Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a cruiser1 Če avg 22, 2013 5:07 pm

peroRS je napisal/-a:Ne bo me pa noben prepričal, da gre npr. (govorim na pamet) nek 3.0 V6 turbo s 300KM bolje od 2.0 turbo s 300KM v avtu enake velikosti s podobno težo. ;)


Jaz te kaj takega tudi ne bom prepričeval. Je pa nekaj, danes imaš V6 motorje,ki lahko proizvedejo okoli 300KM brez turbine in to je tisto kar je naprimer meni bolj všeč. Osebno bi prav tako raje imel nek velik atmosferski V8 z 300hp, kot pa prisilno polnjene štiri cilindre z enako konjažo. Meni se avtomobili z večjim motorjem enostavno lepše peljejo in je občutek med vožnjo drugačen, kot z navtim manjšim motorjem. Nekaterim očitno paše drugače ampak me pa zanima koliko takih je res že večkrat in dalj časa vozila kakšen večji avto z večjim motorjem, da so tako zelo prepričani kaj je bolje ;) Verjamem, da nekateri so in jim je vseeno boljši mali in navit motor, prepričan pa sem, da mnogi še sedeli niso v avtu z večjim motorjem s 6 ali 8 cilindri.



rnisan je napisal/-a:Nisem stručko, a s tem bi avto pridobil na moči - posledično bi na ravnini "trgal gate". Po drugi strani bi pa pridobil na teži v nosu, kar verjetno pomeni, da ne bi imel tako dobro razporejene teže (nos bi bil pretežek) in bi skozi ovinke bil najverjetneje na slabšem. Kaj je bolje, ko potegneš črto, pa je odvisno od posameznika.



Hm. Ne vem, če tvoja teorija drži. Naprimer za primer lahko vzamemo Chrysler 300c, z manjšim 3.6l motorjem in večjim 6.4l motorjem, gre za praktično enak avto in misliš, da ima slednji res toliko večje težave na ovinkih, da voznik to opazi in se resno pozna na vožnji? Jaz mislim, da ne.
 
rnisan
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: So feb 09, 2008 11:51 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a rnisan Če avg 22, 2013 6:14 pm

Zato pa sem napisal, da je odvisno od posameznika. Kak, ki avto rad (in tudi zna) na dirkališču priganja čim bolj skozi ovinke, bo mogoče imel raje manjšega in lažjega, kdo drug bo pa preferiral močnejšega in težjega.
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a a_sist Če avg 22, 2013 7:28 pm

rnisan je napisal/-a:Zato pa sem napisal, da je odvisno od posameznika. Kak, ki avto rad (in tudi zna) na dirkališču priganja čim bolj skozi ovinke, bo mogoče imel raje manjšega in lažjega, kdo drug bo pa preferiral močnejšega in težjega.


Kdor se rad po dirkališču preganja bo užival v enem in drugem. Kaj bo pa imel je pa odvisno od financ ;).
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a Daedalus Pe avg 30, 2013 10:00 am

cruiser1 je napisal/-a:Verjamem ampak tole jaz še vedno razumem tako, da je iz malega motorja možno iztisniti ogromno moč ampak z enako tehnologijo pa lahko z velikega motorja iztisneš še več. Se motim? Ne razumem prav?


Jaz se bom samo tukaj vpičil:

Z enako tehnologijo lahko dandanes iz 4-cilindraša iztisneš brez problema 200KM in recimo 300Nm navora, kar je VRH GLAVE za normalno vožnjo za vse osebne avtomobile razen kakšnih serij 7, S-klas itd.

Iz V8 bi dobil brez problema 600KM in recimo 800Nm navora. Kam boš pa ta motor vtaknil? Kje je point takega motorja za vsakdanjo uporabo?
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3878
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a Blinder Pe avg 30, 2013 11:39 am

Prestiž. Sej vprašanje, če bo S klasa kdaj skenslala V12 motor, čeprav bi lahko čisto dovolj moči dobili iz V8 motorja(500, 600 km). Raje bodo vgradili V12 z 500 km kot V8 z 500 km.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a cruiser1 Pe avg 30, 2013 12:03 pm

Daedalus je napisal/-a:Iz V8 bi dobil brez problema 600KM in recimo 800Nm navora. Kam boš pa ta motor vtaknil? Kje je point takega motorja za vsakdanjo uporabo?


