Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a EX-B Ne jul 04, 2010 11:29 am

Oh ja, kaksno doktorsko dizertacijo je bilo treba naredit, da smo ugotovili, da je treba pac vozit po obcutku. Jest mojega mrzlega ne spravim cez 2000 o/m (in nikoli vec kot pol gasa, ko prestavljas v visjo lih pade na nekje okoli 1500, kar so zakon obrati za ogrevanje masine in s tem niti pod razno nisem najpocasnejsi na cesti..), pol pa po obcutku.. Seveda ga ne bos pospeseval s polnim gasom iz 1300 o/m, sej se zadeva nikamor ne premakne.. Se da zavrti turbinco rabi 5 sekund.. Da se pa, ce se ti ne mudi. Pa za vzdrzevanje hitrosti so to zakon obrati, ce gre po ravnem ali malo dol. V neke obrate ga pa tud nima smisla tiscat, sej ti dizel zelo hitro pokaze kje se mu ne da vec naprej in od tam naprej nima vec smisla. To je pa tud vsa umetnost an :D Vse je v obcutku. Ko sem menjal avto, in sel iz 145KM bencinarja na 64KM dizla brez turbine, sem mislu da bom 100% najpocasnejsi na semaforjih v LJ, kjer te itaq zrinejo naprej ce pri zeleni ne speljes v isti sekundi ko se prizge.. Pa sem se hudicevo zmotil, samo obcutek moras dobit, pa sem tudi z MRZLO masino do 2000 o/m in max pol gasa med hitrejsimi na semaforjih in drugje. Dokler se bodo ostali tako cijazili kot se zdaj, se mi ni treba bat za prihodnost mojega SDIja :P
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Ne jul 04, 2010 1:21 pm

EX-B je napisal/-a:Se da zavrti turbinco rabi 5 sekund..


...le ta se vrti cel čas; od momenta, ko ključ obrneš.... :con 1000x povedano in ti kot en najstarejših uporabnikov foruma bi moral to vedet....
 
Uporabniški avatar
WRC555
Uporabnik
 
Prispevkov: 819
Pridružen: Sr dec 24, 2003 10:13 am

Napisal/-a WRC555 Ne jul 04, 2010 1:49 pm

montezemolo je napisal/-a:
sonic je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Neogretega ni dobro niti v prenizkih obratih držat, šaltanje pri 2500 in tudi nekoliko več je še vedno čisto normalno za ogrevanje, seveda če ne stiskaš gasa do konca...
2500 je odločno preveč. Pri neki normalni (a še vedno dinamični vožnji) nikoli ne rabiš goniti na 2500 obratov...

Še enkrat: dizla se šalta med 1500 in 2000 obrati (odvisno od avta do avta, to pač mora vsak sam poslušati in čutiti avto), vozi (stalna hitrost) se ga pa lahko komot okoli 1500 obratov, plus-minus.
Take cifre kot jih eni tukaj navajate, so še za bencinarje skoraj previsoke. Saj sem že omenil, da pri TSI motorju DSG prestavi navzgor pri manj kot 2000 obratih.

Na tem mestu bi bilo fajn slišati od koga, ki ima kombinacijo TDI+DSG, pri koliko obratih šalta DSG...

po mestu vozim po ravnem in ko vidim, da nebo pospeševanj, klančkov ali česa drugega 55km/h v 4. recimo na vpadnicah kjer je 60 omejitev pa vozim vedno 65km/h v 5. prestavi. definitivno se avto ne matra.

Amen.


kupiš si avtomatika in ti ta opravlja vso delo ( beri: misli in šalta namesto tebe)
S tem se pa tudi zelo strinjam :D


lahko ti povem za tsi motor - pri 80 km/h ima že v 7. prestavi...


Popravek...moj pri 70km/h salta v sedmo. Medtem ce speljes zelo narahlo, ti vrze v drugo prakticno takoj, ko se avto premakne.
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a NejcZ Ne jul 04, 2010 1:51 pm

Lahko pa še js povem da majo novi Audiji pri 80 že v osmi :)
I'm not speeding I'm qualifying...
 
Uporabniški avatar
WRC555
Uporabnik
 
Prispevkov: 819
Pridružen: Sr dec 24, 2003 10:13 am

Napisal/-a WRC555 Ne jul 04, 2010 2:08 pm

NejcZ je napisal/-a:Lahko pa še js povem da majo novi Audiji pri 80 že v osmi :)


Da nisi mislil na svojga Cliota :lol:
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a NejcZ Ne jul 04, 2010 2:09 pm

Brez skrbi, da nisem. Ne razumem pa spet kaj ma tukaj Clio veze? :?
I'm not speeding I'm qualifying...
 
Uporabniški avatar
WRC555
Uporabnik
 
Prispevkov: 819
Pridružen: Sr dec 24, 2003 10:13 am

Napisal/-a WRC555 Ne jul 04, 2010 2:17 pm

NejcZ je napisal/-a:Brez skrbi, da nisem. Ne razumem pa spet kaj ma tukaj Clio veze? :?


Glih tolk kot Audi z 8 prestavami, ker kolikor vem, naj bi jih zaceli vgrajevati sele jeseni. Matr, kmal bomo do 10 prsli.
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a NejcZ Ne jul 04, 2010 2:24 pm

WRC555 je napisal/-a:
NejcZ je napisal/-a:Brez skrbi, da nisem. Ne razumem pa spet kaj ma tukaj Clio veze? :?


Glih tolk kot Audi z 8 prestavami, ker kolikor vem, naj bi jih zaceli vgrajevati sele jeseni. Matr, kmal bomo do 10 prsli.


Preden se še bolj osmesiš se raje malo pozanimaj. 8 stopenjski multitronici so tukaj že od leta 08.
I'm not speeding I'm qualifying...
 
Uporabniški avatar
WRC555
Uporabnik
 
Prispevkov: 819
Pridružen: Sr dec 24, 2003 10:13 am

Napisal/-a WRC555 Ne jul 04, 2010 2:28 pm

NejcZ je napisal/-a:
WRC555 je napisal/-a:
NejcZ je napisal/-a:Brez skrbi, da nisem. Ne razumem pa spet kaj ma tukaj Clio veze? :?


Glih tolk kot Audi z 8 prestavami, ker kolikor vem, naj bi jih zaceli vgrajevati sele jeseni. Matr, kmal bomo do 10 prsli.


Preden se še bolj osmesiš se raje malo pozanimaj. 8 stopenjski multitronici so tukaj že od leta 08.


A zo, no velke krave me nikoil niso zanimale.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Ne jul 04, 2010 2:29 pm

To ni še nič. Nekateri automatiki vržejo v neutral ko spustiš gas :D
ps: to ni hec
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a NejcZ Ne jul 04, 2010 2:30 pm

WRC555 je napisal/-a:
NejcZ je napisal/-a:
WRC555 je napisal/-a:
NejcZ je napisal/-a:Brez skrbi, da nisem. Ne razumem pa spet kaj ma tukaj Clio veze? :?


Glih tolk kot Audi z 8 prestavami, ker kolikor vem, naj bi jih zaceli vgrajevati sele jeseni. Matr, kmal bomo do 10 prsli.


Preden se še bolj osmesiš se raje malo pozanimaj. 8 stopenjski multitronici so tukaj že od leta 08.


A zo, no velke krave me nikoil niso zanimale.


Sej ni panike, sam ne vidim smisla v tem da začneš potem nekaj drugega omnjat kar nima nobene veze z temo.. zdej eč se peljem pa mi piše v avtu da je v 8 prestavi bo že držalo al kako? :lol:
I'm not speeding I'm qualifying...
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed Ne jul 04, 2010 2:57 pm

Sam moraš vedet, da je multitronic brezstopenjski menjalnik-kot npr. pri skuterjih (CVT)-prestavno razmerje se torej ne spreminja stopenjsko, kot pri avtomatikih in ročnih.
Tistih 8 "prestav" so samo predpripravljena prest. razmerja..

Glede previlnih obratov pa tko..za vzdrževanje hitrosti (sploh če greš mau navzdol) je pomojem treba okrog 1800 obratov-mal se mora mašina vrtet.Jst osebno se s toplim vozim vsaj na pribl. 2jurja...mašina lepo teče, če rabiš pospešek samo pohodiš gas in takoj potegne.K pa pospešujem oz. prehtevam pa šaltam tudi pri 4000.
To k se folk vozi na štandgasu samo zapaca EGR,kolektor...skratka celo mašino.Ponavadi tudi opažam, da se takšni vozniki spravijo prehitevat in ga pohodi pri 1200 obratih, avto pa samo pokadi, potegne pa nikamor.
K je pa hladn je pa druga zgodba...ene pou minutke počakat na mestu, nato lepo nežno speljat in šaltat na 2000, pa ikol več k pol gasa prtisnt.

Jst pravm, da tud če je dizel se mora vrtet:)Jebeš tiste 2deci benza, k bi ga pršaru če bi se na štandgasu vozu.Že tko velik prhranim napram bencinarju, tko da 2 deci res ne spremeni veliko. 8)

OFF:A obstaja kakšen osebni avto ki ima ročni menjalnik in več kot 6 prestav za naprej?(terenci z redkutorjem so izvzeti).Čist tko informativno me zanima..
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne jul 04, 2010 5:56 pm

EX-B je napisal/-a:Oh ja, kaksno doktorsko dizertacijo je bilo treba naredit, da smo ugotovili, da je treba pac vozit po obcutku. Jest mojega mrzlega ne spravim cez 2000 o/m (in nikoli vec kot pol gasa, ko prestavljas v visjo lih pade na nekje okoli 1500, kar so zakon obrati za ogrevanje masine in s tem niti pod razno nisem najpocasnejsi na cesti..), pol pa po obcutku.. Seveda ga ne bos pospeseval s polnim gasom iz 1300 o/m, sej se zadeva nikamor ne premakne.. Se da zavrti turbinco rabi 5 sekund.. Da se pa, ce se ti ne mudi. Pa za vzdrzevanje hitrosti so to zakon obrati, ce gre po ravnem ali malo dol. V neke obrate ga pa tud nima smisla tiscat, sej ti dizel zelo hitro pokaze kje se mu ne da vec naprej in od tam naprej nima vec smisla. To je pa tud vsa umetnost an :D Vse je v obcutku. Ko sem menjal avto, in sel iz 145KM bencinarja na 64KM dizla brez turbine, sem mislu da bom 100% najpocasnejsi na semaforjih v LJ, kjer te itaq zrinejo naprej ce pri zeleni ne speljes v isti sekundi ko se prizge.. Pa sem se hudicevo zmotil, samo obcutek moras dobit, pa sem tudi z MRZLO masino do 2000 o/m in max pol gasa med hitrejsimi na semaforjih in drugje. Dokler se bodo ostali tako cijazili kot se zdaj, se mi ni treba bat za prihodnost mojega SDIja :P

tvoj sdi sploh nima turbine tko danevem kerih 5 sekund mores cakat da se ona zavrti.
tok o teb pa tvojem obcutku ki ga rabis da vozis avto
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a EX-B Ne jul 04, 2010 6:19 pm

Hehe, sm vedu da bi mogu bit bolj specificen, k se bo takoj najdu kdo ki se bo obesal na detajle :lol:

@saso5: Res je, seveda se skoz vrti, misljeno je bilo seveda da se zavrti na toliko obratov da dejansko zacne kej delat in dajat od sebe.

@abbe: A morm nujno za svojga govort, ce govorim o tem, da rabi 5 sekund (aja caki, se ena zadeva, 5 sekund tudi ni po standardu izmerjeno casovno obdobje, ampak govorim na uc.. a bo to vredi? Al grem rajsi pomerit?) da turbina zacne dejansko kaj delat iz tolk malih obratov? Moj je seveda nima, jo ma pa kak drug TDI (spet.. bodimo specificni, da se ne bo kdo obesil spet na kak detajl, nisem se vozil CR VWjevega TDI-ja, vozim pa dostikrat PD VWjev TDI) ki ga se vozim kdaj pa kdaj. Tolk o teb, pa tvojem obcutku za realnost in da ne vozimo vsi samo avta ki ga dejansko imamo..
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Ne jul 04, 2010 6:34 pm

Sam glih v temi od TSI-jev je en pravu kako hladen motor ima nizek pritisk olja pri nizkih obratih. In kja pa veš, morda zato benzinski motorji držijo visok minimum dokler se ne segrejejo.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed Ne jul 04, 2010 9:56 pm

Za pritisk olja je ziher, da je pri nizkih obratih premajhen.Je pa vprašanje, kje je meja.Avti bi mogl met kšn cagr za tlak in temperaturo olja...bi lahko mal spremlu med vožnjo, če deluje uredu.
Pomojem je pri dizlu tlak OK nad 1400-1500 obrati...tko mi je reklo par folka.Meril pa nisem.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne jul 04, 2010 10:02 pm

EX-B je napisal/-a:Hehe, sm vedu da bi mogu bit bolj specificen, k se bo takoj najdu kdo ki se bo obesal na detajle :lol:

@saso5: Res je, seveda se skoz vrti, misljeno je bilo seveda da se zavrti na toliko obratov da dejansko zacne kej delat in dajat od sebe.

@abbe: A morm nujno za svojga govort, ce govorim o tem, da rabi 5 sekund (aja caki, se ena zadeva, 5 sekund tudi ni po standardu izmerjeno casovno obdobje, ampak govorim na uc.. a bo to vredi? Al grem rajsi pomerit?) da turbina zacne dejansko kaj delat iz tolk malih obratov? Moj je seveda nima, jo ma pa kak drug TDI (spet.. bodimo specificni, da se ne bo kdo obesil spet na kak detajl, nisem se vozil CR VWjevega TDI-ja, vozim pa dostikrat PD VWjev TDI) ki ga se vozim kdaj pa kdaj. Tolk o teb, pa tvojem obcutku za realnost in da ne vozimo vsi samo avta ki ga dejansko imamo..

ja treba je bol natancno napisat an da ne prihaja do nesporazumou (kot tukaj) pa da se ve o cem se govori.
am ja drgac pa ja daje turbine ze pri 1100 obratih zacne dajat kr neki,nekje pr 130o daje 0.5 bara pa 150 ze blizu 1 bar mal kasnje pa za 1.6 bara.seveda govorim za svoj avto.
drgac pa ze v prostem teku turbina daje nadtlak,ce je tko mapa spisana.in v vecini primerou je.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a EX-B Ne jul 04, 2010 11:31 pm

Hm, te cifre so mi zanimive, pri 1300 o/m ze 0.5 bara in to.. Seveda ne bom rekel da ni res, ker ne vem, ampak ce so te cifre resnicne, zakaj se potem TDI-ji (bom rekel samo za tisto kar sem vozil.. PD VW 90 in 130KM) pri takih nizkih obratih obnasajo lih popolnoma tako ubogo kot moj SDI, v nekaterih primerih celo slabse (iz 1000 o/m pospesevanje recimo, samo za test.. Moj SDI zacne hitreje kaj dajat od sebe kot TDI, pri TDIju se prav cuti, da ga bremza, da nic ne bo..)? Mozno da ga bremza elektronika ki je moj SDI nima, da cesa ne unicis?
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Po jul 05, 2010 12:44 pm

google :arrow: ''turbo lag'' :arrow:
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po jul 05, 2010 2:38 pm

Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov