cruiser1 je napisal/-a:Joj, ljudje pa kaj je z vami? Vedno zabredete v totalne nesmisle. Avtor teme je spraševal o za vzdrževanje čim cenejši večji motor.
Aja? Kaj je pa s tabo? Najprej trdiš, da je vsak 4-valjni motor nepremičnina, zdaj pa iščeš neke poti ven iz off-topica, v katerem si tudi sam sodeloval. Ne začenjaj stvari katere ne moreš dokončati.
Poceni in zmogljiv V6 motor?
Imam ga doma, 2.5 TDI V6:
-osnovni servis (olje in filtri) je praktično enako poceni kot za 4-valjnega 1.9TDI (razlika je 1L olja)
-vzameš srednjo 120kW verzijo, da ti ni treba plačevati dragega zavarovanja za 132kW različico, imaš pa še vedno 350Nm navora, s čipom pa dobiš 190KM in 420Nm, to je že tovornjak
-obvezno svetujem 6-stopenjski ročni menjalnik (dolga prestavna razmerja, nalašč za avtocesto in kruzanje s 170kmh pri ca. 3000 vrtljajih, ugodna poraba)
-poraba pri šparanju je dobrih 5 litrov, tiščanje 230kmh nanese NA CEL TANK (ne trenutno) povprečje 9 litrov. Zlato povprečje imam 7 litrov na 235 gumah
-večji strošek nanese menjava jermenov (kot za vsak V6/V8 motor, ki ima zobati jermen)
-dobiš ga ugodno, ker se vsak boji vzdrževanja V6 motorja ter "težav" tega zloglasnega 2.5TDI
Kar se tiče vzdrževanja in zanesljivosti je še boljši nakup bencinski 2.8 V6 30V 142kW. Passate 4 motion s tem motorjem dobiš napol zastonj, letijo super (0-100kmh pod 8 sekund, končna 240kmh+), odlični v vseh pogojih vožnje skozi vse leto. Največja "slabost" pri naših velemojstrskih zakonih je draga cestnina (nad 2500ccm) in nekaj dražje zavarovanje (nad 130kW). Poraba znaša znosnih 12 litrov čisto normalne vožnje, kdor dela več kilometrov ga da na plin in imaš super stroj.
Toliko z moje strani....moje mnenje!