Iz V8 so že zdavnaj dobili tudi 1000hp in še veliko več, vtakneš ga lahko kamor hočeš ;) večinoma se pa uporablja v avto športu.
Ne vem kaj je point 600hp motorja za vsakdanjo rabo ampak, če imaš in si lahko privoščiš ne vidim problema. Kje pa je point 1000w+ močnih glasbenih ojačevalcev v avtu :roll: . Za normalno uporabo je več, kot dovolj 30w. In osebno mi je bolj normalno in veliko bolj uživaško vsak dan voziti 600hp avto, kot pa neko pojočo skrinjico na kolesih :huh: :lol:
Mislim pa, da smo že vse večkrat napisali. Nekaterim nam enostvano bolj paše vozit večji avto z večjim motorjem pa čeprav proizvede enako moč, kot nek mali turbinar. Prav tako mi je velika prednost, da ni potrebno siliti motorja v visoke obrate za vsako brezvezno malenkost. Vožnja je tako veliko bolj mirna, prijetna in udobna.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a adis Pe avg 30, 2013 12:32 pm

Daedalus je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:Verjamem ampak tole jaz še vedno razumem tako, da je iz malega motorja možno iztisniti ogromno moč ampak z enako tehnologijo pa lahko z velikega motorja iztisneš še več. Se motim? Ne razumem prav?


Jaz se bom samo tukaj vpičil:

Z enako tehnologijo lahko dandanes iz 4-cilindraša iztisneš brez problema 200KM in recimo 300Nm navora, kar je VRH GLAVE za normalno vožnjo za vse osebne avtomobile razen kakšnih serij 7, S-klas itd.

Iz V8 bi dobil brez problema 600KM in recimo 800Nm navora. Kam boš pa ta motor vtaknil? Kje je point takega motorja za vsakdanjo uporabo?


če lahko vtaknejo V12 in 6.0 agregat potem je V8 "piece of cake"
 
Uporabniški avatar
89gasper
Novinec
 
Prispevkov: 275
Pridružen: Po maj 18, 2009 4:18 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a 89gasper Pe avg 30, 2013 6:56 pm

Ko berem izjave, da je 200 KM in 300NM vrh glave in kam naj bi vtaknil V8 z 600KM in 800 NM navora se vprašam ali sem res na avtomobilističnem forumu.
Bolj mi vse skupaj vleče na alter...

Tu pri nas na balkanu je 600KM V8 zavidanja vredna zadeva. Za vsaj malo resnega hot rodderja je pa to motor, ki ga naredi bolj tako za sproti.
Če bi že imel za sestavit tak motor mi vgradnja res ne bi predstavljala kakšne težave. In tudi pri vsakodnevni uporabi ne vidim kakšnih težav.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a J.McLane Pe avg 30, 2013 7:39 pm

Res je zavidanja vredna, ker moraš biti res, res ljubitelj, da daš najprej za zavarovanje 250€ več na leto, za letno dajatev 400€ več kot pri povprečnem avtu, da bencina ne omenjam kjer z vsakim litrom daš 0,82€ (pri dizlu "samo" 0,69 €) direktno državi. Včasih drugega kot mlinčka nisi mogu kupit, danes imaš pa kao prosti trg, yea right :evil:
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a cruiser1 Pe avg 30, 2013 9:24 pm

J.McLane je napisal/-a:Včasih drugega kot mlinčka nisi mogu kupit, danes imaš pa kao prosti trg, yea right :evil:


Res je! Še vedno smo v zaostali diktatorski Jugoslaviji.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a Ivan36 Pe avg 30, 2013 10:27 pm

Dejte se usrat že tisti z 1.9 tdi in podobne mini dimnice ;) Ko sem še imel 3.8 280Nm 180KM GT Automatic mi noben ABM in še keri tud 7km ni dohitel :DDD Sploh pri speljevanju na AC cestinah tedaj še 40 kmh :D Žrl je ku žonla a ksiti unuh vanbeee šimnkerov NEPRECENLJIVI :mrgreen: Sploh pa, ko si jim zbil ego s kanto za 300€ :cry
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a King1 So avg 31, 2013 6:28 am

Ivan36 je napisal/-a:Dejte se usrat že tisti z 1.9 tdi in podobne mini dimnice ;) Ko sem še imel 3.8 280Nm 180KM GT Automatic mi noben ABM in še keri tud 7km ni dohitel :DDD Sploh pri speljevanju na AC cestinah tedaj še 40 kmh :D Žrl je ku žonla a ksiti unuh vanbeee šimnkerov NEPRECENLJIVI :mrgreen: Sploh pa, ko si jim zbil ego s kanto za 300€ :cry


Tko ti bom reku... user se!!!! 3.8l, 280 Nm in 180 KM tebe noben ni dohitel... Ja itak ja. :cry :cry Pa kok si star ti model? Ne basej take glupe in ne prodajaj ljudem bučke ker jih noben nau kupil. :roll: :roll:

lp
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2390
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a DePalmo Ne sep 01, 2013 5:40 pm

A se še kar nebo nehalo?? :roll:

Pa kaj vam je? A ste res čist zahojeni?? Če vam ni všeč 3.5l V8 ali več, NE KLIKAJTE te teme in NE ODGOVARJAJTE! Pejte raj v temo o porabi in pišite kok malo vam pijejo mlinčki in koliko se vam kvari EGR zaradi tega!

P*zda ste smotani eni!!
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a Daedalus Ne sep 01, 2013 6:22 pm

89gasper je napisal/-a:Ko berem izjave, da je 200 KM in 300NM vrh glave in kam naj bi vtaknil V8 z 600KM in 800 NM navora se vprašam ali sem res na avtomobilističnem forumu.
Bolj mi vse skupaj vleče na alter...

Tu pri nas na balkanu je 600KM V8 zavidanja vredna zadeva. Za vsaj malo resnega hot rodderja je pa to motor, ki ga naredi bolj tako za sproti.
Če bi že imel za sestavit tak motor mi vgradnja res ne bi predstavljala kakšne težave. In tudi pri vsakodnevni uporabi ne vidim kakšnih težav.


Sem imel v mislih serijske motorje.

Cruiser, tista izjava inženirja VOLVA (!) sigurno ni bila mišljena absolutno, ampak relativno - za enako moč lahko skoraj prepoloviš kubikažo in dodaš turbažo in kompresažo, in pridobiš na varčnosti (kar je vsem jasno). Seveda lahko motor večaš kolikor hočeš IN dodajaš turbaže in kompresaže, sky is the limit, ampak kje je point?? Govora je o "navadnih", daily driver avtih, ne o butičnih avtih. Zato sem napisal, kam bi ti ta motor vtaknil. Ja, v avte za 100k€+, ampak govora ni o takih avtih, niti v tej temi, niti v izjavi tistega inženirja. Torej se je pritoževati, da se primerja staro tehnologijo V8 z novo tehnologijo L4, brezpredmetno. Moderni, turbinsko polnjeni L4 so direktni nasledniki starih, USA V8 v avtih za vsakdanjo uporabo. Tudi v ZDA BI LAHKO imeli v serijskih avtih za vsakdan imeli hotrod motorje s 1000KM+, ampak jih niso. Zakaj? Ker 1000KM+ v daily driverjih za mase nima kaj iskati.

Zagovarjati več cilindrov samo zato, ker se lahko iz več cilindrov LAHKO dobi več moči je brezveze. Edino legitimno zagovarjanje več cilindrov je subjektivno mnenje (iz tega vidika jih zagovarjam tudi jaz) ali pa objektivno, če si racing driver ali pa bogat(ejši) človek, ki si lahko privošči butične avte. Sem velik zagovornik downsizinga za "navadne" daily avtomobile.

Torej, ja, ima se, može se. Tudi jaz bi, če bi lahko, imel npr. 600KM V8. Ampak tema je pa le o avtih, dostopnih navadnim smrtnikom. ;)
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a Ivan36 Ne sep 01, 2013 7:03 pm

King1 je napisal/-a:
Ivan36 je napisal/-a:Dejte se usrat že tisti z 1.9 tdi in podobne mini dimnice ;) Ko sem še imel 3.8 280Nm 180KM GT Automatic mi noben ABM in še keri tud 7km ni dohitel :DDD Sploh pri speljevanju na AC cestinah tedaj še 40 kmh :D Žrl je ku žonla a ksiti unuh vanbeee šimnkerov NEPRECENLJIVI :mrgreen: Sploh pa, ko si jim zbil ego s kanto za 300€ :cry


Tko ti bom reku... user se!!!! 3.8l, 280 Nm in 180 KM tebe noben ni dohitel... Ja itak ja. :cry :cry Pa kok si star ti model? Ne basej take glupe in ne prodajaj ljudem bučke ker jih noben nau kupil. :roll: :roll:

lp

Milion %, da NE pa veš zakaj NE ? Zato k bi za 200% pokvarili trenutno porabico 4.6l na 11l nafte v 7 km :lol: Meni je spil celih 6 litrof na teh bogih 7 km !
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a King1 Ne sep 01, 2013 7:08 pm

Ivan36 je napisal/-a:
King1 je napisal/-a:
Ivan36 je napisal/-a:Dejte se usrat že tisti z 1.9 tdi in podobne mini dimnice ;) Ko sem še imel 3.8 280Nm 180KM GT Automatic mi noben ABM in še keri tud 7km ni dohitel :DDD Sploh pri speljevanju na AC cestinah tedaj še 40 kmh :D Žrl je ku žonla a ksiti unuh vanbeee šimnkerov NEPRECENLJIVI :mrgreen: Sploh pa, ko si jim zbil ego s kanto za 300€ :cry


Tko ti bom reku... user se!!!! 3.8l, 280 Nm in 180 KM tebe noben ni dohitel... Ja itak ja. :cry :cry Pa kok si star ti model? Ne basej take glupe in ne prodajaj ljudem bučke ker jih noben nau kupil. :roll: :roll:

lp

Milion %, da NE pa veš zakaj NE ? Zato k bi za 200% pokvarili trenutno porabico 4.6l na 11l nafte v 7 km :lol: Meni je spil celih 6 litrof na teh bogih 7 km !


Res si na nivoju najstnika z skuterjem pod ritjo... :roll: :roll: Pejt na dopust z to tvojo usrano makino , ki ima 3.8l in bu hu 280 navora. Aja pa tam ostani in se ga z benzom zadevi.

lp

p.s. in ti se še hvališ kok ti je spil in lepiš smeškote, ki se smejejo... gad dem !!!!!!
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a cruiser1 Ne sep 01, 2013 9:31 pm

Daedalus je napisal/-a:
Cruiser, tista izjava inženirja VOLVA (!) sigurno ni bila mišljena absolutno, ampak relativno - za enako moč lahko skoraj prepoloviš kubikažo in dodaš turbažo in kompresažo, in pridobiš na varčnosti (kar je vsem jasno). Seveda lahko motor večaš kolikor hočeš IN dodajaš turbaže in kompresaže, sky is the limit, ampak kje je point?? Govora je o "navadnih", daily driver avtih, ne o butičnih avtih. Zato sem napisal, kam bi ti ta motor vtaknil. Ja, v avte za 100k€+, ampak govora ni o takih avtih, niti v tej temi, niti v izjavi tistega inženirja. Torej se je pritoževati, da se primerja staro tehnologijo V8 z novo tehnologijo L4, brezpredmetno. Moderni, turbinsko polnjeni L4 so direktni nasledniki starih, USA V8 v avtih za vsakdanjo uporabo. Tudi v ZDA BI LAHKO imeli v serijskih avtih za vsakdan imeli hotrod motorje s 1000KM+, ampak jih niso. Zakaj? Ker 1000KM+ v daily driverjih za mase nima kaj iskati.




Ne želim biti žaljiv ampak tvoj post je samo...bla bla bla.. Pa kaj ima vse to veze? Kaj se tako po nepotrebnem vtikate v stvari, ki jih ne razumete in predvsem nočete razumeti? Vse smo že tisočkrat povedali in razčistili. Večina ljudi avto dojema, kot neko nujno zlo in jim je res en klinac važno kakšen motor ima saj večina sploh ne ve kaj je motor in kaj pomenijo neke številke. To je, kot meni dol visi za telefončke in imam vedno nekaj najcenejšega in najosnovnejšega brez vseh blesavih aplikacij , fotoaparata, interneta.... zame je dovolj, da pokličem in je čimcenejši! Kje je point touch screena? Kje je point fotoaparata na telefonu? Kje je point, da lahko v vsakem trenutku visiš na FBju?? To je pa zame totalno nepotreben overkill! In mi je neumno vsake pol leta kupiti te predrage telefone. Ampak večina vas pade na vse te blesave gadgete. Potem smo pa tudi ljudje, ki pademo na druge stvari. Smo ljudje, ki na avtomobile gledamo na različne načine, enim paše tako drugim drugače in vsak je prepričan v svoj prav. Jaz sem že večkrat napisal kaj jaz hočem in pričakujem od avta in to se ne bo spremenilo. Zagovarjam in verjamem izključno v večje motorje ali pa še večje motorje ;) . Majhni motorji s štirimi cilindri me niti najmanj ne zanimajo pa četudi ima 600hp in 800Nm, raje imam big block s 300hp 500Nm!! Zakaj? Ker je boljši!

Daedalus je napisal/-a: Tudi jaz bi, če bi lahko, imel npr. 600KM V8. Ampak tema je pa le o avtih, dostopnih navadnim smrtnikom. ;)


Ne tema ni o avtih dostopnim navadnim smrtnikom ampak dostopnim obubožanim slovenčkom, ki praktično nimamo za burek ;) . Slovenci smo taki revčki, da je praktično vsakemu že 1.9l motor totalen razsipniški luksuz :roll: . Zato pa ne morete dojeti, da nekdo vozi 3.0l motor in vam je to že, kot potovanje na Mars. Pa, da ne bo kdo mislil, da se norčujem iz revnejših, tudi sebe štejem med te slovenske reveže, ki smo itak v večini in nas je vsaj 95% od teh dveh miljonov slovenčkov.


Daedalus je napisal/-a: Sem velik zagovornik downsizinga za "navadne" daily avtomobile.



Downsizingu se posmehujem :twisted: :lol: ;)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov