Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So jul 05, 2008 11:38 pm

YOC je napisal/-a:....Verjetno avtomatično pogleda na voznikovo stran, k sm šu pa jst mim njega je pa tko ene trikrat sem pa tja pogledu, ker jo mam na levi. Modela je kr zamajal na unmu motorju :twisted:

Sej je prov da ns čekirajo ampak še enkrat poudarjam, da bi moral dopustit lepit vinjeto kamorkoli na vetrobranko steklo.

In čemu je to dobro? Saj sem napisal, jaz bi tudi dal registrske tablice kar na bok... :roll:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6427
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n So jul 05, 2008 11:48 pm

danes pred cestninsko Log lepo kasirali. :D :D :D :D
Slika
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Ne jul 06, 2008 1:47 am

TrijoAdijo je napisal/-a:
MacTron je napisal/-a:Gotty: ko si vceraj napisal/citiral uporabnika glede MP Obrezje in tudi hitro zbrisal post na katerega
se je nanasala kazniva 500-700m voznja po avtocesti (zaradi neuporabe vinjet do prvega pocivalisca
- nakup vinjete) naj te spomnim da na hrvaskem prodajajo vinjete na vseh petrol in europetrol postajah

http://www.cestnina.si/img/Petrol-proda ... ll%20-%20A).jpg (2049 x 2011)

in prav tako v Bih (petrol d.d.) ter Italija in Avstrija (ASFINAG) tako da so obvesceni vsi
le problem so tisti, katere sem tudi ze sam izpostavil; tisti, ki se sedaj vracajo iz HR (sepravi tujci, ki so pred uvedbo se placali)


Pravtako so vsi tisti vozniki,ki vstopajo v RS iz RH na MP Obrežje brez vinjete opozorjeni, da jo morajo kupiti. Kot sem že omenil jo lahko kupijo v mejni menjalnici oz. pri ta-prvem "Darsovcu" ki je prisoten na MP.

Zanimiv pa je podatek, da vsi tujci, ki nimajo vinjet, jih zelo radi in zelo hitro kupijo....brez kakšne vroče krvi ali neodobravanja (no...nekateri malce pogodrnjajo...ampak ko se jim objasni da jim naslednje pol leta ne bo treba plačevati cestnine, so pa hitro veseli), kar pa nažalost za naše sodržavljane ne morem reči :roll:

LP!


poz!

Dober vic si mi povedal za lahko noč =). Pridi za en dan delat na bencinsko, 100m pred izvozom proti avstriji, kjer morajo turisti kupiti vinjeto za 20km HC in AC. pa boš imel dovolj vroče krvi, da se celi teden ne ohladiš.

lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne jul 06, 2008 3:38 pm

H-FReAK je napisal/-a:poz!

Dober vic si mi povedal za lahko noč =). Pridi za en dan delat na bencinsko, 100m pred izvozom proti avstriji, kjer morajo turisti kupiti vinjeto za 20km HC in AC. pa boš imel dovolj vroče krvi, da se celi teden ne ohladiš.

lp, Aleš.



No ja..upam da si dobro spal :) Zakaj se pa obremenjuješ s to vročo krvjo? Če mu kaj ne paše, pa mu ne prodat vinjete...:D :D Na koncu se bo on po glavi tepu..
Hvala za povabilo, ampak raje ne, hvala. Tu kjer delam sedaj mi je lepše. Pridi ti na MP Obrežje za en dan...garantirano se ti bo tako dopalo, da sploh ne boš hotel oditi.

/hec/

LP! :D
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM Ne jul 06, 2008 6:13 pm

A vi ste tisti, ki potrebujete 4 policijske avtomobile, da si upate ustaviti enega? :lol:
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Ne jul 06, 2008 8:05 pm

IcEm4n je napisal/-a:danes pred cestninsko Log lepo kasirali. :D :D :D :D

kako je pa to zgledlo?
so mel kako zaporo?
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Ne jul 06, 2008 9:03 pm

Zgledalo je tako, da so bili tam policisti ni darsovci, ter izločali na odstavni pas vse brez vinjet. Posledica je bil zastoj do Dolgega mosta. Pa tudi danes ni bilo bistveno drugače v obratni smeri - kolona do vidaukta Verd pri Vrhniki. Razlika je le ta, da danes kontrole ni bilo in vozniki očitno ne znajo pelat mimo odprtih mitnic. Take kolone tam nisem še nikoli videl.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne jul 06, 2008 9:05 pm

NaceM je napisal/-a:A vi ste tisti, ki potrebujete 4 policijske avtomobile, da si upate ustaviti enega? :lol:


To je letelo name?

Če ja...naj odgovorim:

Ne! Mi ne potrebujemo policije..mi ustavljamo sami.

LP!
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Ne jul 06, 2008 9:10 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Pridi ti na MP Obrežje za en dan...garantirano se ti bo tako dopalo, da sploh ne boš hotel oditi.


....po možnosti danes zvečer.... :P
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6427
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Ne jul 06, 2008 9:20 pm

Strokovnjak je napisal/-a:Zgledalo je tako, da so bili tam policisti ni darsovci, ter izločali na odstavni pas vse brez vinjet. Posledica je bil zastoj do Dolgega mosta. Pa tudi danes ni bilo bistveno drugače v obratni smeri - kolona do vidaukta Verd pri Vrhniki. Razlika je le ta, da danes kontrole ni bilo in vozniki očitno ne znajo pelat mimo odprtih mitnic. Take kolone tam nisem še nikoli videl.


tako nekako ja. Kontrolo sem danes srečal tudi pri izvozu za Dramlje. Opažam, da je kontrola vinjet veliko boljša, kot pa policijske kontrole.
Slika
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Ne jul 06, 2008 9:49 pm

IcEm4n je napisal/-a:
Strokovnjak je napisal/-a:Zgledalo je tako, da so bili tam policisti ni darsovci, ter izločali na odstavni pas vse brez vinjet. Posledica je bil zastoj do Dolgega mosta. Pa tudi danes ni bilo bistveno drugače v obratni smeri - kolona do vidaukta Verd pri Vrhniki. Razlika je le ta, da danes kontrole ni bilo in vozniki očitno ne znajo pelat mimo odprtih mitnic. Take kolone tam nisem še nikoli videl.


tako nekako ja. Kontrolo sem danes srečal tudi pri izvozu za Dramlje. Opažam, da je kontrola vinjet veliko boljša, kot pa policijske kontrole.

na izvozu dramlje so bili do zdej baje čist vsak dan!
 
recept
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Pe apr 25, 2008 10:46 pm

Napisal/-a recept Po jul 07, 2008 10:35 am

Strokovnjak je napisal/-a:Zgledalo je tako, da so bili tam policisti ni darsovci, ter izločali na odstavni pas vse brez vinjet. Posledica je bil zastoj do Dolgega mosta. Pa tudi danes ni bilo bistveno drugače v obratni smeri - kolona do vidaukta Verd pri Vrhniki. Razlika je le ta, da danes kontrole ni bilo in vozniki očitno ne znajo pelat mimo odprtih mitnic. Take kolone tam nisem še nikoli videl.


K temu bi dodal še, da so talne označbe zelo butasto narejene. Kake 500m pred cestninsko je na levem pasi narisano razvrščanje za avtomobile/motorje (vinjeta), na desnega pa naj bi šli tovornjakarji/avtobusarji (plačilo). Potem pa se cca. 100-150m desni pas razširi tudi na "vinjetne" prehode (na Logu kar enih 5 takih), levemu pa še vedno ostane en sam vinjetni prehod skozi bivšo cestninsko postajo ali pa plesanje med pasovi (ni odveč reči, da prav gotovo ne nenevarno)
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Po jul 07, 2008 11:15 am

recept je napisal/-a:
Strokovnjak je napisal/-a:Zgledalo je tako, da so bili tam policisti ni darsovci, ter izločali na odstavni pas vse brez vinjet. Posledica je bil zastoj do Dolgega mosta. Pa tudi danes ni bilo bistveno drugače v obratni smeri - kolona do vidaukta Verd pri Vrhniki. Razlika je le ta, da danes kontrole ni bilo in vozniki očitno ne znajo pelat mimo odprtih mitnic. Take kolone tam nisem še nikoli videl.


K temu bi dodal še, da so talne označbe zelo butasto narejene. Kake 500m pred cestninsko je na levem pasi narisano razvrščanje za avtomobile/motorje (vinjeta), na desnega pa naj bi šli tovornjakarji/avtobusarji (plačilo). Potem pa se cca. 100-150m desni pas razširi tudi na "vinjetne" prehode (na Logu kar enih 5 takih), levemu pa še vedno ostane en sam vinjetni prehod skozi bivšo cestninsko postajo ali pa plesanje med pasovi (ni odveč reči, da prav gotovo ne nenevarno)

ja kaj pa teb ni jasno?
kak bi pa naj to nardil?
 
recept
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Pe apr 25, 2008 10:46 pm

Napisal/-a recept Po jul 07, 2008 11:22 am

kolesar je napisal/-a:
recept je napisal/-a:K temu bi dodal še, da so talne označbe zelo butasto narejene. Kake 500m pred cestninsko je na levem pasi narisano razvrščanje za avtomobile/motorje (vinjeta), na desnega pa naj bi šli tovornjakarji/avtobusarji (plačilo). Potem pa se cca. 100-150m desni pas razširi tudi na "vinjetne" prehode (na Logu kar enih 5 takih), levemu pa še vedno ostane en sam vinjetni prehod skozi bivšo cestninsko postajo ali pa plesanje med pasovi (ni odveč reči, da prav gotovo ne nenevarno)

ja kaj pa teb ni jasno?
kak bi pa naj to nardil?


Torej. Levi pas (ki je 500m prej označen kot vinjetni), bi se moral razcepiti v več prehodov skozi cestninsko postajo (sedaj samo skozi enega; primerno bi bilo recimo ene 3-4, desni - tovornjakarski - pa recimo morda na 2-3).

Avtomobilistu/motoristu, ki je predhodno usmerjen na levi pas, potem ne bi bilo potrebno menjavati voznega pasu (pogled v ogledalo, desni smernik, pogled v ogledalo, menjava pasu), ampak se samo usmeriti na - v tistem hipu - najbolj prosto stezo, saj bi mu prometna signalizacija (prekinjena črta, ki ločuje pasove) dajala vedeti, da ima prednost pred vozili z desnega pasu, na katerega so 500m prej usmerjali (samo) tovornjake in avtobuse.

Ti še ni jasno?
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Po jul 07, 2008 11:43 am

recept je napisal/-a:
kolesar je napisal/-a:
recept je napisal/-a:K temu bi dodal še, da so talne označbe zelo butasto narejene. Kake 500m pred cestninsko je na levem pasi narisano razvrščanje za avtomobile/motorje (vinjeta), na desnega pa naj bi šli tovornjakarji/avtobusarji (plačilo). Potem pa se cca. 100-150m desni pas razširi tudi na "vinjetne" prehode (na Logu kar enih 5 takih), levemu pa še vedno ostane en sam vinjetni prehod skozi bivšo cestninsko postajo ali pa plesanje med pasovi (ni odveč reči, da prav gotovo ne nenevarno)

ja kaj pa teb ni jasno?
kak bi pa naj to nardil?


Torej. Levi pas (ki je 500m prej označen kot vinjetni), bi se moral razcepiti v več prehodov skozi cestninsko postajo (sedaj samo skozi enega; primerno bi bilo recimo ene 3-4, desni - tovornjakarski - pa recimo morda na 2-3).

Avtomobilistu/motoristu, ki je predhodno usmerjen na levi pas, potem ne bi bilo potrebno menjavati voznega pasu (pogled v ogledalo, desni smernik, pogled v ogledalo, menjava pasu), ampak se samo usmeriti na - v tistem hipu - najbolj prosto stezo, saj bi mu prometna signalizacija (prekinjena črta, ki ločuje pasove) dajala vedeti, da ima prednost pred vozili z desnega pasu, na katerega so 500m prej usmerjali (samo) tovornjake in avtobuse.

Ti še ni jasno?


mislm, da tisti, ki morajo plačati cestnino (tovornjaki, avtobusi) potrebujejo več pasov, kot tisti, ki se samo peljejo mimo
tud razvrstiti se je potrebno na levi pas avtoceste - desni je pred cestnino namenjen samo tovornjakom
in ko so vsi ljudje že lepo v koloni, ki pelje 40 na uro, se lahko bp peljejo samo skozi 1 cestninsko postajo in jih ne rabijo 5
podpis
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Po jul 07, 2008 12:09 pm

lublancan je napisal/-a:
recept je napisal/-a:
kolesar je napisal/-a:
recept je napisal/-a:K temu bi dodal še, da so talne označbe zelo butasto narejene. Kake 500m pred cestninsko je na levem pasi narisano razvrščanje za avtomobile/motorje (vinjeta), na desnega pa naj bi šli tovornjakarji/avtobusarji (plačilo). Potem pa se cca. 100-150m desni pas razširi tudi na "vinjetne" prehode (na Logu kar enih 5 takih), levemu pa še vedno ostane en sam vinjetni prehod skozi bivšo cestninsko postajo ali pa plesanje med pasovi (ni odveč reči, da prav gotovo ne nenevarno)

ja kaj pa teb ni jasno?
kak bi pa naj to nardil?


Torej. Levi pas (ki je 500m prej označen kot vinjetni), bi se moral razcepiti v več prehodov skozi cestninsko postajo (sedaj samo skozi enega; primerno bi bilo recimo ene 3-4, desni - tovornjakarski - pa recimo morda na 2-3).

Avtomobilistu/motoristu, ki je predhodno usmerjen na levi pas, potem ne bi bilo potrebno menjavati voznega pasu (pogled v ogledalo, desni smernik, pogled v ogledalo, menjava pasu), ampak se samo usmeriti na - v tistem hipu - najbolj prosto stezo, saj bi mu prometna signalizacija (prekinjena črta, ki ločuje pasove) dajala vedeti, da ima prednost pred vozili z desnega pasu, na katerega so 500m prej usmerjali (samo) tovornjake in avtobuse.

Ti še ni jasno?


mislm, da tisti, ki morajo plačati cestnino (tovornjaki, avtobusi) potrebujejo več pasov, kot tisti, ki se samo peljejo mimo
tud razvrstiti se je potrebno na levi pas avtoceste - desni je pred cestnino namenjen samo tovornjakom
in ko so vsi ljudje že lepo v koloni, ki pelje 40 na uro, se lahko bp peljejo samo skozi 1 cestninsko postajo in jih ne rabijo 5

tovornjaki morajo bit na desni, nimajo kaj delati na levi ker tam vozijo avti ki imajo vinjete, zato je tako prav označeno
če je pa ena steza ali pa 2 za vinjete je pa skoraj vseeno, sploh kadar je gneča in tovornjakarji stojijo že na desnem pasu..

tako da ne vem kako bi ti boje to naredu..

itak je čist logično da more bit več stez za plačevanje kot za vožnjo skozi..
 
recept
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Pe apr 25, 2008 10:46 pm

Napisal/-a recept Po jul 07, 2008 12:11 pm

lublancan je napisal/-a:
recept je napisal/-a:
kolesar je napisal/-a:
recept je napisal/-a:K temu bi dodal še, da so talne označbe zelo butasto narejene. Kake 500m pred cestninsko je na levem pasi narisano razvrščanje za avtomobile/motorje (vinjeta), na desnega pa naj bi šli tovornjakarji/avtobusarji (plačilo). Potem pa se cca. 100-150m desni pas razširi tudi na "vinjetne" prehode (na Logu kar enih 5 takih), levemu pa še vedno ostane en sam vinjetni prehod skozi bivšo cestninsko postajo ali pa plesanje med pasovi (ni odveč reči, da prav gotovo ne nenevarno)

ja kaj pa teb ni jasno?
kak bi pa naj to nardil?


Torej. Levi pas (ki je 500m prej označen kot vinjetni), bi se moral razcepiti v več prehodov skozi cestninsko postajo (sedaj samo skozi enega; primerno bi bilo recimo ene 3-4, desni - tovornjakarski - pa recimo morda na 2-3).

Avtomobilistu/motoristu, ki je predhodno usmerjen na levi pas, potem ne bi bilo potrebno menjavati voznega pasu (pogled v ogledalo, desni smernik, pogled v ogledalo, menjava pasu), ampak se samo usmeriti na - v tistem hipu - najbolj prosto stezo, saj bi mu prometna signalizacija (prekinjena črta, ki ločuje pasove) dajala vedeti, da ima prednost pred vozili z desnega pasu, na katerega so 500m prej usmerjali (samo) tovornjake in avtobuse.

Ti še ni jasno?


mislm, da tisti, ki morajo plačati cestnino (tovornjaki, avtobusi) potrebujejo več pasov, kot tisti, ki se samo peljejo mimo
tud razvrstiti se je potrebno na levi pas avtoceste - desni je pred cestnino namenjen samo tovornjakom
in ko so vsi ljudje že lepo v koloni, ki pelje 40 na uro, se lahko bp peljejo samo skozi 1 cestninsko postajo in jih ne rabijo 5


Ta trenutek sem govoril samo prometnem toku za vinjetne uporabnike. Jasno je, da imajo tovornjakarji še nekaj (4-5?) pasov, ki so jim že tako ali tako namenjeni in če bi jih pokombinirali še z 2-3 tistih, ki jih lahko iz vinjet dajo v primeru tovornega navala, bi bilo idealno.

Zahtevana upočasnitev vožnje s 130km/h na 40km/h pa zahteva vsaj 3 pasove pri 40kmh na vozni pas pri 130kmh, da bi se promet odvijal brez zamaškov, kar pa je verjetno sanjarjenja.

Sam se ne vtikam v to, koliko pasov naj bo za vinjete in koliko za tovorni promet na sami postaji. Vtikam pa se v to, da en prometni pas pri 130km/h vozi na EN (sam, samcat, božček, revček) 40km/h pas za vinjete. Drugi pas 130km/h pa hkrati vodi na 4-5 pasov za vinjete in še N pasov za tovornjake. Te logike ne razumem.

Upam, da sem sedaj bolje pojasnil.
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8422
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Po jul 07, 2008 1:05 pm

pa sej ni res... najprej s kaznimi pohitijo (nabijejo se dodatno % gor) potem pa se tole
zaradi "vzdrzevanja" hisic in pobiralcev ter ostale infrastrukture... pa naj se kdo rece
da ne silijo v EU :idea:

http://24ur.com/novice/svet/tudi-hrvask ... njete.html
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Po jul 07, 2008 1:15 pm

Sem že prebral in me je kar zvilo od smeha. :lol:
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Po jul 07, 2008 1:17 pm

mim hišic, vsaj na štajerskem se pelje kolona 80km\h, pa že tukaj ponekod fajn fajn začutiš betonski sloj med hišicami..
eni bi se sam bunli, dj pomisli če se da bolje nardit? en starček s klubokom ko komaj vidi itak da se ne bo več ko 40 peljal mimo tistih hišic..
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov