Matjazy je napisal/-a:
Bremze so dobre, gume prav tako (stare natanko eno leto). Se ne ustavlja nič dlje od povprečne "kložje".
Če mi možicelj iz cestninske uleti pod avto, tudi pri 40km/h ne bo ostalo kaj dosti od njega. Iskreno upam, da malo gledajo, kdaj zakorakajo po avtocesti.
Sicer pa ne vem zakaj ste se name spravili... nampreč daleč od tega, da bi bil edini.. popolnoma nič ne izstopam, uro nazaj me je po dežju nekdo po sosednjem pasu krepko dol udaril, pa sem se peljal recimo malce več kot 2x preveč.
Nisem pa še videl (vsak dan sem na ac), da bi se kdo tam peljal 40.
Tudi sam sem ogromno po AC, prvič ko sem peljal vinjetno čez mi je zadaj en trobil ker sem šel čez "samo" okoli 80km/h

Potem sem se zamislil sam nad sabo in si v glavi naredil virtualno situacijo kaj bi bilo če bi 20m pred mojim prihodom nekdo samo dal nogo čez me zagledal in padel v šok. Reakcijski čas+zavorna pot+pot prevožena v reakcijskem času pri 80km/h= pohabljen, če ne kaj več človek
Od takrat dalje priletim proti cestninski zmeraj okoli 140km/h čez, tako da če že zbijem koga da ga samo pokosim

... Pa dobro kaj si malo nor, da se voziš 130-140 čez cestninsko. Če maš željo po ubijanju naredi to prvo pri sebi in si daj štrik za glavo in se obesi v omari še prej pa se namaži z jedilnim oljem da te noben ne dobi dol
Upam, samo da bremze res delajo več kot solidno, saj kot sem opazil veliko ( upam reči da več kot polovica) voznikov delamo nekako po tem principu:
Pri tabli 100 se vsi vozimo več kot 100. Pri 80 še vedno okoli 100, pri 60 pa začne(mo) v veliki meri z aktivnim zaviranjem da zmanjšamo na 30-50km/h
Nočem nič prot tvojem avtu, ampak dvomim da se ustaviš že za kakim 5 let starim Cliotom, kaj šele za kom ki ima res serijsko ali neserijsko vgrajene zavore kot se zagre
130-140

mi je kr tlak dvignlo, ker sm se spomnu ko mi je uni trobil pri 80
Če pa je cela ceremonija tvoj avto spravit nazaj na 130-140km/h, pa naj bo ceremonija če ti je avto všeč ali pa si kupi tak avto, da to ne bo ceremonija. Vsekakor slabi pospeški tvojega avta niso izgovor za ogrožanje ostalih, predvsem najbolj kritičnih subjektov v prometu.
Iz tega sklepam, da ne rad ustavljaš na prehodih za pešce, če se da švigneš čez semafor tudi takrat ko oranžna preklopi v rdečo, prav tako najbrž delaš še kaj od svinjarij na račun tega da se ti ne da pritiskati na plin in menjavati brzin
Torej potem je najbolje, da začnemo iskati izgovore zakaj bi se lahko vse vozil 200km/h po AC. Mogoče zato, ker nam gre avto 250 in ima še dovolj "lufta". Zakaj pridivjamo v križišče? Ker ima naš avto odlično lego. Zakaj prehitevamo po odstavnem pasu? Ker je tovornjak prehiteval tovornjak, športne zavorne ploščice pa so drage.
OMG, upam da so res samo počitnice na delu in imate eni več časa kot med letom
