bento je napisal/-a:ja mam, sej jih bom ju3 poklical, sem samo tako prašal, če ima še kdo takšne probleme.
je tudi kdo drug jih ima ...samo malo jih je , ki to potem tudi napišejo...dajo popravit pa je...
bento je napisal/-a:ja mam, sej jih bom ju3 poklical, sem samo tako prašal, če ima še kdo takšne probleme.
dani76 je napisal/-a:Pozdravljeni
Danes smo tudi mi predelali našega C-maxa na plin pri G-1 v Celju.Naredili so mi zelo lepo in sem zelo zadovoljen.Med vožnjo ni opazit nobene razlike med plinom ali bencinom.Tudi ko preklopi ne čutiš ničesar.Zaenkrat same pohvale.
Lp Dani
dani76 je napisal/-a:Pozdravljeni!
Prosil bi vas za mnenje.
Imamo ford c-max 1.6 100 ps letnik 08.Radi bi vgradili plinski sistem od G1 in me zanima kakšne izkušnje imate z njimi,
predvsem pa me zanima mnenje o mazanju ventilov ali mehanski ali elektronski sistem.Pri G1 pravijo da je za njihov sistem dovolj mehansko mazanje,drugje pa da za forda obvezno elektronsko.Ker so baje fordi ful občutljivi na plin.
Na enem nemškem forumu pa sem bral da na sploh odsvetujejo vgradnjo plina v c-max-e.Zdaj pa res več ne vem kaj naj.
Prosim za kakršne koli odgovore da se bom malo lažje odločil.
Hvala
Lp Dani
Vikking je napisal/-a:Zanima me, katero olje za mazanje ventilov uporabljate, ter kje ga kupujete. Valve Care ali Flashlube? Je kakšna dejanska razlika med oljema, da ga ne bi smel uporabljati.
Poleg tega je cena za Valve care 30€/l medtem pa za flash lube pod 20€/l.
plinaš je napisal/-a: zdaj ne vem ali se hecaš ali ti to resno ??
zaradi različne viskoznosti in sestave se uporablja olje , ki je namenjeno napravi - FL za FL . valve care za valve care ... basta..
Vikking je napisal/-a:plinaš je napisal/-a: zdaj ne vem ali se hecaš ali ti to resno ??
zaradi različne viskoznosti in sestave se uporablja olje , ki je namenjeno napravi - FL za FL . valve care za valve care ... basta..
Resno. Imam osnoven sistem mazanja (mehanski) flashlube zadeva, noter sem točil valvecare. Sicer na pogled sta obe zadevi mehanskega mazanja enaki, glede na to da mi je pri plinexu prodajal valvecare ki jestane 30€/. Cena flashlube olja je pod 20€/l.
plinaš je napisal/-a:
1. glej ! obstaja FL mehanski in FL elektronski ... valve care NE obstaja mehanski in ni podoben nobenemu drugemu
2. če si vlil valve care tekočino ( za originalno kar malo dvomim , da si jo dobi pri plineksu , čeprav so namazani z vsemi žavbami tako da jo verjetno dobijo s poljske kjer pa so dilerji brez vesti in poslovne pokončmosti ) v FL ti jo bo zaradi drugačne viskoznosti prej porabilo - sploh na mehanskem , katerega se zelo težko nastavlja ...
za primerjavo : meni zdrži na balenotu plastenka valve care-a 15,000 km ... v kar dvomim da tebi na FL zdrži 10,000km ...
Vikking je napisal/-a:......Se opravičujem za moje neznanje, ampak to ne pomeni da se šalim......
pinny je napisal/-a:Vikking je napisal/-a:......Se opravičujem za moje neznanje, ampak to ne pomeni da se šalim......
pač ni vsakdo doktoriral iz lpg-ja tko k plinaš, ki ima 71% vseh svojih postov v tej temi
zgolj izražam svoje mnenje, ki mi pravi, da v vseh svojih postih ne ''sugerira'' uporabnikom, ampak .......
Bubbles1 ...... se zadeva že kaj razpleta?
vsem lep večer še naprej
Vikking je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:
1. glej ! obstaja FL mehanski in FL elektronski ... valve care NE obstaja mehanski in ni podoben nobenemu drugemu
2. če si vlil valve care tekočino ( za originalno kar malo dvomim , da si jo dobi pri plineksu , čeprav so namazani z vsemi žavbami tako da jo verjetno dobijo s poljske kjer pa so dilerji brez vesti in poslovne pokončmosti ) v FL ti jo bo zaradi drugačne viskoznosti prej porabilo - sploh na mehanskem , katerega se zelo težko nastavlja ...
za primerjavo : meni zdrži na balenotu plastenka valve care-a 15,000 km ... v kar dvomim da tebi na FL zdrži 10,000km ...
1. Ker imam FL mehanski, sem domneval da obstaja tudi VALVECARE mehanski. Se opravičujem za moje neznanje, ampak to ne pomeni da se šalim.
2. To odgovori na moje čudenje, da liter valvecare olja imam le za 7k km. Valve care olje pa sem dobil pri Plinexu, ob servisu, tudi prejšni lastnik vozila, je točil valvecare olje. Sam pa sem pač kasneje začel študirati, zakaj točim valvecare olje, če imam FL zadevo. Na začetku sicer predvideval da gre za boljše olje.
Vikking je napisal/-a:Na embalaži piše: vlube lpg valve saver.
Se pravi obstajajo tri olja: flashlube, valvecare in vlube?
Se pravi potem kateri je boljši: vlube ali flashlube, ter kje ga kupujete ceneje.
plinaš je napisal/-a:dani76 je napisal/-a:Pozdravljeni!
Prosil bi vas za mnenje.
Imamo ford c-max 1.6 100 ps letnik 08.Radi bi vgradili plinski sistem od G1 in me zanima kakšne izkušnje imate z njimi,
predvsem pa me zanima mnenje o mazanju ventilov ali mehanski ali elektronski sistem.Pri G1 pravijo da je za njihov sistem dovolj mehansko mazanje,drugje pa da za forda obvezno elektronsko.Ker so baje fordi ful občutljivi na plin.
Na enem nemškem forumu pa sem bral da na sploh odsvetujejo vgradnjo plina v c-max-e.Zdaj pa res več ne vem kaj naj.
Prosim za kakršne koli odgovore da se bom malo lažje odločil.
Hvala
Lp Dani
dodatno mazanje in hlajenje ventilov sploh ni povezano z napravo / sistemom - kateregakoli proizvajalca !!! povezano je z materialom iz katerega so narejeni ventili in sedeži ventilov !!! hidravlično krmiljeni ventili so veliko manj občutljivi , ker se zračnost nastavlja avtomatsko (seveda samo do končne obrabe , nato se zamenjajo distančne ploščice - a je to le čez veliiikooo kilometrov ) ..
in ja fordi so zeloooo občutljivi na ventilih !!!
T1cK0 je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:dani76 je napisal/-a:Pozdravljeni!
Prosil bi vas za mnenje.
Imamo ford c-max 1.6 100 ps letnik 08.Radi bi vgradili plinski sistem od G1 in me zanima kakšne izkušnje imate z njimi,
predvsem pa me zanima mnenje o mazanju ventilov ali mehanski ali elektronski sistem.Pri G1 pravijo da je za njihov sistem dovolj mehansko mazanje,drugje pa da za forda obvezno elektronsko.Ker so baje fordi ful občutljivi na plin.
Na enem nemškem forumu pa sem bral da na sploh odsvetujejo vgradnjo plina v c-max-e.Zdaj pa res več ne vem kaj naj.
Prosim za kakršne koli odgovore da se bom malo lažje odločil.
Hvala
Lp Dani
dodatno mazanje in hlajenje ventilov sploh ni povezano z napravo / sistemom - kateregakoli proizvajalca !!! povezano je z materialom iz katerega so narejeni ventili in sedeži ventilov !!! hidravlično krmiljeni ventili so veliko manj občutljivi , ker se zračnost nastavlja avtomatsko (seveda samo do končne obrabe , nato se zamenjajo distančne ploščice - a je to le čez veliiikooo kilometrov ) ..
in ja fordi so zeloooo občutljivi na ventilih !!!
Kako hudiča se pa to poveže z sistemom mazanja![]()
![]()
dani76 je napisal/-a:Zdravo.Mene zanima kako je z stanjem kazalca za bencin.Pri meni naprimer mi kaže malo manj kot četrt tanka bencina mi pa sveti že lučka za bencin in mi kaže še 80 km.Zdaj pa me zanima ali je to normalno in kaj zdaj naj gledam kazalec ali ko se prižge lučka za bencin.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov