
danatory je napisal/-a:tabletten je napisal/-a:Če ne znaš lastnega avta obvladati in če nisi pozoren med vožnjo nisi za na cesto in pojdi na vlak ali avtobus in nikar se ne zanašaj na elektroniko
Pol bi ble ceste prazne:)
Daedalus je napisal/-a:Dejansko vsi tisti, ki ste na "ESP je brezveze" bregu, sploh ne veste v čem je glavna poanta vse te propagande, da se ga vgrajuje SERIJSKO. Namreč, ESP je v glavni meri namenjen 95%+ voznikom, ki NISO sposobni ali vožnje a la šumaher, ali VEDNO prilagoditi hitrosti razmeram kot se spodobi itd. Point ESP-ja je, da zvišuje splošno varnost na cestah (pa da ne bo zdej kdo pribil, da je ne...), tista PEŠČICA, ki pa vozi tako hudičevo previdno in ima tako hudičevo dobre reflekse (ubistvu niti ni možno...), da ga kao ne rabi, pa bo pač preživela tudi brez njega, če bo sreča. Me zanima kako bi gledali na morebitno situacijo, ko se v vas zaleti nek star gospod, ki se je nečemu izognil, a avta ni mogel obvladati. Ja, VI ste "nezmotljivi", a le nimate kontrole nad ostalimi udeleženci. TO je point ESP-ja.
gepl83 je napisal/-a:Sramota, da se spravijo ven z avtomobilom brez esp-ja in ponovijo isto napako kot mercedes z razredom A. Še večja sramota, da fiat pa pežo lahko imata esp, nemo pa ne.
Jaz imam avto z ESP jem in enega brez, pa je zelo dobra zadeva, sploh v mokrem. Je pa res, da nekaterim ne bi pomagali tudi tiri ne, da ne bi s ceste zletel.
Mislm, da bi se citroen moral mal spomnt na tale avto.
http://www.youtube.com/watch?v=gVPXgvOl0xc
lisko je napisal/-a:6 strani ker je avto lepo zazibal in obrnil....Tako obrneš formulo če hočeš....
Če se osredotočimo na ESP ...kako bi deloval če bi pri 90 na polno zamotal volan? Zakaj takega testa ni? Ker bi avto ravno tako obrnilo....
Me pa zanima kako bi ESP rešil tole.....avta niti zaneslo ni pri menjavi smeri.
IZKLJUČNO ESP brez ASR.
http://www.youtube.com/watch?v=6mFoQtps ... re=related
Letala kjub vse mogočni elektroniko padajo z zraka....
lenivec je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Me pa zanima kako bi ESP rešil tole.....avta niti zaneslo ni pri menjavi smeri.
IZKLJUČNO ESP brez ASR.
http://www.youtube.com/watch?v=6mFoQtps ... re=related
Letala kjub vse mogočni elektroniko padajo z zraka....
preden ga je obrnilo je zadek drsel potem ga je katapultiralo na drugo stran (tipičn primer kdaj se prevrže). ESP tega nebi dovolil, ker bi že v prvem zavoju držal avto v stabilni liniji.. razen če bi ga izival z ročno. drugače pa ni šanse da sploh prideš v tako situacijo da ga tako zanese.
kot je že bilo napisano 100x če nimaš esp ne komentiraj delovanja esp ker iz teorije brat kako deluje ni dovol. ko sam čutiš kako deluje ti bo jhitro jasno kaj bi se zgodilo v taki situaciji.
Symon je napisal/-a:Isto je z ESPjem. Kdor ga nima bo pameten, da ga itak ne rabi ker je brezveze, da so oni itak šumaherji, ki rešijo vsako situacijo itd..
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
mihaing je napisal/-a:P.S. drek pa citroenova varnost če se na asvaltu prevrnjen avto ni sprožil niti en airbag
lisko je napisal/-a:Courage™ je napisal/-a:Nisi proti, ampak vseeno uporabljas besedo "navlaka" kar nekajkrat.
Ker je navlakaČe je nimaš je ne potrebuješ, če jo pa imaš pa nimaš nič proti njej.....torej je navlaka.
tabletten je napisal/-a:Jaz se pa strinjam s cruiserjem - čeprav se on verjetno ne z mano hehe. ESP je dobra in pametna pogruntavščina ampak tudi brez njega se preživi (ja tudi jaz sem pri 160 ali pa 100 km/h moral kdaj na hitro odviti pa sem še vedno med vami). V primeru da bi ga jaz imel v s2 bi ga mirno izklopil tako kot ABS pozimi.
Če ne znaš lastnega avta obvladati in če nisi pozoren med vožnjo nisi za na cesto in pojdi na vlak ali avtobus in nikar se ne zanašaj na elektroniko (2x ga zapodiš po prazni in pregledni cesti in točno veš kje je meja in potem cijaziš če slučajno kaj vmes pride).
Ali pa kar pogumno v ovinek pa naj esp naredi svoje (bognedaj da slučajno crkne kot prerado crkne kak ABS senzor in vse kar se ostale elektronike tiče - jaz mojega življenja ne bi stavil na elektroniko). Za nedeljske penzionerje ki se POD omejitvijo svaljkajo po cestah in so nepozorni na oljne madeže, listje, si ogledujejo bejbe v miničih, berejo cajtnge, telefonirajo,itd tem pa zna pomagat ja.
Več kilometrov naredim v dokaj novem službenem avtu z esp-jem kot v mojih 20 let starih jajcih in se SKORAJ upam stavit da me z mojo kanto kasneje iz makedama zabriše kot onega iz asfalta. Sem pa zato da se esp po novem v vse avte vgrajuje s tem da je pri tistih bolj zabavnih knofek kjer se ga da popolnoma izklopit. Takoj podpišem.
lisko je napisal/-a:Spet me narobe citiraš. Sem rekel, da če je nimaš je ne potrebuješ , če pa jo imaš pa nimaš nič proti njej. In narobe si naštel navlako. Rezervno kolo spada pod čist nekaj drugega kot ESP, prav tako prva pomoč.
No drugač me pa zanima koliko nesreč se zgodi zaradi izkljopljenega ESP-a.? Oz. koliko je smrtnih žrtev zaradi tega ali pa nesreč s hudimi posledicami ? Namreč samo to je zame nesreča....povita pločevina in uničeni avti niso nič v primerjavi s človeškimi življenji.
lisko je napisal/-a:Spet me narobe citiraš. Sem rekel, da če je nimaš je ne potrebuješ , če pa jo imaš pa nimaš nič proti njej. In narobe si naštel navlako. Rezervno kolo spada pod čist nekaj drugega kot ESP, prav tako prva pomoč.
No drugač me pa zanima koliko nesreč se zgodi zaradi izkljopljenega ESP-a.? Oz. koliko je smrtnih žrtev zaradi tega ali pa nesreč s hudimi posledicami ? Namreč samo to je zame nesreča....povita pločevina in uničeni avti niso nič v primerjavi s človeškimi življenji.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov