Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Če nov 27, 2008 8:50 pm

LOL, predlagam tkole:
- naslov teme se spremeni v "Inovacije prvič podane kot plačljiva možnost tržišču"
- podatki so v obliki: letnica, znamka in model avtomobila + opis izuma/inovacije in morda (ce je podatek) se izumitelj + ldodaten opis po moznosti
- z prvega posta se crta abs kot "inovacija prvic podana kot placljiva moznost na trziscu oziroma izum"


Zadeva naj bi zgledala nekako takole:
- 1966, Jensen FF (Jensen motors), prvi elektro-mehanski ASB sistem podjetja Dunlop Maxaret (prej uporabljen na letalih, kamionih in dirkalnikih), (naredil so samo 320 avtomobilov).
- 1971, Chrysler Imperial, elektronsko podprt trikanalni anti-lock sistem (ABS) imenovan "sure break", razvila sta ga skupaj chrysler in podjetje bendix.
- 1978, Mercedes S, popolnoma elektronski veckanalni ABS, razvila sta ga skupaj mercedes in bosch (ki je l.75 kupil podjetje Teldix (povezano z bendix podjetjem)).

a b slo?
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če nov 27, 2008 8:50 pm

maky je napisal/-a:še vedno čakam da mi kdo pove, kdo je prvi ponudil turbo motor v redni prodaji.

mislim, da Saab(bi bilo treba poiskat letnico in model)

P.S je pa Saab prvi patentiral dvokrožni zavorni sistem....(nekje v šestedestih letih)
 
Uporabniški avatar
Car-t-maN
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Po jan 14, 2008 10:18 pm

Napisal/-a Car-t-maN Če nov 27, 2008 8:53 pm

@maky sem bil prepričan da je bil kakšen japonec. Vendar ne morem vrjeti da je bil audi. :) . samo sedaj pa jast lahko začnem :In 1901, while employed at Lohner Coach Factory, Ferdinand Porsche designed the "Mixte", a series-hybrid vehicle based on his earlier "System Lohner-Porsche" electric carriage. bla bla bla. Boste sedaj rekli da je bil prvi hybrid leta 1901?

..in vem da si napisal maloserijski
Avto ni avto če nima trikrake zvezde na nosu
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Če nov 27, 2008 8:58 pm

sašo5 je napisal/-a:
maky je napisal/-a:še vedno čakam da mi kdo pove, kdo je prvi ponudil turbo motor v redni prodaji.

mislim, da Saab(bi bilo treba poiskat letnico in model)

P.S je pa Saab prvi patentiral dvokrožni zavorni sistem....(nekje v šestedestih letih)


prvi audi vendar se ni prodajal, drugače z prodajo pa je začel porsche 930 in Saab turbo. baje da je bil enak motor
 
Volvo-s60
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Sr nov 23, 2005 7:31 pm

Napisal/-a Volvo-s60 Če nov 27, 2008 8:58 pm

moni.tor sr. utripa - totalna bedarija(mogoče ti pa reši življenje - sr. kap:D)


Normalno da je bedarija če pa tega ni prvi predstavil svetu MB.
 
Uporabniški avatar
Car-t-maN
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Po jan 14, 2008 10:18 pm

Napisal/-a Car-t-maN Če nov 27, 2008 9:02 pm

Volvo-s60 je napisal/-a:
moni.tor sr. utripa - totalna bedarija(mogoče ti pa reši življenje - sr. kap:D)


Normalno da je bedarija če pa tega ni prvi predstavil svetu MB.


To je moje mnenje. No povej mi dobro stran tega? In napisal sem da je tudi Smartov menjalnik bedarija - a na to pa ne boš nič rekel?
Avto ni avto če nima trikrake zvezde na nosu
 
Uporabniški avatar
podgurc
Novinec
 
Prispevkov: 227
Pridružen: To dec 18, 2007 8:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a podgurc Če nov 27, 2008 9:07 pm

Nekje sem prebrav, če celo ne na tem forumu da je prvi Renault kot prvi ponudil vgrajeno navigacijo. Nism pa čist prepričan. Če to ni res me pa popravte
 
Uporabniški avatar
Car-t-maN
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Po jan 14, 2008 10:18 pm

Napisal/-a Car-t-maN Če nov 27, 2008 9:11 pm

Modern ABS

In 1975, Robert Bosch took over a European company called Teldix (contraction of Telefunken and Bendix) and all the patents registered by this joint-venture and took advantage out of this acquisition to build the base of the system introduced on the market some years later. The German firms Bosch and Mercedes-Benz had been co-developing anti-lock braking technology since the 1970s, and introduced the first completely electronic 4-wheel multi-channel ABS system in trucks and the Mercedes-Benz S-Class in 1978. ABS Systems based on this more modern Mercedes design were later introduced on other cars and on motorcycles.
ABS brakes on a BMW motorcycle

In 1988 BMW became the world's first motorcycle manufacturer to introduce an electronic/hydraulic ABS system, this on their BMW K100. In 1992 Honda launched its first ABS system, this on the ST1100 Pan European. In 1997 Suzuki launched its GSF1200SA (Bandit) with ABS.

vir: http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system
Avto ni avto če nima trikrake zvezde na nosu
 
Uporabniški avatar
Car-t-maN
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Po jan 14, 2008 10:18 pm

Napisal/-a Car-t-maN Če nov 27, 2008 9:21 pm

Amm ko se takole kregamo. Se kregamo samo MB(fani), USA(fani) in sem pa tja še Volvo/Saab(fani). Kje so BMW in Audi, ki so kao naj avtomobili? Saj so tudi oni kaj razvili mare ne?
Avto ni avto če nima trikrake zvezde na nosu
 
Volvo-s60
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Sr nov 23, 2005 7:31 pm

Napisal/-a Volvo-s60 Če nov 27, 2008 9:34 pm

Volvo-s60 je napisal:
Citiram:
moni.tor sr. utripa - totalna bedarija(mogoče ti pa reši življenje - sr. kap:D)


Normalno da je bedarija če pa tega ni prvi predstavil svetu MB.


To je moje mnenje. No povej mi dobro stran tega? In napisal sem da je tudi Smartov menjalnik bedarija - a na to pa ne boš nič rekel?


Ne ker to ni nek izum oz to da slabo prestavlja je pač stvar slabega elektro-mehanskega sklopa.....sicer pa a ni smart mercedesov :-P ,
senzor zaznavanja srčnega utripa je prvenstveno namenjen preverjanju statusu vozila, in sicer voznik lahko s pomočjo zagonskega ključa preveri če se morda kdo skriva v avtomobilu....ropar itd itd in tako omogoči vozniku manevrski prostor za ustrezno ukrepanje. Res je to je ena izmed igrač ki se bo mogoče le v nekaj primerih izkazala kot uporabna, a konec koncev tut v mb jih je polno... kot kakšen linguatronic, pa pred predstavitvijo opevan SBC, ki ga pri boschu oz MB niso znali optimirat in zato nikoli ni doživel takšne revolucije kot so napovedovali... medtem ko identičen sistem vgrajujejo v japonske Lexuse kjer vse funkcionira bp.
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Če nov 27, 2008 9:35 pm

Kdo pa je prvi uporabil v tehnologiji vbrizga piezo kristale :?:
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če nov 27, 2008 9:40 pm

Canon?
Pri avtih Siemens?
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Pe nov 28, 2008 1:15 am

Mitsubishi je napisal/-a:2. Slišal sem to predvsem oz. bom raje rekel, da sem to prebral v raznoraznih primerjalnih testih. Nemških logično da bodo nemci, vendar tudi amerikanskih revijah, kjer so celo tkole bli zaporedno: Acura,Infinity,Lexus,MB,BMW,Audi in poj šele Amerikanc. V reviji AutoZeitung je bil 1x test nova s-klassa še takrat w220, bmw 7, audi a8, jaguar xjr in caddilac sevile (avto ki je meni eden redkih, da mi je res všeč in da je tut not tko narjen kot se zagre) ampak je bil cady diskvalificiran zaradi tok višje porabe baje...loh ti jo sfotokopiram revijo pa pošlem, če ne vrjameš.
In pa slišal sem to tut od uporabnikov vozil,predvsem malo novejših, da je baje kvaliteta izdelave še bolj padla in da jim nagaja elektronika.
Pol pa kot nazadnje še iz moje strani, k jih tut skoz spreljam (testi,net) in me tut niso lih prov preveč navdušl. Ok kul mi je Lincoln, te so mi reees všeč in starejši modeli od Oldsmobile. Ampak tko kot teb meca, ti je najbolj všeč iz eu, ampak mel jo pa nebi.


in še off: ej vidm da mate V8 klub? A toj sam za USA avtomobile?


Si slišal in bral! Na razne teste se jaz požvižgam v glavnem jih ne berem, včasih pa vseeno mal pogledam vendar to je men kr neki! Za novo corveto sem bral in gledal nekaj različnih testov od nemških, slovenskih, ameriških...In skoraj vsak drugačen, eni hvalijo drugi pljuvajo :roll: ! Najbolj sem si zapomnil nemške, ki so v glavnem hvalili vendar ne vsi. Slovenski avto novinarji pa itak šinfajo čez vse amerikance še predno ga sploh vidijo. In jaz po branju testov, ki se tako razlikujejo ne morem rečt ali je corveta dober ali slab avto! Tko, da s spremljanjem testov in kdo kaj pravi ne moreš za noben avto rečt a je dober ali zanič! Pa velikokrt se mi zgodi, da pri teh testih grajajo kakšno stvar pri avtu, ki je pa meni všeč in je prav, da je taka kot je! Ali pa obratno, hvalijo nekaj kar je meni čist neumno.
Je pa tko vsi amerikanci seveda nimajo enake kvalitete! Eni so dobri drugi so pa bolj tako. Odvisno je seveda od značke ter razreda in cene avtomobila. Kot je to povsod drugod. Jaz mislim, da je kadilak med ameriškimi avtomobili v ospredju tako po kvaliteti, kot po raznih izumih in se lahko primerja z MB.

Naš V8 club je v bistvu klub vseh ameriških avtombilov! Ime V8 pa je pač zato ker so po tem amerikanci najbolj znani!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe nov 28, 2008 1:23 am

sašo5 je napisal/-a:
maky je napisal/-a:še vedno čakam da mi kdo pove, kdo je prvi ponudil turbo motor v redni prodaji.

mislim, da Saab(bi bilo treba poiskat letnico in model)

P.S je pa Saab prvi patentiral dvokrožni zavorni sistem....(nekje v šestedestih letih)


Porsche 930
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe nov 28, 2008 1:24 am

lenivec je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
maky je napisal/-a:še vedno čakam da mi kdo pove, kdo je prvi ponudil turbo motor v redni prodaji.

mislim, da Saab(bi bilo treba poiskat letnico in model)

P.S je pa Saab prvi patentiral dvokrožni zavorni sistem....(nekje v šestedestih letih)


1962 Oldsmobile Cutlass Jetfire


to ni bil serijski avto.
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Pe nov 28, 2008 1:28 am

Car-t-maN je napisal/-a: Kje so BMW in Audi, ki so kao naj avtomobili? Saj so tudi oni kaj razvili mare ne?



audi ima vec prijavljenih izumljenih patentov kod nasa.... vcasih sem vedel celo stevilko od nase in od audija. se mi pa neda iskat po netu da ti pokazem.

zato je audi parkrat skor propadel ker je prevec dajal na novitete takrat in razvoj le teh
Slika
 
Uporabniški avatar
Psepi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Pe okt 12, 2007 7:31 am

Napisal/-a Psepi Pe nov 28, 2008 1:32 am

Car-t-maN je napisal/-a:Amm ko se takole kregamo. Se kregamo samo MB(fani), USA(fani) in sem pa tja še Volvo/Saab(fani). Kje so BMW in Audi, ki so kao naj avtomobili? Saj so tudi oni kaj razvili mare ne?


Uporabljajo možgane in se izogibaju kljubovanju MB, da nebi slučajno jutri ostali brez svoje znamke ker bo MB naredil inovacijo ki bo sama odkupila deleže drugih tovarn :lol:

No pa še nekaj od Alfa Romeo (če kaj ne drži prosim brez krega da je to naredil MB ampak lepo kulturno postrezite z kontra informacijo):

Prva znamka, ki je dala v avto sekvenčni Selespeed menjalnik

Prva znamka, ki je začela uporabljati Common-Rail tehnologijo v dizlih. Danes so vsi dizli narejeni na ta princip.

Turbo z variabilno geometrijo. V 80ih.

Blok samo iz aluminija.

Water Cooled Sleeves

Uvedli so 5 brzino, saj so takrat vsi imeli po 4. (Lancia - Alfa?)

Skrita zadnja kljuka na limuzinah.

Pa še nekaj patentov, takih zanimivih ki jih je prva patentirala Alfa:

Pa še nekaj patentov, takih zanimivih ki jih je prva patentirala Alfa:

Gasoline feed device for internal combustion engine (1987)

A device is proposed for gasoline feeding to an internal combustion engine, comprising injectors for injecting gasoline in the nearby of intake valves under low- and medium-load operating conditions, and valve means to feed gasoline into the feed manifold under high-load operating conditions.


Exhaust system for an internal combustion engine

The invention relates to an exhaust system for a multicylinder internal combustion engine comprising at least a manifold formed by individual exhaust ducts connected to the engine's cylinders, connector pipes, into which groups of individual ducts come together, a common exhaust pipe into which the said connector pipes join each other, the silencer mufflers, wherein the system is characterized in that the said silencer mufflers are positioned in correspondence of at least an end of said common exhaust pipe.


Method of reducing pumping losses and improving brake specific fuel consumption for an internal combustion engine

A method is provided for improving the performance of an internal combustion engine, comprising the steps of inducting a charge of fluid into the combustion chamber of the engine, holding the intake valve of the combustion chamber open during a portion of the compression stroke of the piston in the combustion chamber, expelling a portion of the inducted charge from the combustion chamber by movement of the piston in its compression stroke while the intake valve is held open, preventing the expelled portion of the inducted charge from communicating with the atmosphere by providing a check valve between the induction manifold and the atmosphere, the check valve only permitting flow in the direction from the atmosphere into the induction manifold; and closing the intake valve during the remainder of the compression stroke and after the portion of the induction charge is expelled.



Container for the windshield washing liquid of a car

Container for the windscreen washing liquid of a car, being provided with a seat for the housing of car accessory devices, as well as with fasteners associated to it for the fastening of said accessory devices on the container in correspondence of said seat.




Valve timing control system for internal combustion engine
A valve timing control system for an internal combustion engine is provided. This system comprises a sprocket assembly connected to a crankshaft of the engine, a camshaft assembly connected to the sprocket assembly for driving intake and/or exhaust valves of the engine, a ring gear assembly disposed between the sprocket assembly and the camshaft assembly, and a fluid power source for providing fluid pressure to a pressure chamber to axially displace the ring gear assembly to vary a phase angle relation over a range of first to second phase angles. A fluid pressure supply and drain lines are defined in the system which communicates between the fluid power source and the pressure chamber and between the pressure chamber and a drain port of the system respectively. The system further includes a solenoid operated directional control valve which is responsive to a control signal from a controller to selectively block the fluid pressure supply or drain lines according to variation in engine operating conditions for varying the valve timing.


Za določene informacije zgoraj je možno da kaj ni čisto točno ampak v smislu koncerna FLAR,kjer itak razvijajo za vse v koncernu ne pa kot dezinformacija.

Aja pa glede TwinSpark sistema pa mislim , da ni bila Alfa prva. To so takrat mislim da vštric počeli pri Porscheju, Alfi in še nekomu če pa se prav spomnim je Porsche prvi predstavil dve svečki na valj :)

p.s. O Mercedesu pa se ne mislim razpisat, prav tako se ne bom ne o Audijih,Alfah ali čemerkoli. Držte se enkrat prekletega naslova, ker čeprav je bla tema odprta kot MB spomenik ima potencial da je lahko prav fleten vedež :evil:
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe nov 28, 2008 11:43 am

Voith je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
maky je napisal/-a:še vedno čakam da mi kdo pove, kdo je prvi ponudil turbo motor v redni prodaji.

mislim, da Saab(bi bilo treba poiskat letnico in model)

P.S je pa Saab prvi patentiral dvokrožni zavorni sistem....(nekje v šestedestih letih)


1962 Oldsmobile Cutlass Jetfire


to ni bil serijski avto.


ok nimam prav.

The turbocharger was invented by Swiss engineer Alfred Büchi. His patent for a turbo charger was applied for use in 1905. Diesel ships and locomotives with turbochargers began appearing in the 1920s.


The first Turbo-Diesel truck was produced by the "Schweizer Maschinenfabrik Saurer" (Swiss Machine Works Saurer) 1938.

The first production turbocharged automobile engines came from General Motors in 1962. The A-body Oldsmobile Cutlass Jetfire and Chevrolet Corvair Monza Spyder were both fitted with turbochargers.

The world's first production turbodiesel automobile was also introduced in 1978 by Mercedes-Benz :P with the launch of the 300SD turbodiesel. Today, nearly all automotive diesels are turbocharged.



porsche 930 je bil prvi uporabenserijski turbać
http://www.youtube.com/watch?v=nZQ0gPOWOzk
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov