Zanimiv je bil pojav t.i. "pony" avtomobilov v Grčiji. Lahke avtomobile z odprtim prtljažnim prostorom in streho je bilo mogoče poceni registrirati kot kmetijska vozila, zato so bili precej popularni. Nenazadnje je temu botrovalo tudi ugodno podnebje. Ker se večjim proizvajalcem ni izplačalo razvijati posebnih modelov samo za relativno majhno Grčijo, so se dela lotila lokalna podjetja:
Namco-Citroën Pony na Spačkovem podvozju je bil najbolj uspešen med vsemi, naredili so 30.000 primerkov:
Namco je bil nekaj podobnega kot naš Cimos, poleg Ponyja so avtomobile tudi uvažali.
Kasneje so prekinili sodelovanje s Citroënom in Ponyja, še vedno na šasiji 2cv, opremili s Fordovim hardverom:
Namco Pony Super:
Njegov glavni konkurent je bil Renault Farma na šasiji R4:
Tu je bil še Fiat 127 Amico:
In presenetljivo, Daihatsu Zebra, povsem grška zadeva na osnovi charadea:
Bizaren tako ali drugače je MEVEA Fox, ki tehnično in tudi oblikovno temelji na Reliant Kitten:
Z letom 1985 se je zakonodaja spremenila, hkrati pa se je grški trg odprl uvozu. Poniji so bili obsojeni na smrt, najdlje, do l. 1992, se je obdržal Namco SuperPony:
