asfalt je napisal/-a:
1.Naselje je tam kjer je postavljena tabla z imenom kraja in velja omejitev hitrosti 50kmh razen,če ni z znakom določeno drugače.Konec naselja pa je rumena tabla s prečrtanim imenom kraja.Se pravi moj odgovor je a. po znakuEnostavno voziš povsod 50 razen,če ti drug znak dovoljuje peljati hitreje.
2.Jaz nisem dolžan nikomur dokazovati karkoli oz. kaj znam in kaj ne znam,jaz sem samo povedal svoje mnenje glede teme in se tega tudi držim.Zaradi mene lahko govorite kar hočete,to ni moj problem,jaz vem zase kako vozim in kaj je prav.Verjamem,da znam voziti bolje od veliko voznikov seveda se pa najde tudi kdo,ki je še boljši od mene,tud to mi je jasno itak.Sem bil kar dolgo časa na cesti in prevozil poklicno že kar nekaj km in me ne bo nobeden učil vožnje in predpisov.Se pa tud strinjam in mislim,da sem nekje omenil,da pa so res nekje table postavljene dvoumno oz. jih sploh ni.Ampak verjamem,da je to samo na nekaterih odsekih,ki pa jih bodo že zrihtali,da bodo stvari na svojem mestu.V to sem 100% prepričan.
Gosic je napisal/-a:Zadeva je sila preprosta. Večina ljudi, gleda na vožnjo do službe,trgovine (itd.) kot na nekaj, kar je čisto običajno,ordinary. Večini ljudem, nikakor ne paše da jim nekdo postavi omejitev. Že sam pisk za pas v avtu, že gledajo in sprašujejo po forumih, kako se to izklopi. Priznam da, je tudi mojega kolega rešilo to, da ni bil pripet, ampak kaj je bil pa vzrok za nesrečo pa spada pod odvisnost. Ker je naša država že tako slaba ( na zadevo je treba pogledati širše), tako brez nadzora je sistem čisto neobvladljiv. Najlažje oz najbolj preprosto je ustrahovati ljudi, ampak kaj ko je slovenski ego tak, da se noben ne boji, in si to razlaga čisto drugače. Ravno tako misli, da ga bo 5 zvezdic rešilo, da ga bo ABS pravočasno zaustavil, da zaradi tega lahko pritisne še bolj na gas...
Gosic je napisal/-a:Vožnja je večini slovenskemu prebivalstvu čas. Čas, ki ga želijo preživeti na cesti, mora biti dober in dovolj hiter. Svetovno znanstveno dokazano je, da moškim dober zvok in hitrost dviguje testosteron. In tu se pojavi tist dvoboj med testosteronom in omejitvami. V večini primerov pa je tako, da se jih večina težko obvlada. Meni ne bo nikoli jasno to, da če se vozimo v koloni nebom nič na boljšem če sem za vozilom 2 metra ali 25m pri identični hitrosti recimo 90km/h. Nekdo drug, pa tega nemore razumet oz verjetno o tem niti ne misli, ko vozi. In to da se ne misli, je dokaz v rondojih ( brez smernika, pa dobro vemo da je lažje komunicirat če rečeš zdravo ali pa da zamumljaš..(asociacija na razvrščanje s smernikom )) in še bi lahko našteval.
Gosic je napisal/-a: In varnost bi bila sila boljša, če bi si vsak človek pri sebi prikazal najhujše stvari, ki jih je doživel pa je imel srečo. Vesel bo da živi in spoštoval bo čas, ne pa z njim tekmoval. Žal pa je tako, da se vsak rad pokaže na cesti, namesto da bi se v čem drugem.
Gosic je napisal/-a:Svetovno znanstveno dokazano je, da moškim dober zvok in hitrost dviguje testosteron. In tu se pojavi tist dvoboj med testosteronom in omejitvami. V večini primerov pa je tako, da se jih večina težko obvlada.
asfalt je napisal/-a:Čudno,da tudi jaz nisem nikoli nič dobil,pa sem prevozil konkretno Ljubljano po dolgem in počez.To mi je zelo čudno,da samo nekateri dobijo.
