Pritisnil bo na avtomobilsko industrijo, da bodo na trgu vozila z manjšimi izpusti CO2. To je en majhen prispevek k omejevanju izpustov CO2, seveda pa je potrebno poseči tudi na druga področja (npr. gradnja TEŠ6 je glede izpustov čista brca v temo).BBoss je napisal/-a:No zdej pa vsi verniki GW končno razložite kaj bo pomagal davek na CO2 in kako bo pomagal, če ga bodo še zvišali
To so medijski umotvori. Rezultati klimatoloških študij so jasni: globalna temperatura se viša, ta domneven trend padanja pa ne obstaja.BBoss je napisal/-a:**čeprav je izraz GW že davno pase in uporabljajo Climate Change saj so izmerili globalni trend padanja temperatur v zadnjih 10 letih.
domen_ je napisal/-a:Pritisnil bo na avtomobilsko industrijo, da bodo na trgu vozila z manjšimi izpusti CO2. To je en majhen prispevek k omejevanju izpustov CO2
Ne govori kar nekaj v tri dni. Kje si dobil ta podatek?cruiser1 je napisal/-a:Kako le, če pa prav proizvodnja novega avtomobila proizvede še več CO2, kot pa stari avto iz izpuha?
martello je napisal/-a:Sploh pa je smešno, kako je v Sloveniji najboljši argument proti globalnemu segrevanju to, da ga podpirajo tudi ameriški znanstevniki. Smešno zato, ker večina Američanov ne verjame v globalno segrevanje, in še enkrat smešno zato, ker republikanci mečejo enormne vsote denarja v propagando proti znanstvenikom, ki se ukvarajo s preučevanjem globala warminga. Večina slovenskih nasportnikov globalnega segrevanja torej verjame, da gre za ameriški konstrukt, čeprav se večina ameriške javnosti in ameriških desnih politikov strinja z njimi.
domen_ je napisal/-a:Ne govori kar nekaj v tri dni. Kje si dobil ta podatek?cruiser1 je napisal/-a:Kako le, če pa prav proizvodnja novega avtomobila proizvede še več CO2, kot pa stari avto iz izpuha?
Lej, ozračje očitno se segreva, ker to potrjujejo zemeljske meritve, satelitske meritve, izginjanje ledenikov in podobno. Koncentracija CO2 vsekakor narašča, ker je to povsem enostavno in natančno meriti. To so očitno dejstva.gasolinedream je napisal/-a:Ah, saj je tudi "globalno segrevanje" ameriški izum. Smo posnemali paniko in ukrepe, ter nestrinjanje z tem: )
S tem se pa popolnoma strinjam. Je pa še nekaj drugega res - vsak ki kupi nov avto, starega proda in večino teh rabljenih drugi ljudje zvozijo do konca. Tako da tukaj smo "EKO" v vsakem primeru.Dejstvo je da je bolj EKO zgonit stari avto, pa če prav iz izpuha letijo mrtvi kiti, kot vsako leto kupit novega z 10g manj CO2 izpustov.
domen_ je napisal/-a:Ne govori kar nekaj v tri dni. Kje si dobil ta podatek?cruiser1 je napisal/-a:Kako le, če pa prav proizvodnja novega avtomobila proizvede še več CO2, kot pa stari avto iz izpuha?
Nekaj na to temo je sicer že raziskano: razmerja med izotopi ogljika v fosilnih gorivih niso ista kot v ozračju, zato se lahko pogleda če se v ozračju kaj spreminjajo. No meritve pravijo da se spreminja in da je vedno več tistih izotopov, ki jih najdemo v fosilnih gorivih.Energetik81 je napisal/-a:Še bolj je vprašljivo, ali je človeški delež CO2 kriv za to ogrevanje.
Tudi prav. Ampak od kje tebi podatek, da "proizvodnja novega avtomobila proizvede več CO2 kot ga stari avto izpusti v ozračje", pa še vedno ne vem.cruiser1 je napisal/-a:domen_ je napisal/-a:Ne govori kar nekaj v tri dni. Kje si dobil ta podatek?cruiser1 je napisal/-a:Kako le, če pa prav proizvodnja novega avtomobila proizvede še več CO2, kot pa stari avto iz izpuha?
Mah! Domen, pojma nimaš!
In zakaj naj bi bilo 1 leto tako zelo posebno obdobje? Edino smiselno je gledati izpust avta v celem njegovem življenjskem obdobju.gasolinedream je napisal/-a:Dejstvo je da je bolj EKO zgonit stari avto, pa če prav iz izpuha letijo mrtvi kiti, kot vsako leto kupit novega z 10g manj CO2 izpustov.
domen_ je napisal/-a:Tudi prav. Ampak od kje tebi podatek, da "proizvodnja novega avtomobila proizvede več CO2 kot ga stari avto izpusti v ozračje", pa še vedno ne vem.cruiser1 je napisal/-a:domen_ je napisal/-a:Ne govori kar nekaj v tri dni. Kje si dobil ta podatek?cruiser1 je napisal/-a:Kako le, če pa prav proizvodnja novega avtomobila proizvede še več CO2, kot pa stari avto iz izpuha?
Mah! Domen, pojma nimaš!
domen_ je napisal/-a:Tudi prav. Ampak od kje tebi podatek, da "proizvodnja novega avtomobila proizvede več CO2 kot ga stari avto izpusti v ozračje", pa še vedno ne vem.cruiser1 je napisal/-a:domen_ je napisal/-a:Ne govori kar nekaj v tri dni. Kje si dobil ta podatek?cruiser1 je napisal/-a:Kako le, če pa prav proizvodnja novega avtomobila proizvede še več CO2, kot pa stari avto iz izpuha?
Mah! Domen, pojma nimaš!In zakaj naj bi bilo 1 leto tako zelo posebno obdobje? Edino smiselno je gledati izpust avta v celem njegovem življenjskem obdobju.gasolinedream je napisal/-a:Dejstvo je da je bolj EKO zgonit stari avto, pa če prav iz izpuha letijo mrtvi kiti, kot vsako leto kupit novega z 10g manj CO2 izpustov.
matayus je napisal/-a:Prostorninski delež ogljikovega dioksida v atmosferi raste zaradi gorenja večjih količin fosilnih goriv, požiganja tropskih gozdov in proizvodnji cementa. Požiganje tropskih gozdov vpliva na količino ogljikovega dioksida, ki se iz atmosfere porabi za fotosintezo. Končne posledice za okolje zaradi povečanja ogljikovega dioksida so še v veliki meri neznane, vendar so lahko zelo resne kot npr. zmanjšanje pH morij in jezer zaradi raztopljenega ogljikovega dioksida. Druga možnost je učinek tople grede. Zaradi tople grede se v atmosferi zadržuje več energije in posledica je segrevanje atmosfere. Nekateri strokovnjaki menijo, da se bo leta 2020 srednja temp. na Zemlji povečala za 0,1°C. To bi bilo dovolj, da se pričnejo taliti deli polarnih kap, kar bi povzročilo poplave v nekaterih nižjeležečih predelih.
Dušikov oksid ima 100x večji učinek tople grede kot kot ogljikov dioksid in je za H20, C02, CH4 četrti na seznamu toplogrednih plinov. Nastaja pod vplivom bakterij v zemlji in morju in je sestavni del Zemlje že od nekdaj. Nastaja z razkrojem umetnih gnojil un pri izgorevanju motorjev z notranjim izgorevanjem. Je zelo stabilen in dolgo časa vzdržuje efekt tople grede.
In potem Al Gor dobi Nobellovo nagrado.![]()
Še malo pa bo moral vsak državljan na testiranje kapacitete pljuč. Zato, da nam bo lahko potem država na podlagi tega izmerila povprečni letni volumen izdihanega CO2 in uvedla nov davek.
nebivedu je napisal/-a:Domen, dajmo malo osnovnošolske kemije da bomo vefl, kaj sploh je CO2.
Kaj sploh je CO2? Kaj naj bi delal ta plin, da ustvarja toplo gredo? Kaj sploh je topla greda?
Jaz ti bom povedal zelo poenostavljeno: nekateri plini toplotno sevanje iz Zemljinega površja absorbirajo in ga oddajajo v vse smeri, med drugim tudi nazaj proti Zemljinemu površju, in zato je temperatura na površju višja kot sicer. CO2 je med takšnimi plini, pa tudi metan, vodna para.. Za kaj več si pa lahko prebereš članek na WikiPedii.nebivedu je napisal/-a:Domen, dajmo malo osnovnošolske kemije da bomo vefl, kaj sploh je CO2.
Kaj sploh je CO2? Kaj naj bi delal ta plin, da ustvarja toplo gredo? Kaj sploh je topla greda?
Ne podcenjuj vseh tistih, ki se profesionalno ukvarjajo s klimatologijo.J1897 je napisal/-a:lej domen, ni treba zmeri gledat grafov, ki jih rišejo strici v belih haljah (oziroma petnajstletni muloti, ki imajo 15 minut odvečnega časa) pa vklopi enkrat malo možgane...
Ni vsa elektrika iz termoelektrarn, ampak tudi iz nuklearnih, hidro, itd. In sestava enega "sosedovega clio storia" ne porabi toliko električne energije, kot jo ena elektrarna proizvede, ampak samo majhen delež. Od tebe pa pričakujem, da poiščeš kredibilne podatke o tem kolikšna naj bi bila ta poraba energije (lahko je tudi statistika na 1000 primerkov, ali pa 10.000,..).J1897 je napisal/-a:Za izdelavo novega avtomobila je treba 1. surovine pretopiti/predelati v sestavne dele avtomobila. Ta proces je energetsko izjemno potraten, in ne boš verjel - veliko elektrike pšroizvedejo termoelektrarne, ki, ne boš verjel, proizvajajo en velik kup tako izjemno smrtonosnega CO2. In ja, vem, da se sliši zelo neverjetno, ampak te termoelektrarne proizvajajo več CO2 kot sosedov clio storia, ki izpolnjuje samo euro3 normo. Aja, tega dejstva ne bom podpiral z grafi, ker za vsako logično stvar ne bom iskal grafov.
Pisanje o energetski potratnosti ne bo pomagalo: povej kakšne naj bi bile številke, zato da jih lahko primerjamo z izpustom CO2 v življenjski dobi tega avtomobila.J1897 je napisal/-a:2. sestavne dele avtomobila je potrebno sestaviti skupaj, da iz raznih panelov, sedežev, armature...nastane avto. In guess what? Tudi ta proces je energetsko potraten. kaj to pomeni, piše že v prvi alineji.
Velike tovorne ladje imajo glede na težo tovora ki ga prevažajo kar dober izkoristek goriva. Tudi če pripišeš to ladijsko onesnaževanje proizvodnji avtomobilov, ki jih prevažajo, nisem prepričan da bi ta številka presegla njihove izpuste CO2. Tudi tukaj podobno kot prej: čakam, da podaš kredibilne statistike, sicer se gre samo za "ena beseda proti drugi besedi".J1897 je napisal/-a:3. končan avtomobil je potrebno dostaviti kupcem. In ponovno ne boš verjel škandaloznemu dejstvu, ampak kolosalni dizel motorji tovornih ladij proizvedejo veliko več CO2 kot Lojzetov Accent, in to kljub temu, da stari Accent verjetno sploh še ni slišal za Euro norme.
domen_ je napisal/-a:Jaz ti bom povedal zelo poenostavljeno: nekateri plini toplotno sevanje iz Zemljinega površja absorbirajo in ga oddajajo v vse smeri, med drugim tudi nazaj proti Zemljinemu površju, in zato je temperatura na površju višja kot sicer. CO2 je med takšnimi plini, pa tudi metan, vodna para.. Za kaj več si pa lahko prebereš članek na WikiPedii.nebivedu je napisal/-a:Domen, dajmo malo osnovnošolske kemije da bomo vefl, kaj sploh je CO2.
Kaj sploh je CO2? Kaj naj bi delal ta plin, da ustvarja toplo gredo? Kaj sploh je topla greda?
Najprej pogledam na WikiPedio, NASO, RealClimate, S.A. Mandia, NCAR,... To so okvirni članki, za podrobnejše stvari pa pogledam vsako posebej (npr. glede zmanjševanja ledu na Antarktiki sem posebej poiskal spletno stran organizacije, ki se s tem ukvarja in njihovo originalno mnenje).ejsim je napisal/-a:Me pa motita 2 stvari pri tvojem pisanju, in sicer: 1. Občutek imam, da je tvoje znanje črpano iz enega vira (ne dobesedno, ampak "duh" vira je en)
Medijska retorika je mogoče podobna (to pomeni: v obeh primerih izrojena), znanstvena pa ne. Znanstvene glede vojne proti terorju tako in tako ni. In ne vidim kakšen profit naj bi imeli klimatologi od tega, da so ugotovili da temperatura raste in da je vzrok tudi CO2. Če kdo drug izkorišča to situacijo (in vedno se kakšen najde) to nima veze z rezultati, ki so jih klimatologi dobili. Na klimatologe bi slabo luč vrglo edino to, da se njihove napovedi ne bi ujemale z dejanskim dogajanjem.ejsim je napisal/-a:2. Zelo podobno, kot ti pišeš o tem CO2, se je lahko bralo leta 2001 in naprej, ko so mnogi zagovarjali vojno terorja oz vojno na teror.
Tko da...še enkrat ponavljam, tisti, ki najbolj promovirajo te zadeve, imajo največji profit od tega.
No jaz nisem jezen ali razburjen zaradi tega, ker se nekdo ne strinja z mano (sem se v več letih forumskih debat naučil to, da nima smisla biti). Mi je pa jasno, da v takšnih debatah marsikdo to postane. Normalen in kulturen pogovor z nekom, ki ima drugačno mnenje o neki tematiki, je vrlina, ki ni dana kar sama po sebi, ampak se jo je treba naučiti. No ampak jaz tega ne bom učil nikogar, to ni moja naloga. Kar lahko tukaj naredim je le to, da pokažem razloge za svoje mnenje in poslušam morebitne kritike (in na njih odgovorim, kadar dobri odgovori obstajajo). Sicer pa ne spadam med tiste ljudi, ki imajo o stvareh zabetonirano mnenje do konca svojega življenja, pa še ponosni so na to da se držijo skozi istih reči. Zame osebno ne bi bilo prvič, da bi glede kakšne stvari spremenil svoje mnenje (pred leti sem bil skeptik glede globalnega segrevanja, ampak nova dejstva (zame nova) so me prepričala v nasprotno).ejsim je napisal/-a:In prepričan sem, da si ob tem prebranem misliš: "Jao..spet en glup, ki raje najde neko zaroto, da lahko onesnažuje še naprej, še en, ki je proti napredku/dobrim stvarem v svetu in se ni pripravljen žrtvovati, da bi živeli v boljšem svetu". Mogoče si potihem celo "jezen" ali vsaj razburjen (pa verjetno nisi sam), ker nisem pripravljen spremeniti svojega načina razmišljanja, ker s tem ne škodujem samo sebi, ampak tudi tebi. Pa to ni res..sem se pripravljen žrtovavti tako zase kot za druge, pa večkrat sem se tudi že. Ampak nisem pripravljen, da me žrtvujejo drugi. Še posebno, ko cilj ni korist za širšo javnost, temveč korist za ožjo (bolj ali manj vedno isto) skupino ljudi. Čeprav dejansko kot posameznik niti nimam veliko izbire, se pa vsaj ne želim sam vreči v deročo reko, pred tem pa še verjeti in navdušeno prepričevati druge, kako bo to dobro zame in da bi vsi to morali početi, ker bomo tako bolje živeli.
Prvi stavek na WikiPediji: The greenhouse effect is a process by which thermal radiation from a planetary surface is absorbed by atmospheric greenhouse gases, and is re-radiated in all directions.nebivedu je napisal/-a:Tole ne drži čisto, prepisovati pa znaš samo iz enega vira, kot so ti že drugi povedali. Pa če že prepisuješ, prepiši prav. Odbija, ne pa absorbira.
CO2 je eden izmed plinov, ki ODBIJA (ne da ga oddaja, ampak ga odbija, sam CO2 nič ne absorbira) ...
In zakaj je potem po tvoje povsod napisan kot toplogredni plin?..nebivedu je napisal/-a:Ni pa to toplogredni plin.
In to samo zato, ker si se ti tako spomnil, ali pa imaš mogoče kakšen vir za sabo? Kakor sem doslej bral in se učil na faksu CO2 prav lepo absorbira IR svetlobo. Misliš, da niso v laboratoriju vzeli posode s 100 % koncentracijo CO2, na eni strani posvetili z IR sevalom in na drugi strani merili, kaj pride skozi?nebivedu je napisal/-a:Tole ne drži čisto, prepisovati pa znaš samo iz enega vira, kot so ti že drugi povedali. Pa če že prepisuješ, prepiši prav. Odbija, ne pa absorbira.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov