domen_ je napisal/-a:Prvi stavek na WikiPediji: The greenhouse effect is a process by which thermal radiation from a planetary surface is absorbed by atmospheric greenhouse gases, and is re-radiated in all directions.nebivedu je napisal/-a:Tole ne drži čisto, prepisovati pa znaš samo iz enega vira, kot so ti že drugi povedali. Pa če že prepisuješ, prepiši prav. Odbija, ne pa absorbira.
CO2 je eden izmed plinov, ki ODBIJA (ne da ga oddaja, ampak ga odbija, sam CO2 nič ne absorbira) ...In zakaj je potem po tvoje povsod napisan kot toplogredni plin?..nebivedu je napisal/-a:Ni pa to toplogredni plin.
martello je napisal/-a:Osnove logike, za ljudi, ki ne razumejo problema global warminga:
Vsako leto se število ljudi na Zemlji poveča za približno en odstotek. To pomeni, da bo leta 2084 na Zemlji okoli 14 milijard ljudi (72/letno rastjo v odstotkih=čas podvajanja). Ker je večina ljudi butastih in se zato ne strinjajo z globalno omejitvijo števila rojstev, moramo posegati po nečem, kar je ekvivalent scanja po gozdnem požaru - omejevanje izpusta CO2. Z napredkom znanosti bo to scanje sicer postalo veliko bolj učinkovito, vendar pa bo osnovni problem še vedno tu: Zemlja ne more preživljati takšnega števila ljudi, ki živijo s tako primitivno tehnologijo, kot jo imamo danes. Na nek način imajo torej, ki ljudje ne 'verjamejo' v GW, prav: drži, skoraj zagotovo ne bomo umrli zaradi prevelike količine CO2 - veliko prej nas bo pokopal smog, NOx, SOx, trdi delci itd.
- bogate države, ki nekaj imajo in so posvečene, pa pobirajo profit od vseh ostalih
nebivedu je napisal/-a:...
Kje so največji viri zaslužka:
- trošarnine (co2, gorivo, alkohol, cigareti)
- vojne
- trgovina velikih koorporacij s hrano in zdravili
...
Glede na to kje se gibljejo te številke in glede na izpust CO2 že po 100.000km lahko pomoje mirno sklepamo, da daleč največ CO2 pride od vožnje.J.McLane je napisal/-a:Sestava vozil kot se dogaja v Revozu je energetsko manj potratna kot pridobivanje in obdelovanje jekla, ki je potreben za en avto. V najslabšem primeru iz stare termoelektrarne 1 kwh predstavlja 1 kg CO2, realno pa naše omrežje za 1 kwh izpusti 0,55 kg CO2 (Vir), torej v Revozu na sestavljen avto izpustijo 385 kg CO2, ampak to verjetno predstavlja manj kot 15% celotne energije za izdelavo avta.
No počasi bomo nabrali nekaj podatkov - jeklena karoserija (1900 kg CO2), končna sestava (385 kg), pogonski sklop (?), malenkosti (plastika, stekla) ...
esem je napisal/-a:Nebivedu - za koga vir zaslužka? Vojne nikoli niso bile vir zaslužka - gledano v globalu...
domen_ je napisal/-a:Glede na to kje se gibljejo te številke in glede na izpust CO2 že po 100.000km lahko pomoje mirno sklepamo, da daleč največ CO2 pride od vožnje.J.McLane je napisal/-a:Sestava vozil kot se dogaja v Revozu je energetsko manj potratna kot pridobivanje in obdelovanje jekla, ki je potreben za en avto. V najslabšem primeru iz stare termoelektrarne 1 kwh predstavlja 1 kg CO2, realno pa naše omrežje za 1 kwh izpusti 0,55 kg CO2 (Vir), torej v Revozu na sestavljen avto izpustijo 385 kg CO2, ampak to verjetno predstavlja manj kot 15% celotne energije za izdelavo avta.
No počasi bomo nabrali nekaj podatkov - jeklena karoserija (1900 kg CO2), končna sestava (385 kg), pogonski sklop (?), malenkosti (plastika, stekla) ...
nebivedu je napisal/-a:martello je napisal/-a:Osnove logike, za ljudi, ki ne razumejo problema global warminga:
Vsako leto se število ljudi na Zemlji poveča za približno en odstotek. To pomeni, da bo leta 2084 na Zemlji okoli 14 milijard ljudi (72/letno rastjo v odstotkih=čas podvajanja). Ker je večina ljudi butastih in se zato ne strinjajo z globalno omejitvijo števila rojstev, moramo posegati po nečem, kar je ekvivalent scanja po gozdnem požaru - omejevanje izpusta CO2. Z napredkom znanosti bo to scanje sicer postalo veliko bolj učinkovito, vendar pa bo osnovni problem še vedno tu: Zemlja ne more preživljati takšnega števila ljudi, ki živijo s tako primitivno tehnologijo, kot jo imamo danes. Na nek način imajo torej, ki ljudje ne 'verjamejo' v GW, prav: drži, skoraj zagotovo ne bomo umrli zaradi prevelike količine CO2 - veliko prej nas bo pokopal smog, NOx, SOx, trdi delci itd.
Zato imamo pa na svetu vojne, da počistijo z "odvečnimi". In kaj kmalu se obeta - ena taka globalna, da nas bo zreducirala na 20% tega, kar je sedaj.
Kje so največji viri zaslužka:
- trošarnine (co2, gorivo, alkohol, cigareti)
- vojne
- trgovina velikih koorporacij s hrano in zdravili
In tukaj postane nekaj jasno:
- revne države, ki nič nimajo in niso posvečene, se otepajo lakote in mnogih bolezni
- bogate države, ki nekaj imajo in niso posvečene, se otepajo vojn in političnih kriz z diktatorji
- revne države, ki nič nimajo in so posvečene, se otepajo velikih trošarnin na vse (mi smo tukaj!!!)
- bogate države, ki nekaj imajo in so posvečene, pa pobirajo profit od vseh ostalih
domen_ je napisal/-a:Medijska retorika je mogoče podobna (to pomeni: v obeh primerih izrojena), znanstvena pa ne. Znanstvene glede vojne proti terorju tako in tako ni. In ne vidim kakšen profit naj bi imeli klimatologi od tega, da so ugotovili da temperatura raste in da je vzrok tudi CO2. Če kdo drug izkorišča to situacijo (in vedno se kakšen najde) to nima veze z rezultati, ki so jih klimatologi dobili. Na klimatologe bi slabo luč vrglo edino to, da se njihove napovedi ne bi ujemale z dejanskim dogajanjem.
domen_ je napisal/-a:Glede na to kje se gibljejo te številke in glede na izpust CO2 že po 100.000km lahko pomoje mirno sklepamo, da daleč največ CO2 pride od vožnje.
In s temi napovedmi so klimatologi padli na nivo vremenarjev, ki napovejo vreme za tri dni vnaprej s 50% verjetnostjo.
ejsim je napisal/-a:Kot je bilo že omenjeno, koristi nima navaden Američan, je še bolj nategnjen, kot mi. Korist imajo vedno ene in iste elite. Tudi ta velika podjetja so na koncu v lasti peščice ljudi. Poleg denarja je tukaj zelo pomemben faktor tudi moč. Če karikiram, ZDA tako ali tako vodijo veliki "privatniki".
martello je napisal/-a:In s temi napovedmi so klimatologi padli na nivo vremenarjev, ki napovejo vreme za tri dni vnaprej s 50% verjetnostjo.
Ali veš, kako zakomplicirano je napovedovanje vremena? In kakšna logika je to: 'vremenarji so bedaki, ker vreme napovedo s 50 odstotno točnostjo (kar btw sploh ne drži), zato bom raje poslušal prijatelje za šankom in njihovo razlago klime in vremena?'
Naboljša pa je logika, ko ljudje nasprotujejo obstoju GW zaradi davka.
napovedovanje globalne klime za deset let naprej pa zna vsak znanstvenik takole iz rokava in nato objavlja članke kjer strašijo in terorizirajo vse po spisku s svojimi napovedmi.
Dobr so nas tole preparirali, da je na svetu tolk zagovornikov davkov na CO2 in da jih je baje celo premalo.
martello je napisal/-a:ejsim je napisal/-a:Kot je bilo že omenjeno, koristi nima navaden Američan, je še bolj nategnjen, kot mi. Korist imajo vedno ene in iste elite. Tudi ta velika podjetja so na koncu v lasti peščice ljudi. Poleg denarja je tukaj zelo pomemben faktor tudi moč. Če karikiram, ZDA tako ali tako vodijo veliki "privatniki".
Kdo konkretno ima korist od global warminga?
These two worlds came together in the offices of Blythe Masters at JPMorgan Chase & Co. Masters, 40, oversees the New York bank’s environmental businesses as the firm’s global head of commodities. JPMorgan brokered a deal in 2007 for Land Rover to buy carbon credits from ClimateCare, an Oxford, England-based group that develops energy-efficiency projects around the world. Land Rover, now owned by Mumbai-based Tata Motors Ltd., is using the credits to offset some of the CO2 emissions produced by its vehicles.
For Wall Street, these kinds of voluntary carbon deals are just a dress rehearsal for the day when the U.S. develops a mandatory trading program for greenhouse gas emissions. JPMorgan, Goldman Sachs Group Inc. and Morgan Stanley will be watching closely as 192 nations gather in Copenhagen next week to try to forge a new climate-change treaty that would, for the first time, include the U.S. and China.
Banks intend to become the intermediaries in this fledgling market. Although U.S. carbon legislation may not pass for a year or more, Wall Street has already spent hundreds of millions of dollars hiring lobbyists and making deals with companies that can supply them with “carbon offsets” to sell to clients.
JPMorgan, for instance, purchased ClimateCare in early 2008 for an undisclosed sum. This month, it paid $210 million for Eco-Securities Group Plc, the biggest developer of projects used to generate credits offsetting government-regulated carbon emissions. Financial institutions have also been investing in alternative energy, such as wind and solar power, and lending to clean-technology entrepreneurs.
The banks are preparing to do with carbon what they’ve done before: design and market derivatives contracts that will help client companies hedge their price risk over the long term. They’re also ready to sell carbon-related financial products to outside investors.
The carbon market could become the largest commodity market, the Financial Times recently reported. “Even with conservative assumptions, this could be a $2 trillion futures market in relatively short order,” according to Bart Chilton, commissioner of the Commodities Futures Trading Commission.However, some critics see carbon trading as a zero-sum game as any investment in CO2 savings is neutralized by the fact the purchasers have avoided reducing their own CO2 emissions.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov