Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Sky_Walker
Novinec
 
Prispevkov: 250
Pridružen: Ne maj 08, 2005 9:06 pm

Napisal/-a Sky_Walker So avg 18, 2007 11:40 am

Luči na avtomobilu se mi vklopijo ko se avto vžge.Ko imam kontakt luči ne gorijo.Aia letnik avtomobila je 05
RK Slovenija
 
GapiChrysler
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To jan 09, 2007 7:09 pm

Napisal/-a GapiChrysler Ne avg 19, 2007 12:44 am

zdaj bi pa jaz nekaj vprašal. Verjetno je bilo že govora o tem ampak po pravici povedano nisem šel čez vseh 71 strani zato bi prosil če mi pomagate ali pa vsaj date link do strani kjer je to obrazloženo...
in sicer

kupil sem bixenon kit 8000k in me zanima glede vgradnje:

imam tri kable - + in - vem da gre plus in minus na akumulator in vem da je en minus za maso in zdaj nevem kateri... ali je vseeno katerei minus vežem na karoserijo ali ne... skratka prosil bi za pomoč pri montaži ker se res ne znajdem pri tem.... cel postopek bi bil najbolj dobrodošel. Hvala že vnaprej

LP
 
Marcos
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 30, 2005 12:49 pm

Napisal/-a Marcos To avg 21, 2007 10:28 pm

Ima kdo kakšen Xenon nadomestni kit z nastavkom za D2S žarnice? Ne H7 kit... Rabim za orginal xenon žaromete in nimam serijskih balastov!
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek To avg 21, 2007 10:47 pm

jaz srčno upam, da še ni blo to omenjeno (vsaj v povzetku ni..) glede teh RELE-jev al kaj so me zanima.. danes ko sem prevzel xenon kit mi je reko, da najbolše da vežem z releji, zaradi elektronike.. (baje je priporočlivo full pri oplih to?), mene zanima zdaj sama teorija releja (čemu je namenjen), to je samo nek dodaten kabel? kako montirati s tem?

pa še eno vprašanje.. kot zakleto, mi je včeraj crknila voznikova žarnica.. kupim novo in počakam da končno dobim luči z lečo, al kr zdaj zamenjam v navadno luč? Se zna zgodit da nove luči nebojo mele h7 "podnožja"?
 
Uporabniški avatar
Pollo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne feb 12, 2006 10:07 pm

Napisal/-a Pollo To avg 21, 2007 10:52 pm

DaDek je napisal/-a:jaz srčno upam, da še ni blo to omenjeno (vsaj v povzetku ni..) glede teh RELE-jev al kaj so me zanima.. danes ko sem prevzel xenon kit mi je reko, da najbolše da vežem z releji, zaradi elektronike.. (baje je priporočlivo full pri oplih to?), mene zanima zdaj sama teorija releja (čemu je namenjen), to je samo nek dodaten kabel? kako montirati s tem?

pa še eno vprašanje.. kot zakleto, mi je včeraj crknila voznikova žarnica.. kupim novo in počakam da končno dobim luči z lečo, al kr zdaj zamenjam v navadno luč? Se zna zgodit da nove luči nebojo mele h7 "podnožja"?


čist možno,da bodo drug tip...sj ponavad bi mpgu prodajalc napisat katere žarnce pašejo zravn...
http://cgi.ebay.de/Opel-Astra-G-Angel-E ... dZViewItem
Tele so vse h7 tko da sm kr sure da boš meu isto h7
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek To avg 21, 2007 11:04 pm

 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash To avg 21, 2007 11:10 pm

Rele je v bistvu stikalo, ki preklaplja ON/OFF štrom. Xenonke vežeš direkt na akumulator, vmes pa daš rele, ki ga krmiliš z original napeljavo.
Ko ti prižgeš luči, tok steče preko original kablov do releja, rele preklopi iz OFF na ON in tok iz akumulatorja steče direkt do xenonk.
 
Uporabniški avatar
Pollo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne feb 12, 2006 10:07 pm

Napisal/-a Pollo To avg 21, 2007 11:24 pm

Xenonbrenner (D2S) und Vorschaltgeräte gehören nicht zum Lieferumfang

TLe piše,da tega ni v kompletu, tko da možno damas tip D2S
 
Marcos
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 30, 2005 12:49 pm

Napisal/-a Marcos To avg 21, 2007 11:38 pm

Ponavadi so kakšne angel eyes oz kakšne tretje luči z lečo na H7... D2S je največkrat pri orginal žarometih... Mislim, da tisto piše, da ni zraven balastov in žarnic...


ps.. Če kdo ve za kakšne ugodne balaste (Lahko je orginal hella ali pa kaj drugega) oziroma komplet za D2S naj prosim pošlje ZS...
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Sr avg 22, 2007 6:27 am

GapiChrysler je napisal/-a:
kupil sem bixenon kit 8000k in me zanima glede vgradnje:



LP


8000 K ni dovoljeno. So visoke kazni, vsaj v tujini.
MacTron, bi vedel kaj več o tem?
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8422
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Sr avg 22, 2007 7:42 am

dejvi je napisal/-a:8000 K ni dovoljeno. So visoke kazni, vsaj v tujini.
MacTron, bi vedel kaj več o tem?


ma tko je... 8000K naceloma ni prepovedano (je pa nekaksna meja)
je pa pri tek Kelvinih zelo zamnjsana svetlost (lm) naprom 4300K (originali)
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Sr avg 22, 2007 7:45 am

najlepša hvala ra razlago teorije o relejih. Kaj mislite dam releje vmes al vežem brez? Sem totalni laik na področju avtoelektrike.
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

Napisal/-a extreme N Sr avg 22, 2007 8:22 am

MacTron je napisal/-a:
dejvi je napisal/-a:8000 K ni dovoljeno. So visoke kazni, vsaj v tujini.
MacTron, bi vedel kaj več o tem?


ma tko je... 8000K naceloma ni prepovedano (je pa nekaksna meja)
je pa pri tek Kelvinih zelo zamnjsana svetlost (lm) naprom 4300K (originali)


sem tudi jaz bral da je zmanjsana svetlost s povecevanjem K. Mi pa nekaj ni jasno. Pri ocetovem C8 je xenon bol bel, oz. vlece na modro in svetlost je vecja kot pri mojem naknadno ugrajenem kompletu s 6000K.
Je to mogoce zaradi lece? jaz je namrec nimam. Ker ce bi po logiki gledali bi mogla bit svetlost pri meni vecja, pa ni. ali je to tudi od zarnic ful odvisno? original za C8 stane nekje 180 eur baje
Extreme N
 
Marcos
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 30, 2005 12:49 pm

Napisal/-a Marcos Sr avg 22, 2007 8:34 am

Verjetno ima 4300K, ker orginal žarnice so večinoma od Osrama in Philipsa D2S zato so tudi dražje...Vendar neke velike razlike ni, če ti crkne dobiš Kaixen žarnice za več, kot pol manj pa so tudi ok...
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

Napisal/-a extreme N Sr avg 22, 2007 8:36 am

ampak svetloba je bol plavo bela od moje bele. to me moti. 4300K vlece malo na rumeno, za odtenek. vsaj kar sem gledal po netu. nc jasno vec :)
Extreme N
 
Marcos
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 30, 2005 12:49 pm

Napisal/-a Marcos Sr avg 22, 2007 9:09 am

Nekaj je mogoče lahko zaradi leče, ker se včasih pozna in naredi lepši snop... Lahko pa, da ima 6000K žarnice. Več pa ne. Tu sem našel eno sliko
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Sr avg 22, 2007 10:34 am

Jaz sem zmontiral kit v moj avto, je pa 6000K pa sem rekel, da ko žarnice crknejo, če nebo prej balastov pobralo :lol: , da bom potem dal 4300K noter, tak kot sem mel na prejšnjem avtu orginal. Je pa res da kit pa orginal se nemoreta primerjat. Pomojem zarad kvalitete žarnice.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
Pollo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne feb 12, 2006 10:07 pm

Napisal/-a Pollo Sr avg 22, 2007 10:37 am

MacTron je napisal/-a:
dejvi je napisal/-a:8000 K ni dovoljeno. So visoke kazni, vsaj v tujini.
MacTron, bi vedel kaj več o tem?


ma tko je... 8000K naceloma ni prepovedano (je pa nekaksna meja)
je pa pri tek Kelvinih zelo zamnjsana svetlost (lm) naprom (originali)


a večina orignalnih xenonk ma 4300K ?
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Sr avg 22, 2007 10:48 am

Jap. Philips pa Osramove pa maš itak sam 4300 za dobit. :D Te se dajejo orginal not.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
Fat_Mike
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: To avg 16, 2005 5:07 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Fat_Mike Sr avg 22, 2007 3:41 pm

DaDek je napisal/-a:najlepša hvala ra razlago teorije o relejih. Kaj mislite dam releje vmes al vežem brez? Sem totalni laik na področju avtoelektrike.

Meni so odsvetovali vezavo brez releja, ker so bojda imeli že par primerov, da jim je zaradi tega skurlo računalnik (če je res al ne jaz raje nebi probaval sam ) :D

Imam pa tudi sam problem; in sicer kupil xenon kit, zmontiral v avto (Opel Vectra C, letnik 07), vse v redu in prav, dokler avto ne laufa. Ko pa avto vžgem, pa mi žarnice utripajo (včasih ena, včasih obe). Problem naj bi bil z premočnim tokom, češ da ko altenator polni, da "kao" preveč štroma pride na rele, in zato kar naprej preklaplja in se greje. Kak to rešit? Ima kdo kake izkušnje? Ma kdo enak problem? Baje naj bi imeli Seat Leon, Golf 5 in večina Oplov ful probleme z temi xenon kiti. Prodajalec mi je omenil tudi neke dodatne kondenzatorčke, ki bi naj porihtali ta "premočen" tok. Ve kdo kaj o tem mogoče?

LP
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov