Pero je napisal/-a:Sm4jli je napisal/-a:Kritik je napisal/-a:Vuso je napisal/-a:Vozniški izpit ne bi smel biti samoumeven, ampak neka boniteta za tiste, ki so sposobni za normalno vožnjo.
Podpis.
x3
se absolutno NE strinjam z vami!
V Sloveniji je 2 miljona ljudi že nevem koliko časa že... se pravi da je približno isto število aktivnih voznikov že od leta 80-90.... IN?... število nesreč se pa povečuje!!!
Res je da je več registriranih avtov, pa da so večje gužve po mestih, ampak potencialnih uporabnikov vozil je pa 2 miljona, pa odštejte mladoletne ki nimajo ispitov, pa prestare, itd, pa ponono pridemo na isto število ljudi za vozili, pa nesorazmerno več nesreč!.
Kdaj vam bo jasno da so lahko krive tudi razmere in dejansko osebe in organi ki bi lahko poskrbeli za boljše ceste, več nadzora, izobraževanje... Ampak ne, v Sloveniji bodo pa samo nabijali kazni in govorili da so uporabniki krivi!
Kdo je po vaše tisti ki bo določal kdo je sposoben vozit? Če mene vprašate je 99% ljudi nesposobnih varno vozit, pa to še ne pomeni da bi jim država morala vzeti izpit. Država bi jih morala po televiziji učiti, ne cesti kontrolirati, popravljati ceste da lahko varneje vozijo kljub njihovi neumnosti.... itd itd....
Pa koliko časa boste še rabili da vidite da niso vedno krivi samo uporabniki, ampak da ima del krivde tudi ves ''aparat/sistem'' ki dopušča kršitve.
Pero je napisal/-a:Kdo je po vaše tisti ki bo določal kdo je sposoben vozit? Če mene vprašate je 99% ljudi nesposobnih varno vozit, pa to še ne pomeni da bi jim država morala vzeti izpit. Država bi jih morala po televiziji učiti, ne cesti kontrolirati, popravljati ceste da lahko varneje vozijo kljub njihovi neumnosti.... itd itd....
blind3k je napisal/-a:v sloveniji bi naj bilo 1.2miljona ljudi z veljavnim vozniškim dovoljenjem
Pavel_P je napisal/-a:Pero je napisal/-a:Kdo je po vaše tisti ki bo določal kdo je sposoben vozit? Če mene vprašate je 99% ljudi nesposobnih varno vozit, pa to še ne pomeni da bi jim država morala vzeti izpit. Država bi jih morala po televiziji učiti, ne cesti kontrolirati, popravljati ceste da lahko varneje vozijo kljub njihovi neumnosti.... itd itd....
Lej, avijona tud ne more kar vsak vozit.. Sploh veš čez kakšne teste to grejo in kolk je vmes testiranj na simulatorjih v najtežjih situacijah? In vozniki letal in avtov nosijo odgovornost, vozniki avtov sicer za manj človeških življen, a vseeno, še vedno dovolj.. Ne mi rečt da je nekdo, ki 4x pade izpit, nato pa ima, ko ga končno nardi, 2 nesreče v mesecu in pol zaradi popolnoma banalnih napak in zaradi pomankanja logike, primeren za vožnjo avta. (Poznam tak primer)..
"Kdo je po vaše tisti ki bo določal kdo je sposoben vozit?" To že zdej obstaja. Reče se jim pa ocenjevalci pri glavni vožnji, al kako že.. Ne vidim razloga, da bi se nekomu, ki vozi "pjan kot mina" še kdaj v prihodnosti dovolilo tako vozit in ogrožat ljudi na in ob cesti..
Nejko87 je napisal/-a:par dirkališč/poligonov pa bi bilo 87,62% manj nesreč zaradi (izživljanja) po cestah. ostale bi pač nesreče v pravem pomenu besede... samo zaradi smole.
določen procent bi sicer dobljeno znanje na dirkališču/iskušnje prenesel na cesto, ampak izjeme so vedno...
Sriple Tix je napisal/-a:Nekje sem ze napisal in bom se enkrat ponovil.
Dirkalisca ne bi resila cisto nic, kajti se tja ne bi odpravili vaski divjaki, ki znajo za sankom razlagati kako so nekoga skozi vas prehiteli 120 v skarje. Na dirkaliscu je edino merilo stoparica, kar pa ego teh idiotov ne prenese. Upam, da se razumemo. V veliki vecini so to bedni vozniki, s pomankljivim vozniskim znanjem, kar se bolece odrazi ko pripeljejo skozi cilj.
Govorim iz iskusenj z motorji, saj smo enkrat na Grobnik odpeljali tipe, ki so si upali prehiteti šleper v desni ovinek skozi sotesko v Bohinj. Lokal so zamenjali, saj jih je bilo sram spoznanje, da so se na malo vec kot 4 km dolgi pisti vozili 10 - 15 sekund slabse od tistih, ki s(m)o dan za dnem morali poslusati njihove zgodbice in junastva.
Se enkrat.
Dirkalisca ne bi resila nic, ker tja hodijo tisti, ki v prometu ne dirkajo, saj vedo kako nevarna je hitrost, ce gre kaj narobe.
Pero je napisal/-a:Sm4jli je napisal/-a:Kritik je napisal/-a:Vuso je napisal/-a:Vozniški izpit ne bi smel biti samoumeven, ampak neka boniteta za tiste, ki so sposobni za normalno vožnjo.
Podpis.
x3
se absolutno NE strinjam z vami!
V Sloveniji je 2 miljona ljudi že nevem koliko časa že... se pravi da je približno isto število aktivnih voznikov že od leta 80-90.... IN?... število nesreč se pa povečuje!!!
Res je da je več registriranih avtov, pa da so večje gužve po mestih, ampak potencialnih uporabnikov vozil je pa 2 miljona, pa odštejte mladoletne ki nimajo ispitov, pa prestare, itd, pa ponono pridemo na isto število ljudi za vozili, pa nesorazmerno več nesreč!.
Kdaj vam bo jasno da so lahko krive tudi razmere in dejansko osebe in organi ki bi lahko poskrbeli za boljše ceste, več nadzora, izobraževanje... Ampak ne, v Sloveniji bodo pa samo nabijali kazni in govorili da so uporabniki krivi!
Kdo je po vaše tisti ki bo določal kdo je sposoben vozit? Če mene vprašate je 99% ljudi nesposobnih varno vozit, pa to še ne pomeni da bi jim država morala vzeti izpit. Država bi jih morala po televiziji učiti, ne cesti kontrolirati, popravljati ceste da lahko varneje vozijo kljub njihovi neumnosti.... itd itd....
Pa koliko časa boste še rabili da vidite da niso vedno krivi samo uporabniki, ampak da ima del krivde tudi ves ''aparat/sistem'' ki dopušča kršitve.
tomson je napisal/-a:Pero je napisal/-a:Sm4jli je napisal/-a:Kritik je napisal/-a:Vuso je napisal/-a:Vozniški izpit ne bi smel biti samoumeven, ampak neka boniteta za tiste, ki so sposobni za normalno vožnjo.
Podpis.
x3
se absolutno NE strinjam z vami!
V Sloveniji je 2 miljona ljudi že nevem koliko časa že... se pravi da je približno isto število aktivnih voznikov že od leta 80-90.... IN?... število nesreč se pa povečuje!!!
Res je da je več registriranih avtov, pa da so večje gužve po mestih, ampak potencialnih uporabnikov vozil je pa 2 miljona, pa odštejte mladoletne ki nimajo ispitov, pa prestare, itd, pa ponono pridemo na isto število ljudi za vozili, pa nesorazmerno več nesreč!.
Kdaj vam bo jasno da so lahko krive tudi razmere in dejansko osebe in organi ki bi lahko poskrbeli za boljše ceste, več nadzora, izobraževanje... Ampak ne, v Sloveniji bodo pa samo nabijali kazni in govorili da so uporabniki krivi!
Kdo je po vaše tisti ki bo določal kdo je sposoben vozit? Če mene vprašate je 99% ljudi nesposobnih varno vozit, pa to še ne pomeni da bi jim država morala vzeti izpit. Država bi jih morala po televiziji učiti, ne cesti kontrolirati, popravljati ceste da lahko varneje vozijo kljub njihovi neumnosti.... itd itd....
Pa koliko časa boste še rabili da vidite da niso vedno krivi samo uporabniki, ampak da ima del krivde tudi ves ''aparat/sistem'' ki dopušča kršitve.
torej krivdo vališ samo na sistem in ne voznike same![]()
primer v Cirkovcah, železniški prehod JE bil zavarovan z andrejevim križem in STOP znakom, kar pomeni, da bi se moral tam ustaviti
če ste gledali po televiziji, ste lahko videli, da bi se v vsako smer videlo cca. 150 m, in potem krivijo vlado itd. češ, da so za nesrečo krivi samo oni in noben drug
je kdo sploh pomislil, da bi lahko bil kriv voznik sam
glede izobraževanja
človek se nauči cestno prometnih predpisov v avto šoli, kot tudi prakso in ne mi rečt, da je 99% ljudi nesposobno varno vozit
prepotentnim voznikom ne bo pomagal noben, niti država s svojimi infrastrukturami
Po forumu brska: Google [Bot] in 2 gostov