Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Napisal/-a Daedalus Če mar 26, 2009 10:55 am

Odvisno od situacije...bivši semafor pri Drskovčah je imel interval na cca. miljaužnt minut, in tm je bla edina logična opcija ler+ročna. Isto velja v primerih, ko nisem prvi v koloni pred semaforjem, ko sm sam, al pa ko glih naletim na na novo prižgano rdečo. Ler+ročna.
V bistvu mam u prvi pa ročna bremza sam u primerih ko sm prvi v koloni ki se je ustavla in sumim da se bo prec prižgala zelena...
 
Uporabniški avatar
MatejW
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To apr 10, 2007 5:12 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MatejW Če mar 26, 2009 11:26 am

Kak kdaj,... ustavim se v leru, pol pa cez neke cajta v prvo pa stojim na sklopki,...
Slika
 
saxo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Sr feb 25, 2004 11:50 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a saxo Če mar 26, 2009 7:49 pm

AgitatoR je napisal/-a:Ler. Če je ravno je to dost, drgač pa mal ročne dodam.
V čem je pa fora na sklopki stat pa v brzini met če si pri miru ?
V prvo daš ko se za pešce rdeča pržge in pol lepo spelješ pr zeleni.

Najbolj mi gre na jetra ko v temi stojiš v koloni na semaforju in ti vsi na bremzi stojijo in ti buta tretja štop lampa direkt v glavo. Ej budalo zakaj maš pa ročno ?


V semaforjih je nekako tako, ni mus, da se strinjate z menoj. Pripelješ lahko v 3. prestavi, ker moraš tko al tko ustavit. Ustaviš toliko za avtom pred teboj, če mu ta ob speljevanju crkne, da ga lahko obideš, ne da še dve zeleni luči na semaforju stojiš za njim. Obvezno predno popolnoma ustaviš, daš v leer. Zakaj matrati sklopko, če je ne uporabljaš? Ko posveti zelena, naj bi speljali vsi istočasno, ne pa eden po eden. Tako bi bila boljša pretočnost skozi križišče. Seveda ko posveti zelena, daš v 1. in že spelješ počasi, tako, da opazuješ in reagiraš na denaja voznika pred teboj. Hitro spelejvanje, nikakor ne pomeni, da ne bo tudi kar naenkrat močno zaviral. Ko pa ustavljaš v semaforiziranem križišču, ustavlaj počasi, ne da priletiš in zaviraš, da vse škriplje in opazuj vozilo za teboj in pred teboj. S tem, da si pustiš manevrirni prostor pred seboj, boš lahko, če vidiš onega za teboj, da nima namena počakati, obšel tistega pred teboj in naj se zapiči vanj, ne v tebe (seveda, če ti prosotr na levi ali desni to dopušča, drugač zapelješ tik do avta pred teboj, ker boš s tem bistveno ublažil udarec naleta). Ponavadi, pa zadostuje, da se nekako ustavi, brez da bi se zaletel v koga, ker si mu sprostil toliko prostora, da se ima še pravi čas ustaviti, brez naleta. Torej, ko se približuješ rdeči luči v semaforju in veš da boš moral ustaviti, upočasnuj vožnjo, tako, da voznik za teboj to opazi in tudi lahko varno ustavi. Marsikdaj si tako zavaruješ rit, pa če gre le za nekaj cm.
MJ
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Če mar 26, 2009 8:40 pm

Tole si pa tako teoretično zapisal, kot bi knjigo bral :) Samo je pa kar resnično, samo vprašanje kdo bi tako delal.
Tisto ko si pisal, da bi naj vsi naenkrat speljevali ne pa eden po eden, to pa ne bo držalo. Normalno je da pride do tako imenovane elastike. Ne more deseti v vrsti istočasno speljevat kot prvi, sej tista kolona ni vlak.
Tudi tisto izogibanje pa puščanje prostora pred seboj pri rdeči luči; to je v mestu bolj težko izvedlivo. Ponavadi ti po levi strani prihaja nasprotni promet, na desni pa ali je še eden zaseden pas ali pa je konec ceste, Tako da to odpade, da bi zavil izven kolone pa pobegnil naletu od zadaj. Tudi vedet ne moreš kdaj bi bil tisti pravi čas za pobeg. Dosti je takih cepcev, ko ti pridivja čist za rit in zadnih 10 metrov na ful bremza, vendar počaka, vedet pa ne moreš kdaj pa kdo ne bo počakal. :?
Drugače pa to ni slabo, da si pri takih hitrejših križiščih malo prostora pustiš pred seboj in potem spelješ naprej, ko se že oni zadaj skoraj ustavi.
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Če apr 02, 2009 7:51 pm

Vedno ler, že od daleč, redkokdaj bremzam z mašino. Ler + ročna, če avto leze. Če sem prvi v koloni, že prej opazujem semafor za pesce...
 
Uporabniški avatar
mahlonc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: To dec 04, 2007 10:02 am

Napisal/-a mahlonc Če apr 02, 2009 8:03 pm

mišek je napisal/-a:Tole si pa tako teoretično zapisal, kot bi knjigo bral :) Samo je pa kar resnično, samo vprašanje kdo bi tako delal.
Tisto ko si pisal, da bi naj vsi naenkrat speljevali ne pa eden po eden, to pa ne bo držalo. Normalno je da pride do tako imenovane elastike. Ne more deseti v vrsti istočasno speljevat kot prvi, sej tista kolona ni vlak.


Teoretično 100% možno, praktično pa bolj težko. Bi pa tole če bi uspelo zelo pohitrilo promet.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Če apr 02, 2009 8:10 pm

mahlonc je napisal/-a:
mišek je napisal/-a:Tole si pa tako teoretično zapisal, kot bi knjigo bral :) Samo je pa kar resnično, samo vprašanje kdo bi tako delal.
Tisto ko si pisal, da bi naj vsi naenkrat speljevali ne pa eden po eden, to pa ne bo držalo. Normalno je da pride do tako imenovane elastike. Ne more deseti v vrsti istočasno speljevat kot prvi, sej tista kolona ni vlak.


Teoretično 100% možno, praktično pa bolj težko. Bi pa tole če bi uspelo zelo pohitrilo promet.

Tudi teoretično ni možno. V nekem poizkusu sicer ja, na cesti z zakoni pa ne. S tem ko vsak mal kasnej spelje, si ustvari tudi varnostno razdaljo, ki je pač obvezna in jo je zato treba vštet kot pogoj v to teorijo..
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Če apr 02, 2009 8:17 pm

če nebi nekateri rabli pol ure predn speljejo bi tudi blo boljše.... ali pa tak počasi speljejo pa nato vozijo,da se mu 10 cm za ritjo moram vozit predn menja pas b****
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov