Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne maj 02, 2010 9:29 pm

drsenja pa zavorne poti glih negre primerjat,se ti ne zdi?
je pa vsekakor pelajl veliko prehitro da je pou bajte podru
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Ne maj 02, 2010 9:42 pm

Na suhi cesti sta koeficienta lepenja (zaviranje z ABS) in trenja (zaviranje z blokiranimi kolesi) zelo podobna. Če bi pripeljal po omjitvi (90 km/h na tistem mestu??), bi se po toliko drsenja v bajto zabil kvečjemu z 10-20km/h. Bi sigurno ostal živ pa tudi vogala ne bi podrl.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
dejcc
Uporabnik
 
Prispevkov: 1116
Pridružen: Sr okt 07, 2009 8:19 pm

Napisal/-a dejcc Ne maj 02, 2010 9:50 pm

Na suhi cesti sta koeficienta lepenja (zaviranje z ABS) in trenja (zaviranje z blokiranimi kolesi) zelo podobna.


Res? Z dobrimi gumami mogoče, z slabimi pa ti abs dosti pomaga.
Relax take it easY
Slika
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Napisal/-a domen_ Ne maj 02, 2010 10:05 pm

Pomoje bi blo pa bolj logicno, da ti dobre gume zgolj izboljsajo koeficient trenja in lepenja, ne da tudi spreminjajo razliko med njima (ceprav je cisto mozno). Me pa zanima kaksno je to razmerje (vsaj okvirno), ki ga Energetik omenja.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne maj 02, 2010 10:11 pm

dejcc je napisal/-a:
Na suhi cesti sta koeficienta lepenja (zaviranje z ABS) in trenja (zaviranje z blokiranimi kolesi) zelo podobna.


Res? Z dobrimi gumami mogoče, z slabimi pa ti abs dosti pomaga.

ne drzi to nikakor.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne maj 02, 2010 10:13 pm

Energetik81 je napisal/-a:Na suhi cesti sta koeficienta lepenja (zaviranje z ABS) in trenja (zaviranje z blokiranimi kolesi) zelo podobna. Če bi pripeljal po omjitvi (90 km/h na tistem mestu??), bi se po toliko drsenja v bajto zabil kvečjemu z 10-20km/h. Bi sigurno ostal živ pa tudi vogala ne bi podrl.

nebi jaz primerjal drsenja z blokiranjem koles.ker med drsenjem se kolesa se vedno malo obracajo.pa tut avto ni v ravni liniji(kot pri zaviranju naravnost) tko da majo tud kolesa slabsi oprijem
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Ne maj 02, 2010 10:13 pm

Energetik81 je napisal/-a:Na suhi cesti sta koeficienta lepenja (zaviranje z ABS) in trenja (zaviranje z blokiranimi kolesi) zelo podobna. Če bi pripeljal po omjitvi (90 km/h na tistem mestu??), bi se po toliko drsenja v bajto zabil kvečjemu z 10-20km/h. Bi sigurno ostal živ pa tudi vogala ne bi podrl.


Točno tako, odlično povedano.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Ne maj 02, 2010 10:45 pm

Energetik81 je napisal/-a:Na suhi cesti sta koeficienta lepenja (zaviranje z ABS) in trenja (zaviranje z blokiranimi kolesi) zelo podobna. Če bi pripeljal po omjitvi (90 km/h na tistem mestu??), bi se po toliko drsenja v bajto zabil kvečjemu z 10-20km/h. Bi sigurno ostal živ pa tudi vogala ne bi podrl.
če se prav spomnem so nas učili: koeficient trenja=2/3 koeficienta lepenja(idealni pogoji)
povrhu vsega je drsel bočno. Mogoče bi mel malo več možnosti, če bi bil pripasan.
Aja pa če prav vidim je pri hiši podrl "samo" del stene in ne vogala.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Ne maj 02, 2010 10:56 pm

V neki fizikalni skripti sem zasledil naslednji podatek:
avtoguma – suh asfalt kl=1,0; ktr= 0,9

Torej z ABS se od 100km/h na suhem asfaltu ustaviš recimo pri 35m, z blokiranimi kolesi pa v 39m. Taka je razlika.

Pa zdej smo zašli s teme. Poanta je, da pri prilagojeni vožnji sploh ne bi začel drseti, če pa bi ga že odneslo, bi ostal živ.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
dejcc
Uporabnik
 
Prispevkov: 1116
Pridružen: Sr okt 07, 2009 8:19 pm

Napisal/-a dejcc Ne maj 02, 2010 10:56 pm

kje pa piše da je drsel od zaviranja, drsiš lahko tud z polnim gasom postrani
Relax take it easY
Slika
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Po maj 03, 2010 1:06 am

dejcc je napisal/-a:kje pa piše da je drsel od zaviranja, drsiš lahko tud z polnim gasom postrani

Normalno, ker ponavadi ko letiš postrani še vedno tiščiš gas... logika :cry:





Če je res prigonil je verjetno oversteeral in je zato motal kontra, kar pa je pripeljalo do kontra oversteera (sodeč po tem da je bil desni ovinek priletel pa je levo v hišo z desno stranjo avta :? ). Kolko pa bremzaš vmes pa je verjetno odvisno od človeka do človeka...
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Po maj 03, 2010 10:24 am

v bistvu je ga najprej odnesno z desno stranjo v jarek ki je na desni strani in se je kot zgleda hotel izognit laterni, ki je bla tam in takrat je ga odneslo na levo stran ceste in v hlev. je pa tale hlev tam pa nobene žive duše več, cesta pa tako ozka ker je hlev dobesedno na cesti, da se dva avta tam ne morata normalno srečat ker so cesto čisto pri tem hlevu naredli norci.

hoto je avto rešit pred stebrom v desnem jarku nato pa je priletel v tale hlev na levi strani. bi blo boljše,da bi tisto laterno nagazo pa podrl,ki je bla na desni strani.

dobro da je bil alarm v hlevu, da je policija prišla zaradi tega tja, ker čene vprašanje kdaj bi kaki avto mimo prišel. :?
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD Po maj 03, 2010 11:33 am

Energetik81 je napisal/-a:V neki fizikalni skripti sem zasledil naslednji podatek:
avtoguma – suh asfalt kl=1,0; ktr= 0,9

Torej z ABS se od 100km/h na suhem asfaltu ustaviš recimo pri 35m, z blokiranimi kolesi pa v 39m. Taka je razlika.

Pa zdej smo zašli s teme. Poanta je, da pri prilagojeni vožnji sploh ne bi začel drseti, če pa bi ga že odneslo, bi ostal živ.


35m iz 100km/h na 0km/h to maste kakšne poršeje na dirkališču ali kaj ?
Slika
 
Uporabniški avatar
dejcc
Uporabnik
 
Prispevkov: 1116
Pridružen: Sr okt 07, 2009 8:19 pm

Napisal/-a dejcc Po maj 03, 2010 11:37 am

Relax take it easY
Slika
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po maj 03, 2010 11:51 am

AndrejD je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:V neki fizikalni skripti sem zasledil naslednji podatek:
avtoguma – suh asfalt kl=1,0; ktr= 0,9

Torej z ABS se od 100km/h na suhem asfaltu ustaviš recimo pri 35m, z blokiranimi kolesi pa v 39m. Taka je razlika.

Pa zdej smo zašli s teme. Poanta je, da pri prilagojeni vožnji sploh ne bi začel drseti, če pa bi ga že odneslo, bi ostal živ.


35m iz 100km/h na 0km/h to maste kakšne poršeje na dirkališču ali kaj ?

Kdo ma Poršeje? :)

No, malce sem narobe izračunal - pri zgoraj omenjenih koeficientih je zavorna pot pri zaviranju z ABS ~39m, z blokiranimi pa ~44m.
(Enačba je: v^2/2/9,81/ktr; v=hitrost v m/s)
Za 35metrov rabiš kakšne odlične slick gume in odličen asfalt.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD To maj 04, 2010 10:16 am

Energetik81 je napisal/-a:
AndrejD je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:V neki fizikalni skripti sem zasledil naslednji podatek:
avtoguma – suh asfalt kl=1,0; ktr= 0,9

Torej z ABS se od 100km/h na suhem asfaltu ustaviš recimo pri 35m, z blokiranimi kolesi pa v 39m. Taka je razlika.

Pa zdej smo zašli s teme. Poanta je, da pri prilagojeni vožnji sploh ne bi začel drseti, če pa bi ga že odneslo, bi ostal živ.


35m iz 100km/h na 0km/h to maste kakšne poršeje na dirkališču ali kaj ?

Kdo ma Poršeje? :)

No, malce sem narobe izračunal - pri zgoraj omenjenih koeficientih je zavorna pot pri zaviranju z ABS ~39m, z blokiranimi pa ~44m.
(Enačba je: v^2/2/9,81/ktr; v=hitrost v m/s)
Za 35metrov rabiš kakšne odlične slick gume in odličen asfalt.


+30m reakcijskega časa :)
Slika
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To maj 04, 2010 11:28 am

AndrejD je napisal/-a:+30m reakcijskega časa :)

To pa itak, to je pri 100km/h=28m/s glih slaba sekunda reakcije... :)
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon To maj 04, 2010 3:23 pm

Samo če goniš verjetno nimaš sekunde reakcijskega... če ga imaš, boljš da se ne vsedeš v avto, sploh :D kamolineki da bi gonil
 
Uporabniški avatar
dejcc
Uporabnik
 
Prispevkov: 1116
Pridružen: Sr okt 07, 2009 8:19 pm

Napisal/-a dejcc To maj 04, 2010 4:05 pm

preko sekundo maš!
Relax take it easY
Slika
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar To maj 04, 2010 4:21 pm

ti ja... zato pa riješ z avtom po grabnih..
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov