Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne mar 20, 2011 6:06 pm

matejhoc je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:mislim da 56€ (pri menjavi dveh filtrov) ....... menjan filter tekoče faze ..Cena: 80€ Prins sistem...
na 120,000km torej : 6x56€ = 336€ ..... 4x 80€ = 320€ ...meni se prins ne zdi nič dražji ...kvečjemu dvakrat ni treba iti na servis ...pot ,čas , gorivo so pa itak zastonj..


Tale izračun ne drži najbolje. Ne vem, kako je pri nejkotu, ampak pri Prinsu je prvi servis (na 30000km) 140€, naslednja dva sta 80€, četrti pa spet 140€. Tako da se cena dvigne za dodatnih 120€, na 440€.
LP, M

ja potem imaš prav da je dražji ... pa dvakrat se ti ni treba peljati na servis ...
plin je cnej k bencin
 
PeterStegnar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Sr dec 30, 2009 8:09 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a PeterStegnar Po mar 21, 2011 7:37 pm

pinny je napisal/-a:Bi morda še izdal koliko časa nazaj so ti vgradili plinsko napeljavo? Meni so jo prbližno dve leti nazaj, pa me zaenkrat še nuben ni kontaktiral, morda tudi nisem v tistem razredu kjer so potrebne menjave, ker avto gre tako kot mora, saj zaenkrat :mrgreen:


Ja imas prav, to je pomemben podatek. Plin so mi vgradili pred dobra pol leta.
 
PeterStegnar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Sr dec 30, 2009 8:09 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a PeterStegnar Po mar 21, 2011 7:38 pm

plinaš je napisal/-a:
PeterStegnar je napisal/-a:Ce je cena za tvojega res 3k € pol res ni neke hude racunice. Da se ti investicija vraca 3 leta je res prevec. Meni se bo povrnila investicija v plin pri enem avtu (A3) kot pri drugem avtu (7er) v priblizno letu dni, pa delam pri obeh avtih priblizno enako stevilo kilometrov kot ti.

EDIT: Aja saj res. Sem pozabil, zakaj sem pravzaprav prisel v to temo. A se kdo kaj ve o odpoklicu plinskih injetorjev pri Plineksu? Namrec meni so v petek zamenjali vse injektorje v Sedmici, saj naj bi bili iz slabe serije. Menda naj bi slo za 100+ menjav. A so koga od vas ze kontaktirali?


- strošek bencin: pri porabi 14,6l .... 3730 EUR
- strošek plin: predvidena poraba 16,5 .... 2600 EUR
Mi je zanimivo , da tak stroj voziš na super 95 ....
kako ste vsi malenkostni...ko pa na avtu v treh letih zgubite na vrednosti 10,000€ ali več je pa vse v redu.... da bi pa kaj za okolje naredili pa ne ...


Imas prav ja ... Toda on na 750i ne bo izgubil toliko denarja v 3letih ... ;)
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš To mar 22, 2011 7:16 am

PeterStegnar je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:
PeterStegnar je napisal/-a:Ce je cena za tvojega res 3k € pol res ni neke hude racunice. Da se ti investicija vraca 3 leta je res prevec. Meni se bo povrnila investicija v plin pri enem avtu (A3) kot pri drugem avtu (7er) v priblizno letu dni, pa delam pri obeh avtih priblizno enako stevilo kilometrov kot ti.

EDIT: Aja saj res. Sem pozabil, zakaj sem pravzaprav prisel v to temo. A se kdo kaj ve o odpoklicu plinskih injetorjev pri Plineksu? Namrec meni so v petek zamenjali vse injektorje v Sedmici, saj naj bi bili iz slabe serije. Menda naj bi slo za 100+ menjav. A so koga od vas ze kontaktirali?


- strošek bencin: pri porabi 14,6l .... 3730 EUR
- strošek plin: predvidena poraba 16,5 .... 2600 EUR
Mi je zanimivo , da tak stroj voziš na super 95 ....
kako ste vsi malenkostni...ko pa na avtu v treh letih zgubite na vrednosti 10,000€ ali več je pa vse v redu.... da bi pa kaj za okolje naredili pa ne ...


Imas prav ja ... Toda on na 750i ne bo izgubil toliko denarja v 3letih ... ;)

saj imaš ti tudi prav... ko pa sešteješ izgubo vrednosti ( tistih 10,000€ je bilo seveda zapisano malo figurativno ) ter prihranek na plinu pa tudi pri starejših avtih nekaj prihraniš ...sploh če ga imaš dalj časa..
najbolj mi je pa všeč , ko nekateri tako z veseljem pišejo kako se ne da nič prihraniti in obenem vozijo "ekološke "dizle... in razne buče okoli povračila vložka , da je tri leta preveč - kaj pa se ti pri avtu povrne samo od sebe ? NIČ !! RAZEN PLINSKENAPRAVE!
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
Buffy
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Po apr 10, 2006 5:57 pm
Kraj: Celje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Buffy To mar 22, 2011 7:47 am

Js bom tak reku... Če ma nekdo viška denarja in namesto da zagoni ta denar za bedarije kot so big screen lcd bullshit televizorji itd itd (za kar ne morem vrjet kake kredite si vse ljudje nalagajo), nej da raj še mal zravn in si vgradi plinsko napravo... sam sm tak naredu, kr denar bi tak al tak šou v tri dni... Tak se pa vsaj ceneje vozim ;) In to konkretno ceneje...

Aja, btw, po računalniku je pa konkretno nižja poraba zadn tank... mislim da bo znala bit samo okol 19 po mestu :D s tem da sm ofnu avspuh in ga mal prevč hočem poslušat... Upam sam da se računalnik konkretno ne moti :)
Slika
 
NeoTO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe mar 19, 2010 12:01 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a NeoTO To mar 29, 2011 6:41 pm

Jaz imam pa spet probleme s sistemom DFI (Plineks). Danes sem se normalno pripeljal iz službe domov. Po parih minutah sem se odpeljal in:
1. plina nisem mogel vklopit - plinski sistem je bil mrtev, nobene signalne lučke, nobenega odziva pri pritiskih na tipko, nič....
2. avto je komaj kam šel - med pospeševanjem je klenkal, cukal, moč je tudi opazno upadla. (STFT je bil pri pospeševanju prek 30%)

Kličem Plineks, pravijo, da za kaj takega še niso slišali in da naj preverim varovalko. Varovalka na prvi pogled še čisto OK (slika spodaj).
Slika
Pravijo, da pred petkom ne morejo nič - halo?? Ni mi dalo miru, zato sem šel še enkrat pregledat in našel kontakte varovalke prevlečene s stopljeno gumo od nosilca varovalke. Očistim kontakte, dam varovalko nazaj in voilá - spet vse deluje.

Tako da v primeru, če crkne varovalka pri DFI sistemu, ne samo, da plinski sistem ne deluje več, kot kaže ovira pulze za injektorje iz motornega računalnika.

Skoraj že očiščen kontakt varovalke
Slika

Ohišje za varovalko - stopljena guma okoli kontaktov
Slika
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a LinuxFuter To mar 29, 2011 6:57 pm

Kitajski nosilc varovalke, po pravici povedano me ne preseneča. Blazno čudno je to, da skurjena varovalka za plin moti vbrizg bencina.
 
Uporabniški avatar
Buffy
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Po apr 10, 2006 5:57 pm
Kraj: Celje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Buffy To mar 29, 2011 7:04 pm

Lepo da si porihtal problem...

No očitno se računalnik od avta veže na plinskega in potem plinski naprej... al kokrkol že.. no pri mojem sistemu garantirano s tem ni težave :) mi je šla varovalka kr je bla mal prešvoh pri vgradnji in je samo plin nehu delat, bencin pa je bil nedotaknjen...

Je pa dobr vedet kaj je lahko vzrok za take simptome.
Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr mar 30, 2011 5:15 pm

[quote="NeoTO"]Jaz imam pa spet probleme s sistemom DFI (Plineks). Danes sem se normalno pripeljal iz službe domov. Po parih minutah sem se odpeljal in:
1. plina nisem mogel vklopit - plinski sistem je bil mrtev, nobene signalne lučke, nobenega odziva pri pritiskih na tipko, nič....
2. avto je komaj kam šel - med pospeševanjem je klenkal, cukal, moč je tudi opazno upadla. (STFT je bil pri pospeševanju prek 30%)

Kličem Plineks, pravijo, da za kaj takega še niso slišali in da naj preverim varovalko. Varovalka na prvi pogled še čisto OK (slika spodaj).
Slika
Pravijo, da pred petkom ne morejo nič - halo?? Ni mi dalo miru, zato sem šel še enkrat pregledat in našel kontakte varovalke prevlečene s stopljeno gumo od nosilca varovalke. Očistim kontakte, dam varovalko nazaj in voilá - spet vse deluje.

Tako da v primeru, če crkne varovalka pri DFI sistemu, ne samo, da plinski sistem ne deluje več, kot kaže ovira pulze za injektorje iz motornega računalnika.
tista "gurtna" mi zelo zanimiva izgleda .. ali je to zato da štrom ne prebija ?? :rofl
drugače je pa tako .. si prišel ceneje skozi pri montaži kot s kakšno drugo napravo in bi lahko ukalkuliral tudi kakšen tak pripetljaj ...
plin je cnej k bencin
 
NeoTO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe mar 19, 2010 12:01 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a NeoTO Pe apr 01, 2011 2:21 pm

plinaš je napisal/-a:drugače je pa tako .. si prišel ceneje skozi pri montaži kot s kakšno drugo napravo in bi lahko ukalkuliral tudi kakšen tak pripetljaj ...


Hm... Kaj pa je zate ceneje? Gledam koliko stanejo tele vgradnje malo južneje od nas in se mi zdi, da sem že tako ali tako preplačal zadevo. Sem pa leto in pol nazaj dal cca. 1400 € za sistem. Se ti zdi to toliko ceneje, da bi moral računat na takšne pripetljaje?

Tista gurtna je pa čisto serijski pas, ki drži akumulator popolnoma na mestu. Tako ni nobenih kovinskih nosilcev čez akumulator. Nima pa tukaj nič veze.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Pe apr 01, 2011 2:37 pm

NeoTO je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:drugače je pa tako .. si prišel ceneje skozi pri montaži kot s kakšno drugo napravo in bi lahko ukalkuliral tudi kakšen tak pripetljaj ...


Hm... Kaj pa je zate ceneje? Gledam koliko stanejo tele vgradnje malo južneje od nas in se mi zdi, da sem že tako ali tako preplačal zadevo. Sem pa leto in pol nazaj dal cca. 1400 € za sistem. Se ti zdi to toliko ceneje, da bi moral računat na takšne pripetljaje?

Tista gurtna je pa čisto serijski pas, ki drži akumulator popolnoma na mestu. Tako ni nobenih kovinskih nosilcev čez akumulator. Nima pa tukaj nič veze.


za mojega prins-a z dodatnim mazanjem valve care je sedaj baje polna cena 2150€ .. tisto o bivši jugi smo pa že lepo premleli sploh sedaj , ko se je zaostrilo s homologacijami .. kazen za nehomologirano napravo pa tudi ni prav nizka..
če pogledamo bolj točno si prišel 30% ceneje skozi .. kaj se tebi zdi preplačano ali ne je pa itak stvar posameznika in njegovih prav osebnih pogledov na ceno ..
jaz še zmeraj mislim , da sem se odločil pravilno na obeh avtih .. pa na baleno-tu mi je navsezadnje prav vseeno če kaj crkne , ker če bo popravilo za moje mišljenje predrago , bom dal v prešo nabavnih 700€ pa se vozim že 1,5 leta z njim ..v tem času je bil strošek 2l olja in 30€ za tipalo temperature vode za 13000km ...
ko bom menjal avto gre naprava v "novega" , saj ne mislim za lastno vožnjo kupovati nič močnejšega kot 80kw.. tudi zaradi registracije ..
plin je cnej k bencin
 
NeoTO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe mar 19, 2010 12:01 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a NeoTO So apr 02, 2011 4:24 pm

Zelo me čudi tvoj pogled na celotno zadevo. Če grem v trgovino in imam na razpolago 10 različnih izdelkov ter se odločim za enega izmed njih, ki je v cenovni sredini, potem pričakujem, da bo deloval tako kot je reklamiran, sploh če proizvajalec za izdelek nudi garancijo. Če izdelek ne deluje, je stvar proizvajalca, da ga popravi.
Pri avtoplinski inštalaciji pa ne gre samo za to, ali deluje ali ne, temveč da lahko nepravilno delovanje ogroža življenje udeležencev v prometu, za kar tudi proizvajalec odgovarja, če je izdelek vzrok nesreče.
Ampak pustimo to. To, da varovalka sploh ne služi svojemu namenu in da je v primeru napake v plinskem sistemu ogroženo normalno delovanje bencinskega sistema (ki poganja zavore, servo volan...) pa se mi zdi absolutno nemogoče opravičiti s ceno. Če misliš, da je temu tako, jaz izstopam iz te prazne debate.
 
Uporabniški avatar
Buffy
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Po apr 10, 2006 5:57 pm
Kraj: Celje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Buffy So apr 02, 2011 7:29 pm

Se strinjam z NeoTOm... Bencinski motor mora ob prenehanju delovanja plinske naprave delovati tako kot mora, ne glede na ceno naprave... Na konc koncu nobena naprava ni poceni...
Slika
 
Mare77
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: To dec 04, 2007 9:32 am
Kraj: Južno od LJ

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Mare77 Ne apr 03, 2011 7:16 am

A ve kdo, če drži ta delovni čas za Butan plin v Izoli?
Delovni čas:
PON - PET od 7.00 - 19.00 ure
SOBOTA od 7.00 - 13.00 ure

mislim, da sem bil 2 tedna nazaj v soboto dopoldne tam, pa so imeli zaprto :evil:
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne apr 03, 2011 11:35 am

NeoTO je napisal/-a:Zelo me čudi tvoj pogled na celotno zadevo. Če grem v trgovino in imam na razpolago 10 različnih izdelkov ter se odločim za enega izmed njih, ki je v cenovni sredini, potem pričakujem, da bo deloval tako kot je reklamiran, sploh če proizvajalec za izdelek nudi garancijo. Če izdelek ne deluje, je stvar proizvajalca, da ga popravi.
Pri avtoplinski inštalaciji pa ne gre samo za to, ali deluje ali ne, temveč da lahko nepravilno delovanje ogroža življenje udeležencev v prometu, za kar tudi proizvajalec odgovarja, če je izdelek vzrok nesreče.
Ampak pustimo to. To, da varovalka sploh ne služi svojemu namenu in da je v primeru napake v plinskem sistemu ogroženo normalno delovanje bencinskega sistema (ki poganja zavore, servo volan...) pa se mi zdi absolutno nemogoče opravičiti s ceno. Če misliš, da je temu tako, jaz izstopam iz te prazne debate.


če se odločiš za izdelek ki je po prodajni ceni - če bi prebral moj prejšnji post bi videl , da to pač ne pomeni , da je izdelek po nabavni ceni v sredini ter posledično to pomeni , da v globalnem trgu še zdaleč ne kotira tako visoko kot v sloveniji - nekje v sredini ponudbe ( kar plineksovi sistemi sigurno niso ) pa se tako odločiš glede na samo oglaševanje izdelka , za to ne moreš kriviti mene ...

kar se tiče ogrožanja življenj udeležencev v prometu : tudi na samem avtu ti lahko pregori kakšna varovalka , ki ustvari iste posledice..tudi na dizlu brez plina...
kar se tiče opravičevanja s ceno : tudi pri serijskih avtih višjega ali najvišjega cenovnega ranga prihaja do smtrno nevarnih serijskih napak .. odgovornost , če se zgodi nesreča pa se ugotavlja naknadno in ni vedno in izključno na strani proizvajalca...

evo moje obrazložitve , kdaj ta odgovornost ne "pali " (ob voznikovem neupoštevanje varnostnih napotkov iz navodil za uporabo - beri tudi drobni tisk!!):

-Jaz imam pa spet probleme s sistemom DFI (Plineks). Danes sem se normalno pripeljal iz službe domov. Po parih minutah sem se odpeljal in:
1. plina nisem mogel vklopit - plinski sistem je bil mrtev, nobene signalne lučke, nobenega odziva pri pritiskih na tipko, nič....

2. [b]avto je komaj kam šel - med pospeševanjem je klenkal, cukal, [/b]moč je tudi opazno upadla. (STFT je bil pri pospeševanju prek 30%)

zdaj imam pa še eno vprašanje zate : a če ti na avtomobilski armaturi ne bi svetile lučke bi tudi vžgal in speljal ?? res ne vem zakaj so potem vse te lučke za opozarjanje , če jih nočeš upoštevati... kolikor je meni jasno , morajo funkcionalne lučke goreti in opozorilne ne smejo svetiti .. če je nekaj obratnega , potem je prišlo do napake ! in seveda je samoumevno , da se napaka odpravi! ne pa da se usedeš v avto , vžgeš in z neizpravnim avtom voziš po cesti !
to je tako , kot da ti sveti lučka za abs in esp , pa se vseeno voziš . ali pa če ti ne svetijo lučke , ko daš kontakt ga vžgeš na porivanje in kljub temu pričakuješ , da bo vse ostalo normalno delalo potem pa bo kriv proizvajalec , ker stvar ni delala..

se čisto strinjam s tabo , da naj bi stvari delale ..samo če pa kaj crkne je pa le treba popraviti ! brez izgovorov .. tudi če ti ne delajo lučke,ki bi morale. je nekaj narobe in to niso malenkosti ...

http://www.emer.it/Prodotti/Catalogo-Kit/GPL/BAT.aspx .. emer uporablja valtek-ove venile , upornost 2,5ohm
http://www.prinsautogas.com/en/products ... ctors.html ... prins pa uporablja keihin-ove injektorje upornost 1,25ohm ..aja, pa linearni so od 2,5ms naprej...

pa še ta : če vtipkam plineks dfi mi na prvo mesto postavi tole : viewtopic.php?f=8&t=81069

Za Plineks sem se odločil na podlagi ponujenega rabata na vgradnjo avtoplinske inštalacije,
.. aja še rabat si dobil na že tako nižjo ceno te naprave napram drugim ...
ja če ti pa to ni bilo nič sumljivo , ob tem da jo oglašujejo pri plineksu kot "super -duper razvojno noviteto " pri razvoju katere so sodelovali tudi sami ( http://www.plineks.si/Novice/index.php?id=29 ) , ki imajo na svoji strani tudi znak SQ No.000836 ( http://www.plineks.si/Predelava/ ) pa jih na uradni strani SQ kot veljavne z datumom 01,09,2009 ni zaslediti ( http://www.slovenskakakovost.si/modri.html ) - če pa ga imajo , pa samo priznanje zame nima nobene vrednosti če izdajatelj le-tega na svoji strani ni posodobil podatkov več kot 1,5 leta ...
se opravičujem za daljši post vendar sem raje vse podprl z določenimi linki , da se ne bi kdo preveč sprenevedal... pa lep pozdrav vsem sedanjim in bodočim plinašem
plin je cnej k bencin
 
NeoTO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe mar 19, 2010 12:01 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a NeoTO To apr 05, 2011 10:56 am

Pong...

plinaš je napisal/-a:kar se tiče ogrožanja življenj udeležencev v prometu : tudi na samem avtu ti lahko pregori kakšna varovalka , ki ustvari iste posledice..tudi na dizlu brez plina...
kar se tiče opravičevanja s ceno : tudi pri serijskih avtih višjega ali najvišjega cenovnega ranga prihaja do smtrno nevarnih serijskih napak .. odgovornost , če se zgodi nesreča pa se ugotavlja naknadno in ni vedno in izključno na strani proizvajalca...


Problem je, če se proizvajalec spreneveda, čeprav je o problemih večkrat obveščen. Ni pa težko dokazati vzroka, če motor pred predelavo deluje normalno, po predelavi in uporabi plina pa ne več (ob uporabi bencina pa še).

plinaš je napisal/-a:evo moje obrazložitve , kdaj ta odgovornost ne "pali " (ob voznikovem neupoštevanje varnostnih napotkov iz navodil za uporabo - beri tudi drobni tisk!!):
...
zdaj imam pa še eno vprašanje zate : a če ti na avtomobilski armaturi ne bi svetile lučke bi tudi vžgal in speljal ?? res ne vem zakaj so potem vse te lučke za opozarjanje , če jih nočeš upoštevati... kolikor je meni jasno , morajo funkcionalne lučke goreti in opozorilne ne smejo svetiti .. če je nekaj obratnega , potem je prišlo do napake ! in seveda je samoumevno , da se napaka odpravi! ne pa da se usedeš v avto , vžgeš in z neizpravnim avtom voziš po cesti !
to je tako , kot da ti sveti lučka za abs in esp , pa se vseeno voziš . ali pa če ti ne svetijo lučke , ko daš kontakt ga vžgeš na porivanje in kljub temu pričakuješ , da bo vse ostalo normalno delalo potem pa bo kriv proizvajalec , ker stvar ni delala..


Plin je v avto vgrajen kot sekundarno gorivo, ki v izklopljenem stanju ne sme vplivati na delovanje na primarno gorivo (bencin). Plinski sistem ima prav tako samo eno kontrolno lučko, ki samo prikazuje ali je sistem vklopljen (lučka prižgana) ali izklopljen (lučka ugasnjena). Lučka je funkcionalna in ne opozorilna, vendar ne gori ves čas (samo kadar motor deluje na plin). Neizpravne lučke za nivo plina pa so itak poglavje zase... Drugače pa nikjer v navodilih od avtoplinskega sistema ne piše o tem, kaj narediti, če se plin 'noče prižgat'. Celo, ko sem jih poklical, niso vedeli kaj bi mi rekli in izjavili, da je skoraj sigurno šla varovalka, hkrati pa me niso opozorili na kakršnokoli nevarnost zaradi tega.
In ja, če ti zagori lučka za ESP, se itak odpelješ do servisa. Kdo pa ne? Nedelovanje tega sistema ne vpliva na ostale sisteme (in če pomisliš, da je 90% avtov na cesti še vedno brez ESP, to ni problem).
Drugi problem je, če sistem ne deluje in niti ne prikaže opozorilne lučke - takrat si ga naj*** :)



plinaš je napisal/-a:se čisto strinjam s tabo , da naj bi stvari delale ..samo če pa kaj crkne je pa le treba popraviti ! brez izgovorov .. tudi če ti ne delajo lučke,ki bi morale. je nekaj narobe in to niso malenkosti ...

Tako je. Mi pomagaš prepričat še Plineks, da je temu tako?

plinaš je napisal/-a:http://www.emer.it/Prodotti/Catalogo-Kit/GPL/BAT.aspx .. emer uporablja valtek-ove venile , upornost 2,5ohm
http://www.prinsautogas.com/en/products ... ctors.html ... prins pa uporablja keihin-ove injektorje upornost 1,25ohm ..aja, pa linearni so od 2,5ms naprej...


Super, ni kaj. Mene so kot laika na tem področju pač nategnili in mi dali ventile, ki so kot kaže najcenejši.

plinaš je napisal/-a:pa še ta : če vtipkam plineks dfi mi na prvo mesto postavi tole : viewtopic.php?f=8&t=81069

Za Plineks sem se odločil na podlagi ponujenega rabata na vgradnjo avtoplinske inštalacije,
.. aja še rabat si dobil na že tako nižjo ceno te naprave napram drugim ...


Jap, rabat je bil obljubljen, a ga nisem videl. Cena, ki sem jo napisal, je bila že z rabatom... Torej sem 'prišparal' mogoče za kakšen L FlashLube-a. Glede nižje cene... Govorimo o sistemu za 4 cilindre in cenovno so bile ponudbe 4 vgrajevalcev (Ljubljana 2x, Celje, Plineks) zelo uravnovešene. Še vedno ne vem kakšne bi morale biti marže vgrajevalcev, o katerih govoriš.

plinaš je napisal/-a:ja če ti pa to ni bilo nič sumljivo , ob tem da jo oglašujejo pri plineksu kot "super -duper razvojno noviteto " pri razvoju katere so sodelovali tudi sami ( http://www.plineks.si/Novice/index.php?id=29 ) , ki imajo na svoji strani tudi znak SQ No.000836 ( http://www.plineks.si/Predelava/ ) pa jih na uradni strani SQ kot veljavne z datumom 01,09,2009 ni zaslediti ( http://www.slovenskakakovost.si/modri.html ) - če pa ga imajo , pa samo priznanje zame nima nobene vrednosti če izdajatelj le-tega na svoji strani ni posodobil podatkov več kot 1,5 leta ...
se opravičujem za daljši post vendar sem raje vse podprl z določenimi linki , da se ne bi kdo preveč sprenevedal... pa lep pozdrav vsem sedanjim in bodočim plinašem


Tole glede SQ bom pa preveril. Če se prav spomnim, so že v letu 2009 imeli identične strani. So pa res nekaj sodelovali, a jim je večino naredil nek Čeh (ali Italijan) Claudio Scarsetto (claudioscarsetto@email.cz), ki pa se ne odziva več na maile. Ko sem iskal, sem prek googla našel, da naj bi v Italiji delal v nekem drugem podjetju, kjer se pa tudi ni odzival. Je pa po mojem spisal celotni software in firmware.
 
Mighi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Po dec 24, 2007 11:13 am
Kraj: KP

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Mighi To apr 05, 2011 2:34 pm

Mare77 je napisal/-a:A ve kdo, če drži ta delovni čas za Butan plin v Izoli?
Delovni čas:
PON - PET od 7.00 - 19.00 ure
SOBOTA od 7.00 - 13.00 ure

mislim, da sem bil 2 tedna nazaj v soboto dopoldne tam, pa so imeli zaprto :evil:


Nisi prvi :) Tudi jaz sem šel enkrat zastojn v soboto.
Ko sem kasneje vprašal osebje kako je med vikendi je rekel, da so zdaj odprli in še ne vejo al bojo delali ob sobotah al ne... :roll:

VW: Je pa ta črpalka ene 20 let pavzirala. v starih časih (70.-a al 80.-ta) je bila, pol so jo zaprli in znova odprli s5 letos okrog novega leta.
Aja pa še ena dobra s te pumpe. natankamo, pol pa ni šlo računa iz navisiona zaključit oz. sprintat...ene 5-10 min se gospod matra, pol se pa zmenva in kar zaokroživa cifro (dodatno se naračuna taksa eko sklada). Naslednjič mi je seveda vrnil razliko.
Zadnjič spremenil Mighi, dne Če apr 14, 2011 10:53 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To apr 05, 2011 8:46 pm

NeoTO je napisal/-a:Pong...

plinaš je napisal/-a:kar se tiče ogrožanja življenj udeležencev v prometu : tudi na samem avtu ti lahko pregori kakšna varovalka , ki ustvari iste posledice..tudi na dizlu brez plina...
kar se tiče opravičevanja s ceno : tudi pri serijskih avtih višjega ali najvišjega cenovnega ranga prihaja do smtrno nevarnih serijskih napak .. odgovornost , če se zgodi nesreča pa se ugotavlja naknadno in ni vedno in izključno na strani proizvajalca...


Problem je, če se proizvajalec spreneveda, čeprav je o problemih večkrat obveščen. Ni pa težko dokazati vzroka, če motor pred predelavo deluje normalno, po predelavi in uporabi plina pa ne več (ob uporabi bencina pa še).

plinaš je napisal/-a:evo moje obrazložitve , kdaj ta odgovornost ne "pali " (ob voznikovem neupoštevanje varnostnih napotkov iz navodil za uporabo - beri tudi drobni tisk!!):
...
zdaj imam pa še eno vprašanje zate : a če ti na avtomobilski armaturi ne bi svetile lučke bi tudi vžgal in speljal ?? res ne vem zakaj so potem vse te lučke za opozarjanje , če jih nočeš upoštevati... kolikor je meni jasno , morajo funkcionalne lučke goreti in opozorilne ne smejo svetiti .. če je nekaj obratnega , potem je prišlo do napake ! in seveda je samoumevno , da se napaka odpravi! ne pa da se usedeš v avto , vžgeš in z neizpravnim avtom voziš po cesti !
to je tako , kot da ti sveti lučka za abs in esp , pa se vseeno voziš . ali pa če ti ne svetijo lučke , ko daš kontakt ga vžgeš na porivanje in kljub temu pričakuješ , da bo vse ostalo normalno delalo potem pa bo kriv proizvajalec , ker stvar ni delala..


Plin je v avto vgrajen kot sekundarno gorivo, ki v izklopljenem stanju ne sme vplivati na delovanje na primarno gorivo (bencin). Plinski sistem ima prav tako samo eno kontrolno lučko, ki samo prikazuje ali je sistem vklopljen (lučka prižgana) ali izklopljen (lučka ugasnjena). Lučka je funkcionalna in ne opozorilna, vendar ne gori ves čas (samo kadar motor deluje na plin). Neizpravne lučke za nivo plina pa so itak poglavje zase... Drugače pa nikjer v navodilih od avtoplinskega sistema ne piše o tem, kaj narediti, če se plin 'noče prižgat'. Celo, ko sem jih poklical, niso vedeli kaj bi mi rekli in izjavili, da je skoraj sigurno šla varovalka, hkrati pa me niso opozorili na kakršnokoli nevarnost zaradi tega.
In ja, če ti zagori lučka za ESP, se itak odpelješ do servisa. Kdo pa ne? Nedelovanje tega sistema ne vpliva na ostale sisteme (in če pomisliš, da je 90% avtov na cesti še vedno brez ESP, to ni problem).
Drugi problem je, če sistem ne deluje in niti ne prikaže opozorilne lučke - takrat si ga naj*** :)



plinaš je napisal/-a:se čisto strinjam s tabo , da naj bi stvari delale ..samo če pa kaj crkne je pa le treba popraviti ! brez izgovorov .. tudi če ti ne delajo lučke,ki bi morale. je nekaj narobe in to niso malenkosti ...

Tako je. Mi pomagaš prepričat še Plineks, da je temu tako?

plinaš je napisal/-a:http://www.emer.it/Prodotti/Catalogo-Kit/GPL/BAT.aspx .. emer uporablja valtek-ove venile , upornost 2,5ohm
http://www.prinsautogas.com/en/products ... ctors.html ... prins pa uporablja keihin-ove injektorje upornost 1,25ohm ..aja, pa linearni so od 2,5ms naprej...


Super, ni kaj. Mene so kot laika na tem področju pač nategnili in mi dali ventile, ki so kot kaže najcenejši.

plinaš je napisal/-a:pa še ta : če vtipkam plineks dfi mi na prvo mesto postavi tole : viewtopic.php?f=8&t=81069

Za Plineks sem se odločil na podlagi ponujenega rabata na vgradnjo avtoplinske inštalacije,
.. aja še rabat si dobil na že tako nižjo ceno te naprave napram drugim ...


