Cornelius je napisal/-a:Današnji avtomatiki imajo tako dober in razdelan manualni menjalnik da ko se enkrat navadiš ti bo uživanje voziti avtomatika v manualnem modu še posebej kako jaz vozim, da v ovinkih kar z njim bremzam in se dobesedno igram.
Res je da so stari avtomatiki bilo okorni, menjavali so ko traktor Ferguson a kdo ni peljal avtomatika prosim naj ne daje komentarje v stilu ma z manualnim imaš boljši občutek kdaj prešaltati. To je nakladanje ker nikoli človek ne bo mogel pravilno izbrati najugodnejši moment glede na vse faktorje ki bi se dali napisati o memonetu, moči, vrtaljjih motorja in seveda trenutne situacije v kateri subjektivno nastopa človek ki misli, aha tukaj šaltam. Ali tisto ko kupijo športno vozilo in mislijo, ma ta mora imeti manualni menjalnik...stari predsodki Kva kva kva![]()
![]()
![]()
Takši izračuni in preračunavanja pri auto adaptivnih menjalnikih ki se sami učijo in odzivajo na vaš trenutni stil vožnje je nekaj kar nikoli ne boš mogel na manualcu pravilno odločiti.
Da ne omenjam sproščen in umirjen stil vožnje brez dodatne gimnastike, razmišljanja o prestavljanju in kuplunga, gas, ročica, gas, kuplunga...preštej kolikorat moraš na dan ko se pelješ v službo pritisniti kuplungo, ročico premakniti ...še posebej v kolonah in počasni vožnji je to zamorno delo...ah no comment.
Mal za hec da nebi bilo zamere lepo vožnjo v avtomatiku ali manualcu.
Enkrat avtomatik...vedno avtomatik.
Ko so pri XX (imenoval tako da nebo krega) seriji testriali Ferrarija enzota in Old school varinato corvette ZR1 je sledil sledeč stavek:
Here in corvette is no stupid switches on the steering wheel . It is simple amazing....
Pravi športniki imajo vsi ročni menjalnik, če seveda to obvladaš...