asfalt je napisal/-a:Ko sem pospešil je i**** golf tudi pospešil in mi dobesedno zaprl pot,da nism mogel ven,šleperjeva prikolica se je iz sekunde v sekundo bolj bližala,mene je začel oblivati že mrzel pot in bilo je še kakšnih 100m do bližnjega srečanja s zadkom šleperja,
golf še vedno vzporedno z mano,si rečem fak,časa za bremzanje ni več,ker če pri 190kmh pritisnem na zavore je konec z mano,100% se bom počil v prikolico šleparja ali pa me bo začelo zanašat in me razmetalo po avtocesti,kriza kriza,to so ble sekunde,in nakar sem bil že tok blizu šleperju,da niti nisem mogel več odvit na desni odstavni pas in ga prehitet ni bilo več časa,jaz si rečem u pi**o kar bo pa bo,zadni moment,kakšnih 5 m pred šleperjem namotam volan v levo golf se ustraši se premakne skrajno levo in jaz lepo med pasovoma z kombijem (ki ima btw:skoraj 7m) se pravi med golfom skrajno levo potem jaz in na desni šleper vse to na dveh pasovih,šlo je za milimetre pri hitrosti nekje 160mkh(ko sem pribremzal iz 190mkh)
lizard je napisal/-a:asfalt je napisal/-a:Ko sem pospešil je i**** golf tudi pospešil in mi dobesedno zaprl pot,da nism mogel ven,šleperjeva prikolica se je iz sekunde v sekundo bolj bližala,mene je začel oblivati že mrzel pot in bilo je še kakšnih 100m do bližnjega srečanja s zadkom šleperja,
Pri 190 km/h na uro v sekundi prevoziš slabih 53 metrov, če je razlika v hitrosti med tabo in tovornjakom znašala ene 80 km/h, si potreboval 4,5 sekunde, da si ga dohitel, v tem času se je zgodilo vse to:golf še vedno vzporedno z mano,si rečem fak,časa za bremzanje ni več,ker če pri 190kmh pritisnem na zavore je konec z mano,100% se bom počil v prikolico šleparja ali pa me bo začelo zanašat in me razmetalo po avtocesti,kriza kriza,to so ble sekunde,in nakar sem bil že tok blizu šleperju,da niti nisem mogel več odvit na desni odstavni pas in ga prehitet ni bilo več časa,jaz si rečem u pi**o kar bo pa bo,zadni moment,kakšnih 5 m pred šleperjem namotam volan v levo golf se ustraši se premakne skrajno levo in jaz lepo med pasovoma z kombijem (ki ima btw:skoraj 7m) se pravi med golfom skrajno levo potem jaz in na desni šleper vse to na dveh pasovih,šlo je za milimetre pri hitrosti nekje 160mkh(ko sem pribremzal iz 190mkh)
Za zadnjih 5 metrov si v primeru, da si vozil 160 km/h da dohitiš tovornjak potreboval 0,3 sekunde in v tem času je tebi uspelo videt Golfa, ki je upočasnil in zaviti ne prehtievalni pas s 7 metrskim kombijem, oprosti ampak takega manevra ne zmore niti Chuck Norris. Superman je bil očitno tvoj resnični oče ali pa vaš poštar. Pa še tole - na odstavni pas nisi imel časa zavit, na prehitevalnega pa ti je uspelo... logika stoletja. Pa tudi zaneslo te očitno ni pri bremzanju iz 190 na 160, kot si razmišljal tisti 2 sekundi oz. 100 metrov pred šleperjem.
Moram reči, da za takega veleuma kot se imaš v tej temi, ali zelo slabo ocenjuješ razdaljo pri višjih hitrosti (torej si za moje pojme eden od bolj nevarnih voznikov) ali pa ko pišeš odgovore v tej temi ne razmišljaš niti malo oz. ne preračunaš v glavi kaj pomenijo km/h pretvorjeni v m/s in pišeš neumnosti glede metrov kot si jih napisal. Lahko zdaj odgovoriš, da iščem dlaku v jajcu, a ko nekdo napiše kaj takega se je pač treba obregnit.
lizard je napisal/-a:Moram reči, da za takega veleuma kot se imaš v tej temi, ali zelo slabo ocenjuješ razdaljo pri višjih hitrosti (torej si za moje pojme eden od bolj nevarnih voznikov) ali pa ko pišeš odgovore v tej temi ne razmišljaš niti malo oz. ne preračunaš v glavi kaj pomenijo km/h pretvorjeni v m/s in pišeš neumnosti glede metrov kot si jih napisal. Lahko zdaj odgovoriš, da iščem dlaku v jajcu, a ko nekdo napiše kaj takega se je pač treba obregnit.
asfalt je napisal/-a:.Vozil sem službeni kombi iz smeri višnjegorskega klanca proti mano šleper(cca.400m) jaz si mislim,pa kaj je s temu golfom dame ne preihti,si rečem ok ga bom pa jaz in pospešim na 190kmh da bom prišel pred
sašo5 je napisal/-a:asfalt je napisal/-a:.Vozil sem službeni kombi iz smeri višnjegorskega klanca proti mano šleper(cca.400m) jaz si mislim,pa kaj je s temu golfom dame ne preihti,si rečem ok ga bom pa jaz in pospešim na 190kmh da bom prišel pred
daj ne klobasaj neumnosti, kateri kombi pa gre 190![]()
lizard je napisal/-a:@recept: Ne gre se za to - ampak da v isi povedi napišeš 190 km/h in 100 metrov razdalje (ko si v treznems tanju in pred računalnikom), si za moje pojme silno nerazgledan in nevaren voznik, ker se ne zavedaš kaj pomeni 100 metrov pri taki hitrosti. To, da pač nekdo slabše ali bolje ocenjuje razdaljo je druga stvar... in je dana od narave. Tega se je potem treba zavedat in vožnjo prilagodit svojim sposobnostim.