Jap, rabat je bil obljubljen, a ga nisem videl. Cena, ki sem jo napisal, je bila že z rabatom... Torej sem 'prišparal' mogoče za kakšen L FlashLube-a. Glede nižje cene... Govorimo o sistemu za 4 cilindre in cenovno so bile ponudbe 4 vgrajevalcev (Ljubljana 2x, Celje, Plineks) zelo uravnovešene. Še vedno ne vem kakšne bi morale biti marže vgrajevalcev, o katerih govoriš.

plinaš je napisal/-a:ja če ti pa to ni bilo nič sumljivo , ob tem da jo oglašujejo pri plineksu kot "super -duper razvojno noviteto " pri razvoju katere so sodelovali tudi sami ( http://www.plineks.si/Novice/index.php?id=29 ) , ki imajo na svoji strani tudi znak SQ No.000836 ( http://www.plineks.si/Predelava/ ) pa jih na uradni strani SQ kot veljavne z datumom 01,09,2009 ni zaslediti ( http://www.slovenskakakovost.si/modri.html ) - če pa ga imajo , pa samo priznanje zame nima nobene vrednosti če izdajatelj le-tega na svoji strani ni posodobil podatkov več kot 1,5 leta ...
se opravičujem za daljši post vendar sem raje vse podprl z določenimi linki , da se ne bi kdo preveč sprenevedal... pa lep pozdrav vsem sedanjim in bodočim plinašem


Tole glede SQ bom pa preveril. Če se prav spomnim, so že v letu 2009 imeli identične strani. So pa res nekaj sodelovali, a jim je večino naredil nek Čeh (ali Italijan) Claudio Scarsetto (claudioscarsetto@email.cz), ki pa se ne odziva več na maile. Ko sem iskal, sem prek googla našel, da naj bi v Italiji delal v nekem drugem podjetju, kjer se pa tudi ni odzival. Je pa po mojem spisal celotni software in firmware.

No, NeoTO, že veliko nezadovoljnih Plineksovih strank je ropotalo kaj vse bodo naredili, če ne bo, če če bo... me zanima če boš res prvi ki bo šel do konca!

Trenutno vem za Insignijo ki, je že drugič zaropotala in jo imajo v drugo že tretji teden v delavnici, pa še vedno ni uštimana :shock:

Zanimivo je, da je takih primerov največ ravno pri Plineksu, ki se reklamira kot monter ogromno izkušnjami ( :lol: ) in največjim prometom, v resnici pa so po obstoju najmlajši.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
NeoTO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe mar 19, 2010 12:01 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a NeoTO Sr apr 06, 2011 7:16 am

iziboy je napisal/-a:No, NeoTO, že veliko nezadovoljnih Plineksovih strank je ropotalo kaj vse bodo naredili, če ne bo, če če bo... me zanima če boš res prvi ki bo šel do konca!
Trenutno vem za Insignijo ki, je že drugič zaropotala in jo imajo v drugo že tretji teden v delavnici, pa še vedno ni uštimana :shock:
Zanimivo je, da je takih primerov največ ravno pri Plineksu, ki se reklamira kot monter ogromno izkušnjami ( :lol: ) in največjim prometom, v resnici pa so po obstoju najmlajši.


Problem je, da enostavno ne najdem časa, da bi enega pravnika prepričal, da prevzame zadevo in jo pripelje do konca. Avto pa rabim, da se vsak dan vozim v službo (in ne, da bo nekaj tednov pri njih stal v garaži). Tisti njihov Swift, ki so ga imeli kot nadomestno vozilo, pa naj kar imajo.
Tole z varovalko mislim, da bo enostavno za popravit. Če bo pa s sistemom spet kaj narobe, mislim pa da bom zahteval, da se nehajo zaj*** in ga odstranijo ter mi vrnejo denar (na srečo imam vse papirje, ki sem jim jih pošiljal za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake).
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr apr 06, 2011 4:27 pm

iziboy je napisal/-a:[
No, NeoTO, že veliko nezadovoljnih Plineksovih strank je ropotalo kaj vse bodo naredili, če ne bo, če če bo... me zanima če boš res prvi ki bo šel do konca!

Trenutno vem za Insignijo ki, je že drugič zaropotala in jo imajo v drugo že tretji teden v delavnici, pa še vedno ni uštimana :shock:

Zanimivo je, da je takih primerov največ ravno pri Plineksu, ki se reklamira kot monter ogromno izkušnjami ( :lol: ) in največjim prometom, v resnici pa so po obstoju najmlajši.


to sem pa tudi jaz že slišal kako so se nekateri kar pošteno pridušali ko jim kaj ni štimalo pri plineksu . pa robantili in "grozili " kaj bodo ukrenili - ja seveda ...

pa saj je vseeno insignia ali kateri drugi opel ... če ni res u nulo narejen in podmazan bo zaropotal ...

ali je pa že mogoče kdo slišal , da je kakšen italijan ( ki so pregovorno kao "j***a" ) zaropotal na ventilih na plinu ?? jaz namreč nisem še za nobenega .. vem pa za kar nekaj , ki se že dolgo časa vozijo na plin brez problemov...
plin je cnej k bencin
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 5 gostov