Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po jul 05, 2010 4:15 pm

EX-B je napisal/-a:Hm, te cifre so mi zanimive, pri 1300 o/m ze 0.5 bara in to.. Seveda ne bom rekel da ni res, ker ne vem, ampak ce so te cifre resnicne, zakaj se potem TDI-ji (bom rekel samo za tisto kar sem vozil.. PD VW 90 in 130KM) pri takih nizkih obratih obnasajo lih popolnoma tako ubogo kot moj SDI, v nekaterih primerih celo slabse (iz 1000 o/m pospesevanje recimo, samo za test.. Moj SDI zacne hitreje kaj dajat od sebe kot TDI, pri TDIju se prav cuti, da ga bremza, da nic ne bo..)? Mozno da ga bremza elektronika ki je moj SDI nima, da cesa ne unicis?


podatki ki sem jih navedel drzijo,mogoce so ralha odstopanja ampak drzijo (mam v vozilu analogni stevec za pritisk).
so pa tut tdi-ji drgac programirani kot sdi-ji od tukaj tut ta razlika.in ja sdi se bolje in hitreje vozi kot tdi v safe mode (ko turbo ne fila skoraj nc)
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a EX-B To jul 06, 2010 11:29 pm

Ah seveda, zdej mi je kapnilo, da zelo verjetno zato, ker imajo TDIji v auspuhu dejansko en velik stoflc (turbino) in dokler mu ta ne pomaga, je verjetno slabse kot SDI :D Dobro, nima veze, samo zanimivo se mi je zdelo, ker sem enkrat malo testiral, za foro, moj SDI, 3 prestava, iz idle obratov, gas, in je sel takoj naprej, pospeseval pocasi ampak zihr takoj, od 900 o/m. TDI pac ne, stopim po gasu, kokr da nebi nic naredil.. Dejansko sem ga moral prestavit eno nizje, ker se ni premaknil iz idle obratov :D
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ To jul 06, 2010 11:37 pm

Ravno to sem razlagal par postov višje.. Da je TDI 105KM drugače skonstruiran kot recimo moj prastari TDI 130KM in izjemno prožen v nizkih obratih.
Ker ima 105KM TDI manjšo turbino in je očitno bolje zasnovan ima pri 1250/o 80% max navora in sicer okoli 200nM, medtem ko 130km TDI ima takrat 165nM...
nebom lepil grafa, da nebodo spet rekli, da so vremenske napovedi gor!
Torej je jasno, da ni nujno dobro tlačit tako veliko turbino na relativno majhen motor, če želi nekdo ležerno vožnjo. razmerja so še večja pri kakšnih JTD in zato razumem, da imajo vozniki tam drugačen način vožnje.
Vprašanje kako voziti dizla je zato odprlo neskončne debate...
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ To jul 06, 2010 11:41 pm

EX-B je napisal/-a:Ah seveda, zdej mi je kapnilo, da zelo verjetno zato, ker imajo TDIji v auspuhu dejansko en velik stoflc (turbino) in dokler mu ta ne pomaga, je verjetno slabse kot SDI :D Dobro, nima veze, samo zanimivo se mi je zdelo, ker sem enkrat malo testiral, za foro, moj SDI, 3 prestava, iz idle obratov, gas, in je sel takoj naprej, pospeseval pocasi ampak zihr takoj, od 900 o/m. TDI pac ne, stopim po gasu, kokr da nebi nic naredil.. Dejansko sem ga moral prestavit eno nizje, ker se ni premaknil iz idle obratov :D


Z SDI-jem lahko itak v tretji speljuješ v klanec samo s sklopko(ja, malenkost pretiravam), medtem ko so TDI-ji večinoma že v prvi občutljivi in lahko precej hitro crknejo. :)

Ravno to sem razlagal par postov višje.. Da je TDI 105KM drugače skonstruiran kot recimo moj prastari TDI 130KM in izjemno prožen v nizkih obratih.


Doma imamo novega 90KM(sedaj 130) in starejšega 101KM 1.9 TDI v passatu b5 in se precej drugače vozita. Starejšemu je "vrtenje" bolj pri srcu in v nizkih obratih res ni ravno živahen.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
ALIEn3001
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: To feb 03, 2009 3:40 am

Napisal/-a ALIEn3001 To jul 06, 2010 11:52 pm

Fantje, ogromno razlike naredi tudi variabilna turbina. Boljši dizli imajo variabilno, ostali pa pač ne. Moja stara AR 145 JTD je bila sicer mala raketica, samo pod 1800-1900Rpm je bila zelo mrtva, če si pedal "flooral", sedaj pa JTDm potegne bistveno bolje pri nižjih obratih, sploh če ni v 6. prestavi :D
James May: I preffer this (AR 159) to the BMW 3-series :)
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed To jul 06, 2010 11:54 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Z SDI-jem lahko itak v tretji speljuješ v klanec samo s sklopko(ja, malenkost pretiravam), medtem ko so TDI-ji večinoma že v prvi občutljivi in lahko precej hitro crknejo. :).


TDI zato prej crkne, ker ima daljša prest. razmerja kot SDI.
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a NejcZ Sr jul 07, 2010 12:01 am

~toMmy~ je napisal/-a:
EX-B je napisal/-a:Ah seveda, zdej mi je kapnilo, da zelo verjetno zato, ker imajo TDIji v auspuhu dejansko en velik stoflc (turbino) in dokler mu ta ne pomaga, je verjetno slabse kot SDI :D Dobro, nima veze, samo zanimivo se mi je zdelo, ker sem enkrat malo testiral, za foro, moj SDI, 3 prestava, iz idle obratov, gas, in je sel takoj naprej, pospeseval pocasi ampak zihr takoj, od 900 o/m. TDI pac ne, stopim po gasu, kokr da nebi nic naredil.. Dejansko sem ga moral prestavit eno nizje, ker se ni premaknil iz idle obratov :D


Z SDI-jem lahko itak v tretji speljuješ v klanec samo s sklopko(ja, malenkost pretiravam), medtem ko so TDI-ji večinoma že v prvi občutljivi in lahko precej hitro crknejo. :)

Ravno to sem razlagal par postov višje.. Da je TDI 105KM drugače skonstruiran kot recimo moj prastari TDI 130KM in izjemno prožen v nizkih obratih.


Doma imamo novega 90KM(sedaj 130) in starejšega 101KM 1.9 TDI v passatu b5 in se precej drugače vozita. Starejšemu je "vrtenje" bolj pri srcu in v nizkih obratih res ni ravno živahen.


SDI gre (vsaj naš) v vsak breg čez katerega je spelana cesta brez gasa, pa magari se cel trese pri 500 obratih, pa nebo crknil :lol: Res traktor, ni da ni 8)
I'm not speeding I'm qualifying...
 
Uporabniški avatar
ALIEn3001
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: To feb 03, 2009 3:40 am

Napisal/-a ALIEn3001 Sr jul 07, 2010 12:06 am

Ah, bolje 4000Rpm, kot 500Rpm... :D :D
James May: I preffer this (AR 159) to the BMW 3-series :)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Sr jul 07, 2010 12:16 am

ALIEn3001 je napisal/-a:Ah, bolje 4000Rpm, kot 500Rpm... :D :D


Ja pri SDI-ju se veselje izredno hitro začne in tudi hitro konča! :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a NejcZ Sr jul 07, 2010 8:31 am

Po mojem se pa nikoli ne začne, tako da se nikoli ne more končati.. js si dejansko z jajci od SDIja v večini primerov ne upam prehitevat ker slabše potegne kot skuter 50 kubični :lol:
Edino veselje je, ko naredim 1100km z 40-42 litri, to je pa tudi vse.

edit: slabše kot 50 kubični skuter (zablokiran) :lol:
I'm not speeding I'm qualifying...
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Sr jul 07, 2010 10:14 am

Jerch_ je napisal/-a:Ravno to sem razlagal par postov višje.. Da je TDI 105KM drugače skonstruiran kot recimo moj prastari TDI 130KM in izjemno prožen v nizkih obratih.
Ker ima 105KM TDI manjšo turbino in je očitno bolje zasnovan ima pri 1250/o 80% max navora in sicer okoli 200nM, medtem ko 130km TDI ima takrat 165nM...
nebom lepil grafa, da nebodo spet rekli, da so vremenske napovedi gor!
Torej je jasno, da ni nujno dobro tlačit tako veliko turbino na relativno majhen motor, če želi nekdo ležerno vožnjo. razmerja so še večja pri kakšnih JTD in zato razumem, da imajo vozniki tam drugačen način vožnje.
Vprašanje kako voziti dizla je zato odprlo neskončne debate...


potrjujem tvoje navedbe, ker sem imel Golfa V 1.9TDI 105KM in je res lepo vlekel praktično skoraj od prostega teka. Recimo Golf VI 2.0TDI 110KM "hoče met" že neki več obratov da da isto od sebe.

Pa še en primer: Mazda 6 (2002-2005) CD 120KM je bila klinično mrtva pod 1900 obrati potem pa se je zgodil katapult, kar je bilo na mokrem lahko tudi nevarno, če nisi pričakoval. Mazda 6 (2008-2010) CD 140KM lepo vleče že pri 1500 obratih in nikjer nima več tistega boosta tko, da imaš občutek, da gre slabše kot stara. Ko pa meriš s štopraico pa vidiš, da je to samo občutek.
 
Uporabniški avatar
TooOldVehicle
Novinec
 
Prispevkov: 250
Pridružen: Sr mar 21, 2007 7:25 pm

Napisal/-a TooOldVehicle Sr jul 07, 2010 1:40 pm

Na koliko obratih se mixa z paličnim mešalnikom?
 
Uporabniški avatar
Kukec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 701
Pridružen: Ne feb 06, 2005 6:38 pm

Napisal/-a Kukec Sr jul 07, 2010 1:50 pm

a nima palični mešalnik sam ene stopnje :?: :lol:
 
Uporabniški avatar
TooOldVehicle
Novinec
 
Prispevkov: 250
Pridružen: Sr mar 21, 2007 7:25 pm

Napisal/-a TooOldVehicle Sr jul 07, 2010 2:00 pm

Ja odvisno katerega imaš, drugače je pa bilo moje vprašanje bolj sarkastične narave in v posmeh tej temi. Hotel sem povedati to, da če človek nima občutka kdaj zamenjati prestavo, potem verjetno tudi nima občutka koliko je oddaljen od robnika, kako hitro se pelje, kako dolga je zavorna pot,...........in je posledično zelo nevaren samemu sebi ter okolici, predlagam da se vozi z busom. Drugo pa je, če hočete v tej temi odkriti znanost pretikanja prestav ter vsega povezanega s tem, kar je po svoje zanimivo.
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Pe jul 09, 2010 4:47 pm

speedfreak je napisal/-a:
nevermind je napisal/-a:Jaz pa dizla v 95% verjetnosti ne kupim več.
Ko potegneš črto vidiš, da z bencinarjem vedno pasaš bolj poceni, kar se tiče vzrževanja, cene vozila in morebitnim okvaram. j**eš tak avto in tisti navor, ko daš za eno dizo 600€, traktorski zvok, dolgo ogrevanje...
Bencinar zakon!


Popolnoma se strinjam :!:


...pa pizdarije z DPF-ji, pa ko daš za mali servis 300€... mah ne da se mi naštevat.
Dizla nimam več, sedaj vozim bencinarja, ki je malcek švohnejši in porabi 1,5 litra več :) S tem, da ga zavrtim tudi do 6000 obratov. Za servis z mojim oljem sem dal 70€ pri pooblaščencu.
Časi Golf dvojk so mimo, sedaj prihaja doba T-bencinarjev :idea:

Boste videli, ko počasi začne kaj crkovat pri dizlu, boste takoj pri turbini ob 500€, za eno dizo 600€, cene DPF-jev se začnejo pri 1000€, uff pa kje so še visokotlačne črpalke... vprašajte lastnike DCi-jev koliko so zmetali izredna porpavila (1.9 DCi, 2.2 DCi, 3.0 DCi)

p.s. prodaj še ti svojga dizla :)
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Pe jul 09, 2010 5:39 pm

lahko greš na servis preverit, na naši sedaj že 4 leta stari 1.9 dci laguni še ni blo nobenega izrednega servisa. samo redni ;) je pa res da ne moreš primerjat uvoženega rabljenega škrlota, pa kupljenega novega avta. na uvoženem pa ne dvomim da vse crkuje.
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
FoxTer
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne feb 10, 2008 11:25 pm
Kraj: kp

Napisal/-a FoxTer Pe jul 09, 2010 8:08 pm

Preskusil sem za foro več različnih dizlov in lahko rečem, da prav nobenemu ne paše "šparanje" z obrati. Kar se dogaja pod 1700obr/min je mučenje. Kdor ne verjame naj poskusi s kuharskim receptom: POL URE ZMERNEGA DUŠENJA. :jao: (primi se za vrat in srednje močno stiskaj pol ure)

Če voziš pri 1500 obratih in takrat menjaš padejo obrati na 1100-1200 in večina (VEČINA)halo, sem rekel VEČINA dizlov tega ne mara.
Da ne bo kdo rekel moj pa lahko. Ker mu bom pokazal, kako lahko njegov avto vžgem brez ključa.... :roll: :twisted:
My dream: Ford Mustang Shelby GT500
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Pe jul 09, 2010 8:19 pm

BBoss je napisal/-a:potrjujem tvoje navedbe, ker sem imel Golfa V 1.9TDI 105KM in je res lepo vlekel praktično skoraj od prostega teka. Recimo Golf VI 2.0TDI 110KM "hoče met" že neki več obratov da da isto od sebe.

Pa si ti imel 6 prestav ali 5 prestav. Ker js mam 1.9 TDIja v Leonu letnik 2007 in pod 1500rpm je avto mrtev. Sem danes nalašč probal 2, 3, 4 prestavo, da se pohodil gas do konca pri ~1200/1300 obratih. Dokler igla ni prilezla do 1500 obratov je motor in klasične dizelskega zvoka prešel v zamolken zvok in avto je prov občutno se matral in rahlo cukal. Zdej pa resno ne vem, al majo pr Seatu druge TDIje, al pa sm js mal munjen. Tako da TDIja s 5 stopenjskim menjalnikom in 105 KM moreš furat nad 1500 rpm, prestavljanje na 2200, da se kuker tuk normalno pelje. Je pa zanimivo, da avto od 1500 do tam ene 3000 potem nekje zvezno lagano vleče, onega TURBO boosta kot pri starem 110 KM TDIju pri meni ni čutit.

Podobno je mrtev tudi Peugeotov 1.4 HDI s 68 KM. Če prestaviš tako, da obrati padejo pod 1750 rpm, po motorju kr poropota, tak da ga vozimo med 1800 in 2500 rpm.
 
Uporabniški avatar
Antiznačkar
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe jan 08, 2010 4:11 pm

Napisal/-a Antiznačkar Pe jul 09, 2010 8:49 pm

Kael je napisal/-a:Podobno je mrtev tudi Peugeotov 1.4 HDI s 68 KM. Če prestaviš tako, da obrati padejo pod 1750 rpm, po motorju kr poropota, tak da ga vozimo med 1800 in 2500 rpm.


Bi se kar strinjal. V bistvu, kar je pod 2000 obr/min pri 1.4 HDI-ju, ni za neko normalno vožnjo. Prestavljanje pod 2500 obr/min je zgolj za penzioniste.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Pe jul 09, 2010 10:27 pm

Kael je napisal/-a:mam 1.9 TDIja v Leonu letnik 2007 in pod 1500rpm je avto mrtev. Sem danes nalašč probal 2, 3, 4 prestavo, da se pohodil gas do konca pri ~1200/1300 obratih. Dokler igla ni prilezla do 1500 obratov je motor in klasične dizelskega zvoka prešel v zamolken zvok in avto je prov občutno se matral in rahlo cukal. Zdej pa resno ne vem, al majo pr Seatu druge TDIje,, al pa sm js mal munjen. Tako da TDIja s 5 stopenjskim menjalnikom in 105 KM moreš furat nad 1500 rpm, prestavljanje na 2200, da se kuker tuk normalno pelje.
Hehe, TDI je gotovo isti. Je pa vprašanje kakšen je menjalnik (razmerja) in kakšna je teža Leona (verjetno zelo podobna Golfovi, a vendarle...)

Vsekakor pa je seveda tako kot pri Golfu kot Leonu stvar najbrž precej drugačna s 6-stopenjskim menjalnikom, kot je tudi v mojem. Še enkrat lahko potrdim, da brez problemov prenese 1500 rpm v 4. prestavi, kar nanese 50 kmh (realnih, po števcu je tedaj cca 53-54). In ne samo to, na (malenkostno!) dodajanje gasa pa se takoj odzove z zdravim zmernim pospeševanjem, ob normalnem zvoku in brez matranja...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov