Se moja dogodivscina, ki se je naj ze vnaprej omenim odvijala skoraj leto in pol
Z 39 uro sem opravil izpit na roski, katerega sem predhodno "cepnil" 3x, vmes sem zamenjal dve avto soli, 3 avtomobile in 4 instruktorje (en je sel v indijo, en na mesecni dopust po jadranu, itd)..
Skratka,na prvo glavno odpravil z 22urami in padel v zadnjih 3 minutah voznje, ocenjevalka (katera velja za najhujso na roski) mi je se za "vzpodbudo" povedala da sem imel ze izpit v rokah, ce nebi naredil, sledece stvari, tik pred rosko, se na kriziscu poljanske, tam kje se pripeljes cez most mimo bivsega roga, je na tleh zacrtan kriz, na katerega naj ne bi zapeljal, da bi lahko stanovalci prisli neovirano do svojih blokov ob ljubljanici, tega sem se zavedal in mogoce le za odtenek prepozno zaviral, tako da sem imel sprednji kolesi ze na krizu, takrat je izpit zaplaval v ljubljanico.
Drugic, bile so izjemne razmere, ko se speljeval z roske in peljal proti rudniku, je tako "scalo", da dejansko nisem videl 3 metre pred sabo, bil je kot kaksen sodni dan, vse super, voznja sicer pocasna a dinamicna, izvoz za fuzine, se vedno dezevalo popolnoma enako kot poprej in resnici na ljubo nisem videl razvrstilne table, ko sem uvidel da sem na napacnem pasu in sicer za nazaj na avtocesto, sem cca 1 meter prepozno zamenjal pas in sem s predjimi kolesi ze zapeljal cez polno crto, pred semaforjem, tu se je koncalo, kasnjeje mi instruktor pove, da ce nebi ratal panicen in ostal na pasu za nazaj na avtocesto, nebi bilo popolnoma nic narobe in bi po vsej verjetnosti imel izpit v rokah.
In se zadnjic, ja tu me je pa ze pocasi sram ratovalo, vsi okrog mene so naredili v prvo ali drugo, jaz pa sem pogrnil se v tretje, ugibam da po moji krivdi :} Tudi ze precej na koncu izpita, se "cjazim" po trnovem in pripeljem po ozki cesti mimo gradascice, tam pri trnovskemu mostu ali cerkvi, na desni strani so bili avtomobili zaparkirali cestisce, tako da sem jih seveda s smerokazom obvozil po levem pasu cestisca, ko sem zapeljal mimo zadnjega, kateri je stal na ze cisto v kriziscu, sem malce na hitro zavil nazaj na desni pas, tako da nebi prevec oviral levega pasu, za nasproti vozeca vozila, v tistem momentu se instruktor ustrasi, poizkusa stopiti na bremzo in v sledeci milisekundo se seci po mojem volanu, nobenega manevra ne izvede, le burno reagira, ces da je bilo le se kak centimeter ali dva, pripeljal sem s precej zmanjsano hitrostjo in se preprical da je bilo med mojim in sosednjih ogledalom sigurno se vsaj 10 cm prostora, kar pa je za cestno prometne predpise BAJE premalo.
Uzivajte ob branju
