Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a ule Po okt 05, 2015 1:58 pm

Logična je prepoved novih vozil, kateri ne ustrezajo normativom (to zastopim kot kazen za proizvajalca avtomobilov).

Zelo nelogična je pa prepoved uporabe avtomobilov, kateri so že na cestah, ker se poleg njih vozi še ogromno vozil, kateri so v nižjih EURO razredih. Poleg tega so v večini primerov že plačani, zato proizvajalec nima nekakšne škode/kazni od tega. V slabo voljo se tukaj spravi samo kupca samega, kateri pa z goljufijo VAG koncerna nima nič.

Nekdo naj mi odgovori na spodnje vprašanje:

Zanima me če kdo pozna koga, ali pa je tudi sam tukaj na forumu in mu je bil ob nakupu novega vozila pomemben tudi ta podatek?
 
Uporabniški avatar
dask
Uporabnik
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Če jul 31, 2008 9:53 am

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a dask Po okt 05, 2015 2:10 pm

Poznam en primerek, ki je kolebal med dvema modeloma in se odločil na osnovi izpusta C02 - za NOx pa po mojem pred tole afero 95% ljudi ne bi vedelo, kaj to pomeni.
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a cc09 Po okt 05, 2015 2:54 pm

ule je napisal/-a:Logična je prepoved novih vozil, kateri ne ustrezajo normativom (to zastopim kot kazen za proizvajalca avtomobilov).

Zelo nelogična je pa prepoved uporabe avtomobilov, kateri so že na cestah, ker se poleg njih vozi še ogromno vozil, kateri so v nižjih EURO razredih. Poleg tega so v večini primerov že plačani, zato proizvajalec nima nekakšne škode/kazni od tega. V slabo voljo se tukaj spravi samo kupca samega, kateri pa z goljufijo VAG koncerna nima nič.

Nekdo naj mi odgovori na spodnje vprašanje:

Zanima me če kdo pozna koga, ali pa je tudi sam tukaj na forumu in mu je bil ob nakupu novega vozila pomemben tudi ta podatek?

Seveda ima proizvajalec škodo od tega. Čisto logično, da kupec ni nič kriv, zato bi tožil VW in stoprocentno dobil, verjetno celo vrednost novega avta, ne glede na starost. Ne gre se za kaznovanje kupcev, gre se da iz ceste spravijo avti, ki ne bi imeli več homologacije, in ti avti jo praktično nimajo. Ali jo bo VW na novo pridobil in popravil avte, ali pa grejo avti s ceste, kupci pa v tožbe, druge variante ni. Plus dodatne kazni za VW v vsakem primeru. Tu se sploh ne gre za razmerje med kupci in državo, ampak samo med kupci in VW. Kaj hoče država, je čisto jasno. Trenutno vam samo država še dela uslugo, da vam takoj ne preluknja homologacij.

Meni je čisto vseeno kdo je zakaj kupil, tudi ostali, ki nimamo volkswagnov, imamo tu interes, da nas vagovci ne zastrupljate. Hvala.
Sej nimate auspuha speljanega v kabino.

NOx-i se na tehničnem ne preverjajo, zato to nima nobene veze. Na tehničnem vas bi zavrnili samo, če bi dobili navodilo, da homologacija več ne velja.
 
Influenz
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če apr 01, 2010 7:02 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Influenz Po okt 05, 2015 3:04 pm

dask je napisal/-a:Poznam en primerek, ki je kolebal med dvema modeloma in se odločil na osnovi izpusta C02 - za NOx pa po mojem pred tole afero 95% ljudi ne bi vedelo, kaj to pomeni.

Izpust co2 je itak direktno povezan z porabo goriva... tako da se je odločil na podlagi manjše porabe goriva :) Veliko ljudi na podlagi tega kupuje avtomobile
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a ule Po okt 05, 2015 4:32 pm

Glede na vozni park v sloveniji, dvomim da bo vrednost NOx razveljavila homologacijo.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a lancia hf Po okt 05, 2015 4:56 pm

Tudi če pri nas ne bodo hoteli tega razveljaviti bo evropa pritisnila, da je treba nehomoligirane avtomobile odstranit ............. Kar je pa tudi v SLO zakonsko določeno, da če avtomobil ni izpraven ne sodi na cesto. Kaj pa to pomeni se bo pa še videlo.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a FLINK Po okt 05, 2015 5:14 pm

Off-vprašanje:
Je kdo izmed vas specialist oz se poglobil v trenutne delnice? Se kdo ukvarja s tem?
Kakšna je sedaj priložnost ob strmoglavljenju delnic nakup in zaslužek? Se splača vzeti to kot investicija v naslednjih 3 letih?
:)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a pskoda Po okt 05, 2015 5:20 pm

Mogoće bodo tehnični pregledi zdaj uvedli pregled NOx, CO2 in po možnosti še moč motorja. To bi bilo iz mojega vidika prav in bi ljudje nehali odstranjevati DPF-je, katalizatorje, dvigovati moč motorja, itd.
Lp
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a ule Po okt 05, 2015 5:48 pm

Saj zastopim da je treba neizpraven avto odstranit iz prometa. Pa so sedaj ti avti dejansko kaj bolj nevarni za udeležence v prometu kot prej?
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a lancia hf Po okt 05, 2015 5:51 pm

So saj prekomirno onesnažujejo zrak, ki ga vdihavamo.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a ule Po okt 05, 2015 6:09 pm

Torej tistih "nekaj" 20+ let starih delovnih strojev, kamionov, traktorjev te pa ne moti? :roll:
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a lancia hf Po okt 05, 2015 6:27 pm

Ne, ker te imajo homologacijo urejeno in onesnažujejo okolje v okviru takratne homologacije.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a uros11 Po okt 05, 2015 6:34 pm

lancia hf je napisal/-a:Ne, ker te imajo homologacijo urejeno in onesnažujejo okolje v okviru takratne homologacije.

Zelo logično. Verjetno si mislil, da te moti, vendar nimaš kaj, ker so vozila skladna s predpisi. Ker bi bilo čudno, če bi imel peč na premog speljano v sobo, vendar te ne bi motilo, ker bi bilo to dovoljeno, prdec v sobi, ki bi presegal standard bi te pa motil, ker ni po predpisih. Get the point?
 
Influenz
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če apr 01, 2010 7:02 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Influenz Po okt 05, 2015 6:41 pm

Volkswagen fani bodo na vsak način hoteli upravičiti to .. res ste fenomeni.

CIlj EU je zmanjšati izpuste.. in vsaka generacija avtomobilov naj bi bila bolj čista in isto velja za VW.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a lancia hf Po okt 05, 2015 6:41 pm

uros11 je napisal/-a:Zelo logično. Verjetno si mislil, da te moti, vendar nimaš kaj, ker so vozila skladna s predpisi. Ker bi bilo čudno, če bi imel peč na premog speljano v sobo, vendar te ne bi motilo, ker bi bilo to dovoljeno, prdec v sobi, ki bi presegal standard bi te pa motil, ker ni po predpisih. Get the point?


Precej si kiksnil tole primerjavo.
Recimo avo je že neizpraven, če samo stekla zatemniš ali pa kašne druge luči zadaj/spredaj daš gor brez homologacije. Pa ne upliva na nobeno stvar. Avto ker je pa pač VW se pa kar naj vozi brez ustrezne homologacije samo zato ker jih je veliko na cesti. Če je zakon naj bo zakon za vse pa čeprav slab.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a pskoda Po okt 05, 2015 7:21 pm

VW naj plača denarno kazen, ljudi pa naj pustijo pri miru, ker niso nič krivi ne pa da jih j... in ne morejo registrirat svoja pošteno plačana vozila. Vse nove in neprodane avtomobile naj pa popravijo oz odstranijo iz prodaje.

Jaz nisem kriv, če avto ne izpolnjuje EURO5 sem pa kriv, če nekaj sam predelam kar ni skladno z predpisi
Lp
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a ule Po okt 05, 2015 7:28 pm

lancia hf je napisal/-a:Ne, ker te imajo homologacijo urejeno in onesnažujejo okolje v okviru takratne homologacije.


Sicer me ne briga kakšen sloves ima vag grupa, čeprav imamo doma dva avtomobila iz omenjenega koncerna, važno mi je da sem z njima zadovoljen. Res da imajo starejši avtomobili urejeno homologacijo, glede takratnih uredb, vendar pa me zanima, kolikorat ti avtomobili presegajo normative, glede na sedaj veljavne? A tega se noben ne vpraša? Sej bi še nekako zastopil da se po naših cestah vozijo avtomobili samo z euro5, euro6... in da so ti sedaj res "grešni kozli". Sej v tem žaklju so še druge avtomobilske firme, vendar je sedaj vw toliko bolj na udaru, ker so ravno pri njih to prvič našli. Američanom se gre pa verjetno samo za znižanje tržnega deleža vw pri njih, tako da bo lahko GM spet na prvem mestu.
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a cc09 Po okt 05, 2015 8:36 pm

ule je napisal/-a:Torej tistih "nekaj" 20+ let starih delovnih strojev, kamionov, traktorjev te pa ne moti? :roll:

Toliko je bilo o tem napisanega, pa še zmeraj ne razumete, da ti sodobni dizli mečejo ven veliko več resno strupenih stvari kot 20 let stari klasični dizli, ki so kadili kot lokomotive. Tisto je (bilo) res grdo za videt, tudi daleč od tega, da je bilo nedolžno, ampak sodobni dizli so bolj strupeni. SDI, po normi euro 3, meče iz auspuha rožice proti sodobnemu sranju, ne samo proti Volkswagnovemu, tudi proti drugim. Seveda pod predpostavko, da takrat še niso goljufali...
 
genus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Po okt 05, 2015 8:10 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a genus Po okt 05, 2015 9:07 pm

Pozdravljeni,
vsaki dan se piše o tej aferi, celo doktorji kemije pišejo o njej, kako je v ZDA ta program na testiranju volkswagnov v laboratoriju vključil cikel uree v realnem prometu ga je pa izključil. Pri tistih vw dizlih, ki pa nimajo rezervoarja uree je pa sporen program na motorju v laboratorijskem testu nadziral količino privzetega zraka(kisik, dušik...) in s tem količino izpusta NOx. https://www.youtube.com/watch?v=WkpoL-aQbdI

V nekaterih člankih piše, da so imeli motorji s tem spornim programom v realnosti tudi veliko večji navor in moč kot na papirju(kar je še dodaten prekršek Volkswagna).

Mene zanima če lahko kdo pove kakšna je razlika v količini NOx, ki ga izpusti:
7 litrov dizla pri avtu z EU5,
7 litrov bencina v avtu z EU 5 in
nekdo ki kuri doma v peči 7 litrov olja za ogrevanje?

Mene moti sosed ki ima slabo izolirano hišo in celo leto kuri na drva(topla voda), jeseni in zimi ogrevanje
in v nobenem letnem času ne moremo zvečer prezračiti, saj piha konstantno smrdljiv dim iz njegovega dimnika točno k nam. Ali pri kurjenju drv tudi nastaja NOx? Jaz imam novejšega vw dizla, ki sigurno ni tako okoljsko kritičen kot se prikazuje, bolj je sporno montiranje programov za prirejanje rezultatov. V homologaciji mi piše da je EU5b pa ga ni na tem seznamu. Kakšna je razlika med EU5a in EU5b in koliko moj avto spusti NOx na 100 prevoženih km?
Zadnjič spremenil genus, dne Po okt 05, 2015 9:34 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a J.McLane Po okt 05, 2015 9:26 pm

Količina goriva direktno ne vpliva na to koliko NOx emisij bo, te emisije nastajajo zaradi načina in pogojev izgorevanja. Če dizel kuriš v peči izgoreva veliko lepše in praktično ni NOx emisij kot v dizelskem motorju.

Čip tuning povzroča točno to več NOx emisij, edino tako je mogoče, da avto po čipanju porabi manj in ima boljše zmogljivosti. Ena ideja za rešitev VW težav je ravno de-tuning, ampak verjetno samo do določene mere, sicer bodo tožbe lastnikov vozil, da avto ne dosega specifikacij.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 13 gostov