Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
carmender
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Ne nov 14, 2004 1:10 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a carmender Po nov 15, 2004 9:54 am

Problem crash testov in Renaultovih petih zvezdic je predvsem v tem, da se tam zaletavajo čisto drugačni avti, kot pa jih potem prodajajo! So zelo prirejeni za teste. Če mene prasate sem za veliko ladjo s čim manj konji, da ne gre prehitr, pa še mulo se bo mnj vozu, k ne bo mel dnarja za bencin, ker velika ladja z majhnim motorjem več žre!
 
Uporabniški avatar
tom2
Novinec
 
Prispevkov: 353
Pridružen: To nov 05, 2002 7:11 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a tom2 Po nov 15, 2004 10:48 am

carmender je napisal/-a:Problem crash testov in Renaultovih petih zvezdic je predvsem v tem, da se tam zaletavajo čisto drugačni avti, kot pa jih potem prodajajo! So zelo prirejeni za teste. Če mene prasate sem za veliko ladjo s čim manj konji, da ne gre prehitr, pa še mulo se bo mnj vozu, k ne bo mel dnarja za bencin, ker velika ladja z majhnim motorjem več žre!

Na tole si pa ne morem, da ne bi takoj odgovoril. Prosim, drugič prej preveri preden napišeš tako neumnost. Mismim, kaj mi gre nekaj na k****, ko nekateri kar pišete neke stvari, ki nimajo prave podlage. Vse, ponavljam, vse avte in ne samo Renaulte, za crah-teste vzamejo kot nove avte, naključno izbrane iz salonov. Sploh pa je EuroNcap neodvisna organizacija, ki mora svojo kredibilnost dokazaovati tudi na takšen način. In še, če ti gredo Renaultove zvezdice preveč v nos (očitno ti res gredo), potem se čim prej sprijazni, da so morda res naredili nekaj za večjo varnost! :evil:
Pa brez zamere. LP
tom2
 
Uporabniški avatar
carmender
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Ne nov 14, 2004 1:10 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a carmender Po nov 15, 2004 11:01 am

Ok, Ok jest sem pač to slišov kot še kar resno informacijo, sam roke v ogenj pa ne bi dal! Se je pa treba zavedat, da danes dobr dnar, hitro lahko spremeni kaksno neodvisno organizacijo v malo manj neodvisno! Ni pa nč nujno! Brez zamere.
 
Uporabniški avatar
soncy
Novinec
 
Prispevkov: 188
Pridružen: So sep 25, 2004 7:52 pm
Kraj: malo na Vrhniki, večina v Senožetih :)

Napisal/-a soncy Po nov 15, 2004 1:03 pm

carmender je napisal/-a:Ok, Ok jest sem pač to slišov kot še kar resno informacijo, sam roke v ogenj pa ne bi dal! Se je pa treba zavedat, da danes dobr dnar, hitro lahko spremeni kaksno neodvisno organizacijo v malo manj neodvisno! Ni pa nč nujno! Brez zamere.


Jst sm tut neki slišala da avte malenkost priredijo za kreš teste.

btw:... jst nimam drgač nč proti renojem...če tko gledam, neki pa le morjo poment te zvezdice, zihr jih nima kr u brezveze, tko da se mi zdijo renoji še vseen zelo varni!

LP soncy
Honda sedan- 6.gen.
 
Uporabniški avatar
carmender
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Ne nov 14, 2004 1:10 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a carmender Po nov 15, 2004 3:40 pm

Seveda, da zvezdice neki pomenjo, in ljudje so začel na to gledat, ko kupujejo nov avto. Več zvezdic imaš, več avtov prodaš! Več avtov prodaš, več dnarja maš! Več dnarja maš, lažje neodvisni organizaciji keš daš!!
Ni pa nujno, da ne bo kaksnih zamer!
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Po nov 15, 2004 3:54 pm

edine modifikacije, poleg barve so senzorji in pa "pogon"
auti so pa res naključno izbrani, seveda pa z vso opremo (varnostno)
ker pa sama testiranja niso tajna, lahko tovarne na svojih testiranji posnemajo NCAP in sama izboljšajo varnost ter poskrbijo za max. število točk
podpis
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Po nov 15, 2004 4:15 pm

fora v varnosti renaultov je seveda v zgradbi kletk pa teh pizdarij-ampak to itak vse tovarne obvladajo,najbol važna zadeva je pa TEŽA avtomobila!!Renaultova vozila so narejena čim lažje, ker težji je avto večji bo masakar na drugem in na dotičnem avtu.Laguno so npr. nevem kok cajta rihrtal da je dobla 5 zvezdic. zakaj? ker je bla 70 kg pretežka. je pa kr problem 70kg napraskat vn pr seriskem avtu.to je bil primer. ker če mene prašaš se grem raj zaletet z bemwejevo 7mko kokr pa z recmo cliotom pa bimmer nima 5 zvezdic-spet primer. Fora je da hude in kvazi varne ladje ala bimmer al pa merca nimajo 5 zvezdic ker so-pretežki...
 
Uporabniški avatar
tom2
Novinec
 
Prispevkov: 353
Pridružen: To nov 05, 2002 7:11 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a tom2 Po nov 15, 2004 4:45 pm

Miholl je napisal/-a:fora v varnosti renaultov je seveda v zgradbi kletk pa teh pizdarij-ampak to itak vse tovarne obvladajo,najbol važna zadeva je pa TEŽA avtomobila!!Renaultova vozila so narejena čim lažje, ker težji je avto večji bo masakar na drugem in na dotičnem avtu.Laguno so npr. nevem kok cajta rihrtal da je dobla 5 zvezdic. zakaj? ker je bla 70 kg pretežka. je pa kr problem 70kg napraskat vn pr seriskem avtu.to je bil primer. ker če mene prašaš se grem raj zaletet z bemwejevo 7mko kokr pa z recmo cliotom pa bimmer nima 5 zvezdic-spet primer. Fora je da hude in kvazi varne ladje ala bimmer al pa merca nimajo 5 zvezdic ker so-pretežki...

Te lahko samo vprašam, odkje si našel sedaj ravno teh 70kg? A si bil morda zraven, ko so razvijali Laguno (ko jo že ravno omenjaš) v vseh fazah razvoja? Samo vprašam...Poleg tega ne vem zakaj primerjaš tu dva extrema od avta po teži? Stran ali dve nazaj je nek uporabnik (Jerry) lepo razložil kako in kaj, ne vem zakaj se sedaj spet "buče prodaja"...
Sicer je pa tako, ker Renaultov nekateri ne marate, jih je pač treba malo popljuvat. In nekateri to počenete neobjektivno. Zavist pa taka...
LP
tom2
 
Uporabniški avatar
TheCjen
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: So jul 31, 2004 2:16 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a TheCjen Po nov 15, 2004 4:46 pm

Miholl je napisal/-a:fora v varnosti renaultov je seveda v zgradbi kletk pa teh pizdarij-ampak to itak vse tovarne obvladajo,najbol važna zadeva je pa TEŽA avtomobila!!Renaultova vozila so narejena čim lažje, ker težji je avto večji bo masakar na drugem in na dotičnem avtu.Laguno so npr. nevem kok cajta rihrtal da je dobla 5 zvezdic. zakaj? ker je bla 70 kg pretežka. je pa kr problem 70kg napraskat vn pr seriskem avtu.to je bil primer. ker če mene prašaš se grem raj zaletet z bemwejevo 7mko kokr pa z recmo cliotom pa bimmer nima 5 zvezdic-spet primer. Fora je da hude in kvazi varne ladje ala bimmer al pa merca nimajo 5 zvezdic ker so-pretežki...



Em no s temle se ne bi cist strinjal da tavelke merce pa bmw-ji nimajo tolk zvezdic ker so pretežki. Mors vedt da so kriteriji za avtomobile višjega razreda mal drugačni kot kriteriji za avtomobile nižjega razreda. Sej recimo ena c- klasa ni nic težja od ene lagune, pa ce se ne motm nima 5 zvezdic, laguna jih pa ma. Renault ocitno v tem trenutku res največ da na NCAP (pa jest nism renault fan!!!), ceprov to ni absolutno merilo za varnost, ampak je pa zlo pomemben podatek pri prodaji avtomobilov. Sam tolk, da ne bo kdo mislu da S klasa nima 5 zvezdic, ker je tezka vec kot 2 toni in se zato zaleti z večjo silo kot clio. Ce se ne motm se od takega avtomobila pricakuje da bo clovk ustov ziv pri visjih hitrostih, kot se pa to pricakuje od cliota, tko da ne primerjat avtomobilov, ki ne spadajo v isti razred.

Lp. TheCjen
The Earth is full - Go home
 
perr
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Po sep 13, 2004 5:30 pm

Napisal/-a perr Po nov 15, 2004 5:10 pm

Moj fotr je imel pred nekaj meseci enkar problem kot tvoja sestra. Pa je mulcu kupil polota.
Smo nekak ugotovil, da je polo od teh avtov za tak denar nekako najbolj varen. V tem formatu avta pa ta letnik in s tem ta cenovni razred (nekje 600k-1mio) ima Polo tudi na NCAP testu največ pik (cele tri! :) ).

Jest pa vesel k radio. :D
 
Uporabniški avatar
carmender
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Ne nov 14, 2004 1:10 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a carmender Po nov 15, 2004 5:30 pm

tom2 je napisal/-a:
Miholl je napisal/-a:fora v varnosti renaultov je seveda v zgradbi kletk pa teh pizdarij-ampak to itak vse tovarne obvladajo,najbol važna zadeva je pa TEŽA avtomobila!!Renaultova vozila so narejena čim lažje, ker težji je avto večji bo masakar na drugem in na dotičnem avtu.Laguno so npr. nevem kok cajta rihrtal da je dobla 5 zvezdic. zakaj? ker je bla 70 kg pretežka. je pa kr problem 70kg napraskat vn pr seriskem avtu.to je bil primer. ker če mene prašaš se grem raj zaletet z bemwejevo 7mko kokr pa z recmo cliotom pa bimmer nima 5 zvezdic-spet primer. Fora je da hude in kvazi varne ladje ala bimmer al pa merca nimajo 5 zvezdic ker so-pretežki...

Te lahko samo vprašam, odkje si našel sedaj ravno teh 70kg? A si bil morda zraven, ko so razvijali Laguno (ko jo že ravno omenjaš) v vseh fazah razvoja? Samo vprašam...Poleg tega ne vem zakaj primerjaš tu dva extrema od avta po teži? Stran ali dve nazaj je nek uporabnik (Jerry) lepo razložil kako in kaj, ne vem zakaj se sedaj spet "buče prodaja"...
Sicer je pa tako, ker Renaultov nekateri ne marate, jih je pač treba malo popljuvat. In nekateri to počenete neobjektivno. Zavist pa taka...
LP

Tom2, a si bil ti zraven, ko so razvijal Laguno
Jest tud nimam nič proti Renaultu(je pa res ,da raj crknem, kt da bi mel francoski avto), jest govorim, da pri velikih multinacionalkah, z velik keša obstaja možnost skorumpiranosti!
Da pa bom v skladu s temo, predlagam, da se otroku kup Opel Vectro 1.6i eco-tec letnik 1995, Avto ma ABS, pa 2 airbaga, pa ni prehiter, stane pa glih tolk k polo al pa še manj. Seveda pa lahko tudi kaj francoskega v tem stilu(21-ka, 405...)
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Po nov 15, 2004 7:16 pm

ja bil sem zraven ko so jo razvijali. si vesel zdaj :P

pač se zanimam za avtomobile pa mi rata še s kom ki se s takimi al pa drgačnimi stvarmi ukvarja. in vsi avteki majo iste standarde bay de mimo ker se tut vsi z istimi hitrostmi zaletavajo. mal si preberi kaj so varnostni elementi vozil pa take stvari. teža je zelo ključnega pomena, sicer če si kaj fizika si zračunaj 1300kil 64kmh v zid al pa 2300kg z 64kmh v zid....pa ne kurcam nobenga al pa kej sam povem kak je približno.nism fan renoja-sploh ne.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To nov 16, 2004 9:02 am

A mi zna pol kdo povedat zakaj za hudiča bojo zdej začel večje avte mehkejše delat, da bojo mel potniki v manjših avtih večjo šanso preživetja, če je vseeno s katerim avtom počiš v katerega?

Že sama fizika ti pove, da če se en avto (recimo Modus ali Polo) deformira pol metra (da boš pač alhko odpru vrata in se ven zlil potem), drug večji avto, recimo Audi A6 pa en meter, je pojemek večji pri Polotu, al jest tle nečesa ne razumem. Torej bodo poškodbe telesa večje pri manjšem avtu. (Sej a ni to nekdo že napisu?)
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To nov 16, 2004 1:07 pm

Valda je ugodno, za 1 mio dobiš vrhunsko udobje, avto s super lego na cesti, dvopodročno digitalno klimo, tempomatom, usnjem, vse sorte pizdarije na štrom, vključno z notranjimi zavescami....

Za minimalno 2 mio. pa neko malo novo stvar (kar je edino kar Jerry trdi), s sedeži, zadovoljivimi človeku do 1.75metra, ročno klimo (ki zna bit prešvoh), ter sprednje šipe na štrom, par airbagov, ter morda ABS na prešvoh zavorah. Super ugodno. :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To nov 16, 2004 2:51 pm

No, sej zato pa je kot je. Jest se pa raje vozim v malo večjem avtu z več opreme. Starost me ne moti. Včasih so starejši avti oblikovno veliko bolj privlačni kot mali avti, katerih oblika gre hitro iz mode.
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To nov 16, 2004 3:39 pm

lenivec je napisal/-a:
Nixxon je napisal/-a:No, sej zato pa je kot je. Jest se pa raje vozim v malo večjem avtu z več opreme. Starost me ne moti. Včasih so starejši avti oblikovno veliko bolj privlačni kot mali avti, katerih oblika gre hitro iz mode.

kak komu, sam še vedno je pa avto star in z starostjo pač pridejo menjave raznih delov ki pa so pri velikih avtih dražji


Niti ne. Originalni sigurno, samo za malo starejše se najde veliko kvalitetnih neoriginalnih delov. Moj avto je za vzdrževanje sigurno cenovno v rangu ostalih rabljenih, če ni celo cenejši, proti novim pa raje ne pomislim koliko lastnike košta nov avto. Primer: Menjava vseh treh jermenov in šponerja z delomvred me je prišlo 22kSIT. 8)
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To nov 16, 2004 3:56 pm

lenivec je napisal/-a:kak komu, sam še vedno je pa avto star in z starostjo pač pridejo menjave raznih delov ki pa so pri velikih avtih dražji


Končnik za saaba stane tok kot za petko - 1700sit, če ga daš pa obnovit pa 800sit. Ne vem kje vidiš tok razlike v delih. Celo pri gumah ni več razlik, saj imajo 10 let stari veliki avtomobili u glavnem 15 col, ki jih sedaj vsi tko pridno na malčke tlačite.
Za kompletna vrata s šipo in vsemi mehanizmi v barvi avta sem dal 1500 sit v italiji na odpadu, ko sem imel pa še twingota pa 145k sit, za vse skupaj in delo premontaže.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov