Daedalus je napisal/-a:
Cruiser, tista izjava inženirja VOLVA (!) sigurno ni bila mišljena absolutno, ampak relativno - za enako moč lahko skoraj prepoloviš kubikažo in dodaš turbažo in kompresažo, in pridobiš na varčnosti (kar je vsem jasno). Seveda lahko motor večaš kolikor hočeš IN dodajaš turbaže in kompresaže, sky is the limit, ampak kje je point?? Govora je o "navadnih", daily driver avtih, ne o butičnih avtih. Zato sem napisal, kam bi ti ta motor vtaknil. Ja, v avte za 100k€+, ampak govora ni o takih avtih, niti v tej temi, niti v izjavi tistega inženirja. Torej se je pritoževati, da se primerja staro tehnologijo V8 z novo tehnologijo L4, brezpredmetno. Moderni, turbinsko polnjeni L4 so direktni nasledniki starih, USA V8 v avtih za vsakdanjo uporabo. Tudi v ZDA BI LAHKO imeli v serijskih avtih za vsakdan imeli hotrod motorje s 1000KM+, ampak jih niso. Zakaj? Ker 1000KM+ v daily driverjih za mase nima kaj iskati.
Ne želim biti žaljiv ampak tvoj post je samo...bla bla bla.. Pa kaj ima vse to veze? Kaj se tako po nepotrebnem vtikate v stvari, ki jih ne razumete in predvsem nočete razumeti? Vse smo že tisočkrat povedali in razčistili. Večina ljudi avto dojema, kot neko nujno zlo in jim je res en klinac važno kakšen motor ima saj večina sploh ne ve kaj je motor in kaj pomenijo neke številke. To je, kot meni dol visi za telefončke in imam vedno nekaj najcenejšega in najosnovnejšega brez vseh blesavih aplikacij , fotoaparata, interneta.... zame je dovolj, da pokličem in je čimcenejši! Kje je point touch screena? Kje je point fotoaparata na telefonu? Kje je point, da lahko v vsakem trenutku visiš na FBju?? To je pa zame totalno nepotreben overkill! In mi je neumno vsake pol leta kupiti te predrage telefone. Ampak večina vas pade na vse te blesave gadgete. Potem smo pa tudi ljudje, ki pademo na druge stvari. Smo ljudje, ki na avtomobile gledamo na različne načine, enim paše tako drugim drugače in vsak je prepričan v svoj prav. Jaz sem že večkrat napisal kaj jaz hočem in pričakujem od avta in to se ne bo spremenilo. Zagovarjam in verjamem izključno v večje motorje ali pa še večje motorje

. Majhni motorji s štirimi cilindri me niti najmanj ne zanimajo pa četudi ima 600hp in 800Nm, raje imam big block s 300hp 500Nm!! Zakaj? Ker je boljši!
Daedalus je napisal/-a: Tudi jaz bi, če bi lahko, imel npr. 600KM V8. Ampak tema je pa le o avtih, dostopnih navadnim smrtnikom.

Ne tema ni o avtih dostopnim navadnim smrtnikom ampak dostopnim obubožanim slovenčkom, ki praktično nimamo za burek

. Slovenci smo taki revčki, da je praktično vsakemu že 1.9l motor totalen razsipniški luksuz

. Zato pa ne morete dojeti, da nekdo vozi 3.0l motor in vam je to že, kot potovanje na Mars. Pa, da ne bo kdo mislil, da se norčujem iz revnejših, tudi sebe štejem med te slovenske reveže, ki smo itak v večini in nas je vsaj 95% od teh dveh miljonov slovenčkov.
Daedalus je napisal/-a: Sem velik zagovornik downsizinga za "navadne" daily avtomobile.
Downsizingu se posmehujem