lizard je napisal/-a:@asfalt: Ne, še zdaj si. Ne vem česa ne razumeš tukaj? Ko si sestavljal svoj post očitno nisi dojel da pišeš neumnosti oz. povsem nemogoče stvari. Iz tega jaz lahko samo sklepam, da si nerazgledan voznik in ne veš kaj pomeni določena razdalja pri določeni hitrosti tudi ZDAJ ko se imaš za varnega vozika ker pelješ 50, kjer 50 piše. Ker če bi bil razgledan in bi razmišljal ne bi opisal tiste kombi situacije tako butasto kot si jo. Tako lahko tudi sklepam, da si ne znaš v glavi izračunat priporočeno varnostno razdaljo pri določeni hitrosti, ker za izračun te moraš vedeti koliko metrov prevoziš v sekundi.
Kaj ti to pomaga če je edina varna stvar, ki jo znaš v prometu delat vožnja po prepdisani hitrosti. Kje pa je izobrazba, kje je znanje približnih zavornih poti pri določenih hitrostih, kje je poznavanje koliko metrov prevoziš pri kateri hitrosti, kje je predvidevanje oz. kako dobro si sposoeben predvidevat (verjetno najpomembnejši dejavnik pi preprečevanju nesreč), kje je poznavaje avta in poznavanje pravilnega reagiranja v nevarnih situacijah, vsakič pogledaš mrtvi kot?, pogledaš v ogladala vsake tri sekunde?, uporabljaš smerokaz vsakič ko je to potrebno?, veš pravilno uporabljat smerokaze, poznaš dobro CPP, veš točno kako deluje ABS, veš kako deluje ASR, kako ESP, kako EBD, ..? Dvomim, da bi mi te stvari zdrdral kot iz topa, če bi te zbudil sredi noči ali pa če bi te tole spontano vprašal ob pijači.
Imaš na avtu brezhibne zavore, zelo kvalitetne gume, brezhibno podovzje, pravilno nastavljene luči, jih vedno ponastaviš ko imaš poln prtljažnik, delujejo vse luči, znaš pravilno uporabljat meglenke, imaš opravljen tečaj varne vožnje, greš kdaj v snegu na prazen parking in ugotoviš kje so meje, si naučen pravilenga reagiranja in zaviranja ko je cesta zasnežena, veš kakšna je razlika v podlagi cestišča v kratkem času odkar je začelo dežavat in ko dežuje že nekaj ur?
Voziti po predpisanih hitrostih vedno in vsepovsod je le ena od mnogih stvari, ki pripomorejo k varnosti.
Enostavno voziš povsod 50 razen,če ti drug znak dovoljuje peljati hitreje.
Ampak verjamem,da je to samo na nekaterih odsekih,ki pa jih bodo že zrihtali,da bodo stvari na svojem mestu.V to sem 100% prepričan.
asfalt je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:asfalt je napisal/-a:.Vozil sem službeni kombi iz smeri višnjegorskega klanca proti mano šleper(cca.400m) jaz si mislim,pa kaj je s temu golfom dame ne preihti,si rečem ok ga bom pa jaz in pospešim na 190kmh da bom prišel pred
daj ne klobasaj neumnosti, kateri kombi pa gre 190![]()
MB Sprinter 313cdi po klancu navzdol.Kazalc na števcu je šu mal čez 180kmh kokr jih ma uradno na števcu.
gecco je napisal/-a:@ asfaltEnostavno voziš povsod 50 razen,če ti drug znak dovoljuje peljati hitreje.
Se pravi zaradi tebe in tebi podobnih se na mestih, kjer bi se komot lahko vozil 90 peljem 50...
Nisi pravilno dojel kar sem hotu napisat,to je mišljeno v naselju
Ampak verjamem,da je to samo na nekaterih odsekih,ki pa jih bodo že zrihtali,da bodo stvari na svojem mestu.V to sem 100% prepričan.
V dedka mraza tut verjameš?
J1897 je napisal/-a:vse bol se mi dozdeva, da je asfalt eden od tistih, zaradi katerih se praktično nikoli ne morem vozit po omejitvah, ampak vedno cca 20-30 POD omejitvamiglede na to, da on stalno srečuje na cesti divjake, jaz pa morda srečam enega voznika, ki pelje konkretno nad omejitvami, na mesec, stalno pa srečujem na cesti kretene, zaradi katerih se je treba po suhi cesti, kjer je omejitev 90, peljati 60, ob tem pa še pred vsakim ovinkom zavirat na mrtvo
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov