Milim do solz se vam nasmejim... nafta za traktorje..... bencin za avte..... ok jaz pa se ne bom vozil z avtom ki ima isto gorivo kot vrtna kosilnica s katero kosim okol bajte.....mislim ste eni ej



kljukec je napisal/-a:Voith je napisal/-a:nism z gorenjske. sm se ze peljal z navitimi dizli in ne recem grejo se kr ok, samo pol tok navit bencinar je brezpogojno hitrejsi, ma cistejsi izpuh in ne smrdi po nafti.
bom dal tle eno bolano primerjavo sam vseen se mi zdi na mestu;
najd mi enga turbo dizla 2.2L ki bo hitrejsi od grubijevga audija ki je 2.2 turbo bencinar
čaki prej si reku da bencinar ne rabi bit turbo- da je hitrejši
a zdej pa rabi bit??
Voith je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:Voith je napisal/-a:nism z gorenjske. sm se ze peljal z navitimi dizli in ne recem grejo se kr ok, samo pol tok navit bencinar je brezpogojno hitrejsi, ma cistejsi izpuh in ne smrdi po nafti.
bom dal tle eno bolano primerjavo sam vseen se mi zdi na mestu;
najd mi enga turbo dizla 2.2L ki bo hitrejsi od grubijevga audija ki je 2.2 turbo bencinar
čaki prej si reku da bencinar ne rabi bit turbo- da je hitrejši
a zdej pa rabi bit??
glej, bencinar JE brez turbine LAHKO hitrejsi in mocnejsi pri isti prostornini.
nikol pa nebo noben diesel pri recimo 2.2 litrih prostornine razvil toliko moci kot zgoraj omenjeni bencinar. zgolj to je zadosten dokaz superiornosti bencinskega agregata.
in ne recem diesel je uporaben v dolocenih pogledih samo nikol pa ni boljsi v od bencinarja. prvic je diesel zaradi vecje kompresije bolj obremenjen(zato je 2x tezji motor), drugic pa zato da je uporaben v osebnih avtomobilih potrebuje za optimalno moc dodaten turbo sklop ki je dodatna komplikacija(vsaj 20% vecja verjetnost morebitnih okvar motorja). to pripomore tudi k visji osnovni ceni in visji ceni amortizacije, ki se potem z malenkost manjso porabo pokrije v 10 letih.
na zivce mi gre ta obsedenost z dizli.
el_diablo je napisal/-a:jojojoj do ušes sem nasmejan ko berem kake pišete.ko petletni mulci...
pol se pa najde nekdo ki vozi starga 1.2 cliota bencinarja,pa ma pol tolk za povedat čez dizle pa kok bencinarji bolj letijo... sploh pa taki 100konjski(oziroma še manj),katerih je še največ tle gor.čist hudo ej...![]()
pa da ne bo kdo mislu da je frajer če ma 10 let (al pa 5)starga 200konjskega bencinarja.takim se smejijo,ker takšnih avtov več noben noče met.
abbe je napisal/-a:nocem bit pametn pa glumit neki ampak to kar si napisau ne bo drzal.golf iv gti1.8t150km ma enake pospeske k golv iv tdi gti 150km.cist tok v razmislek
Voith je napisal/-a: ki se potem z malenkost manjso porabo pokrije v 10 letih.
Voith je napisal/-a:diesel je bolj ekonomicen ne recem. SAMO VECJA EKONOMIJA =/= BOLJSE
a ste leseni vsi v glavo mal al kaj?
recimo imas pivo guinness ki je eno izmed boljskih piv.. stane 5 evrov ali vec.
mas TUŠ pivo ki je ekonomicen nakup, brez dvoma, ampak je govno pasje.
in isto je z dizli. so drek samo se ga zre zato ker se mal cenejs skos pride..
kar se pa tice hudih avtov za malo denarja je pa to zato ker stane servis 3000+ evrov in ker revezi toliko denarja nimajo za servis se taki avtomobili potem ne vzdrzujejo zato propadejo in zato imajo potem tako ceno. enostavno kot pasulj.
poceni dober avto je najdrazji avto.
zdej nej mi pa kdo ki je ze vozil bencinarja ki ima vsaj vec kot 200 konjev pove da je diesel vecji uzitek za vozit pa se zakoplem v tla.
pametni ste samo tisti k so vm mati kupili polota diesel in zdj je to oh in sploh najbolse odkritje po topli vodi.
aja pa sem bil ze lastnik vseh moznih turbodizlov in nisem uzival v voznji z nobenim od njih.
Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov