lublancan je napisal/-a:recept je napisal/-a:kolesar je napisal/-a:recept je napisal/-a:K temu bi dodal še, da so talne označbe zelo butasto narejene. Kake 500m pred cestninsko je na levem pasi narisano razvrščanje za avtomobile/motorje (vinjeta), na desnega pa naj bi šli tovornjakarji/avtobusarji (plačilo). Potem pa se cca. 100-150m desni pas razširi tudi na "vinjetne" prehode (na Logu kar enih 5 takih), levemu pa še vedno ostane en sam vinjetni prehod skozi bivšo cestninsko postajo ali pa plesanje med pasovi (ni odveč reči, da prav gotovo ne nenevarno)
ja kaj pa teb ni jasno?
kak bi pa naj to nardil?
Torej. Levi pas (ki je 500m prej označen kot vinjetni), bi se moral razcepiti v več prehodov skozi cestninsko postajo (sedaj samo skozi enega; primerno bi bilo recimo ene 3-4, desni - tovornjakarski - pa recimo morda na 2-3).
Avtomobilistu/motoristu, ki je predhodno usmerjen na levi pas, potem ne bi bilo potrebno menjavati voznega pasu (pogled v ogledalo, desni smernik, pogled v ogledalo, menjava pasu), ampak se samo usmeriti na - v tistem hipu - najbolj prosto stezo, saj bi mu prometna signalizacija (prekinjena črta, ki ločuje pasove) dajala vedeti, da ima prednost pred vozili z desnega pasu, na katerega so 500m prej usmerjali (samo) tovornjake in avtobuse.
Ti še ni jasno?
mislm, da tisti, ki morajo plačati cestnino (tovornjaki, avtobusi) potrebujejo več pasov, kot tisti, ki se samo peljejo mimo
tud razvrstiti se je potrebno na levi pas avtoceste - desni je pred cestnino namenjen samo tovornjakom
in ko so vsi ljudje že lepo v koloni, ki pelje 40 na uro, se lahko bp peljejo samo skozi 1 cestninsko postajo in jih ne rabijo 5
Ta trenutek sem govoril samo prometnem toku za vinjetne uporabnike. Jasno je, da imajo tovornjakarji še nekaj (4-5?) pasov, ki so jim že tako ali tako namenjeni in če bi jih pokombinirali še z 2-3 tistih, ki jih lahko iz vinjet dajo v primeru tovornega navala, bi bilo idealno.
Zahtevana upočasnitev vožnje s 130km/h na 40km/h pa zahteva vsaj 3 pasove pri 40kmh na vozni pas pri 130kmh, da bi se promet odvijal brez zamaškov, kar pa je verjetno sanjarjenja.
Sam se ne vtikam v to, koliko pasov naj bo za vinjete in koliko za tovorni promet na sami postaji. Vtikam pa se v to, da
en prometni pas pri 130km/h vozi na
EN (sam, samcat, božček, revček) 40km/h pas za vinjete. Drugi pas 130km/h pa hkrati vodi na 4-5 pasov za vinjete in še N pasov za tovornjake. Te logike ne razumem.
Upam, da sem sedaj bolje pojasnil.