Energetik81 je napisal/-a:Na suhi cesti sta koeficienta lepenja (zaviranje z ABS) in trenja (zaviranje z blokiranimi kolesi) zelo podobna. Če bi pripeljal po omjitvi (90 km/h na tistem mestu??), bi se po toliko drsenja v bajto zabil kvečjemu z 10-20km/h. Bi sigurno ostal živ pa tudi vogala ne bi podrl.
Energetik81 je napisal/-a:Na suhi cesti sta koeficienta lepenja (zaviranje z ABS) in trenja (zaviranje z blokiranimi kolesi) zelo podobna. Če bi pripeljal po omjitvi (90 km/h na tistem mestu??), bi se po toliko drsenja v bajto zabil kvečjemu z 10-20km/h. Bi sigurno ostal živ pa tudi vogala ne bi podrl.
če se prav spomnem so nas učili: koeficient trenja=2/3 koeficienta lepenja(idealni pogoji)Energetik81 je napisal/-a:Na suhi cesti sta koeficienta lepenja (zaviranje z ABS) in trenja (zaviranje z blokiranimi kolesi) zelo podobna. Če bi pripeljal po omjitvi (90 km/h na tistem mestu??), bi se po toliko drsenja v bajto zabil kvečjemu z 10-20km/h. Bi sigurno ostal živ pa tudi vogala ne bi podrl.
dejcc je napisal/-a:kje pa piše da je drsel od zaviranja, drsiš lahko tud z polnim gasom postrani
Energetik81 je napisal/-a:V neki fizikalni skripti sem zasledil naslednji podatek:
avtoguma – suh asfalt kl=1,0; ktr= 0,9
Torej z ABS se od 100km/h na suhem asfaltu ustaviš recimo pri 35m, z blokiranimi kolesi pa v 39m. Taka je razlika.
Pa zdej smo zašli s teme. Poanta je, da pri prilagojeni vožnji sploh ne bi začel drseti, če pa bi ga že odneslo, bi ostal živ.
AndrejD je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:V neki fizikalni skripti sem zasledil naslednji podatek:
avtoguma – suh asfalt kl=1,0; ktr= 0,9
Torej z ABS se od 100km/h na suhem asfaltu ustaviš recimo pri 35m, z blokiranimi kolesi pa v 39m. Taka je razlika.
Pa zdej smo zašli s teme. Poanta je, da pri prilagojeni vožnji sploh ne bi začel drseti, če pa bi ga že odneslo, bi ostal živ.
35m iz 100km/h na 0km/h to maste kakšne poršeje na dirkališču ali kaj ?
Energetik81 je napisal/-a:AndrejD je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:V neki fizikalni skripti sem zasledil naslednji podatek:
avtoguma – suh asfalt kl=1,0; ktr= 0,9
Torej z ABS se od 100km/h na suhem asfaltu ustaviš recimo pri 35m, z blokiranimi kolesi pa v 39m. Taka je razlika.
Pa zdej smo zašli s teme. Poanta je, da pri prilagojeni vožnji sploh ne bi začel drseti, če pa bi ga že odneslo, bi ostal živ.
35m iz 100km/h na 0km/h to maste kakšne poršeje na dirkališču ali kaj ?
Kdo ma Poršeje?![]()
No, malce sem narobe izračunal - pri zgoraj omenjenih koeficientih je zavorna pot pri zaviranju z ABS ~39m, z blokiranimi pa ~44m.
(Enačba je: v^2/2/9,81/ktr; v=hitrost v m/s)
Za 35metrov rabiš kakšne odlične slick gume in odličen asfalt.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov