EX-B je napisal/-a:Hm, te cifre so mi zanimive, pri 1300 o/m ze 0.5 bara in to.. Seveda ne bom rekel da ni res, ker ne vem, ampak ce so te cifre resnicne, zakaj se potem TDI-ji (bom rekel samo za tisto kar sem vozil.. PD VW 90 in 130KM) pri takih nizkih obratih obnasajo lih popolnoma tako ubogo kot moj SDI, v nekaterih primerih celo slabse (iz 1000 o/m pospesevanje recimo, samo za test.. Moj SDI zacne hitreje kaj dajat od sebe kot TDI, pri TDIju se prav cuti, da ga bremza, da nic ne bo..)? Mozno da ga bremza elektronika ki je moj SDI nima, da cesa ne unicis?
podatki ki sem jih navedel drzijo,mogoce so ralha odstopanja ampak drzijo (mam v vozilu analogni stevec za pritisk).
so pa tut tdi-ji drgac programirani kot sdi-ji od tukaj tut ta razlika.in ja sdi se bolje in hitreje vozi kot tdi v safe mode (ko turbo ne fila skoraj nc)