
weasel je napisal/-a:Cestninska postaja Dob vsaj v smeri proti LJ je tudi ob ograji postavljen znak za 40.
STENTOR je napisal/-a:Asfalt a se pod tvojim nickom skriva kak ljubo zajc ali njemu podobni?Mislim vprašam zato, ker nekdo, ki je pri sebi ne bi pisal takih gluposti, da so kazni premale. In ja 50 se je izredno težko vozit in vsaj jaz v naseljih umiram
recept je napisal/-a:asfalt je napisal/-a:Super,kazni so še premajhne.Glede na to kako nekateri vozijo bi jih morali še 5x povečat.Vozte se normalno in po predpisih in ne bo nobenih problemov,pa še bolj bomo vsi skupej varni v prometu.Divjaki pa naj kar plačujejo,pa tudi,če je vozil recimo 5kmh preveč,če je v naselju 50kmh je 50 in niti pikice več,kvečem manj.
Ko te bodo napičili Jankovićevci, da si pred letom in pol vozil preko 50 v naselju, ti pa boš prepričan, da table "naselje" tedaj sploh ni bilo, pa ne hodi jokcat naokoli. Dokazati namreč ne boš mogel (več), ker je tabla sedaj postavljena, vedel pa tudi ne boš da so te roomstreirali.
Po ZVPrCP pa je po 1.7.2011 nujno spoštovati ne samo prometne znake, ampak VSO prometno signalizacijo, kar naenkrat potegne za seboj tudi napačno zarisane črte, pa pokončne zapore,...
Da te vidim korenjak, če si TI tega sposoben. Jaz namreč nisem.
STENTOR je napisal/-a:No jaz pa priznam, da se omejitev ne držim in sem prepričan, da se jih tudi taki, ki so bolj papeški od papeža ne vedno in povsod. Ne rečem v naseljih in mimo šol, ampak žal je pri nas prometna infrastruktura v večini postavljena tako zelo neumno, da se človek sprašuje ali je nor on sam ali pa tisti, ki to postavljajoGlede raznih "strokovnjakov" kot je zajček pa vsaj jaz ne bi zgubljal besed, ker se le - to meni ne zdijo.
Gosic je napisal/-a:Igrajte si na duše, ampak včerajšnji primer mi je pokazal, da je pismenost slovenskih voznikov res pod vprašajem.
Pred izvozom Trojane, v smeri Ljubljane, je bil opozorilni napis,( tist, ki včasih kaže 100km/h, pa eni mislijo da 140km/h) z napisom Blagovica zaprt izvoz ! Torej skoraj 10km prej je bil opozorilni napis !
Kaj so ljudje delali? Zapeljali na izvoz, čeprav sta bila še dva signalno utripajoča znaka na IZVOZU, in v trenutku, ko so dojeli da je popolnoma zaprt zapeljali hitro nazaj na vozni pas.
Predlagam, da bi poleg novih kazni z 1.7, poslali vsem voznikom tudi poziv k okolistu/psihiatru.
uff kiro bučo sem vrgel vensašo5 je napisal/-a:še vedno je "štirideset" na cestišču SAMO talna označba in kaznujejo te lahko le za neupoštevanje talne označbe............
poiščite si člen v ZVCP-ju, mislim da je kazen 60 eur na pol torej 30
Drocky je napisal/-a:Kazni niso še nikoli spremenile mentalitete in miselnosti.
Razmišljaš isto kot naši strokovnjaki za prometno varnost po ministrstvih. Pa očitno še nobenemu ni potegnilo, da tak ne gre. Reklame, redno izobraževanje, poostren nadzor in nižje kazni majo dosti večji efekt na daljše časovno obdobje.
Če te policaj ustavi 5x v mesecu in ti napiše kazen za par 10€ ti bo kmalu potegnalo, da se ti ne splača vozit prehitro, ker več zgubiš ko te ustavi kot pa pridobiš z hitro vožnjo. Isto je za smerokaze, varnostno razdaljo, za mučkanje (umikanje, če narediš kolono za sabo in to)...
~toMmy~ je napisal/-a:Drocky je napisal/-a:Kazni niso še nikoli spremenile mentalitete in miselnosti.
Razmišljaš isto kot naši strokovnjaki za prometno varnost po ministrstvih. Pa očitno še nobenemu ni potegnilo, da tak ne gre. Reklame, redno izobraževanje, poostren nadzor in nižje kazni majo dosti večji efekt na daljše časovno obdobje.
Če te policaj ustavi 5x v mesecu in ti napiše kazen za par 10€ ti bo kmalu potegnalo, da se ti ne splača vozit prehitro, ker več zgubiš ko te ustavi kot pa pridobiš z hitro vožnjo. Isto je za smerokaze, varnostno razdaljo, za mučkanje (umikanje, če narediš kolono za sabo in to)...
To in predvsem vzgojne kazni, tam kjer s kršitvijo (recimo omejitve) res ogrožaš varnost, ne pa na mestih, kjer se da enostavno kasirat. Takšne kazni vzbujajo le strah in sovraštvo, ne pa dejansko bolj varne vožnje in razmišljanja o svojih dejanjih.
lisko je napisal/-a:Strinjam se skoraj povsem z vsem edino nekaj pripomb imam
Recimo tole.....Kael je napisal/-a:......
Kar se tiče hitrostnih omejitev, se strinjam, da se marsikje kakšen znak postavljen za brezveze, a za precej omejitev v domači okolici za katere sem mislil dokler sem vozil samo Leona, da so brezvezne, sem po širitvi voznega parka na 13 let starega Megana, 8 let starega Peugeota in na drugi strani tudi Tourana letnik 2007 ter Audi A6 3.0 TDI začel gledati s povsem drugega zornega kota. Dokler se več čas voziš v enem samem, po možnosti še spodobnem avtomobilu z malo športnega pridiha (dobra lega) kar Leon zagotovo je, se brez težav pelješ po ovinkih hitro in voziš krepko čez omejitev npr. 90. Ko se pa enkrat presedeš v 13 let starega Megana ali Peugeota 206 z povsem izpravnimi blažilniki, gumami pod oznako zelo priporočljivo, pa se hitro zgodi, da na določenih mestih niti postavljenih omejitev ne moreš več doseči. Svojega denarja je vreden tudi enoprostorec, ki spet gre skozi določen preden ceste povsem "po svoje", medtem ko se s Peugeotom pelješ kot kralj. Da o AUDIju ne govorim. Skupaj potegnjena črta pa je, da moramo hitrostmo omejitev postaviti za najslabšo možno kombinacijo, ki se lahko tam mimo pripelje (upoštevajmo še vrsto let stare gume in spremenljive vremenske razmere) in neka hitrostna omejitev postane mnogo bolj smiselna. Samo, da to vidiš, rabiš čas... Podobno je z dvigom hitrostne omejitve na avtocesti na naprimer 160 na uro. Za A6 jo lahko damo sredi noči in suhi cesti tudi na 200 pa gre povsem brez težav. Leon jih 160 še zmore, potem pa vodljivost in zavorni sistem še strmo padata (podvozje ne dohaja več hitrosti), da o tem kaj se zgodi s Peugeotom ali Meganom pri močne zaviranju pri 100 na uro ne govorim - bajalica. Avtocesta pa ima samo dva pasova in najnižja dovoljena hitrost je 60 na uro, vozimo pa večinoma od 80-130 na uro. E brate, AUDI ki žge 200 pri nekomu, ki se z 68 konjsko kosilnico 1.4 HDI vključi na prehitevalni pas pri 95 na uro ker ja začel prehitevat tovornjak, ni šans, da ga vidi pred prehitevanjem in da ga pravočasno prehiti. Rešitev je samo mnogopasovna avtocesta... potem pa bi to bilo izvedljivo - trenutno se mi zdi pa prenevarno. Pri vsem se moramo zavedat, da vsi nimamo denarja za več stokonjske stroje, pnevmatike pod zelo priporočljivo in tako naprej.
.......
Res , da so z leti avti pridobili na varnosti ampak potem mi razloži primer ( ki ni edini). Skoz in vedno je bila omejitev 90....pred 10timi in več leti , ko si ni mogel vsak privoščit oh in sploh super športnega in močnega avta ( ampak 130 zmore vsak) in ko še niso bili avti tako varni ampak omejitev je bila 90....
Ko so leta 2005 uvedli nove višje kazni se je na tistem odseku magično pojavil znak 70 za prvim grmom pa policija.....
Sedaj 6 let za tem ( ko so avti spet napredovali) pa je znak 70 spet magično izginil....
Za info pa....serijka petka zmore prek ovinkov peljat 100 ampak na meji megan 110....MB-ju se pri 120 prižiga kontrolka za ESP...Jeepa pa pri 90 vrže na onstran Drave ne samo v njo.....
Kje je potem tukaj smisel?:)
asfalt je napisal/-a:No no jaz že vem,kje je naselje in kje ga ni in zelo zelo dvomim,da bi se mi to zgodilo.Če bi me pa "ujeli",se pa da primerjat datum ko bi me "ujeli" in datum postavitve table.Jaz se vedno držim predpisov,ker sem pogruntal,da z vožnjo mimo predpisov ne profitiraš čisto ama čisto 0,no mogoče 10 minut,kaj pa je 10 minut? pfff 0 od 0,+poraba goriva je večja + v večji nevarnosti si...ma ne bo mi noben tle pameti solil...z hitrejšo vožnjo so sami križi in napovedujem vojno hitrosti.morm pa povedat,da zelo zelo obožujem hotrost na dotični igerci,ki sem dal link,to je pa zakon in sploh ker vem,da nobenega ne ogrožam s tem :P
...
Joj,če bi bil jaz promoteni policaj,ma v 8 urah ti prnesem na polcijsko postajo povprečno letno plačo.Sam vem,v čem je fora,če bi bil polcaj potem ziher ne bi ljudje okoli mene vozil,kot vozijo,ko jih opazujem,to je pa tud resU glavnem spoštovat prometne predpise še posebej pa OMEJITVE HITROSTI,ker o je glavni dejavnik nesreč.
Drocky je napisal/-a:Kazni niso še nikoli spremenile mentalitete in miselnosti.
Razmišljaš isto kot naši strokovnjaki za prometno varnost po ministrstvih. Pa očitno še nobenemu ni potegnilo, da tak ne gre. Reklame, redno izobraževanje, poostren nadzor in nižje kazni majo dosti večji efekt na daljše časovno obdobje.
Če te policaj ustavi 5x v mesecu in ti napiše kazen za par 10€ ti bo kmalu potegnalo, da se ti ne splača vozit prehitro, ker več zgubiš ko te ustavi kot pa pridobiš z hitro vožnjo. Isto je za smerokaze, varnostno razdaljo, za mučkanje (umikanje, če narediš kolono za sabo in to)...
Drocky je napisal/-a:ja talna označba ni prometna signalizacija, pa upam da je po novem ne bojo uturili zraven.
odprti clio je napisal/-a:Tista tabla 40 km/h je pa na cestninskih še ko smo se z ABC ploščicami vozil (za ABC pas). Nikoli ni veljala za vse pasove - kakor je bilo meni povedano.
sašo5 je napisal/-a:... če hočeš, da velja MORA na AC-ju biti znak na OBEH STRANEH, tako kot je 100, 80, 60 ..................oglej si "zadevo"....
vojkostar je napisal/-a:ena simpl stvar, kdor se hoče držat predpisov naj se jih, hvala bogu, mu ne bo treba plačevati, kdor bo gonu al pač prehitr vozu pa naj vozi, saj bo iz svojega žepa plačal, samo naj ne hodi potem sm na forim jamrat kako se lahko izogne kazni.
recept je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:... če hočeš, da velja MORA na AC-ju biti znak na OBEH STRANEH, tako kot je 100, 80, 60 ..................oglej si "zadevo"....
Ni nujno. To velja samo v primeru, ko je ocenjeno, da "zaradi gostote prometa ali iz drugih razlogov udeleženci v cestnem prometu prometnega znaka ne bodo pravočasno opazili" (5. člen zgoraj omenjenega pravilnika. Če imaš boljše informacije, bom vesel vira.
recept je napisal/-a:asfalt je napisal/-a:No no jaz že vem,kje je naselje in kje ga ni in zelo zelo dvomim,da bi se mi to zgodilo.Če bi me pa "ujeli",se pa da primerjat datum ko bi me "ujeli" in datum postavitve table.Jaz se vedno držim predpisov,ker sem pogruntal,da z vožnjo mimo predpisov ne profitiraš čisto ama čisto 0,no mogoče 10 minut,kaj pa je 10 minut? pfff 0 od 0,+poraba goriva je večja + v večji nevarnosti si...ma ne bo mi noben tle pameti solil...z hitrejšo vožnjo so sami križi in napovedujem vojno hitrosti.morm pa povedat,da zelo zelo obožujem hotrost na dotični igerci,ki sem dal link,to je pa zakon in sploh ker vem,da nobenega ne ogrožam s tem :P
...
Joj,če bi bil jaz promoteni policaj,ma v 8 urah ti prnesem na polcijsko postajo povprečno letno plačo.Sam vem,v čem je fora,če bi bil polcaj potem ziher ne bi ljudje okoli mene vozil,kot vozijo,ko jih opazujem,to je pa tud resU glavnem spoštovat prometne predpise še posebej pa OMEJITVE HITROSTI,ker o je glavni dejavnik nesreč.
recept je napisal/-a:Ne morem, da se ne strinjam s tabo, da se je potrebno držati omejitev (pa tudi ostale CPS), kjer so nedvoumno in pravilno postavljene. Ravno zaradi tega, ker sem se jih začel držati (da, tudi omejitve do znaka za prenehanje omejitev po cestninski postaji), pa sem ugotovil, da to ni vedno mogoče, ker bedaki od postavljalcev cestne signalizacije tega pač niso sposobni narediti tako, kot je treba (Ravno včeraj sem recimo spet videl neumnosti tam okoli viške policije).
Sicer pa vprašanja zate, ki trdiš, da se VEDNO držiš predpisov (glej svoj citat):
1) Kako veš, kje je naselje? Po a) znaku ali po b) hišah. Če a), potem imaš v Ljubljani (Rudnik) in še marsikje problem, če b) imaš v Ljubljani (Brdo) in še marsikje problem, poleg tega pa slednje še ni prav.
2) Ali si pripravljen to, da znaš voziti VEDNO po predpisih dokazati z eno do dvo-urno vožnjo po Ljubljani? Dobiš kosilo od mene v katerikoli slovenski restavraciji, če uspeš tam, kjer ti bom pokazal, zvoziti Ljubljano tako, kot predvideva novi ZPrCP. Sicer pričakujem javno (forumsko) objavo, da tega nisi sposoben (če bodisi ne zvoziš po ZPrCP in pripadajočih poddokumentih, bodisi ne pristaneš na test vožnje).
Potem pa se bova pogovorila še o temu, kakšne težave bi ravno s slabo prometno signalizacijo imel, če bi bil policaj in bi si kazen lahko zapisal zgolj sebi zaradi napačne ugotvoitve stanja.
vojkostar je napisal/-a:ena simpl stvar, kdor se hoče držat predpisov naj se jih, hvala bogu, mu ne bo treba plačevati, kdor bo gonu al pač prehitr vozu pa naj vozi, saj bo iz svojega žepa plačal, samo naj ne hodi potem sm na forim jamrat kako se lahko izogne kazni.
recept je napisal/-a:vojkostar je napisal/-a:ena simpl stvar, kdor se hoče držat predpisov naj se jih, hvala bogu, mu ne bo treba plačevati, kdor bo gonu al pač prehitr vozu pa naj vozi, saj bo iz svojega žepa plačal, samo naj ne hodi potem sm na forim jamrat kako se lahko izogne kazni.
Bistvo zgodbe: tudi če voziš po predpisih, se ti lahko zgodi, da plačaš, ker vzdrževalci cest ne znajo skrbeti za pravilno postavljeno prometno signalizacijo. Še posebej to drži, ko Jankovićevci ali Popovićevci ali kateri drugu županovićevci pošiljajo kazni z več kot letno zamudo.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov