slika
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Ne mar 18, 2007 10:38 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe feb 23, 2007 1:32 pm

martin_krpan je napisal/-a:Nekateri avti so bili enostavno ustvarjeni za badge engineering. Poleg recimo Teriosa I mednje definitivno sodi tudi Suzuki Alto, oz. njega korejski derivat Tico.
Slednji se je izdeloval na Kitajskem v dveh tovarnah, kot Anchi MC 6330 in kot Hafei Baili HFJ 6330.
Fotka je samo od Hafeija, saj so fotografije starih kitajskih avtomobilov redkejše od Dodojev.


G. Erik van Ingen Schenau iz China Motor Vehicle Documentation Centre mi je prijazno poslal fotografije Hafei-ja HFJ 6330 in Anchi-ja MC 6330.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So feb 24, 2007 11:44 am

Škoda Octavia Praktik:

Slika
SlikaSlika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Ne feb 25, 2007 10:17 pm

VW in MAN sta v letih 1977-1993 skupaj razvila serijo tovornjakov. VW je med drugim prispeval kabino (razvita iz modela LT), notranjost, menjalnik in elektroniko, MAN pa motor, podvozje, zavorni sistem in podobno. Sprva so se proizvajali v Volkswagnovi tovarni, kasneje pa v MANovi.

Slika
Slika

Prišli smo tudi do badge-engineeringa med vojaškimi vozili. VW je za vojsko ZRN policenci proizvajal Bombardier-jevega terenca Iltis, ki sta ga sicer uporabljali kanadska in belgijska vojska. Na spodnji sliki sta prikazani obe vozili.
Slika

To bi pa mogoče sodilo tudi v novo enciklopedijo - od ideje do izvedbe©, a bom kar predstavil tukaj. NSU je v 60. letih razvijal model K70. Vendar je, tik pred predstavitvijo modela leta 1969, tovarno kupil VW. Vokswagnovci so nujno potrebovali nov avtomobil, zato so se odločili za prevzem K70. Hitro so poskrbeli za popravek logotipov na propagandnem materialu in začeli avto prodajati kot Volkswagen K70.

NSU prototip:
Slika

Folki:
Slika

Kljub napredni zasnovi se je K70 slabo prodajal in bil temu ustrezno hitro zamenjan.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po feb 26, 2007 9:34 am

Glede VW iltisa se ne morem strinjati s tabo. Osnova zanj sta bila DKW munga in VW kübelwagen, kanadčani so na razpisu izbrali VW in avto dali licenčno proizvajati Bombardierju. Tako nekako kot bo Gorenje sestavljalo patrie.

Še en tak primer je western star LSVW, kanadsko lahko podporno vozilo, ki je seveda licenčni Iveco. Western star je tovarna tovornjakov, nastala iz kanadskega dela propadlega Whitea:

LSVW:
Slika
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po feb 26, 2007 8:02 pm

Poleg ostalih Renaultovih modelov je Dacia proizvajala tudi verzijo Renaulta 20 pod imenom Dacia 2000. V njem so se smeli voziti samo politični veljaki ter pripadniki Securitate.

Dacia 2000:
Slika

Renault 20/30:
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Po feb 26, 2007 10:34 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po feb 26, 2007 9:30 pm

Prikazali smo že evropski, tajvanski in kitajski Lancer, sledi še ameriško-japonska verzija:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Mitsubishi domačim kupcem ponuja tudi zanimiv Pajero Rally Replica, obarvan v barve zmagovalca vzdržljivostne dirke Pariz-Dakar:
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po feb 26, 2007 10:47 pm

Kolonialni produkt se še enkrat vrača v Združeno Kraljestvo kot dvojni rebadge - najprej je bil holden commodore, ki je postal HSV clubsport, ki je postal angleški vauxhall VRX8. V VB se je očitno oblikovala skupina ljubiteljev brutalne avstralske moči in jaz jih povsem razumem:

Slika

Holden iz neznanega lokalnega proizvajalca raste v svetovno znani fenomen.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po feb 26, 2007 10:58 pm

Še dva starejša Renaulta, ki sta se na manj razvitih (oz. manj zahtevnih) trgih proizvajala še leta potem, ko sta zapustila evropsko fronto.

Renault 12 so v Evropi umaknili leta 1980, vendar je v Turčiji vztrajal vse do 1999!

Zadnja evropska različica po prenovi:

Slika
Slika

Turški iz 90. let:
Slika
Slika

in še mehiška verzija z značilnimi ameriškimi odbijači:
Slika

Podobno usodo je imel Renault 18. Čeprav v Evropi zamenjan 1989, je v Argentini ostal v proizvodnji do 1994.

Slika
Slika

Slika
Slika
Slika

Za ameriške trge so pripravili tudi specialno verzijo American, katere zaščitni znak je bila dvobarvo (črno-srebrno) pobarvana karoserija:
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po feb 26, 2007 11:05 pm

In povsem sveže in nepričakovano: Vauxhall VXR8!
Slika
Slika

Gre za rebadged HSV Clubsport R8, torej izdelek uradnega Holdenovega tunerja (kot AMG pri Mercedesu), kar je verjetno prvi tak primer v svetu badge-engineeringa. Avto poganja 6.0 litrski V8 s 420 KM.

Več na:
http://www.vauxhall.co.uk/vx/vxr/flash/index.html
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne To feb 27, 2007 9:54 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po feb 26, 2007 11:26 pm

Martin, poglej malce nazaj... 8)
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To feb 27, 2007 7:07 am

Joie de vivre! je napisal/-a:Martin, poglej malce nazaj... 8)


khm... :jao:

No, vsakomur se lahko to zgodi...
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To feb 27, 2007 8:02 am

He he, saj ni važno, važno je da GM dela kul avtomobile in s tem kaže zobe brezvezni Toyoti.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To feb 27, 2007 7:46 pm

martin_krpan je napisal/-a:Še ena zanimivost iz druge strani luže. Kaiser Motors oz. Kaiser-Frazer je bila tovarna avtomobilov, ki je operirala v obdobju 1946 - 1963. Eden njenih avtomobilov je bil Henry J.

Ta avto so pripravili tudi za prodajo v trgovinah trgovske korporacije Sears pod imenom Allstate. Alstate je imel drugačne logoje in znak na motornem pokrovu, spremenjeno sprednjo masko, in druge materiala v notranjosti, opremljen pa je bil z pnevmatikami, svečkami, akumulatorjem ter nekaterimi drugimi deli blagovne znamke Allstate ( v ZDA so že takrat poznali tgovske blagovne znamke).


Podobno se je zgodilo leta 2001 na Japonskem. Veriga trgovin poceni a kvalitetnih izdelkov MUJI je v dogovoru z Nissanom pričela prodajati Muji car 1000. Šlo je za Nissan Micro II brez vsakršnih oznak, z osnovno opremo, recikliranimi materiali, veliko nelakiranih površin in v eni sami izvedenki. Avto je odlikovala niska cena, podatkov o uspešnosti prodaje pa nisem našel.


SlikaSlika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To feb 27, 2007 8:14 pm

Ko je nemški Borgward 1963 propadel, so proizvodne stroje preselili v Mehiko in tam nadaljevali s proizvodnjo modelov Isabella in P100.

P100:
Slika
Slika

je tako postal Borgward 230GL:
Slika
Slika

Da bi popravili prodajne podatke, so kasneje predstavili še cenejšo izpeljanko Borgward 230 z manj kroma, brez meglenk in zadnjega repa ter cenejšo notranjostjo:
Slika

Vendar prodaja ni dosegala načrtovanih količin, zato je 1970 podjetje zaprlo vrata.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To feb 27, 2007 8:58 pm

martin_krpan je napisal/-a:
martin_krpan je napisal/-a:Še ena zanimivost iz druge strani luže. Kaiser Motors oz. Kaiser-Frazer je bila tovarna avtomobilov, ki je operirala v obdobju 1946 - 1963. Eden njenih avtomobilov je bil Henry J.

Ta avto so pripravili tudi za prodajo v trgovinah trgovske korporacije Sears pod imenom Allstate. Alstate je imel drugačne logoje in znak na motornem pokrovu, spremenjeno sprednjo masko, in druge materiala v notranjosti, opremljen pa je bil z pnevmatikami, svečkami, akumulatorjem ter nekaterimi drugimi deli blagovne znamke Allstate ( v ZDA so že takrat poznali tgovske blagovne znamke).


Podobno se je zgodilo leta 2001 na Japonskem. Veriga trgovin poceni a kvalitetnih izdelkov MUJI je v dogovoru z Nissanom pričela prodajati Muji car 1000. Šlo je za Nissan Micro II brez vsakršnih oznak, z osnovno opremo, recikliranimi materiali, veliko nelakiranih površin in v eni sami izvedenki. Avto je odlikovala niska cena, podatkov o uspešnosti prodaje pa nisem našel.


Niso nekaj takega tudi Toyotini Will modeli, le da imajo svojstvene oblike?
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To feb 27, 2007 10:02 pm

Ne bi vedel. Edini zanimiv članek o Will, ki sem ga našel je tale:
http://findarticles.com/p/articles/mi_m ... i_58038323

Pa še ena iz sveta badge-engineeringa. Preden je Ford South Africa predstavil pick-up na osnovi Fieste - Bantan, so pod enakim imenom prodajali poltovornjaško verzijo Forda Laser, torej rebadged Mazdo 323!

Slika
Slika

Ford:
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Po okt 20, 2014 4:10 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr feb 28, 2007 8:29 pm

Vse za višje prodajne številke. Leta 2006 je Peugeot v nekaterih državah Bližnjega vzhoda ponovno pričel s prodajo modela 405, tokrat imenovanega Roa. Dejansko gre za Iran Khodro RD, torej iransko licenčno verzijo tega avtomobila.

Slika
Slika


In še ena o Iran Khodro. Pričeli so s proizvodnjo Logana, poimenovavši ga Tondar 90:
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Če okt 15, 2009 8:33 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr feb 28, 2007 11:39 pm

Iran khodro RD je z zadnjim pogonom, torej P405 na mehaniki paykana. Zanivo za popizdit.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov