@zuzek - najdi monterja landi renzo , plačaj montažo in material zanjo ( obe bakrenki novi , konusi,novi filtri za plinasto in tekočo fazo ...) pa še papirje za homologacijo ti lahko izda - za tank moraš pa prinesti papirje od točno tega , ki bo vgrajen (serijska številka) !
s to napravo boš itak izgubil 20% moči in plinsko porabo boš imel 25% večjo kot bencinsko ... potem boš pa tulil okoli kako je plin v avtu zanič stvar...
iziboy je napisal/-a:Ne montiraj sam , ker ne boš mogel homologirat! Za homologacijo moraš imeti certifikat vgrajevalca, ki mu ga izda proizvajalec naprave. Če bi ti kljub temu šel kateri na roko in ti dal papirje, bo sam sebi v skledo pljunil.
P.S. pa kaj ti bo plin če imaš že v podpisu razloženo kaj si misliš o njem?!
zuzek je napisal/-a:ubistvu po branju sem dostix zasledlil da nekateri niso homologirali, in je v upoštev tudi ta metoda, da če borezervar namesto rezervne gume, se stvar ne homologira.
druga je, da dobim papirje od nekoga in stvar homologiram
bom pa se pozanimal koliko stane montaža, našel sem nekoga na strani http://www.avtoplin.net
glede izgube moči, nekateri trdijo da je manjša, nekateri enaka.. ali bi bila 20% izguba moči, ker je naprava starejša, kako si prišel do teh procentov?
25% večja poraba plina pa ni nič slabo, ker je plin še enx cenejši ane
se da vse vštimat, ne komplicirat
podpis je trenutno razmišljanje, ki se spreminja
a zdej pa se ne da spremenit kr podpisa al kaj?![]()
saj čez 30 let bojo vsi avti tudi na elektriko, a takrat tudi ne bom smel vozit na elektriko, ker mam to v podpisu?
T1cK0 je napisal/-a:Že 3x sem natankal 44 litrov plina in naredil preko 700km ... največ 752km. To mi je sicer čist preveč všečampak me vseeno zanima. če se še komu te lepe stvari godijo
tankam pa skos na Verovškovi.
Je pa tukaj druga stvar ... napravica mi piska za servisampak me nič ne vleče na servis če tuk mal pije :P
plinaš je napisal/-a:
- če ne boš homologiral : strošek za polnilni ventil z adapterjem poleg bencina - pri obstoječem bo vsak videl na odbijaču da imaš na plin... strošek demontaže in ponovne montaže sistema pred vsakim tehničnim pregledom - tisti ki tam delajo niso "butli"
plinaš je napisal/-a:- če ne boš homologiral : strošek za polnilni ventil z adapterjem poleg bencina - pri obstoječem bo vsak videl na odbijaču da imaš na plin... strošek demontaže in ponovne montaže sistema pred vsakim tehničnim pregledom - tisti ki tam delajo niso "butli" , skriti se pa tudi ne da vsega... možen zaplet z zavarovalnico ob morebitni prometni nesreči , ker se voziš z nehomologiranim avtom torej tudi ni tehnično izpraven če ni homologiran ... če pride pri nesreči do požara , ga bodo (verjetno brez veze a vseeno) naprtili plinski napravi....
- poraba :to kar se mi tukaj v večini pogovarjamo teče beseda o full sekvent večtočkovnem vbrizgu , pri katerem ostaja moč motorja na približno isti ravni(izguba cca.3 - 5%) in višja poraba plina glede na bencin med 5-15%... ta tvoja naprava je dve generaciji nazaj . prvotno namenjena za vplinjač
plinaš je napisal/-a:T1cK0 je napisal/-a:Že 3x sem natankal 44 litrov plina in naredil preko 700km ... največ 752km. To mi je sicer čist preveč všečampak me vseeno zanima. če se še komu te lepe stvari godijo
tankam pa skos na Verovškovi.
Je pa tukaj druga stvar ... napravica mi piska za servisampak me nič ne vleče na servis če tuk mal pije :P
ja nekaj se dogaja ... na servis pa le pojdi...
zuzek je napisal/-a:- stvar je taka da bi jo homologiral, preverit bi pa še moral koliko stane vgradnja te rabljene naprave
- glede porabe, ok 5% zgubiš na moči, in tudi če je višja poraba 15% je še zmeraj plin cenejši 50% se pravi še zmeraj daš manj €/100 km al kaj si hotel s tistim povedat?
- vidim da se malo spoznaš na to napravo, ki je 2 generacije starejša in je prvotno namenjena za vplinjač. kaj to pomeni? bi bile kakšne komplikacije pri montaži
na tipota z električnim vžigom?
lp
rosonero je napisal/-a:Emm.....tkole iz radovednosti za kater avto pa gre ?
Ker tole je zelo majhna poraba plina 44/700*100 = 6,28 l plina....not bad, not at all...
plinaš je napisal/-a:rosonero je napisal/-a:Emm.....tkole iz radovednosti za kater avto pa gre ?
Ker tole je zelo majhna poraba plina 44/700*100 = 6,28 l plina....not bad, not at all...
ja to pomeni po naših izkušnjah kakih 5,5 - 5,8l bencinske porabe... pa to je res prečudovito
rosonero je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:rosonero je napisal/-a:Emm.....tkole iz radovednosti za kater avto pa gre ?
Ker tole je zelo majhna poraba plina 44/700*100 = 6,28 l plina....not bad, not at all...
ja to pomeni po naših izkušnjah kakih 5,5 - 5,8l bencinske porabe... pa to je res prečudovito
Sj to me zanima, kakšen je to bencinar ki ima 5,5 porabe ?
McBobo je napisal/-a:rosonero je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:rosonero je napisal/-a:Emm.....tkole iz radovednosti za kater avto pa gre ?
Ker tole je zelo majhna poraba plina 44/700*100 = 6,28 l plina....not bad, not at all...
ja to pomeni po naših izkušnjah kakih 5,5 - 5,8l bencinske porabe... pa to je res prečudovito
Sj to me zanima, kakšen je to bencinar ki ima 5,5 porabe ?
Mogoče kakšen Clio 1.2. Jaz ga imam in pokurim 6,4 litra, če vozim dokaj solidno- pol kilometrine po 100km/h ostalo pa do 130km/h.
Mogoče, če bi vozil vso pot samo po 90km/h po avtocesti bi ga mogoče celo spravil na 5,5l porabe.
Še bolj ziher pa z OMV-jevim bencinom.
rosonero je napisal/-a:Honda Civic 1.5 ILS
bencin 6,5 - 7,5 l/100km
plin 7 - 8 l/100km[/quote
Potem pa tukaj nekaj ne štima, ker mu avto sedaj žre manj plina kot povprečno bencina................
Frips je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:
- če ne boš homologiral : strošek za polnilni ventil z adapterjem poleg bencina - pri obstoječem bo vsak videl na odbijaču da imaš na plin... strošek demontaže in ponovne montaže sistema pred vsakim tehničnim pregledom - tisti ki tam delajo niso "butli"
Pri nas na tehničnem marsikaj spustijo mimo...samo meni se je takoj zapičil v to, da imam na plin in šel prverjat homolomo
BBoss je napisal/-a:Frips je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:
- če ne boš homologiral : strošek za polnilni ventil z adapterjem poleg bencina - pri obstoječem bo vsak videl na odbijaču da imaš na plin... strošek demontaže in ponovne montaže sistema pred vsakim tehničnim pregledom - tisti ki tam delajo niso "butli"
Pri nas na tehničnem marsikaj spustijo mimo...samo meni se je takoj zapičil v to, da imam na plin in šel prverjat homolomo
A to se ne da tako skrit, da se ne vidi nič? Recimo plinska napeljava je pod plastičnim pokrovom motorja, ki ga ima večina novejših avtomobilov srednje klase. Ventil za tankanje je lahko za vratci, kjer je pokrovček za benz se pravi, da se ga itak ne vidi, ker so vratca čez. Tank za plin je namesto rezerve se pravi je skrit pod podlogo pa kolikor vem ne bulijo v prtljažnik, sam rezervno gumo flikneš notri, če bi jo hotel preverit. Na test plinov greš pa itak tako, da kuriš benz, da ne bi slučajno dobil kakšnih čudnih podatkov.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov