
montezemolo je napisal/-a:sonic je napisal/-a:2500 je odločno preveč. Pri neki normalni (a še vedno dinamični vožnji) nikoli ne rabiš goniti na 2500 obratov...~toMmy~ je napisal/-a:Neogretega ni dobro niti v prenizkih obratih držat, šaltanje pri 2500 in tudi nekoliko več je še vedno čisto normalno za ogrevanje, seveda če ne stiskaš gasa do konca...
Še enkrat: dizla se šalta med 1500 in 2000 obrati (odvisno od avta do avta, to pač mora vsak sam poslušati in čutiti avto), vozi (stalna hitrost) se ga pa lahko komot okoli 1500 obratov, plus-minus.
Take cifre kot jih eni tukaj navajate, so še za bencinarje skoraj previsoke. Saj sem že omenil, da pri TSI motorju DSG prestavi navzgor pri manj kot 2000 obratih.
Na tem mestu bi bilo fajn slišati od koga, ki ima kombinacijo TDI+DSG, pri koliko obratih šalta DSG...po mestu vozim po ravnem in ko vidim, da nebo pospeševanj, klančkov ali česa drugega 55km/h v 4. recimo na vpadnicah kjer je 60 omejitev pa vozim vedno 65km/h v 5. prestavi. definitivno se avto ne matra.
Amen.S tem se pa tudi zelo strinjamkupiš si avtomatika in ti ta opravlja vso delo ( beri: misli in šalta namesto tebe)
lahko ti povem za tsi motor - pri 80 km/h ima že v 7. prestavi...
WRC555 je napisal/-a:NejcZ je napisal/-a:Brez skrbi, da nisem. Ne razumem pa spet kaj ma tukaj Clio veze?
Glih tolk kot Audi z 8 prestavami, ker kolikor vem, naj bi jih zaceli vgrajevati sele jeseni. Matr, kmal bomo do 10 prsli.
NejcZ je napisal/-a:WRC555 je napisal/-a:NejcZ je napisal/-a:Brez skrbi, da nisem. Ne razumem pa spet kaj ma tukaj Clio veze?
Glih tolk kot Audi z 8 prestavami, ker kolikor vem, naj bi jih zaceli vgrajevati sele jeseni. Matr, kmal bomo do 10 prsli.
Preden se še bolj osmesiš se raje malo pozanimaj. 8 stopenjski multitronici so tukaj že od leta 08.
WRC555 je napisal/-a:NejcZ je napisal/-a:WRC555 je napisal/-a:NejcZ je napisal/-a:Brez skrbi, da nisem. Ne razumem pa spet kaj ma tukaj Clio veze?
Glih tolk kot Audi z 8 prestavami, ker kolikor vem, naj bi jih zaceli vgrajevati sele jeseni. Matr, kmal bomo do 10 prsli.
Preden se še bolj osmesiš se raje malo pozanimaj. 8 stopenjski multitronici so tukaj že od leta 08.
A zo, no velke krave me nikoil niso zanimale.
EX-B je napisal/-a:Oh ja, kaksno doktorsko dizertacijo je bilo treba naredit, da smo ugotovili, da je treba pac vozit po obcutku. Jest mojega mrzlega ne spravim cez 2000 o/m (in nikoli vec kot pol gasa, ko prestavljas v visjo lih pade na nekje okoli 1500, kar so zakon obrati za ogrevanje masine in s tem niti pod razno nisem najpocasnejsi na cesti..), pol pa po obcutku.. Seveda ga ne bos pospeseval s polnim gasom iz 1300 o/m, sej se zadeva nikamor ne premakne.. Se da zavrti turbinco rabi 5 sekund.. Da se pa, ce se ti ne mudi. Pa za vzdrzevanje hitrosti so to zakon obrati, ce gre po ravnem ali malo dol. V neke obrate ga pa tud nima smisla tiscat, sej ti dizel zelo hitro pokaze kje se mu ne da vec naprej in od tam naprej nima vec smisla. To je pa tud vsa umetnost anVse je v obcutku. Ko sem menjal avto, in sel iz 145KM bencinarja na 64KM dizla brez turbine, sem mislu da bom 100% najpocasnejsi na semaforjih v LJ, kjer te itaq zrinejo naprej ce pri zeleni ne speljes v isti sekundi ko se prizge.. Pa sem se hudicevo zmotil, samo obcutek moras dobit, pa sem tudi z MRZLO masino do 2000 o/m in max pol gasa med hitrejsimi na semaforjih in drugje. Dokler se bodo ostali tako cijazili kot se zdaj, se mi ni treba bat za prihodnost mojega SDIja :P
EX-B je napisal/-a:Hehe, sm vedu da bi mogu bit bolj specificen, k se bo takoj najdu kdo ki se bo obesal na detajle![]()
@saso5: Res je, seveda se skoz vrti, misljeno je bilo seveda da se zavrti na toliko obratov da dejansko zacne kej delat in dajat od sebe.
@abbe: A morm nujno za svojga govort, ce govorim o tem, da rabi 5 sekund (aja caki, se ena zadeva, 5 sekund tudi ni po standardu izmerjeno casovno obdobje, ampak govorim na uc.. a bo to vredi? Al grem rajsi pomerit?) da turbina zacne dejansko kaj delat iz tolk malih obratov? Moj je seveda nima, jo ma pa kak drug TDI (spet.. bodimo specificni, da se ne bo kdo obesil spet na kak detajl, nisem se vozil CR VWjevega TDI-ja, vozim pa dostikrat PD VWjev TDI) ki ga se vozim kdaj pa kdaj. Tolk o teb, pa tvojem obcutku za realnost in da ne vozimo vsi samo avta ki ga dejansko imamo..
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov