Jerch_ je napisal/-a:PeroRS.. zdej mi je jasno kako ima ta mojster tako nizko porabo.. naslednja stopnja podo polomljene lopatice variabilne turbine. napovedujem da med 150.000-170.000!
haha, kako se ti je dalo to poiskat
Zakaj polomljene lopatice?

Saj avto ni konstantno na 1200 obratih. Na začetku šalta zelo hitro, ko si enkrat v 6. na 80kmh ima ca 1450 obratov.
Na AC itak dela 2000+ tudi, če voziš le 110kmh
Nima bit kaj narobe. Že veliko pove dejstvo, da se mu je v zdaj že skoraj 130.000km le enkrat prižgalo čiščenje DPF filtra, in še to na avtocesti.
Ene dvakrat na leto pa ga da meni v roke, da ga malo prepiham

In verjemi, da gre enako ali celo bolje od testnih 2.0TDI 170KM, ki se jih tera od novega do onemoglosti
No da zaključimo to debato, da ne bomo off-topic. Nadaljevanje na ZS, če želiš
